Ik niet, vertel?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:45 schreef Ruudt het volgende:
Mooie TT!
Even zomaar offtopic, wie kent deze nog: Winx - Don't Laugh
Dat is een lied waarin alleen maar gelachen wordt en dan met een beatje eronder.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik niet, vertel?
Ik ben alweer aan het twijfelen over een trainingsswitch...naar passen...pfff, zo blijf ik bezig.
Heb sterk de neiging om al mn spelers te koop te zetten!
Doe ns een linkje, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat is een lied waarin alleen maar gelachen wordt en dan met een beatje eronder.
Deste leuker lijkt t me om een totaal plaatje te krijgen van je opbrengst. Ik heb t niet eens over winst of verlies want in jou geval moet je dan ook een berg salaris gaan uitrekenen. Ik heb er ook 2 tussen staan die ik zelf heb opgeleid maar ik heb all1 hun transver bedrag genomen meer niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:32 schreef Flappekz het volgende:
Ik ga niet eens de moeite nemen om de opbrengst van mn jeugdopleiding te proberen boven water te halen. 80% van die spelers heb ik zelf verder getraind....
Uitzettenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Qua downloaden van de XML heb ik eigenlijk nooit ergens last van. Alleen als een wedstrijd gespeeld wordt werkt het niet. Je moet natuurlijk wel even van te voren uitzetten dat hij op andere sites gaat kijken voor updates en zo.
Dat is met alles zo. Over smaak valt niet te twisten.quote:Aan de layout moet je wennen ja, maar het is meer persoonlijk wat je beter vind, dit of wat anders.
Ligt t aan mij of werkt die niet? Ik krijg deze melding :quote:
Je geëdite orgineel doet t wel en ja die ken ik nog wel jaquote:Insluiten op verzoek uitgeschakeld
quote:
Moet je op de link klikken ipv de video.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt t aan mij of werkt die niet?
[..]
Top juist.
Thx Het orgineel deed t wel en die ken ik nog welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:10 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Moet je op de link klikken ipv de video.
Ik neig niet naar een trainings switch maar ik heb al wel weer behoefte om mn team er uit te pleuren. Al krijg ik er niets voor ivm waardeloos, slecht en zwak vorm van mn spelers dus moet ik me inhouden....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik niet, vertel?
Ik ben alweer aan het twijfelen over een trainingsswitch...naar passen...pfff, zo blijf ik bezig.
Heb sterk de neiging om al mn spelers te koop te zetten!
Doen wij dat ook als jij een topic opent?quote:
Ik ben nu wel benieuwd naar wat de titel was...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doen wij dat ook als jij een topic opent?![]()
Ik begrijp dat t goed bedoeld is. Al snap ik niet waarom.
Er was geen TTquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar wat de titel was...
Ik zou een kijken naar user F04. Dan snap je waarom...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doen wij dat ook als jij een topic opent?![]()
Ik begrijp dat t goed bedoeld is. Al snap ik niet waarom.
Sowieso hoort een topic een titel te hebben!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou een kijken naar user F04. Dan snap je waarom...
User F04 weet niet eens wat HT is namelijk...
Dat ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Sowieso hoort een topic een titel te hebben!
Dat hij nog nooit eerder heeft gepost hier betekend niet dat ie niet weet wat t is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou een kijken naar user F04. Dan snap je waarom...
User F04 weet niet eens wat HT is namelijk...
F04 toevallig?quote:09-06-2009New federation application!
20:22 Van: frankie1234
Federation: FOK! Federatie
Office: Lid
als gamer en hattricker zou ik graag lid worden van de federatie.
Heb nu nog een mooie WTM op t oog, maar heb nog net wat geld tekort. Zo'n 4,5M.quote:Tomas Reemer [playerid=133458970]
25 jaar en 94 dagen, volgende verjaardag: 27-06-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 09-06-2009 (4/39), )
Total Skill Index (TSI): 74 410
Loon: 29 010 ¤/week 464 160 / season
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: uitstekend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Lekker spelertje hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef Flappekz het volgende:
Toch maar geen switch hier.
In het kader van de verjonging, vernederlandsing en versterking van mn mid:
[..]
Heb nu nog een mooie WTM op t oog, maar heb nog net wat geld tekort. Zo'n 4,5M.
Kostte me 3990000, precies op de gemiddelde prijsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker spelertje hoor![]()
Wat heeft dat mogen kosten?
Ik ken dat probleem. Ik heb nog 2 wk spitsen en 1 wk mid nodig maar tja zonder geld wordt t lastig.
Leuke spelert, jammer alleen van z'n keepenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef Flappekz het volgende:
Toch maar geen switch hier.
In het kader van de verjonging, vernederlandsing en versterking van mn mid:
[..]
Heb nu nog een mooie WTM op t oog, maar heb nog net wat geld tekort. Zo'n 4,5M.
Dat valt idd wel mee ja. zn passen is iig erg lekker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kostte me 3990000, precies op de gemiddelde prijs
Leuke speler! Maar is het niet aantrekkelijker om een 27 jarige met dezelfde skills voor de helft van de prijs aan te trekken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kostte me 3990000, precies op de gemiddelde prijs
Had ook gekund, maar ik heb hiervoor gekozen omdat ik nog ff met hem door kan...quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Leuke speler! Maar is het niet aantrekkelijker om een 27 jarige met dezelfde skills voor de helft van de prijs aan te trekken?
En naar wat voor WTM ben je opzoek?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had ook gekund, maar ik heb hiervoor gekozen omdat ik nog ff met hem door kan...
Voor de liefhebber, binnenkort gaat er een 25jr (en nu 3 dagen) bovennatuurlijk mid met uitstekend conditie, goed passen en goed verdedigen op de TL. Geen Nederlander.
Uiteindelijk ben ik niet echt op zoek naar een WTM, maar wel naar een winger met veel positiespel...Er loopt vandaag een leuke NLer af, met Bovennatuurlijk vleugel, wonderbaarlijk pm en uitstekend passen. Maar voor die tijd heb ik nooit 5M bij elkaar, dus die gaat aan mn neus voorbij....quote:
Shit...moet ik alles weer opnieuw gaan postenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:21 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic officieel voor geopend!
dat was voorbeschouwingquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Shit...moet ik alles weer opnieuw gaan posten
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik niet echt op zoek naar een WTM, maar wel naar een winger met veel positiespel...Er loopt vandaag een leuke NLer af, met Bovennatuurlijk vleugel, wonderbaarlijk pm en uitstekend passen. Maar voor die tijd heb ik nooit 5M bij elkaar, dus die gaat aan mn neus voorbij....
Maar nu kun je iig inschatten waar ik naar op zoek ben.
En qua salaris erg aantrekkelijk! Slechts 22k ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]![]()
Dat is leuk maar idd duur spul, al kun je er veel aan hebben!
Dat is het voordeel idd! Die wonderbaarlijk/wonderbaarlijk met goed passen die ik kocht kost me ook maar 12k in de week en dat is ook nog een buitenlander!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En qua salaris erg aantrekkelijk! Slechts 22k ofzo
en dan doe je er zelf aan mee!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En ik heb zo'n hekel aan voorbeschouwingen!
je bent er vlot bij dit keer..quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:21 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic officieel voor geopend!
hehehehe dat zou niet eerlijk zijn. We maken allemaal nl wel blunders dat is niets om je voor te schamen hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:44 schreef Puala het volgende:
ik geloof dat ik mijn blunder van vandaag voor me ga houden, want anders ben ik zeker weten een award-nominatie waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |