ik heb een periode gehad waarin ik 3 wel leuke heb gekregen, gelukkig allemaal middenvelders.. en verder is het kut met peren..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neuh, ik heb wel wat PM talent gehad. Eentje zit ik te wachten tot-ie naar uitstekend gaat (maar die is helaas al lang 18) en bij anderen zit ik te wachten tot ze 17 zijn. De laatste 2, 3 weken is het helemaal kut met wat ik krijg toebedeeld.
Ik heb nu 5 verdedigers rond lopen die 5* of meer halen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb een periode gehad waarin ik 3 wel leuke heb gekregen, gelukkig allemaal middenvelders.. en verder is het kut met peren..
vast welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal nou ook wel weer mee vallen![]()
Vraag maar aan automatic
2 middenvelders die 6* halen en eentje die 7 a 7,5* haalt en dan heb ik nog een 6* verdediger..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nu 5 verdedigers rond lopen die 5* of meer halen.
Het hoogste op dit moment is 6,5* of 7* op dit moment.
Het is niet zo dat ik iedere week een redelijk vleugel spelert krijg. Het komt all1 wel vaak voor. of in combi met passen of met verdedigen. en soms zelfs beide. Misschien heeft t toch nut dat ik zo nu en dan van regio verander met mn scoutsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neuh, ik heb wel wat PM talent gehad. Eentje zit ik te wachten tot-ie naar uitstekend gaat (maar die is helaas al lang 18) en bij anderen zit ik te wachten tot ze 17 zijn. De laatste 2, 3 weken is het helemaal kut met wat ik krijg toebedeeld.
quote:
jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
ligt het aan mij als ik nu trek krijg ik kippenvleugeltjes?
Ze wil een nieuwe teamnaam, de opties staan in het vorige topic.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:34 schreef rompompom het volgende:
Heb ik iets gemist? Ik snap geen boom van de TT namelijk..
okquote:
Zelfs ik heb het gemist!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:34 schreef rompompom het volgende:
Heb ik iets gemist? Ik snap geen boom van de TT namelijk..
Ah twee topics terug alweer. Volledig langs me heengegaan; toen lag ik op één oor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:35 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ze wil een nieuwe teamnaam, de opties staan in het vorige topic.
Mwa kippenvleugeltjes gaan er altijd wel inquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
ligt het aan mij als ik nu trek krijg ik kippenvleugeltjes?
quote:
Ach jij mist wel meerquote:
dat dacht ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa kippenvleugeltjes gaan er altijd wel in
quote:[..]
Ach jij mist wel meer
dank dank..quote:
lekker spareribs van de grillquote:Wel van de gril gaarne!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dank dank..
[..]
lekker spareribs van de grill
iig 1 van die toppers...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
je bent weer lekker in vorm
sinds wanneer is een hoer een topper? Of doelde je er op dat de Toppers hoeren zijn
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:23 schreef Gijs_ het volgende:
psshht... klokkllokklokklokklok... ééééééééééééééhhhh
dat je dat nog moet vragenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:33 schreef Lennox het volgende:
Dit jaar met mn nieuwe team gepromoveerd vanuit IX![]()
14 gewonnen, 72 voor en 5 tegen. Al flink wat stijgers gehad en inmiddels ook weer een goed trainer. Op naar VIII
Mwa het voorspellen in combi met die aantekeningen via Foxtrick wel ja maar goed het is wel een leuke extra dat voorspellen. Al heb je er niet veel aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:39 schreef MrMoon het volgende:
OffTopic:
ik vind die spelerspagina van de jeugdspelers wel een stuk onoverzichtelijker..
Dan ben jij dus niet een Quote edit topper maar zoals ik zei een quote edit hoerquote:
nou ja het is wel handiger dan het uit de verslagen halen.. maar idd met foxtrick heb je ook al die notities en daar kan je het ook in vastleggen..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:05 schreef Outpost76 het volgende:
Mwa het voorspellen in combi met die aantekeningen via Foxtrick wel ja maar goed het is wel een leuke extra dat voorspellen. Al heb je er niet veel aan.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja misschien moet je er YMCA van maken..
Heb effe de optie overlegd, maar vanuit de douche kwam een duidelijke NEEquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja misschien moet je er YMCA van maken..
het is wel hetgeen waar ik steeds aan moet denken als ik zn huidige teamnaam ziequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb effe de optie overlegd, maar vanuit de douche kwam een duidelijke NEE
Ja, dat heb ik wel vaker gehoord....misschien vandaar een eventuele verandering.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is wel hetgeen waar ik steeds aan moet denken als ik zn huidige teamnaam zie
YM Utd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel vaker gehoord....misschien vandaar een eventuele verandering.
Maar aan de andere kant, YM zijn gewoon mn initialen, en die verloochen ik niet he......
Jij bent die middelste toch?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is wel hetgeen waar ik steeds aan moet denken als ik zn huidige teamnaam zie
IHSTMVVHDG!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nehh....ik moet ff wat anders leuks verzinnen
Zo heb ik een stuk of 10 teams die bij me in de div kunnen komen terwijl er maar 4 plaatsen vrij komenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:28 schreef Lennox het volgende:
Ik zit op altid te kijken naar league voor volgend seizoen, maar ik heb 4 mogelijke divisies waarheen ik kan promoveren?
quote:Spelen Grump / Maniack en andere die-hards trouwens nog?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
IHSTMVVHDG!
Dit als tegenhanger voor vullie zn team naam voorstel aan Gotc
dus jij wilt beweren dat je dat er nooit in hebt gezien?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:41 schreef Outpost76 het volgende:Volgens mij zegt dat meer over jou dan over zijn team naam.
dat is rpp nadoenquote:IHSTMVVHDG!
Dit als tegenhanger voor vullie zn team naam voorstel aan Gotc
Dat ga je nie redden nie!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef DeHovenier het volgende:
Kijk die stats van m'n p/dtegenstander
[ afbeelding ]
heel veel succesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
kansloos..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
Ik Heb Stiekem Toch Meer Verstand Van Hattrick Dan Gotc!quote:
Dat wil ik idd beweren ja!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dus jij wilt beweren dat je dat er nooit in hebt gezien?
En dat zeggen is mij na doen want dat zei ik ook al over de naam die Vullie had verzonnen voor Gotcquote:dat is rpp nadoen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
leugenaarquote:
ohw?? dus je zegt eerst tegen iemand dat ie een ander nadoet om het vervolgens zelf te doen??quote:En dat zeggen is mij na doen want dat zei ik ook al over de naam die Vullie had verzonnen voor Gotc
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Helaas laatste heel weinig tijd gehad dit seizoen, maar is er al een award topic? kon hem nog niet vinden....
quote:
Ja ik zat er al over te twijfelen om dat te doen maar ach.quote:ohw?? dus je zegt eerst tegen iemand dat ie een ander nadoet om het vervolgens zelf te doen??
mjaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
Ja ik zat er al over te twijfelen om dat te doen maar ach.Beter goed gejat dan slecht orgineel.
Toch schitterend om zo 2e te worden!quote:Top 20 in de Hattrick-reeks op 04-05-2009
01. 023 FrituurVetPet
02. 020 Outpost76
03. 019 Flappekz
04. 016 RealBizkit666
ja word je tenminste nog ergens 2equote:
is het niet uit noodzaak?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:52 schreef DeHovenier het volgende:
Ik blijf maar gewoon nog een seizoen in m'n VI, zo gezellig vind ik het daar![]()
Ben al een tijdje 1e en 3e ook hoor! Al zal dat 3e spoedig ook 1e zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja word je tenminste nog ergens 2e
niet dat ik 2e ben geworden met HT
wat een wazig raadsel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben al een tijdje 1e en 3e ook hoor! Al zal dat 3e spoedig ook 1e zijn
dat is niet voorbehouden aan mannen hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Zo morgenvroeg ga ik het lekker op zijn Grieks doen
Ik ga tussen de Russische soldaten door een vlag ophalen in Georgië.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Mijn elftal heeft morgen pizza bij het ontbijtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Op z'n Russisch... hmmmm... daar is niks mis mee anders hoor!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga tussen de Russische soldaten door een vlag ophalen in Georgië.
Ik ben tot veel in staatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is niet voorbehouden aan mannen hoor
Over 2 dagen nog eens zoeken, dan vind je hem vastquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Helaas laatste heel weinig tijd gehad dit seizoen, maar is er al een award topic? kon hem nog niet vinden....
Als je al op mannen valt moet je niet op mannen met tieten vallen hoorquote:
Is dat op zijn Grieks?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je al op mannen valt moet je niet op mannen met tieten vallen hoor
oh sorry, ik ging nog helemaal op in het 'op z'n Russisch'!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat op zijn Grieks?
Dan ben ik misbruikt toen een Griek me uitlegde dat 'op zijn Grieks' betekende dat ik een souflaki in mijn kont moest stoppen
Dan ben je opgevullie?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat op zijn Grieks?
Dan ben ik misbruikt toen een Griek me uitlegde dat 'op zijn Grieks' betekende dat ik een souflaki in mijn kont moest stoppen
volgens mij is dat op zn Russischquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je al op mannen valt moet je niet op mannen met tieten vallen hoor
Moet lukken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
Nico toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wie ging trouwens over piles? Er missen 2 topics nu, te weten nummer 329 en 330.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
ah.. er stond geen # in de naam en daardoor werd deze niet automatisch meegenomen in de statistieken..
1e qua posts in 1 topic en 3e maar spoedig 1e qua post totaalquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga tussen de Russische soldaten door een vlag ophalen in Georgië.
Ik snapte hem na een tijdje, maar het was net een da vinci code achtig raadselquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1e qua posts in 1 topic en 3e maar spoedig 1e qua post totaal
Ik heb een naamtopic dat op de eerste plaats staat van snelst gevulde topics.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1e qua posts in 1 topic en 3e maar spoedig 1e qua post totaal
[..]ik zal ze opdragen niet te schieten. Mijn elftal is door Tsaar Hiddink gevraagd een balletje te spelen in rusland.
daar wilden we natuurlijk zo snel mogelijk vanafquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb een naamtopic dat op de eerste plaats staat van snelst gevulde topics.
Sorry foutje van NelisZ blind overgenomenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
ah.. er stond geen # in de naam en daardoor werd deze niet automatisch meegenomen in de statistieken..
En een vrouw die het daarna weer goed moet zetten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry foutje van NelisZ blind overgenomen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar wilden we natuurlijk zo snel mogelijk vanaf
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik snapte hem na een tijdje, maar het was net een da vinci code achtig raadsel
tekent het vertrouwen binnen de fed zou ik heel filosofisch kunnen zeggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry foutje van NelisZ blind overgenomen
vrouwen zijn voor de details toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En een vrouw die het daarna weer goed moet zetten.
geen idee.. ken alleen de filmquote:
Ach doen die ook nog eens wat nuttigsquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En een vrouw die het daarna weer goed moet zetten.
Ze poepen ook niet. Dat is ook nuttig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach doen die ook nog eens wat nuttigs
Net als dat ouders geen seks hebben toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze poepen ook niet. Dat is ook nuttig.
bejaarden sowieso!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Net als dat ouders geen seks hebben toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |