Zeepquote:Op zondag 8 mei 2005 16:31 schreef mvdlubbe het volgende:
Die zeep kost 87,95 per kilo. Ongeveer. Als ik mee ga om 'Auticia tegen zichzelf te beschermen' loop ik me de hele tijd op te vreten en ga ik uit frustratie zelf allerlei dingen kopen. En vergeet ik vervolgens 'Auticia tegen zichzelf te beschermen'. En dan komen we met 100 euro aan zut thuis.
Oh sorryquote:
G'middagquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
Pfff, 9:00 weggegaan nu net thuis..
Nu opdracht voor school maken..
Maja, iig ff rust..
Dat meen je niet? Die film is misschien nog de ALLERSLECHTSTE film ooit gemaakt ennnuh, mede dankzijn Alliyahquote:Op zondag 8 mei 2005 16:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
wow die film was echt amazing
Aaliyah![]()
[afbeelding]
Nee man die film was echt cool en geen slechte dingen over ALLquote:Op zondag 8 mei 2005 19:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Die film is misschien nog de ALLERSLECHTSTE film ooit gemaakt ennnuh, mede dankzijn Alliyah
Hoor jij niet op het FD te zijn?????quote:Op zondag 8 mei 2005 16:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
G'middag
Werken is zó kut
Gelukkig hoefde ik vandaag nietmaar ik ben wel ziek
Hoor jij niet op de meet te zijn?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Die film is misschien nog de ALLERSLECHTSTE film ooit gemaakt ennnuh, mede dankzijn Alliyah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |