Voor jouw rug ja. Zo!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:16 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die jíj in het mandje hebt geflikkerd. Zo!
En dan toch gewoon terug willen naar die winkel.quote:
Ja, er is namelijk meer dan de stinkende troep die jij hebt uitgezocht.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:19 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
En dan toch gewoon terug willen naar die winkel.
En dat stuk zag er nog zo lekker uit.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:17 schreef mvdlubbe het volgende:
Sowieso he. Als je partner gaat winkelen en een kilo oude kaas meeneemt om je af te leiden, dat wekt verdacht.
Ik weet het. Die hebben we.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, er is namelijk meer dan de stinkende troep die jij hebt uitgezocht.
Hoofdpijn, koorts, heel moe, keelpijn, snotpijnquote:Op zondag 8 mei 2005 16:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat heb je?
En hoe gaat het met je dinges?
Ja, je dinges, daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 8 mei 2005 16:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat heb je?
En hoe gaat het met je dinges?
In dr gezicht hoesten?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hoofdpijn, koorts, heel moe, keelpijn, snotpijn
Enik moet zo naar een etentje van me oma
En jij denkt dat Lush daar nog iets aan kan verbeteren?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:21 schreef Auticia het volgende:
MOOI
Wat is dit voor zoetsappige, onverwachte wendingquote:Op zondag 8 mei 2005 16:22 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
En jij denkt dat Lush daar nog iets aan kan verbeteren?
quote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef mvdlubbe het volgende:
En ik ga niet mee omdat de rekening dan minstens verdubbelt.
Al lang gedaanquote:
Dag. Eet smakelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |