Ik had de laatste post.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:53 schreef Psychonikeo het volgende:
je laat de anderen ook weinig kans natuurlijk
Klopt. Maar daar vroegen ze er om...quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat maakt je nix uit, kijk maar naar het topic daarvoor
Dus als "ze" straks vragen of je helemaal niet meer wilt posten....quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar vroegen ze er om...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar vroegen ze er om...
Ik had het nieuwe topic overigens pas al klaar gezet bij post 296 van het vorige topic...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus als "ze" straks vragen of je helemaal niet meer wilt posten....
Ach, laat ook maar.....zinloze discussie, geen zin in. Ik ga maar weer aan het werk
+1quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus als "ze" straks vragen of je helemaal niet meer wilt posten....
Ach, laat ook maar.....zinloze discussie, geen zin in. Ik ga maar weer aan het werk
quote:
Hier nog 1: (51424346)quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Via de HAG federatie kwam ik bij deze wedstrijd, check de 45e minuut (234746386):
[..]
quote:0 - 1 Arnaldo Asta 3'
0 - 2 Marcus Ratte 13'
1 - 2 Federico Crespo 31'
2 - 2 Federico Crespo 32'
2 - 3 Florea Negură 34'
2 - 4 Magnus Irholt 35'
2 - 5 Giuseppe Cagliani 67'
3 - 5 Federico Crespo 90'
4 - 5 Federico Crespo 90'
4 - 6 Waldemar Heppke 90'
5 - 6 Federico Crespo 90'
6 - 6 Gastone Gazzea 90'
7 - 6 Niels Felborg 90'
Gele kaart Giuseppe Cagliani 22'
Gele kaart Alois Regli 90'
Gele kaart Gastone Gazzea 90'
Gele kaart Dan Klintén 90'
Geblesseerd Magnus Irholt 90'
Wissel: Magnus Irholt
Donald Forest 90'
quote:
nee oke dan is het goed..quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dachten wij eerst ook, maar ik, ik en ik hadden unaniem besloten dat het niet zo was.
quote:
het is niet altijd feest natuurlijk..quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op zo'n laatste minuut hoopte ik gisteren ook nog, maar helaas...
Komende week richting Bolivia
Mja, als ze die drie gele kaarten hebben gekregen voor het uittrekken van shirtjesquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja ze vieren de doelpunten zeker niet dan?
Zit dat er echt in verwerkt, of verzin je dat ter plekke?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lekker inderdaad. Maar in de 45e minuut en 90e zit de "blessuretijd".
Dat weet ik niet heel zeker. Maar het valt me op dat je dit soort events alleen in de 45e of 90e minuut ziet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zit dat er echt in verwerkt, of verzin je dat ter plekke?
Aha!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lekker inderdaad. Maar in de 45e minuut en 90e zit de "blessuretijd".
Hmm ja dat is wel waar... Het zou op zich wel een leuke toevoeging zijn, blessuretijd. Zeker als je in een hele spannende wedstrijd zit en je krijgt in de 90ste min een melding dat de scheids er 5 minuten bijtelt en je nog 5 minuten in spanning zit! Al zal niemand vaak op het puntje van z'n stoel zitten bij een HT-wedstrijdquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet heel zeker. Maar het valt me op dat je dit soort events alleen in de 45e of 90e minuut ziet.
Het ergste is nog dat de uitploeg met 2-5 voorstond, en dan in 1 minuut verliest met 7-6...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aha!
Dan is het inderdaad volkomen normaal dat er 6 goals en 2 gele kaarten vallen![]()
Dat is echt ziek inderdaad. En tegelijk ook 1 van de tekortkomingen van de ME, imoquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het ergstee is nog dat de uitploeg met 2-5 voorstond, en dan in 1 minuut verliest met 7-6...
omfg en dan had ik t gisteren op irc over 3 kansen in 3 minuten waar er 2 van verzilverd werden waardoor ik verloor in de 1e wedstrijd van t seizoenquote:
Ja, op deze manier wel ja!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is echt ziek inderdaad. En tegelijk ook 1 van de tekortkomingen van de ME, imo
Eensch al is de uitslag 7-6 wel mooi.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is echt ziek inderdaad. En tegelijk ook 1 van de tekortkomingen van de ME, imo
Mooie uitslag, maar als je in de 89e minuut met 2-5 voorstaat, verwacht je niet meer te verliezen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eensch al is de uitslag 7-6 wel mooi.
Klopt. Die van mij was van gisteren dacht ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef elby1988 het volgende:
Nja, een 2-5 verliespartij was ook niet echt terecht geweest. Daarom is dit eigenlijk wel een prima uitslag. Hij is wel alweer van 2005..
quote:Felle opklaringen verwelkomden de 12155 liefhebbers die zich in wardjes kerkhof hadden verzameld. Wvcb stelde zich op in een 4-4-2-formatie. De stadionspeaker verwelkomde het publiek en gaf de volgende basisopstelling: Carr - Sinitskiy, Sánchez, Bidaud, Birnie - van Kempen, Verbeke, Jędrzejek, Aardewerk - Hafstad, Rogenmoser.
FCZ stelde zich op in een 4-5-1-formatie. De stadionspeaker verwelkomde het publiek en gaf de volgende basisopstelling: Molias - Infante, Sánchez Cuberes, Eminescu, Zorrilla - Schigt, Rodriguez, Mingelen, Leszkoven, Costa - Joly.
Rust: met een stand van 0-0 gingen de spelers naar de kleedkamer. FCZ had met 80 procent balbezit een veldoverwicht.
FCZ had het meeste balbezit, namelijk 83 procent.
Bennert Birnie was deze wedstrijd de beste speler van Wvcb. Mariusz Jędrzejek had vandaag simpelweg niet z'n dag. Csongor Leszkoven was deze wedstrijd de beste speler van FCZ. Als Pablo Zorrilla echter zo beroerd blijft spelen, ziet de toekomst er voor hem niet rooskleurig uit. De wedstrijd kende 0-0 als uitslag.
Heb je ook die wedstrijd met 32-32 als uitslag (of iets in die buurt althans) en dan op muntje gooien wordt beslist?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef elby1988 het volgende:
Daarom ook
Nog een prachtige uitslag, nu het tegenovergestelde:
91016273
[..]
Bestaat die dan? (nee dus..)quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je ook die wedstrijd met 33-32 als uitslag (of iets in die buurt) althans?
Over 0-0 wedstrijden gesproken, wie deed ook alweer dat experiment met friendly's in een verlenging laten uitlopen om meer te kunnen trainen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef elby1988 het volgende:
Daarom ook
Nog een prachtige uitslag, nu het tegenovergestelde. Leuk voor de Fans vooral:
91016273
[..]
Ik heb alleen deze gebookmarkt staan als "memorabele wedstrijden"quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zie edit. Maar er bestaat wel zo een wedstrijd.
Lees even terug vanaf hier: Hattrick #343: 29 Topics geopend *O*quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:48 schreef Psychonikeo het volgende:
er is toch geen blessuretijd in hattrick? Alleen dat soms de hele 90e minuut wordt uitgespeeld?
ja, ik heb het gelezen hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lees even terug vanaf hier: Hattrick #343: 29 Topics geopend *O*
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:53 schreef NelisZ het volgende:
Vanwege het hoge spamgehalte in het vorige topic (en als tvp):
Ronde 3 van de TOTO!
Die vul ik morgen pas in.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:53 schreef NelisZ het volgende:
Vanwege het hoge spamgehalte in het vorige topic (en als tvp):
Ronde 3 van de TOTO!
Je gaat alle teams bij langs om te kijken hoe de vorm is na de TU?quote:
Zoiets.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je gaat alle teams bij langs om te kijken hoe de vorm is na de TU?
quote:
Praat je Puala nu na om indruk op haar te maken?quote:
Nee inderdaad, mijn natte vingerwerk levert meer op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]levert je nog niet zoveel op tot nu toe.
Het gaat ook om het plezier he. Niet het winnen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]levert je nog niet zoveel op tot nu toe.
Nee, ik heb vrijwel alles gemist uit de vorige topics om het je sterker te vertellenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Praat je Puala nu na om indruk op haar te maken?
Mja, ik heb plezier als ik met natte vinger werk nog wat punten pak!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het gaat ook om het plezier he. Niet het winnen.
Net als met de Cup, de awards en de Gouden Schoen.
natte vingers!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mja, ik heb plezier als ik met natte vinger werk nog wat punten pak!
Nu werp ik wel even snel een blik op alltid, maar niet langer dan een paar tellen...
Ik doelde meer op de cijfers 7 en 6quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mooie uitslag, maar als je in de 89e minuut met 2-5 voorstaat, verwacht je niet meer te verliezen...
je leeftijd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de cijfers 7 en 6
quote:
quote:
quote:
ik heb wel een andere voor jequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je ook die wedstrijd met 32-32 als uitslag (of iets in die buurt althans) en dan op muntje gooien wordt beslist?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb wel een andere voor jematchid = 13151551
Deze komt al wat meer in de buurt... matchid ° 31682739quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb wel een andere voor jematchid = 13151551
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:09 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Deze komt al wat meer in de buurt... matchid ° 31682739
En een hattrick in de 1e minuut kan ook! matchid ° 17785043
Ach.. hier een lijstje --> forumbericht: 12236839
Tsjah.. sommige statts zijn ook hoog door een goddelijk middenveld tegen een couterploeg.. Aan de andere kant zijn de meeste flink genaaid.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
![]()
Daar staan pas naaipartijen tussen...
Hoogste bod 17 500 000 ....wat een idioten lopen er ook eigenlijk rond hequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:00 schreef elby1988 het volgende:
Zo, iemand spelertje kopen? PlayerID= 248335675![]()
Wel heerlijke stats.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:00 schreef elby1988 het volgende:
Zo, iemand spelertje kopen? PlayerID= 248335675![]()
of uitstekend positiespel ipv uitstekend scorenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wel heerlijke stats.
Al had hij beter positiespel kunnen hebben op uitstekend in plaats van verdedigen. Dan had je de ultieme aanvaller gehad.
Poehh, daar staan idd leuke wedstrijden tussen!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:09 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Deze komt al wat meer in de buurt... matchid ° 31682739
En een hattrick in de 1e minuut kan ook! matchid ° 17785043
Ach.. hier een lijstje --> forumbericht: 12236839
Yup. Je hebt het begrepen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
of uitstekend positiespel ipv uitstekend scoren
Ik heb geloof ik bij de enquete ingevuld dat de ME wel wat realistischer mag.... als ik dit zo zie is dat geen overbodige luxequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat de uitploeg met 2-5 voorstond, en dan in 1 minuut verliest met 7-6...
je enige trainie????quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:49 schreef DeHovenier het volgende:
Hodfr, m'n enige trainee is 3 weken geblesseerd
Welkom!quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:00 schreef DeVinger het volgende:
Van 20-11-2003 t/m 11-03-2007 gespeeld (van de VIII naar V), en sinds kort maar weer is een team aangevraagd.
TVP btw
Ja van m'n jeugdquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
je enige trainie????![]()
![]()
![]()
Wat ben jij aan t doen dan?
Als hij al klaar is met trainen zou ik m nog wat training geven in spelhervatten. Die 3 weken duren in de jeugd als ik me niet vergis minder lang dan in de senioren. Dus heb je nog tijd over om m zodra hij een pleister heeft m in je verdediging op te stellen en m naast SH ook wat passen training te geven. Je weet maar nooitquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja van m'n jeugd
Keepers trainen ofcourse
Maar veel zit er niet meer in
[ afbeelding ]
Passen voor een keeper?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als hij al klaar is met trainen zou ik m nog wat training geven in spelhervatten. Die 3 weken duren in de jeugd als ik me niet vergis minder lang dan in de senioren. Dus heb je nog tijd over om m zodra hij een pleister heeft m in je verdediging op te stellen en m naast SH ook wat passen training te geven. Je weet maar nooitAl hoeft ie niet als verdediger op gesteld te worden natuurlijk maar dat is aan jou zelf. En ligt aan de rest van je team.
waarom een keeper trainen op passen? Spelhervatten en verdedigen snap ik dan nog, maar passen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als hij al klaar is met trainen zou ik m nog wat training geven in spelhervatten. Die 3 weken duren in de jeugd als ik me niet vergis minder lang dan in de senioren. Dus heb je nog tijd over om m zodra hij een pleister heeft m in je verdediging op te stellen en m naast SH ook wat passen training te geven. Je weet maar nooitAl hoeft ie niet als verdediger op gesteld te worden natuurlijk maar dat is aan jou zelf. En ligt aan de rest van je team.
Die is binnen 1,5 week weer beter normaal. Gaat razendsnel in de jeugd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja van m'n jeugd
Keepers trainen ofcourse
Maar veel zit er niet meer in
[ afbeelding ]
Wat wordt je teamnaam?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:00 schreef DeVinger het volgende:
Van 20-11-2003 t/m 11-03-2007 gespeeld (van de VIII naar V), en sinds kort maar weer is een team aangevraagd.
TVP btw
quote:Lucien Locke
Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
Zonde van zn training. Passen = simpel Baat t niet schaad t ook niet maar je gaat toch geen 2x de zelfde trainings trainen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Passen voor een keeper?
Train dan als primaire training spelhervatting en ook als secundaire training. Waarschijnlijk heb je dan het meeste profijt.
Omdat t zonde is 2x sh te trainen en op verdedigen is ie al uit getraint.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarom een keeper trainen op passen? Spelhervatten en verdedigen snap ik dan nog, maar passen?
Vorm dalers zeker? Hier ook all1 maar dalers en geen stijgers......quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:18 schreef Flappekz het volgende:
Werkelijk een schandalig slechte training
quote:Vaardigheidsniveau gestegen! Rikkert Claassen Zag zijn mate van scoren toenemen van waardeloos naar slecht.
Vaardigheidsniveau gestegen! Sotcha Sehularo Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van uitmuntend naar briljant.
quote:Dariusz Szkaut His winger proficiency improved from solid to excellent.
Ermes Glingani His winger proficiency improved from solid to excellent.
Nicola Mezzogori His training efforts showed good results as his winger abilities increased from passable to solid.
Peter Le Boulengé Increased his winger skill from inadequate to passable.
Team Intellectquote:
Voor wat betreft die matig ervaring/goed leiderschap spelers.. Die heb je echt niet allemaal binnen 2 seizoenen op goed ervaring. Ervaring is tegenwoordig ook minute-based geworden (net als alle training). Daarnaast leveren je oefenwedstrijden je geen noemenswaardige ervaringspunten/stijgingen op. Voor wat betreft je overige trainees, die 6 zijn hopelijk wel 17-jarigen (jongere spelers trainen sneller)? En je kunt uiteraard ook op de vleugelspeler-posities nog trainees opstellen. Zij trainen 50% t.o.v. je centrale middenvelders, maar het is meer dan 'niets' (klaverjastraining)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:41 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Team Intellect![]()
Heb 6 matig positiespel trainees aangeschaft, 3 daarvan al gestegen naar redelijk binnen 2 weken.
Allemaal heel erg primitief nog, maar ik moet geduld hebben en een bankrekening opbouwen.
Om dat wat meer kans te geven heb ik naast mijn 6 trainees (positiespel dus) 16 matig ervaring/goed leiderschap spelers aangetrokken, welke over twee seizoenen met goed ervaring per stuk voor 500k over de toonbank gaan. Zij vullen naast het middenveld dus de overige posities in. Totaal dus 22 spelers + coach (23).
In de 9e divisie boeit het toch niet of je kwaliteit hebt ofniet, en dan koop ik liever straks meteen spelers met formidabel als ondergrens.
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan die 50% playmaking trainingsplekkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Voor wat betreft die matig ervaring/goed leiderschap spelers.. Die heb je echt niet allemaal binnen 2 seizoenen op goed ervaring. Ervaring is tegenwoordig ook minute-based geworden (net als alle training). Daarnaast leveren je oefenwedstrijden je geen noemenswaardige ervaringspunten/stijgingen op. Voor wat betreft je overige trainees, die 6 zijn hopelijk wel 17-jarigen (jongere spelers trainen sneller)? En je kunt uiteraard ook op de vleugelspeler-posities nog trainees opstellen. Zij trainen 50% t.o.v. je centrale middenvelders, maar het is meer dan 'niets' (klaverjastraining)
Succes iig (en inderdaad in IX boeit het allemaal nog niet zoveel)!
Net niet. Een keeper heeft baat bij 3 skills. 2 daarvan zijn al uitgetraind, waarom dan niet alles op de laatste skill gooien en dus 2 keer SH trainen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zonde van zn training. Passen = simpel Baat t niet schaad t ook niet maar je gaat toch geen 2x de zelfde trainings trainen?
[..]
Veel plezier op Rock im Parkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Net niet. Een keeper heeft baat bij 3 skills. 2 daarvan zijn al uitgetraind, waarom dan niet alles op de laatste skill gooien en dus 2 keer SH trainen?
quote:Srđan Nenadović
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van goed naar uitstekend.
Nicola Caligiuri
Zag zijn mate van passen toenemen van zwak naar matig.
Finn Sřrensen
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Ach ieder zn eigen visie toch? Ik heb zo iets van als je me nu ook wat passen mee geeft zijn er straks echt wel een aantal TSI geilerts die all1 daar door al meer willen betalen. En SH word niet mee gerekend met de tv. Alles dus om meer doekoe te krijgen straks. Wat kan jou t nou ene hol schelen of hij wat aan passen heeft of niet als ie er maar meer geld door waard wordt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Net niet. Een keeper heeft baat bij 3 skills. 2 daarvan zijn al uitgetraind, waarom dan niet alles op de laatste skill gooien en dus 2 keer SH trainen?
Zouden veel mensen echt zo seniel zijn dat ze daarom een keeper met passen aanschaffen en het SH negeren?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ieder zn eigen visie toch? Ik heb zo iets van als je me nu ook wat passen mee geeft zijn er straks echt wel een aantal TSI geilerts die all1 daar door al meer willen betalen. En SH word niet mee gerekend met de tv. Alles dus om meer doekoe te krijgen straks. Wat kan jou t nou ene hol schelen of hij wat aan passen heeft of niet als ie er maar meer geld door waard wordt.
Aangezien er ook genoeg idioten bij zitten die goddelijke spelers kopen en niet naar het loon kijken, denk ik dat je die mensen ook wel hebt. Alleen zullen het er niet zo veel zijn...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zouden veel mensen echt zo seniel zijn dat ze daarom een keeper met passen aanschaffen en het SH negeren?
Mja, of ie dan uiteindelijk ook meer oplevert dan één met SH betwijfel ik...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Aangezien er ook genoeg idioten bij zitten die goddelijke spelers kopen en niet naar het loon kijken, denk ik dat je die mensen ook wel hebt. Alleen zullen het er niet zo veel zijn...
Ja debielen zat op Hattrick geloof me. Ik heb ooit gehoord dat er zelfs iemand zn eigen speler terug kocht in de veronderstelling een versterking te kopen zonder in de gaten te hebben dat het zn eigen speler was.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zouden veel mensen echt zo seniel zijn dat ze daarom een keeper met passen aanschaffen en het SH negeren?
Ik zei toch SH en passenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mja, of ie dan uiteindelijk ook meer oplevert dan één met SH betwijfel ik...
Ja, daarvan hoop ik toch ook dat het een zeldzaam geval isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja debielen zat op Hattrick geloof me. Ik heb ooit gehoord dat er zelfs iemand zn eigen speler terug kocht in de veronderstelling een versterking te kopen zonder in de gaten te hebben dat het zn eigen speler was.
[..]
Zeldzaam betekend niet dat t nooit gebeurdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, daarvan hoop ik toch ook dat het een zeldzaam geval is
Zoiets als deze gast nu doet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hebben we allemaal niet eens in een impulsieve actie veel te veel op een speler geboden. De meeste hebben dan geluk dat ze overboden worden maar soms gaat t ook fout.
M'n vleugelspeler die 15:12 aflooptquote:Branimir Baković Geschiedenis van biedingen
05-06-2009 12:53 3 800 000 ¤ DuneFarmers
05-06-2009 12:53 3 606 000 ¤ DuneFarmers
05-06-2009 10:29 3 300 000 ¤ DuneFarmers
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zoiets als deze gast nu doet?
[..]
M'n vleugelspeler die 15:12 afloopt
Voor 3,3 had ie hem waarschijnlijk al gehad! Maar misschien net als Nico ook een beetje schizofreen, ik vind het wel prima in dit geval!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dat is idd geld weg gooien ja
Vleugelspelers
![]()
![]()
Logies hoe meer hoe beter!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor 3,3 had ie hem waarschijnlijk al gehad! Maar misschien net als Nico ook een beetje schizofreen, ik vind het wel prima in dit geval!
die trainees zijn 17 jaar ja, met zwak/matig bijstats. dat is voor mijn eerste lichting die ik train tot briljant en op hun 20ste wil verkopen. heb nog een standaardtrainer dus neem het ruim. hoelang zal die ervaring ongeveer duren? 2jaar hoeft ook niet, het is iig wel een aardig zakcentje voor 16 van die dudes als je in de 9e divisie speelt. duurzaam economisch beleid.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Voor wat betreft die matig ervaring/goed leiderschap spelers.. Die heb je echt niet allemaal binnen 2 seizoenen op goed ervaring. Ervaring is tegenwoordig ook minute-based geworden (net als alle training). Daarnaast leveren je oefenwedstrijden je geen noemenswaardige ervaringspunten/stijgingen op. Voor wat betreft je overige trainees, die 6 zijn hopelijk wel 17-jarigen (jongere spelers trainen sneller)? En je kunt uiteraard ook op de vleugelspeler-posities nog trainees opstellen. Zij trainen 50% t.o.v. je centrale middenvelders, maar het is meer dan 'niets' (klaverjastraining)
Succes iig (en inderdaad in IX boeit het allemaal nog niet zoveel)!
huh?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logies hoe meer hoe beter!
Ik dacht dat ik die Schizo was ipv Nico
Ik zou wel kijken of ik een redelijk trainer met slecht leiderschap aan kan nemen als ik jou was.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:05 schreef DeVinger het volgende:
[..]
die trainees zijn 17 jaar ja, met zwak/matig bijstats. dat is voor mijn eerste lichting die ik train tot briljant en op hun 20ste wil verkopen. heb nog een standaardtrainer dus neem het ruim. hoelang zal die ervaring ongeveer duren? 2jaar hoeft ook niet, het is iig wel een aardig zakcentje voor 16 van die dudes als je in de 9e divisie speelt. duurzaam economisch beleid.
thnx voor de info
dat zijn wij jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja Gijs_ zei dat jij schizo bent maar ik dacht dat ik dat was ipv jij.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou wel kijken of ik een redelijk trainer met slecht leiderschap aan kan nemen als ik jou was.
Owquote:
Dat klinkt meer als eenzaamheid / vervelingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
possie , possie2 en possie3. Vervolgens hele gesprekken met je zelf gaan voeren
Ik doelde hierop!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dachten wij eerst ook, maar ik, ik en ik hadden unaniem besloten dat het niet zo was.
ik sta anders toch mooi bovenaan in de VI met mn vleugelspelerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dat is idd geld weg gooien ja
Vleugelspelers
![]()
![]()
Bij mij komt er ook een vleugelspeler voor terug hoor, alleen dan een nog veel duurdere denk ik, want met veel meer positiespelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik sta anders toch mooi bovenaan in de VI met mn vleugelspeler
Voorheen had je altijd 28 ervaringspunten nodig. Ik neem aan dat dat nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:05 schreef DeVinger het volgende:
[..]
die trainees zijn 17 jaar ja, met zwak/matig bijstats. dat is voor mijn eerste lichting die ik train tot briljant en op hun 20ste wil verkopen. heb nog een standaardtrainer dus neem het ruim. hoelang zal die ervaring ongeveer duren? 2jaar hoeft ook niet, het is iig wel een aardig zakcentje voor 16 van die dudes als je in de 9e divisie speelt. duurzaam economisch beleid.
thnx voor de info
Die zou ik nu nog niet gaan promoveren tot coach, veel te duur. Het leiderschap heb je daarnaast helemaal nog niet nodig in IX en ook niet in VIII en eigenlijk ook niet in VII (hoewel ik daar zelf wel gebruik van heb gemaakt). Een externe redelijk/slecht-coach kost +- 79k, een externe goed/slecht was iets van 260k (staat wel op hagonline...). Intern promoveren naar een redelijk coach is dus weggegooid geld, naar een goed coach kost je ook al snel een 6-7 ton (mits hij al goed ervaring haalt voor die tijd)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:13 schreef DeVinger het volgende:
[..]
ik heb een redelijk ervaring redelijk leiderschap aangetrokken begin vh seizoen die ik begin volgend seizoen op cursus stuur.
hoeveel kost mij dat?
Ik ook. En mijn aanvalsratings zijn ook niet mis met die vleugelspelers.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Nee hoor ik we waren niet de enige in de chat op dat moment.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als eenzaamheid / verveling![]()
Ah die had ik ff gemistquote:Ik doelde hierop!
Leuk voor jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Tja voor je mid ratings heb je geen vleugelspeler nodig hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij mij komt er ook een vleugelspeler voor terug hoor, alleen dan een nog veel duurdere denk ik, want met veel meer positiespel
Toch best belangrijk voor de aanvals- en midratings!
Met zo'n speler op de vleugel als deze haal je toch betere midratings:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef Outpost76 het volgende:
Tja voor je mid ratings heb je geen vleugelspeler nodig hoorOk voor je aanvals ratings maar dan moet je wel zo giga veel geld uitgeven wil je daar profijt van hebben. Ik hou t wel lekker op mn centrale aanval.
Staat overigens op de nominatie om verkocht te worden, iemand interesse?quote:Gregor Engesser [playerid=137774153]
26 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 30-06-2009
Geboren in: Schweiz
matig in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 04-03-2009 (6/38), 13w 2d)
Total Skill Index (TSI): 45 860
Loon: 16884 ¤ (14 070 ) /week inclusief 20% bonus 270 144 / season
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: waardeloos
Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Ja logies al is t zonde dat die op vleugelspel is getraint. Hij had beter verder getraint kunnen worden in positiespel of passen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met zo'n speler op de vleugel als deze haal je toch betere midratings:
[..]
Staat overigens op de nominatie om verkocht te worden, iemand interesse?
EDIT - ja, ik weet het, jammer dat ie geen passen heeft
quote:Hans Domela Nieuwenhuis
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van briljant naar wonderbaarlijk.
quote:Hans Domela Nieuwenhuis [playerid=201636835]
20 jaar en 64 dagen, volgende verjaardag: 23-07-2009
Geboren in: Nederland
goed in vorm, conditie uitstekend
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 04-05-2008 (10/35), 3s 8w 5d)
Total Skill Index (TSI): 17 220
Loon: 3 770 ¤/week 60 320 ¤ / season
Specialiteit: Technisch
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
De *3 of *0 is inderdaad verdwenen met de huidige ervaringstelling. Let wel op dat 90 minuten per wedstrijd de max is. De verlenging telt niet als extra ervaring.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Voorheen had je altijd 28 ervaringspunten nodig. Ik neem aan dat dat nog steeds zo is.
Een gewone competitiewedstrijd is 1 ervaringspunt. Een bekerwedstrijd 2 punten. Een nationale friendly 0,1 en een internationale friendly 0,2 ervaringspunt.
Als ik me niet vergis kreeg in het oude systeem iedere speler die in het wedstrijdverslag genoemd werd het bovengenoemde aantal punten. Wanneer de speler niet genoemd werd was er kans op ófwel het drievoudige, ófwel geen punten.
Volgens mij is met de minute-based ervaring die 'random' (*3 of *0) uit het systeem verdwenen. Even door rekenend naar 28 ervaringspunten heb je 2*14 competitiewedstrijden is 2 seizoenen nodig om 1 level ervaring te stijgen..
Kan zijn overigens dat Koekje me hier op gaat corrigeren met z'n HAG-achtergrond...
[..]
precies en jij weet wie er goede resultaten behaaltquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef Outpost76 het volgende:
Leuk voor jeAl geloof ik niet dat dat door 1 speler komt en je weet hoe ik over vleugelspelers denk
![]()
ach wat is giga veel..quote:Tja voor je mid ratings heb je geen vleugelspeler nodig hoorOk voor je aanvals ratings maar dan moet je wel zo giga veel geld uitgeven wil je daar profijt van hebben. Ik hou t wel lekker op mn centrale aanval.
Aangezien een vleugel zelfs aanvallend nog 47,50% van z'n PM aan het middenveld bijdraagt maakt dat wel degelijk uit voor de midratings! Laat staan als ik één koop die ook prima WTM kan spelen, dat scheelt behoorlijk...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Tja voor je mid ratings heb je geen vleugelspeler nodig hoorOk voor je aanvals ratings maar dan moet je wel zo giga veel geld uitgeven wil je daar profijt van hebben. Ik hou t wel lekker op mn centrale aanval.
Mwoa, echt zonde vind ik t niet hoor. Mooie multiskillers zijn goud waard!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja logies al is t zonde dat die op vleugelspel is getraint. Hij had beter verder getraint kunnen worden in positiespel of passen.
Neuh thx
Edit: Ja en geen keepen
Het is helaas geen NL, anders had ik interesse gehad.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
60% gaat door de midden, 40% via de vleugel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor ik we waren niet de enige in de chat op dat moment.
[..]
Ah die had ik ff gemist
[..]
Leuk voor jeAl geloof ik niet dat dat door 1 speler komt en je weet hoe ik over vleugelspelers denk
![]()
ps ook al train ik dat nu in de jeugd
[..]
Wat moet het kosten?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Een slordige 3,5 miljoen (mss beetje meer) zou ie wel op moeten leverenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wat moet het kosten?
Ik ben nu nog aan het kijken naar spelers met nog meer PM, maar aangezien ze niet in overvloed op de lijst staan heb ik misschien interesse!
Vind ik vrij pittigquote:Competitie plaats: 34 / 1024
Ik kan helaas de prijs van mijn vleugels even niet zien, maar zo duur waren ze echt niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:04 schreef Outpost76 het volgende:
Voor de mensen die t nou nog niet in de gaten hebben ik heb een schurft aan vleugelspelers
Ooit 1 hele dure gekocht en die heb ik na 1 seizoen weer verkocht aangezien de bijdrage te verwaarlozen was. Die ratings die jullie er nu mee halen daar moet je zo een berg geld voor neerleggen dat ik dat geld liever op een andere positie investeer. Eigenwijs tja misschien. Ook zo kom ik ooit een div hoger. Ik moet gewoon dik meer hebben om resultaat te halen aangezien mijn div redelijk moeilijk is al sinds ik in die div kwam. Ik kan dan wel een vleugelspelert halen maar dan heb ik geen geld meer voor een spits of een mid die ik erg hard nodig heb wil ik ooit promoveren over een paar seizoenen.
[..]
quote:Vind ik vrij pittig
Ik ben nu nog aan het kijken naar spelers die een prijsklasse hoger liggen en zowel aanvallend als WTM kunnen spelen. Heb deze op het oog bijvoorbeeld: 129455493 en nog een paar soortgelijke!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een slordige 3,5 miljoen (mss beetje meer) zou ie wel op moeten leveren
Slordig nog wel!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een slordige 3,5 miljoen (mss beetje meer) zou ie wel op moeten leveren
Ja, ik hoef niet per se mooie gestreken briefjes. Propjes zijn ook wel welkomquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan helaas de prijs van mijn vleugels even niet zien, maar zo duur waren ze echt niet.
quote:Teo Lepore 2 690 000 ¤ 26 630.
Carl Nielsen 3 400 000 ¤ 32 040
Rampzalig keepen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ben nu nog aan het kijken naar spelers die een prijsklasse hoger liggen en zowel aanvallend als WTM kunnen spelen. Heb deze op het oog bijvoorbeeld: 129455493 en nog een paar soortgelijke!
Tering. Toch maar even een verbinding open zetten om te kijken. Want ze waren dus duurder dan ik dacht... Even de TV controleren...quote:
Duur zat dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
Carl Nielsen TV (25j96d, Wereldklasse vleugel, Goed positiespel, Goed passen):
Mediaangemiddelde prijs 3 219 500 ¤
Gemiddelde prijs 3 279 300 ¤
Teo Lepore TV (25j85d, Wereldklasse vleugel, Uitstekend positiespel, Slecht passen):
Mediaangemiddelde prijs 2 486 000 ¤
Gemiddelde prijs 2 571 200 ¤
Wat vaker winnen, dat helpt het moreel van de spelers omhoog zodat ze beter in vorm komen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:32 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand trouwens een idee om de vorm van mn team op te krikken behalve algemeen trainen?
Ik heb nou 3 zwak en 2 waardeloos in mn A team.1 A speler heb ik ivm vorm al naar mn B team gezet dankzij mn stijgert van vannacht. Die was gezakt naar slecht in vorm. Er blijft zo niets van mn ratings over
![]()
Ik heb mn conditie training al verlaagd van 18% naar 15% maar dat heeft dus niet geholpen.
Tips of ideeën iemand of is t gewoon wachten of algemeen trainen?
ach ik sta nu op 50 \ 50 dus das nog niet zo slechtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat vaker winnen, dat helpt het moreel van de spelers omhoog zodat ze beter in vorm komen.
Algemeen trainen dus.....quote:En serieus: Niets, gewoon opstellen en hopen dat het beter wordt.
Vleugelspel trainenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:32 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand trouwens een idee om de vorm van mn team op te krikken behalve algemeen trainen?
Ik heb nou 3 zwak en 2 waardeloos in mn A team.1 A speler heb ik ivm vorm al naar mn B team gezet dankzij mn stijgert van vannacht. Die was gezakt naar slecht in vorm. Er blijft zo niets van mn ratings over
![]()
Ik heb mn conditie training al verlaagd van 18% naar 15% maar dat heeft dus niet geholpen.
Tips of ideeën iemand of is t gewoon wachten of algemeen trainen?
quote:
Hey ik heb niet voor niets de Llink he! En misschien is dat kleine beetje algemeen wel genoeg om mn keep te laten stijgenquote:Afwachten en géén algemeen trainen, want dat is weggooien van je training..
U20 potentie??quote:7. TomᨠŚá¨ik (CV)
17 jaar en 14 dagen, TSI = 1 600
redelijk in vorm, conditie zwak [Onvoorspelbaar]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Waarschijnlijk niet. Meestal moeten ze na 1 training op formidabel zitten. Maar je kunt het niet meer dan aangeven bij de NT-coach van het land. Want ook het land is natuurlijk afhankelijk van zijn kansen.quote:
Los van dat heerlijk trainingsmateriaal!quote:
Sloveniëquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Meestal moeten ze na 1 training op formidabel zitten. Maar je kunt het niet meer dan aangeven bij de NT-coach van het land. Want ook het land is natuurlijk afhankelijk van zijn kansen.
veel te veel voor betaald natuurlijk, maar we gaan wel kijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Los van dat heerlijk trainingsmateriaal!
Zo, ik kan opzoek naar m'n multiskill vleugel/mid!quote:05-06-2009
Je hebt een speler verkocht en 2 422 500 ¤ ontvangen.
05-06-2009
Je hebt een speler verkocht en 3 534 000 ¤ ontvangen.
heeft geen nut ze hebben dat aangepast. Zelfs uitstekend is niet voldoende voor nominatie. Al kan je altijd even je team laten scannen door de tool op de U20 site.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Meestal moeten ze na 1 training op formidabel zitten. Maar je kunt het niet meer dan aangeven bij de NT-coach van het land. Want ook het land is natuurlijk afhankelijk van zijn kansen.
koekje voor degradatie?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
heeft geen nut ze hebben dat aangepast. Zelfs uitstekend is niet voldoende voor nominatie. Al kan je altijd even je team laten scannen door de tool op de U20 site.ik dacht dat jij voor degradatie ging trouwens
In sommige landen haal je het zelfs met goed...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
heeft geen nut ze hebben dat aangepast. Zelfs uitstekend is niet voldoende voor nominatie. Al kan je altijd even je team laten scannen door de tool op de U20 site.ik dacht dat jij voor degradatie ging trouwens
Het was toch een speler van jou of niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
koekje voor degradatie?
Waarschijnlijk bedoel je mij, maar zo'n jongen kan op zondag gewoon op het middenveld hoor
ja maar je quotte koekquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het was toch een speler van jou of niet?
Mwa ietsjes maarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:14 schreef Psychonikeo het volgende:
veel te veel voor betaald natuurlijk, maar we gaan wel kijken
quote:05-06-2009 (3/39) SK Belasi Mamuti Insane Ones 3 750 000 ¤ 1 620
quote:Pieter-Paul van Wely (R) (241455377)
18 jaar en 27 dagen, volgende verjaardag: 29-08-2009
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 05-04-2009 (10/38), 8w 5d)
Total Skill Index (TSI): 1 650
Loon: 510 ¤/week
8 160 ¤ / season
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 08-06-2009 19:28 (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 400 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 8/20 uitstekend
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Iemand interessequote:goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Puala United (sinds 30-01-2009)
Total Skill Index (TSI): 4 040
Loon: 570 ¤/week
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 08-06-2009 18:29
Vraagprijs: 150 000 ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: waardeloos
Verdedigen: matig
Positiespel: matig
Vleugelspel: zwak
Passen: goed
Scoren: goed
Spelhervatting: waardeloos
Ok hartstikke bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Voorheen had je altijd 28 ervaringspunten nodig. Ik neem aan dat dat nog steeds zo is.
Een gewone competitiewedstrijd is 1 ervaringspunt. Een bekerwedstrijd 2 punten. Een nationale friendly 0,1 en een internationale friendly 0,2 ervaringspunt.
Als ik me niet vergis kreeg in het oude systeem iedere speler die in het wedstrijdverslag genoemd werd het bovengenoemde aantal punten. Wanneer de speler niet genoemd werd was er kans op ófwel het drievoudige, ófwel geen punten.
Volgens mij is met de minute-based ervaring die 'random' (*3 of *0) uit het systeem verdwenen. Even door rekenend naar 28 ervaringspunten heb je 2*14 competitiewedstrijden is 2 seizoenen nodig om 1 level ervaring te stijgen..
Kan zijn overigens dat Koekje me hier op gaat corrigeren met z'n HAG-achtergrond...
[..]
Die zou ik nu nog niet gaan promoveren tot coach, veel te duur. Het leiderschap heb je daarnaast helemaal nog niet nodig in IX en ook niet in VIII en eigenlijk ook niet in VII (hoewel ik daar zelf wel gebruik van heb gemaakt). Een externe redelijk/slecht-coach kost +- 79k, een externe goed/slecht was iets van 260k (staat wel op hagonline...). Intern promoveren naar een redelijk coach is dus weggegooid geld, naar een goed coach kost je ook al snel een 6-7 ton (mits hij al goed ervaring haalt voor die tijd)
4 Seizoenen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:37 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ok hartstikke bedankt voor de info![]()
Ik ga zondag wanneer mijn financien geupdate zijn een redelijk/slecht trainer aanschaffen![]()
En voor de rest is het jammer dat het dan zo lang duurt met mijn opa's, maar ik vind het echt zonde om naast mijn positiespel trainees allemaal redelijk verdedigers/wingers/aanvallers/keepers aan te trekken en daar heel veel band mee kweken omdat zij voor de promotie zorgen (toen ik van 2003-2007 hattrick speelde had ik bv een spits uit eigen jeugd met 200 wedstrijden voor de club bv), terwijl ik er nooit geen winst op maak.
Sentimenten bouw ik wel op vanaf de VI![]()
Als ik 6 positiespel briljant trainees op hun 20ste en 16 opa's met goed/goed verkoop, alles dus over 4 jaar (loopt dan wel synchroon met mijn trainees), dan moet ik lang wachten, maar dan krijg ik mij een bak geld ineens. (dikke 15 miljoen) Dán gaan we beginnen
Ja hallo, over 4 seizoenen zit ik nog max in de VIII hoor hehe. Die opa's worden ook minder in stats.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
4 Seizoenen.
Dat is ongeveer 1,5 jaar.
En ik zou tellen op 8 opa's (2 seizoenen per opa, 8 per wedstrijd, friendlies zijn verwaarloosbaar voor ervaring (140 friendlies voor 1 ervaringsniveau en komt neer op 9 seizoenen ongeveer) en moet je daarom niet meetellen).
En overigens. 15 miljoen is niet zo veel. Mijn team (en ik denk ook de meeste andere VI en V van de FOK!fed) hebben een teamwaarde van over de 30 miljoen.
Mensen die sentimenteel gaan worden vanwege een virtuele speler moet een mep met baksteen krijgen... Die zogenaamde "helden" zijn dramatisch voor de algehele teamontwikkeling...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:57 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja hallo, over 4 seizoenen zit ik nog max in de VIII hoor hehe. Die opa's worden ook minder in stats.
Hattrick is nou eenmaal van de lange termijn![]()
Maar idd, het zijn er niet meteen 16, het is hoe dan ook rendabeler dan sentimenteel-stylo als starter. Daar houd ik mij maar aan vast
Voortaan wel effe bijzeggen dat-ie 23 isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:30 schreef Puala het volgende:
Mijn eerste speler die ik echt verkoop om er een goeie winst mee te maken![]()
[..]
Iemand interesse
Deze is het gewordenquote:7. Rainier Wightman
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 12/20 wonderbaarlijk
Vleugelspel: 12/20 wonderbaarlijk
Passen: 7/20 goed
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 5/20 matig
Er staat een linkje in de OP naar een site waar dat op staat.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:32 schreef Outpost76 het volgende:
Hoe lang kan een trainer met matig leiderschap de ts hoog houden? Of juist herstellen als t laag is?
Mooie speler! Hoe oud is ie, en hoe is zn conditie? Enne....kostda?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Deze is het gewordenBriljant passen ten opzichte van goed leverde te weinig verschil op om de 1,5 miljoen in prijsverschil uit te drukken op het veld! Nu houdt ik nog geld over ook om een betere trainee te kopen die de tijd gaat overbruggen totdat m'n spits uit de jeugd kan promoveren!
Ik houd in gedachten, dit seizoen lukt dat nog niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mensen die sentimenteel gaan worden vanwege een virtuele speler moet een mep met baksteen krijgen... Die zogenaamde "helden" zijn dramatisch voor de algehele teamontwikkeling...
En wat ik wilde aangeven met dat het weinig is: koop spelers van 17 jaar max 10 dagen bij goed en verkoop ze bij formidabel (dat redt je binnen 1 seizoen). Als je dat 24 (6 spelers *4 seizoenen) keer doet, dan verdien je een kleine 24 miljoen ongeveer. Als je het zo gaat spelen, moet je het slim spelen. Door spelers langer te houden, wordt het bedrag wat je er uiteindelijk aan verdiend minder.
Think about it.
27 jaar, 39 dagen, 43 390 TSI, 12 732 salaris/week, zwak vorm, goed conditie, redelijk ervaring, waardeloos leiderschap geen specialiteit en 4,35 miljoen...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooie speler! Hoe oud is ie, en hoe is zn conditie? Enne....kostda?
Ze gaan dan aan het middenveld bijdragen:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:18 schreef Lyzio het volgende:
Mijn beide aanvallers zijn verdedigend beter dan op de flank of op normaal. Wat is het verschil tussen verdedigend en normaal? Wat wordt beter en wat verslechterd.
1 2 3 | Naar de vleugel 0,00% Verdedigend 37,50% |
begin de dag met een lachquote:
nou ja.. 13 uur uit bed, 15 uur thuis, net gedoucht.. Het wordt ook een kort dagje ben ik bangquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]WTF als jullie dag pas rond die tijd begon was ie al weer bijna voorbij
Ik heb een aanvaller verdedigend staan. De andere gewoon op normaal.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze gaan dan aan het middenveld bijdragen:
[ code verwijderd ]
De aanval gaat er behoorlijk op achteruit.
Ik was er om 9u al uit en ben vervolgens naar een bonsai tentoonstelling geweest. Ff wat insperatie opsnuiven! Man oh man wat was dat gaaf! was net thuis ff wat chinees in mn mik gedaan en zo gaan we weer ff een potje voetbal kijken en dan Pokeren!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. 13 uur uit bed, 15 uur thuis, net gedoucht.. Het wordt ook een kort dagje ben ik bang
quote:Kenneth Dopper (CV) (49412037)
16 jaar en 78 dagen, volgende verjaardag: 10-07-2009
Team: TeamMiniKoekje
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 08-02-2009 11:58 (118 dagen geleden)
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: goed (max. onbekend)
Positiespel: matig (Waarschijnlijk want: "Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer matig zijn.")
Vleugelspel: onbekend
Passen: goed (max. onbekend)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Die's fijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:55 schreef RealBizkit666 het volgende:![]()
![]()
[..]![]()
![]()
Nog 34 dagen te gaan, dat komt dus overeen met 5 trainingen, laten we hopen dat hij dan op uitstekend verdedigen zit.
Vrijdag 10 Juli wordt hij gepromoveerd.
Redelijk allrounder. Dit is zijn stukje:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die's fijn
Heb je nog wat informatie uit het scoutingsrapport? Redelijk Allrounder of potentie Uitstekend Verdedigen of iets dergelijks?
quote:Hoor eens, Kenneth Dopper is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
quote:ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
246396608 04-06-2009 (3/39) 2 150 1 726 000 ¤ 17 goed
248042996 03-06-2009 (3/39) 2 120 2 654 000 ¤ 17 redelijk
241323764 03-06-2009 (3/39) 1 980 1 457 000 ¤ 17 redelijk
247923065 02-06-2009 (3/39) 2 190 1 000 000 ¤ 17 redelijk
239955493 01-06-2009 (3/39) 2 310 1 500 000 ¤ 17 matig
237929306 01-06-2009 (3/39) 3 220 1 625 000 ¤ 17 goed
247802839 31-05-2009 (2/39) 2 150 1 600 001 ¤ 17 redelijk
240915712 31-05-2009 (2/39) 3 410 1 428 000 ¤ 17 goed
236381343 29-05-2009 (2/39) 2 430 1 700 000 ¤ 17 matig
237700960 29-05-2009 (2/39) 2 590 1 486 000 ¤ 17 goed
Mediaangemiddelde prijs 1 550 001 ¤
Gemiddelde prijs 1 617 600 ¤
Zoekcriteria
Leeftijd = 17
Verdedigen = goed
Passen = goed
Positiespel tussen matig en goed
Vleugelspel <= zwak
Scoren <= zwak
Keepen <= zwak
En dan heb jij uit die lijst een van 17j0d, met minimaal die stats. Als 'ie dan ergens nog wat hoog in zit (TSI), dan kan 'ie zo eens tegen de 2 miljoen opleveren..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb al even de TV van goed def, goed pas en matig pos opgezocht:
[..]
Ik twijfel er alleen over dat als die met goed def eruit komt, om hem op te trainen naar uitstekend en dan verkopen. Dan krijg ik er nog meer voor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En dan heb jij uit die lijst een van 17j0d, met minimaal die stats. Als 'ie dan ergens nog wat hoog in zit (TSI), dan kan 'ie zo eens tegen de 2 miljoen opleveren..
Het bedrag wat ik dan meer krijg, verwacht ik niet te kunnen verdienen met een andere trainee die ik zou kopen en optrainen binnen 7 weken...quote:ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
242915629 01-05-2009 (14/38) 2 510 1 900 000 ¤ 17 redelijk
242913944 30-04-2009 (14/38) 4 160 3 715 000 ¤ 17 redelijk
240808004 29-04-2009 (14/38) 3 150 3 500 000 ¤ 17 redelijk
234369856 07-04-2009 (11/38) 4 380 2 300 000 ¤ 17 goed
240346218 31-03-2009 (10/38) 3 000 3 250 000 ¤ 17 redelijk
232118443 24-03-2009 (9/38) 2 420 1 900 000 ¤ 17 matig
237047586 03-03-2009 (6/38) 3 020 3 944 000 ¤ 17 redelijk
235313847 20-02-2009 (4/38) 2 650 2 123 000 ¤ 17 redelijk
235878520 17-02-2009 (4/38) 3 190 2 435 000 ¤ 17 redelijk
229820485 16-02-2009 (4/38) 3 260 4 250 000 ¤ 17 redelijk
Mediaangemiddelde prijs 2 842 500 ¤
Gemiddelde prijs 2 931 700 ¤
Zoekcriteria
Leeftijd = 17
Verdedigen = uitstekend
Passen = goed
Positiespel tussen matig en goed
Vleugelspel <= zwak
Scoren <= zwak
Keepen <= zwak
als je daar van houdt, dan is dat een bijna perfecte dag jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was er om 9u al uit en ben vervolgens naar een bonsai tentoonstelling geweest. Ff wat insperatie opsnuiven! Man oh man wat was dat gaaf! was net thuis ff wat chinees in mn mik gedaan en zo gaan we weer ff een potje voetbal kijken en dan Pokeren!
Perfecte dag zowat.
Bonsai bomen, Chinees eten, Voetbal op TV met bier ed EN Pokeren.![]()
Multiskill spelers zijn zeer belangrijk geworden. Daarom zijn de prijzen daarvan redelijk hoog. Zeker met 17 jaar en potentie om U20 te worden kan die prijs extreem worden.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:41 schreef elby1988 het volgende:
George Ştefan (248335675)
20 miljoen voor deze speler.. waar gaat het heen met de wereld.. 20 miljoen voor uberhaupt een speler is weggegooid geld..
Lastig verhaal.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:27 schreef Hoppa_Nmgn het volgende:
Hallo,
Omdat hier veel hattrick kenners rondlopen, denk ik dat ik hier aan het juiste adres ben voor mijn vraag. Eerst even een korte uitleg hoe het in elkaar zit.
Ik zit voor het 3e seizoen in de 8e divisie. 1e seizoen werd ik 5e, afgelopen seizoen verspeelde ik het kampioenschap op de 1 na laatste speeldag. Vanavond speel ik uit tegen de nummer 3 van vorig seizoen. Deze jongen is in mijn ogen ook mijn enige concurrent voor de titel.
Heb 4x tegen hem gespeeld, 1x gelijk en 3x verloren.
Vanavond dus voor mij een uitwedstrijd maar ik heb 1 (eigenlijk 3) groot probleem. Mijn beste verdediger, beste middenvelder, en beste spits zijn niet beschikbaar vanavond! Ik moet dus in een fantasieopstelling gaan spelen![]()
Zijn taktiek is 5-3-2, hij heeft een uitstekende verdediging, zijn middenveld is zwak, en zijn aanval is slecht.
Mijn taktiek is 3-5-2 en nu wil ik het middenveld in handen krijgen. Als ik via Hattrick Organizer kijk, zie ik dat ik voor vanavond een redelijk middenveld kan halen. Mijn middenveld is dus redelijk, verdediging is zwak, en aanval voor vanavond waardeloos.
Dit komt omdat ik 2 jongens voorin heb lopen die weinig tot niets kunnen. Nu heb ik deze 2 spitsen met een pijl naar achteren gezet om dus het middenveld te versterken.
Maar nu de vraag waar het eigenlijk om gaat:
Aangezien ik waarschijnlijk niet door zijn uitstekende verdediging heen kom, wil ik als taktiek 'Afstandsschoten' gaan gebruiken. Lijkt dit jullie ook het beste? En wat voor een skills hebben mijn mensen daarvoor nodig?
Beetje lang verhaal, maar als jullie me zouden kunnen helpen zou ik dat erg op prijs stellen.
Hij is nog steeds mijn beste middenvelder:quote:Op zondag 7 juni 2009 12:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Multiskill spelers zijn zeer belangrijk geworden. Daarom zijn de prijzen daarvan redelijk hoog. Zeker met 17 jaar en potentie om U20 te worden kan die prijs extreem worden.
Edit: Hoe gaat het trouwens met mijn jeugdspeler die in jouw team zit?
Ik heb helaas geen tijd meer om er voor vanavond heen te kijken (bezoek gehad net, nu wandelen met de hond en daarna uit eten), dus ik hoop dat iemand anders er nog wat zinnigs over te melden heeft.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:07 schreef Hoppa_Nmgn het volgende:
Hoppa_Nmgn (1232506)
216327558 dit is mijn thuiswedstrijd van vorig jaar
216327546 dit is mijn uitwedstrijd van vorig jaar
Speelde mijn thuiswedstrijd toen idd met vleugelspel omdat zijn centrumverdediging sterker is dan zijn vleugelverdediging.
De 2 spitsen die ik er vandaag in heb gezet, hebben allebei Uitstekend spelhervatting trouwens.
klinkt goed.. Al had 15 jaar nog net iets leuker geweestquote:Op zondag 7 juni 2009 18:37 schreef augurkenkoning het volgende:
Commentaar van de scout
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Marius Best en hij is 16 jaar.
Deze speler is slecht in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' uitstekend op het gebied van Verdedigen wordt!
Eindeljik weer eens iets met potentie(ik heb maar één scout, vandaar)
Duidelijk. Maar best een open deurtjequote:Op zondag 7 juni 2009 19:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klinkt goed.. Al had 15 jaar nog net iets leuker geweest
We weten allemaal dat je wel van jonge voetballende jongetjes houdtquote:Op zondag 7 juni 2009 19:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoe jonger hoe beter zeg ik altijd maar
op z'n tijd.. op z'n tijd..quote:Op zondag 7 juni 2009 19:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je wel van jonge voetballende jongetjes houdt
Volgens mij gaat hij voor de beker.Hij speelt 352 en ik denk dat ze totale tsi in het midden niet boven de 3000 uitkomt.quote:Rust: met een stand van 1-0 gingen de spelers naar de kleedkamer. Deze helft was Panthers met 82 procent het meest aan de bal.
Klopt al was t beter geweest als ik had gewonnen met pokerenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je daar van houdt, dan is dat een bijna perfecte dag ja
Ik sta met 4-0 achter...quote:Op zondag 7 juni 2009 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt al was t beter geweest als ik had gewonnen met pokeren
Nou sta ik ook nog achter met 2-0
quote:1 maal een kaart gekregen Lucien Locke 31'
1 maal een kaart gekregen Lucien Zeelen 32'
quote:Rating details
United Black Panthers Sterr-team
Middenveld uitstekend (laag) waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging uitstekend (zeer hoog) uitstekend (zeer hoog)
Centrale verdediging uitmuntend (laag) uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging formidabel (laag) redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval zwak (heel laag) slecht (heel laag)
Centrale aanval formidabel (zeer hoog) matig (heel laag)
Linkeraanval zwak (hoog) slecht (laag)
Wie heeft een verklaring hoe ik dit kan verliezen met 4-0.quote:Rating details
the fenders TeamKoekje
Middenveld uitmuntend (laag) formidabel (hoog)
Rechterverdediging redelijk (laag) redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging uitmuntend (laag) goed (heel laag)
Linkerverdediging redelijk (heel laag) redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval matig (laag) formidabel (hoog)
Centrale aanval redelijk (laag) uitmuntend (hoog)
Linkeraanval goed (hoog) formidabel (laag)
HatStats (gedetailleerd)
262
Verdediging: 81
Middenveld: 114
Aanval: 67
286
Verdediging: 73
Middenveld: 105
Aanval: 108
Nu nog een wat aardige aanvallersquote:K.F.C. Minnertsga
Middenveld matig (zeer hoog)
Rechterverdediging briljant (zeer hoog)
Centrale verdediging reusachtig (zeer hoog)
Linkerverdediging wonderbaarlijk (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (hoog)
Centrale aanval redelijk (laag)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
Indirecte vrije trappen
Verdediging redelijk (laag) goed (heel laag)
Aanval matig (zeer hoog) goed (heel laag)
Teammotivatie Normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid reusachtig
quote:Gisbert van Leeuwen [playerid=248611473]
17 jaar en 52 dagen, volgende verjaardag: 06-08-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 07-06-2009 (3/39), )
Total Skill Index (TSI): 1 230
Loon: 450 ¤/week 7 200 / season
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Aaah nice!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:09 schreef Ruudt het volgende:
4-2 gewonnen, feli Gijs, met de juiste voorspelling.
goed zo.. en goed bezigquote:Op zondag 7 juni 2009 22:22 schreef Hoppa_Nmgn het volgende:
Ik heb met 1-5 gewonnen![]()
Beetje jammer dat mijn spits een rode kaart heeft gekregen, vooral omdat ik volgende week tegen een counterploeg speel. Maar goed, dat is een zorg voor volgende week.
Hier ook 9 uit 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
2-1 verloren met 1 Hatstat minder dan de tegenstander. En in de 24e minuut raakte een wingback geblesseerd
Ik moet nodig een beter middenveld krijgen!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat blijft het toverwoord in hattrick ja..
tja.. in de kas groeien alleen plantenquote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef DeHovenier het volgende:
Als ik geld heb, ik heb nu maar 1,5 miljoen in kas
Weinig van gemerkt.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat blijft het toverwoord in hattrick ja..
tja.. dan kan ik me altijd weer beroepen op het feit dat er altijd een uitzondering is die de regel bevestigdquote:Op zondag 7 juni 2009 23:10 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Weinig van gemerkt.
3-2 verloren vanavond.
[ afbeelding ]
Weet ik ik baal all1 van mn ratings die moeten veel hoger zijn maar ja die klote vorm maakt t erg laagquote:
Optie is dat ik m'n trainee verkoop als ie wereldklasse is, die moet minstens 3.5 miljoen opbrengen en een goede wereldklasse mid kost rond de 4 miljoen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. in de kas groeien alleen planten
dank dankquote:
hehehehe tja een beetje wisselen doet wonderen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dank dankhet af en toe switchen van mn vleugelspeler van links naar rechts of andersom werkt goed
Mn tegenstander had zn rechtervleugelverdediging versterkt en dacht me zo te kunnen pakken
Heb jij weer gelijk in.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. dan kan ik me altijd weer beroepen op het feit dat er altijd een uitzondering is die de regel bevestigd
mja.. daar kan ik dan weer geen wijze uitspraken over doenquote:Op zondag 7 juni 2009 23:28 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Heb jij weer gelijk in.
Mijn X-divisie kent op dit moment 6 botteams. Dus op zich was het wel leuk geweest wanneer die uitzondering vanavond even ergens anders werd bevestigd...
dat blijkt.. ik wissel ook niet elke wedstrijd en ook niet volgens een vast patroon.. dus er is geen pijl op te trekken wat dat betreft..quote:Op zondag 7 juni 2009 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehehe tja een beetje wisselen doet wonderen.
Ik had een record met 286 hatstats in een uitwedstrijd met formidabel (hoog) middenveld. Helaas was het middenveld van de tegenstander 2 subniveau's hoger (en maar 262 hatstats) waardoor ik met 4-0 verlies.quote:Op maandag 8 juni 2009 08:01 schreef Flappekz het volgende:
Gisteren toch een mooi record neergezet in een uitwedstrijd, 279 hatstats met een uitmuntend (laag) middenveld. Alleen de tegenstander was met 269 hatstats ongeveer even goed, dus een 2-2 is best rechtvaardig eigenlijk
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gouden schoen tussenstand is weer naar de site geupload. Zonder "netherlands" blokjes als het goed is...
Bij een externe coach is dat heel normaal.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
trainer na 1 seizoen 1 dag gezakt in leiderschap
Aha, ik dacht dat het altijd minimaal na 1 seizoen gebeurde maar dat (veel) langer ook kon.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij een externe coach is dat heel normaal.
Lees: dat gebeurd altijd bij een externe coach.
Dat is alleen bij interne coaches.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat het altijd minimaal na 1 seizoen gebeurde maar dat (veel) langer ook kon.
godver.. ik sta er niet bij!quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hier..
[ afbeelding ]
maar wat je daar nou mee wil doen?
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
godver.. ik sta er niet bij!
met 0 doelpunten voor en 25 tegen is dat misschien niet zo heel gek
oh ja.. want dat doe je zo vaakquote:Op maandag 8 juni 2009 09:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Zo kan ik tenminste praten met jullie zonder dat ik hoef te bellen
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het viel me op dat er ook nog een oude Team vd Maand op stond...
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:41 schreef Gijs_ het volgende:
5-0 voor tegen een botje![]()
Ik zal morgen trouwens even al het achterstallige onderhoud aan de website aanpakken!
heb je mijn nummer niet? Dan bel ik RPP wel evenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik je nummer niet heb lampie![]()
![]()
Met een bakkie is dat niet nodig
Het zal wel met 06 beginnen waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb je mijn nummer niet? Dan bel ik RPP wel even
alleen de stand van de VJ/GL niet, maar denk dat dat bij Ruudt ligtquote:Op maandag 8 juni 2009 10:31 schreef Gijs_ het volgende:
De site is volgens mij weer helemaal up to date
http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/FokHattrick/index.php?&pagina=Activiteiten&sub=Awards&subsub=Awardsquote:Op maandag 8 juni 2009 10:31 schreef Gijs_ het volgende:
De site is volgens mij weer helemaal up to date
Klopt, ze staan er dubbel, had ik even niet gezien!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/FokHattrick/index.php?&pagina=Activiteiten&sub=Awards&subsub=Awards
Klopt nog niet helemaal. Er waren andere awards afgelopen seizoen namelijk.
En wat Nico zegt natuurlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |