Dat ga je nie redden nie!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef DeHovenier het volgende:
Kijk die stats van m'n p/dtegenstander
[ afbeelding ]

heel veel succesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]

kansloos..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]

Ik Heb Stiekem Toch Meer Verstand Van Hattrick Dan Gotc!quote:

Dat wil ik idd beweren ja!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dus jij wilt beweren dat je dat er nooit in hebt gezien?

En dat zeggen is mij na doen want dat zei ik ook al over de naam die Vullie had verzonnen voor Gotcquote:dat is rpp nadoen

quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]

leugenaarquote:

ohw?? dus je zegt eerst tegen iemand dat ie een ander nadoet om het vervolgens zelf te doen??quote:En dat zeggen is mij na doen want dat zei ik ook al over de naam die Vullie had verzonnen voor Gotc

quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Helaas laatste heel weinig tijd gehad dit seizoen, maar is er al een award topic? kon hem nog niet vinden....
 Vandaar dat je m niet vinden kan he
 Vandaar dat je m niet vinden kan he  

quote:

Beetje jammer dat je me niet gelooft
 Beetje jammer dat je me niet gelooft  
 Ja ik zat er al over te twijfelen om dat te doen maar ach.quote:ohw?? dus je zegt eerst tegen iemand dat ie een ander nadoet om het vervolgens zelf te doen??
 Beter goed gejat dan slecht orgineel.
 Beter goed gejat dan slecht orgineel.  

mjaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
Ja ik zat er al over te twijfelen om dat te doen maar ach.Beter goed gejat dan slecht orgineel.

Toch schitterend om zo 2e te worden!quote:Top 20 in de Hattrick-reeks op 04-05-2009
01. 023 FrituurVetPet
02. 020 Outpost76
03. 019 Flappekz
04. 016 RealBizkit666

ja word je tenminste nog ergens 2equote:

is het niet uit noodzaak?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:52 schreef DeHovenier het volgende:
Ik blijf maar gewoon nog een seizoen in m'n VI, zo gezellig vind ik het daar

Ben al een tijdje 1e en 3e ook hoor! Al zal dat 3e spoedig ook 1e zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja word je tenminste nog ergens 2e
niet dat ik 2e ben geworden met HT

wat een wazig raadsel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben al een tijdje 1e en 3e ook hoor! Al zal dat 3e spoedig ook 1e zijn

dat is niet voorbehouden aan mannen hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Zo morgenvroeg ga ik het lekker op zijn Grieks doen

Ik ga tussen de Russische soldaten door een vlag ophalen in Georgië.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef TheVulture het volgende:

Mijn elftal heeft morgen pizza bij het ontbijtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef TheVulture het volgende:

Op z'n Russisch... hmmmm... daar is niks mis mee anders hoor!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga tussen de Russische soldaten door een vlag ophalen in Georgië.

Ik ben tot veel in staatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is niet voorbehouden aan mannen hoor

Over 2 dagen nog eens zoeken, dan vind je hem vastquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Helaas laatste heel weinig tijd gehad dit seizoen, maar is er al een award topic? kon hem nog niet vinden....

Als je al op mannen valt moet je niet op mannen met tieten vallen hoorquote:

Is dat op zijn Grieks?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je al op mannen valt moet je niet op mannen met tieten vallen hoor

oh sorry, ik ging nog helemaal op in het 'op z'n Russisch'!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat op zijn Grieks?
Dan ben ik misbruikt toen een Griek me uitlegde dat 'op zijn Grieks' betekende dat ik een souflaki in mijn kont moest stoppen

Dan ben je opgevullie?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat op zijn Grieks?
Dan ben ik misbruikt toen een Griek me uitlegde dat 'op zijn Grieks' betekende dat ik een souflaki in mijn kont moest stoppen

volgens mij is dat op zn Russischquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je al op mannen valt moet je niet op mannen met tieten vallen hoor

Moet lukken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]

Nico toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wie ging trouwens over piles? Er missen 2 topics nu, te weten nummer 329 en 330.

quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
ah.. er stond geen # in de naam en daardoor werd deze niet automatisch meegenomen in de statistieken..

1e qua posts in 1 topic en 3e maar spoedig 1e qua post totaalquote:

quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga tussen de Russische soldaten door een vlag ophalen in Georgië.
 ik zal ze opdragen niet te schieten. Mijn elftal is door Tsaar Hiddink gevraagd een balletje te spelen in rusland.
 ik zal ze opdragen niet te schieten. Mijn elftal is door Tsaar Hiddink gevraagd een balletje te spelen in rusland.

Ik snapte hem na een tijdje, maar het was net een da vinci code achtig raadselquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1e qua posts in 1 topic en 3e maar spoedig 1e qua post totaal

Ik heb een naamtopic dat op de eerste plaats staat van snelst gevulde topics.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1e qua posts in 1 topic en 3e maar spoedig 1e qua post totaal
[..]ik zal ze opdragen niet te schieten. Mijn elftal is door Tsaar Hiddink gevraagd een balletje te spelen in rusland.

daar wilden we natuurlijk zo snel mogelijk vanafquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb een naamtopic dat op de eerste plaats staat van snelst gevulde topics.

Sorry foutje van NelisZ blind overgenomenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
ah.. er stond geen # in de naam en daardoor werd deze niet automatisch meegenomen in de statistieken..

En een vrouw die het daarna weer goed moet zetten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry foutje van NelisZ blind overgenomen

quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar wilden we natuurlijk zo snel mogelijk vanaf

quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik snapte hem na een tijdje, maar het was net een da vinci code achtig raadsel
 Goed boek! Aardige film.
 Goed boek! Aardige film.  

tekent het vertrouwen binnen de fed zou ik heel filosofisch kunnen zeggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry foutje van NelisZ blind overgenomen

vrouwen zijn voor de details toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En een vrouw die het daarna weer goed moet zetten.
geen idee.. ken alleen de filmquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |