Ik niet, vertel?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:45 schreef Ruudt het volgende:
Mooie TT!
Even zomaar offtopic, wie kent deze nog: Winx - Don't Laugh
Dat is een lied waarin alleen maar gelachen wordt en dan met een beatje eronder.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik niet, vertel?
Ik ben alweer aan het twijfelen over een trainingsswitch...naar passen...pfff, zo blijf ik bezig.
Heb sterk de neiging om al mn spelers te koop te zetten!
Doe ns een linkje, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat is een lied waarin alleen maar gelachen wordt en dan met een beatje eronder.
Deste leuker lijkt t me om een totaal plaatje te krijgen van je opbrengst. Ik heb t niet eens over winst of verlies want in jou geval moet je dan ook een berg salaris gaan uitrekenen. Ik heb er ook 2 tussen staan die ik zelf heb opgeleid maar ik heb all1 hun transver bedrag genomen meer niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:32 schreef Flappekz het volgende:
Ik ga niet eens de moeite nemen om de opbrengst van mn jeugdopleiding te proberen boven water te halen. 80% van die spelers heb ik zelf verder getraind....
Uitzettenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Qua downloaden van de XML heb ik eigenlijk nooit ergens last van. Alleen als een wedstrijd gespeeld wordt werkt het niet. Je moet natuurlijk wel even van te voren uitzetten dat hij op andere sites gaat kijken voor updates en zo.
Dat is met alles zo. Over smaak valt niet te twisten.quote:Aan de layout moet je wennen ja, maar het is meer persoonlijk wat je beter vind, dit of wat anders.
Ligt t aan mij of werkt die niet? Ik krijg deze melding :quote:
Je geëdite orgineel doet t wel en ja die ken ik nog wel jaquote:Insluiten op verzoek uitgeschakeld
quote:
Moet je op de link klikken ipv de video.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt t aan mij of werkt die niet?
[..]
Top juist.
Thx Het orgineel deed t wel en die ken ik nog welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:10 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Moet je op de link klikken ipv de video.
Ik neig niet naar een trainings switch maar ik heb al wel weer behoefte om mn team er uit te pleuren. Al krijg ik er niets voor ivm waardeloos, slecht en zwak vorm van mn spelers dus moet ik me inhouden....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik niet, vertel?
Ik ben alweer aan het twijfelen over een trainingsswitch...naar passen...pfff, zo blijf ik bezig.
Heb sterk de neiging om al mn spelers te koop te zetten!
Doen wij dat ook als jij een topic opent?quote:
Ik ben nu wel benieuwd naar wat de titel was...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doen wij dat ook als jij een topic opent?![]()
Ik begrijp dat t goed bedoeld is. Al snap ik niet waarom.
Er was geen TTquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar wat de titel was...
Ik zou een kijken naar user F04. Dan snap je waarom...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doen wij dat ook als jij een topic opent?![]()
Ik begrijp dat t goed bedoeld is. Al snap ik niet waarom.
Sowieso hoort een topic een titel te hebben!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou een kijken naar user F04. Dan snap je waarom...
User F04 weet niet eens wat HT is namelijk...
Dat ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Sowieso hoort een topic een titel te hebben!
Dat hij nog nooit eerder heeft gepost hier betekend niet dat ie niet weet wat t is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou een kijken naar user F04. Dan snap je waarom...
User F04 weet niet eens wat HT is namelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |