Ik ken het goed; de eigenaar van mijn bedrijf is CFO van AZ. Regelmatig trainingen gehad in de bestuurskamer. Het is mooi allemaal, alleen dat nichterige zalmroze overal!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Het is trouwens wel freaking netjes hoor in dat DSB Stadion
Nu zie ik het ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ken het goed; de eigenaar van mijn bedrijf is CFO van AZ. Regelmatig trainingen gehad in de bestuurskamer. Het is mooi allemaal, alleen dat nichterige zalmroze overal!.
Welk menu hebben ze deze maand in de Brasserie? Argentijnse steak van Romero?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nu zie ik het ook
sorry voor de offtopic maar ik verveel me gruwelijk nu
De pers krijgt alleen broodjes kaas of hamquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welk menu hebben ze deze maand in de Brasserie? Argentijnse steak van Romero?.
Edit: oh nee, het is Het Stijn Schaars menu deze maand.
Ach, ik weet niet waar slechter mee af bent.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De pers krijgt alleen broodjes kaas of ham
Hehe.. Dat wil je inderdaad liever nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet waar slechter mee af bent.
De rondleiding in het stadion is trouwens triest, een dikke afrader. De interessante dingen krijg je namelijk op film te zien met Van Gaal als gids..
Nee.. Eerst rustig een potje voetbal kijken bij de klapjosti'squote:Op zaterdag 18 april 2009 18:59 schreef The_Hives het volgende:
Nico. Ga weg uit alkmaar
ik vertel niet dat ik vorig jaar een jaar lang op 200 meter van het dsb-stadion gewerkt heb![]()
Internetsite.. Goal.com dus allemaal gratis, alleen wat benzinequote:Op zaterdag 18 april 2009 19:00 schreef The_Hives het volgende:
maar schrijf je voor een blaadje ofzo dat je daar bent
In de Golden Tulip?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:59 schreef The_Hives het volgende:
Nico. Ga weg uit alkmaar
ik vertel niet dat ik vorig jaar een jaar lang op 200 meter van het dsb-stadion gewerkt heb![]()
Daar ben ik nooit als verslaggever geweestquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:04 schreef The_Hives het volgende:
krijg je bij Ajax wel goed te eten?![]()
over eten gesproken, ik ga koken![]()
Ja hoor! Heerlijk weer enzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:08 schreef Ruudt het volgende:
Was het gezellig Nico?
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:10 schreef rompompom het volgende:
Ben benieuwd of we ooit nog wat van Puala vernemen.
Wat jij wil, hier gaat een Hertog-Jan open.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:25 schreef Flappekz het volgende:
Degraderen is helemaal de bom niet. Kampioen worden is 't!
Vlak na de volgende post over die zelfde OPquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:28 schreef Lyzio het volgende:
Ja, maar die lees ik nooit.
quote:Vibes FC bood 270 000 ¤ voor Björn Warnink en nam daardoor de leiding bij het bieden.
quote:
SPAM ALERT! SPAM ALERT! SPAM ALERT! SPAM ALERT! SPAM ALERT! SPAM ALERT! SPAM ALERT!quote:Polykarpos Athanasopoulos [playerid=232964475]
18 years and 30 days, Next birthday: 09-07-2009
In passable form, solid stamina.
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 03-02-2009 (2/38), 10w 4d)
Total Skill Index (TSI): 3 700
Wage: 780 ¤ (650 ¤) /week including 20% Bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Conditie: solid Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: passable
Winger: excellent Defending: poor
Scoring: wretched Set pieces: disastrous
Deadline: 21-04-2009 20:19
(3 dagen 0u 0m)
Asking price: 1 500 000 ¤
Ah, ok. Deprimerend gedeelte daar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]Daar ergens op het bedrijven terrein. Toen nog een kantoorbaantje
Snodver, ik kijken, niks.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:51 schreef DeHovenier het volgende:
Ik gooi er nog 300k overheen om Hives te pesten
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ok. Deprimerend gedeelte daar..
[..]
quote:Snodver, ik kijken, niks..
quote:Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 15 ¤
Voor een 17-jarige is het goedkoop.. Voor een 30-jarige aan de dure kantquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef Jaheur het volgende:
Is 1,5 miljoen te duur of goedkoop voor deze stats?:
goed in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Nub.nl (sinds 09-06-2008)
Total Skill Index (TSI): 11 290
Loon: 2 940 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: uitmuntend
Vleugelspel: zwak
Passen: goed
Scoren: slecht
Spelhervatting: zwak
Heb hem er maar gewoon op gedumpt voor die prijs
quote:Hi boss, nice to speak to you again.
Right, this week's candidate is 17 years of age and is called Ryan van de Kar.
Without any further training, this player will remain with wretched Winger. Given the chance to improve his Passing skills, this guy might well reach weak in that department.
Can I offer him a place at the academy?
I think I have found a skilled youngster for you. His name is Arwin de Rijk and he is 17 years old.
Without any further training, this player will remain with poor Passing. If he develops well, I would say this chap can emerge with weak Scoring before joining the senior squad.
Do we sign him, boss?
Anyway, Stijn Neuteboom is 17 years old and from what I have seen of him I must say I am impressed.
Right now I would say his Scoring capabilities are around the poor level. His overall abilities are weak, in my opinion. If he develops well, I would say this chap can emerge with weak Winger before joining the senior squad.
What do you say? Should we give him a chance?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[off-topic]
Wat zal die nico trouwens hebben zitten genieten vanavond in Alkmaar
[/off-topic]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |