Ik ken het goed; de eigenaar van mijn bedrijf is CFO van AZ. Regelmatig trainingen gehad in de bestuurskamer. Het is mooi allemaal, alleen dat nichterige zalmroze overal!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Het is trouwens wel freaking netjes hoor in dat DSB Stadion
Nu zie ik het ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ken het goed; de eigenaar van mijn bedrijf is CFO van AZ. Regelmatig trainingen gehad in de bestuurskamer. Het is mooi allemaal, alleen dat nichterige zalmroze overal!.
Welk menu hebben ze deze maand in de Brasserie? Argentijnse steak van Romero?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nu zie ik het ook
sorry voor de offtopic maar ik verveel me gruwelijk nu
De pers krijgt alleen broodjes kaas of hamquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welk menu hebben ze deze maand in de Brasserie? Argentijnse steak van Romero?.
Edit: oh nee, het is Het Stijn Schaars menu deze maand.
Ach, ik weet niet waar slechter mee af bent.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De pers krijgt alleen broodjes kaas of ham
Hehe.. Dat wil je inderdaad liever nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet waar slechter mee af bent.
De rondleiding in het stadion is trouwens triest, een dikke afrader. De interessante dingen krijg je namelijk op film te zien met Van Gaal als gids..
Nee.. Eerst rustig een potje voetbal kijken bij de klapjosti'squote:Op zaterdag 18 april 2009 18:59 schreef The_Hives het volgende:
Nico. Ga weg uit alkmaar
ik vertel niet dat ik vorig jaar een jaar lang op 200 meter van het dsb-stadion gewerkt heb![]()
Internetsite.. Goal.com dus allemaal gratis, alleen wat benzinequote:Op zaterdag 18 april 2009 19:00 schreef The_Hives het volgende:
maar schrijf je voor een blaadje ofzo dat je daar bent
In de Golden Tulip?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:59 schreef The_Hives het volgende:
Nico. Ga weg uit alkmaar
ik vertel niet dat ik vorig jaar een jaar lang op 200 meter van het dsb-stadion gewerkt heb![]()
Daar ben ik nooit als verslaggever geweestquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:04 schreef The_Hives het volgende:
krijg je bij Ajax wel goed te eten?![]()
over eten gesproken, ik ga koken![]()
Ja hoor! Heerlijk weer enzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:08 schreef Ruudt het volgende:
Was het gezellig Nico?
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:10 schreef rompompom het volgende:
Ben benieuwd of we ooit nog wat van Puala vernemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |