quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:52 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic officieel voor geopend.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:02 schreef benopslot het volgende:
sluit me maar eens aan op de Fok!Hattrick
Welkom.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:02 schreef benopslot het volgende:
wees welkom!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:02 schreef benopslot het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:02 schreef benopslot het volgende:
Wat train je en wat is nu je beleid dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:24 schreef Tiggerqman het volgende:
Postte net volgens mij onder een andere naam.. De naam van deze post is ook de naam van mij bij hattrick. Ben op 29-01-2004 begonnen met Hattrick en zit nog maar in VII. 303.. Dit komt omdat ik jarenlang in één divisie gespeeld heb. Veel pech gehad en naar mijn weten was mijn beleid ook niet helemaal je van het. Dank jullie voor het welkom heten
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:24 schreef Tiggerqman het volgende:
Postte net volgens mij onder een andere naam.. De naam van deze post is ook de naam van mij bij hattrick. Ben op 29-01-2004 begonnen met Hattrick en zit nog maar in VII. 303.. Dit komt omdat ik jarenlang in één divisie gespeeld heb. Veel pech gehad en naar mijn weten was mijn beleid ook niet helemaal je van het. Dank jullie voor het welkom heten
De nick waaronder je net poste was juist geniaal! Eindelijk een nieuwe topic lapo posterquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:24 schreef Tiggerqman het volgende:
BalN-BAnToquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De nick waaronder je net poste was juist geniaal! Eindelijk een nieuwe topic lapo posterDas weer eens wat anders dan RealBizkit666
Al is dat inm wel een stuk minder geworden.
![]()
Dan ben je 1 van de vele die in de VII speelt van onze fed. Wat is je team naam?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:27 schreef foetre het volgende:
[..]
Wat train je en wat is nu je beleid dan?
BalN-BAnTo (143546)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De nick waaronder je net poste was juist geniaal! Eindelijk een nieuwe topic lapo posterDas weer eens wat anders dan RealBizkit666
Al is dat inm wel een stuk minder geworden.
![]()
Dan ben je 1 van de vele die in de VII speelt van onze fed. Wat is je team naam?
dat lijkt me inderdaad niet de manier.. maar daar zal je vast genoeg adviezen over krijgen zometeenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:35 schreef Tiggerqman het volgende:
[..]
[..]
BalN-BAnTo (143546)
Heb eerst lang op verdedigen getraind, zodat mijn verdediging als een huis zou staan... Zijn inmiddels op briljant of uitmuntend, maar train nu positiespel.
Train je niet om ze weer te verkopen dan? Je B team trainies op trainen zodat ze spelers in je A team kunnen vervangen zodat je die kan verkopen enz enz.....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:35 schreef Tiggerqman het volgende:
[..]
[..]
BalN-BAnTo (143546)
Heb eerst lang op verdedigen getraind, zodat mijn verdediging als een huis zou staan... Zijn inmiddels op briljant of uitmuntend, maar train nu positiespel.
Trainees van 18/19 zijn nu gemiddeld formidabel maar wel laag in TSI... Ik verkoop inderdaad wellicht te weinigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Train je niet om ze weer te verkopen dan? Je B team trainies op trainen zodat ze spelers in je A team kunnen vervangen zodat je die kan verkopen enz enz.....
Als ik jou was zou ik je jonge defs verkopen voor wat oudere defs met meer ervaring en je oudere mids verkopen voor jonge mids.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:35 schreef Tiggerqman het volgende:
[..]
[..]
BalN-BAnTo (143546)
Door dat systeem wat ik je net zei kan je weer goedkopere trainies kopen voor je B team en met het geld wat je over hebt betere spelers kopen voor posities die je niet traint.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:39 schreef Tiggerqman het volgende:
[..]
Trainees van 18/19 zijn nu gemiddeld formidabel maar wel laag in TSI... Ik verkoop inderdaad wellicht te weinig
Daarom moet je die zien op te vangen met trainies uit je B team. Je hebt toch wel een B team? Hoe oud zijn die oudere spelers op je middenveld?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:44 schreef Tiggerqman het volgende:
Die jonge defs kan ik wel verkopen, helemaal gelijk in.. krijg ik ongeveer 6 á 7 miljoen voor in totaal. Maar als ik de oudere mids verkoop ga ik er wel op achteruit in kwaliteit
Niet altijd. Vaak door de deadline op de juiste tijd te laten verlopen word er altijd wel genoeg geboden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:46 schreef Tiggerqman het volgende:
Stellen jullie trouwens altijd een vraagprijs in wanneer je een speler wilt verkopen?
Tussen de 24 en 33quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom moet je die zien op te vangen met trainies uit je B team. Je hebt toch wel een B team? Hoe oud zijn die oudere spelers op je middenveld?
Jij verwacht een reactie van mijn kant...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat lijkt me inderdaad niet de manier.. maar daar zal je vast genoeg adviezen over krijgen zometeen
A team:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom moet je die zien op te vangen met trainies uit je B team. Je hebt toch wel een B team? Hoe oud zijn die oudere spelers op je middenveld?
niet speciaal van jou. Ik denk dat de overgrote meerderheid hier een andere mening heeft over hoe je het beter (lees:anders) zou kunnen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij verwacht een reactie van mijn kant...
Die oude gasten trainen niet snel genoeg man! Verkopen die ouwequote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:50 schreef Tiggerqman het volgende:
[..]
A team:
28 jaar / 33 jaar / 24 jaar / 26 jaar / 29 jaar
B team:
18 jaar / 20 jaar / 18 jaar / 19 jaar (8 dagen o.i.d) / 19 jaar (2 dagen)
Idd en als je echt niet teveel achteruit wil gaan met je midratings koop je een paar spelers van 21 met mooie stats.Als je huidige b trainies dan goed genoeg zijn kan je die weer verkopenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die oude gasten trainen niet snel genoeg man! Verkopen die ouweTrainies moet je verkopen als ze ± 22 jaar oud zijn. Volgens mij is het verstandiger om je team te reorganiseren.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zou 352 gaan spelen op zondag. Met 3 deftrainees en een middenveld een aanval waar je U tegen zegt.
En in de friendlies zou ik 541/532 spelen met 5 deftrainees.
Dan heb je 8 trainees in totaal en dat is meer dan rendabel genoeg. Die 2 extra trainees wegen niet op tegen de extra inkomsten die je krijgt door het winnen van wedstrijden.
Waarom denk je dat ik deftrainees zeg... Misschien zodat die snapt dat die verdedigen moet gaan trainen...quote:
Hehe jij wel echt alles voor hem omgooien hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik deftrainees zeg... Misschien zodat die snapt dat die verdedigen moet gaan trainen...
Net niet. Waarschijnlijk heeft hij nog jonge defs, dus hoeft hij helemaal niets om te gooien. Alleen de manier van wedstrijden spelen wordt anders.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:00 schreef foetre het volgende:
[..]
Hehe jij wel echt alles voor hem omgooien he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |