Dan mag jij bij dezen de nieuwe TT's verzinnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:56 schreef NelisZ het volgende:
De TT's worden er ook niet echt beter op...
of we noemen jou gewoon 'slechte TT verzinner'quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan mag jij bij dezen de nieuwe TT's verzinnen.
Dan promoveren we je wel tot "nieuwe TT verzinner".
Ik ben al designer.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
of we noemen jou gewoon 'slechte TT verzinner'
quote:Moederclubgeld
Je team heeft 55 000 ¤ gekregen, omdat Sipko Boender (202301648), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 2 750 000 ¤.
Iemand die daar een touw aan vast kan knopenquote:16:29 Welkom Outpost76
16:44 Kompensācija par spēlētāju no jaunie¨u komandas
Compensatie voor speler jeugd nog watquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ontvangen voor een oud jeugd keep met matig of zwak keepen toen der tijd.
Edit :
Wel raar dat hattrick me dat boven in mn scherm zo vermeld :
[..]
Iemand die daar een touw aan vast kan knopen
Het lijkt me vooral lastig om na elk slotje de TT weer te moeten veranderen aangezien het niet meer het nieuwe topic isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan mag jij bij dezen de nieuwe TT's verzinnen.
Dan promoveren we je wel tot "nieuwe TT verzinner".
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met het land waar de speler gespeeld heeft, dat bepaald de taal waarin die tekst wordt weergegeven. Waarom weet ik ook nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ontvangen voor een oud jeugd keep met matig of zwak keepen toen der tijd.
Edit :
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik zie dat jij voor Utrecht bent Scud, kom je daar ook vandaan?
Balijelaan representquote:
Mijn 30 jarig uitstekend keepquote:Samuel Eisenhart
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his playmaking skill from disastrous to wretched.
Ik ben er pas 7 jaar wegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Balijelaan represent
maar ik woon er pas 1,5 jaar
Die krijgt nog genoeg topics om met zijn naam als TT te hebben voordat die helemaal beter is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Had dan op z'n minst Den Bieman even een naam-topic gegund ter ere van z'n razendsnelle herstel...
Deze..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die krijgt nog genoeg topics om met zijn naam als TT te hebben voordat die helemaal beter is.
..gemist? Of denk je dat er tussen vandaag en zaterdag/zondag nog 2-3 topics door heen gejaagd worden? Want dan is 'ie als het goed is al weer van pleister naar helemaal gezondquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Minimaal 1 in ieder geval...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Deze..
[..]
..gemist? Of denk je dat er tussen vandaag en zaterdag/zondag nog 2-3 topics door heen gejaagd worden? Want dan is 'ie als het goed is al weer van pleister naar helemaal gezond
Het eerste volgende topic nadat hij weer gezond is lijkt me een mooie voor een naamtopicquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Deze..
[..]
..gemist? Of denk je dat er tussen vandaag en zaterdag/zondag nog 2-3 topics door heen gejaagd worden? Want dan is 'ie als het goed is al weer van pleister naar helemaal gezond
we kunnen er een awardje van maken..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
of we noemen jou gewoon 'slechte TT verzinner'
Wat was ie ook alweer? +8 in de eerste bekerwedstrijd?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Deze..
[..]
Komt goed!quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
De nieuwe tussenstand van de gouden schoen is geupload naar de site. Als Gijs hem klaar zet, dan kan iedereen hem bekijken straks.
Bij deze mijn nominatiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
we kunnen er een awardje van maken..
blijkbaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
Piles wordt trouwens niet meer ge-update?
[..]
doe maar nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:24 schreef Ruudt het volgende:A-lamers zo vroeg in de Fok! Cup.
Nu moet ik dat de volgende ronde ook doen misschien.
102 of 206 hatstats is nogal een verschil.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
doe maar niet
Edit: ik zie dat jij vorige week ook 20 hatstats meer had dan vandaag..
ach ik had vorige week ongeveer 88 dus dan zou ik nog steeds verliezenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
102 of 206 hatstats is nogal een verschil.
Maar ben maar niet bang hoor, 102 is echt m'n max. ik moet overleven in de competitie dit seizoen.
Daar gaat mijn jeugdpull, nu hopen dat tie goed getraind wordtquote:25-02-2009 (5/38) Je hebt een speler verkocht en 693 500 ¤ ontvangen.
Helaasch..quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:32 schreef Psychonikeo het volgende:
De Nootjes (36151) zijn beschikbaar voor een jeugdfriendly
quote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 02-03-2009
hier niet hoor..quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:47 schreef maniack28 het volgende:
Kut de transferlijst is down en ik heb nog een speler nodig!
Er heeft zich een fout voorgedaan in de toepassing. Probeer het later opnieuw. De fout werd geregistreerd.quote:
hmmz ik kan er hier gewoon nog op komen..quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Er heeft zich een fout voorgedaan in de toepassing. Probeer het later opnieuw. De fout werd geregistreerd.
Al 10 min lang
Als je die melding tegenkomt, kun je het beste altijd eerst even uitloggen en weer inloggen. Dat lost het 99% van de keren op.quote:
Doet me denken aan een mop:quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je die melding tegenkomt, kun je het beste altijd eerst even uitloggen en weer inloggen. Dat lost het 99% van de keren op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Doet me denken aan een mop:
Wat doet een systeembeheerder als zijn auto niet lijkt te starten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
[..]
Wat doet een systeembeheerder als zijn auto niet lijkt te starten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
HT: FC Dinamo Assen (504765)
[..]
![]()
![]()
Ik wist niet dat er nog een FOKker in de beker zat... Hoe heet jou team dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:24 schreef DonHenkie het volgende:
Nog spannend hier in de beker. Sta 4-3 achter.. met nog 20 minuten te spelen.
Ik heb nog nooit eerder gepost in een Hattrick topic ;-). Zag het topic toevallig staan dus denk vertel het even.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:29 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er nog een FOKker in de beker zat... Hoe heet jou team dan?
Bij mij is het intussen 5-2... met nog een kwartier te gaan
Jammer.. Had 2 kanten op gekund voor je. Nu net iets ongelukkig met de kansenverdeling/spreiding. Succes ook in de competitie trouwens. Ziet er erg interessant uit met veel gelijkwaardige teamsquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:30 schreef DonHenkie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eerder gepost in een Hattrick topic ;-). Zag het topic toevallig staan dus denk vertel het even.
Teamnaam : AFC Hulstje
en ziet dat hij verloren heeftquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:25 schreef The_Hives het volgende:
**Hives gaat even ontspannen zitten**
**tilt 1 kant van zn reet omhoog**
**laat er even iets uit wat hem dwars zat**
**typt in: www.hattrick.org**
**logt in**
**opent de wedstrijd pagina**
TMI Manquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:25 schreef The_Hives het volgende:
**logt in**
zat de butt plug niet meer goed?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:25 schreef The_Hives het volgende:
**logt in**
quote:
hij spiegelt dingen die hier gepost worden aan zijn eigen situatiequote:Op woensdag 25 februari 2009 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar denk jij allemaal aan manZijn dat freudiaanse gedachtes ofzow
nou, dat jij meteen aan zoiets denkt zegt misschien meer over jouquote:
bepaalde dingen vind ik nogal vaag..quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je hebt eerder een tekort aan bepaalde "dingen"...
of over de mensen met wie ik om gaquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nou, dat jij meteen aan zoiets denkt zegt misschien meer over jou
Sex, SM, fetishisme...quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bepaalde dingen vind ik nogal vaag..
[..]
of over de mensen met wie ik om ga
Daar lijkt het anders wel op...quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
eerste geen tekort, de overige geen behoefte aan..
niet alles is wat het lijkt..quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar lijkt het anders wel op...
3 weken.quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Twello-speler Hans Domela Nieuwenhuis in de 85e minuut mank het veld verlaten
Bij deze dan maar welkom, en hopen dat je wat vaker langs komtquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:30 schreef DonHenkie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eerder gepost in een Hattrick topic ;-). Zag het topic toevallig staan dus denk vertel het even.
Teamnaam : AFC Hulstje
Je hebt een goed team! Maar om een wedstrijd die je waarschijnlijk verliest te gaan MOTSen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:32 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Bij deze dan maar welkom, en hopen dat je wat vaker langs komt
Volgende week mag ik tegen een 2de klassers met behoorlijk leuke ratings, misschien dat ik hem ga MOTSen...
Ik neem het zeker in overweging. Competitie is voor mij geen prioriteit dit seizoen, en de drie wedstrijden erna kan ik zeker piccen. Daarna zal mn teamgeest wel weer redelijk op niveau zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:56 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je hebt een goed team! Maar om een wedstrijd die je waarschijnlijk verliest te gaan MOTSen?
Ik had het over dat stuk met die butt-pluggen eigenlijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We kunnen het wel. Zeer sporadisch, maar we kunnen het wel...
ik heb soms anders aardig het idee dat we in SEX zitten..quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik had het over dat stuk met die butt-pluggen eigenlijkWe zitten niet voor nix in Games
sex? bah!quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb soms anders aardig het idee dat we in SEX zitten..
FOK!-ers stoppen met roken! Deel 56quote:
Neen, je loopt achter johquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:06 schreef Ruudt het volgende:
Ik moet toch even iets vragen, GotC is toch niet die chick die je uit Portugal importeerde of wel?
Als je niet begonnen was, dan hoefde je niet te stoppen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
FOK!-ers stoppen met roken! Deel 56![]()
Ontopic: vergeet geen oefenwedstrijd te regelen voor komende week. Misschien tegen Nico?
Daarom is die van nickname veranderd...quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik snapte het ook allemaal niet hoor..
Had dat verteld toen ik nog jong en baldadig wasquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je niet begonnen was, dan hoefde je niet te stoppen...
Ja had ik wel ergens opgevangen, maar ik heb het gewoon niet allemaal meegekregenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom is die van nickname veranderd...
quote:Krelis Huijgen
30 years and 20 days, TSI = 56 480
A sympathetic guy who is tranquil and upright.
Has excellent experience and wretched leadership abilities.
In inadequate form, excellent stamina.
Total Skill Index (TSI): 56 480
Wage: 39 370 ¤/week
Keeper: disastrous (1)
Defending: wretched (2)
Playmaking: titanic (15)
Winger: passable (6)
Passing: excellent (8)
Scoring: poor (3)
Set pieces: passable (6)
1.8 mlnquote:
Als je maar niet op die bied wat ik wil hebben...quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:56 schreef ScudRaket het volgende:
Nu nog een IM en ik ben er weer klaar voor
Zoek jij dan in dezelfde categorie?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je maar niet op die bied wat ik wil hebben...
Ik ben namelijk op zoek naar een IM en een FW.
Ik zoek waarschijnlijk iets hogere skills. Maar wel met een lagere leeftijd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zoek jij dan in dezelfde categorie?
Dus jij gaat voor de hoofdprijsquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zoek waarschijnlijk iets hogere skills. Maar wel met een lagere leeftijd.
Die wat ik op het oog heb moeten 3 en 4 miljoen kosten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:57 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dus jij gaat voor de hoofdprijs
Omgquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:06 schreef Ruudt het volgende:
Ik moet toch even iets vragen, GotC is toch niet die chick die je uit Portugal importeerde of wel?
Doe eens wat details? En kun je het je permitteren om te MOTSen, gezien de wedstrijden erna?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:29 schreef Xummon het volgende:
pff zondag een pittige klus!!!!! zou ik MOTS spelen of niet???
quote:26-02-2009 Sold a player and received 3 387 060 ¤
26-02-2009 Bought a player and paid 166 000 ¤ and the first week's salary of 1 950 ¤.
26-02-2009 Sold a player and received 4 250 100 ¤
26-02-2009 Sold a player and received 1 284 330 ¤
26-02-2009 Bought a player and paid 1 800 000 ¤ and the first week's salary of 39 370 ¤.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hey.. wij worden hier blijkbaar niet genoeg op de hoogte gehouden!
quote:Cash funds: 681 938 ¤ (7 560 043 ¤)
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:15 schreef Psychonikeo het volgende:
komende maand naar Feyenoord-PSV en NAC-Ajax
Dat is waarquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hey.. wij worden hier blijkbaar niet genoeg op de hoogte gehouden!
Vitessequote:Op donderdag 26 februari 2009 18:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
edit: ik lees verkeerd
[..]
Zondag alleen nog naar Feyenoord - Vitesse
in de competitie heeft hij nog niet alles gegeven volgens mij, gezien zijn betere ratings in de bekerquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Doe eens wat details? En kun je het je permitteren om te MOTSen, gezien de wedstrijden erna?
herkenbaarquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries heeft de aannemer maar op z'n stadion afgestuurd...
Had nog een paar 100k op m'n rekening staan en met de huidige capaciteit kon ik er niet een mooi ontwerp van maken
Ach, zo ben ik tenminste op de toekomst voorbereid (42k). Investeren in de selectie hoeft toch nog niet voorlopig en wie weet komt 'ie ooit nog eens vol
1.8mlnquote:5. Ashwin van Walsem
31 years and 30 days, TSI = 67 330
In solid form, passable stamina. [Powerful]
Keeper: disastrous (1)
Defending: inadequate (5)
Playmaking: mythical (17)
Winger: weak (4)
Passing: solid (7)
Scoring: wretched (2)
Set pieces: disastrous (1)
"Karel Aalbers heeft geen poen maar wel een huis van 10 miljoen!" ging het liedje toch?quote:
quote:Benjamin van Luin
Zag zijn mate van passen toenemen van zwak naar matig.
Yip Nieuwenhuis
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van redelijk naar goed.
Koenraad Schigt (mn redelijk reserve spits)
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van slecht naar zwak.
Ronnie Stellwagen (17 jaar 33 dagen)
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van redelijk naar goed.
Die laatste heb ik van de week gekocht voor 44kquote:Carles Fons: Zag zijn mate van verdedigen toenemen van redelijk naar goed.
Yulian Kolomoytsev: Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van redelijk naar goed.
Jaja, lekkerrrrrrrrrrrrrrr!quote:Training report
Your trainer Johan Hurenkamp has noted the following:
delirious Tobias Lyhström: His training efforts showed good results as his passing abilities increased from excellent to formidable.
delirious Thyge Lagerberg: Increased his passing skill from inadequate to passable.
delirious Robbert Egberink: His passing proficiency improved from passable to solid.
Geen idee, laatst was het meer van "Helemaal niets in Amsterdam" of "het zijn de homo's ja ja ja het zijn de homo's van roda"quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
"Karel Aalbers heeft geen poen maar wel een huis van 10 miljoen!" ging het liedje toch?
Verder weer dramateuse vormdalingen bij m'n mids! En met de echte topper op het middenveld geblesseerd ziet het er niet rooskleurig uit tegen de nummer 1 zondag... counteren dan maar!quote:Sämi Hepner Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van goed naar uitstekend.
quote:Sérvulo Giménez
17 jaar en 74 dagen, TSI = 1 830
redelijk in vorm, conditie redelijk
Keepen: rampzalig
Verdedigen: goed
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: rampzalig
Passen: redelijk
Scoren: zwak
Spelhervatting: waardeloos
+2quote:Saverio Bisiacco
18 jaar en 103 dagen, TSI = 25 680
goed in vorm, conditie goed
Keepen: wonderbaarlijk
Verdedigen: zwak
Positiespel: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig
Passen: rampzalig
Scoren: rampzalig
Spelhervatting: rampzalig
Eerder kreeg 'm niet weg toen-ie voor 2 mln en 1.9 mln gelist was. Nu met 1.8 mln geprobeerd.quote:Transfers for Txema Aguilar
1
2
3Date From To Price TSI then
26-02-2009 JHMWMJZMN FoxhoundFC 2 173 000 ¤ 8 580
17-11-2008 Daidoji Harriers JHMWMJZMN 1 301 000 ¤ 5 530
Vorige week gekocht als trainee!!quote:Oliver Avezaat Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van redelijk naar goed.
ik ken alleen het 'liedje': "Het zijn de homo's yes yes het zijn de homo's van Vites"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee, laatst was het meer van "Helemaal niets in Amsterdam" of "het zijn de homo's ja ja ja het zijn de homo's van roda"
en als er iemand homo is, dan is het Paula welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ken alleen het 'liedje': "Het zijn de homo's yes yes het zijn de homo's van Vites"
Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:00 schreef Psychonikeo het volgende:
Oefenen tegen de schotse noten woensdag
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:33 schreef Flappekz het volgende:
17jr79 dagen gestegen naar goed verdedigen. Van de week gekocht voor 65k, gaat er weer uit.
Vorm eindelijk gestegen , +8/-1
Training van GotC ging ook prima, 2 nieuwe trainees naar goed positiespel. Tevens heeft ze gisteren nog een speler weten te verkopen voor 98k, dus heeft ze ruim 4 ton voor versterkingen
15%quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:39 schreef pekel het volgende:
Hoe groot hebben jullie het percentage conditietraining?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef ScudRaket het volgende:
Een 22-jarige formi def met zwak passen en in slecht vorm verkocht voor 1.1 mln
Ik ben ook al supporterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje, nu als eerste maar gelijk dat tenu knalroze maken
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben ook al supporterMaar geen knalroze tenues!
Je hebt je eerste krabbel al binnenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje, nu als eerste maar gelijk dat tenu knalroze maken
Ik zag hetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je hebt je eerste krabbel al binnen
de wat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:12 schreef ScudRaket het volgende:
Beide ff snel lid worden van de Fok!fed!
Zou dat verband houden met het idee voor je tenue?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zou dat verband houden met je tenue?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:15 schreef Puala het volgende:
[..]
En de link tussen jou en schots is dat je schots bent?
Wat doet Yurrie toch met al die vrouwen van over de grens?quote:
De nederlandse vrouwen moeten me nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:17 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wat doet Yurrie toch met al die vrouwen van over de grens?
En toen kwam de kop van VJ in je avatar naar vorenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De nederlandse vrouwen moeten me niet![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En toen kwam de kop van VJ in je avatar naar voren
quote:Sollicitaties - Lid
Graceyy Ik ben een vrouw! Accepteren Afwijzen
Puala Aai.gif Accepteren Afwijzen
Ik zie belangenverstrengelingquote:
Pas op voor je lucht- en andere wegen!quote:
Zal ik doenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:30 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Pas op voor je lucht- en andere wegen!
die kunnen verstopt raken?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:30 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Pas op voor je lucht- en andere wegen!
Zoiets jaquote:
Ik kan meteen door naar IIIquote:Best leagues in Nederland:
League: V.1
Gem Hatstats: 248.7
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:51 schreef MrMoon het volgende:
Verdikke zeg.. ik zie dat de Fok!Fed vandaag precies 5 jaar bestaat.. waarom wordt dit niet gevierd?
over 29 dagen..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:51 schreef MrMoon het volgende:
Verdikke zeg.. ik zie dat de Fok!Fed vandaag precies 5 jaar bestaat.. waarom wordt dit niet gevierd?
Dat kan sinds kort geregeld wordenquote:
Je hebt sinds kort een koelkastquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:55 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat kan sinds kort geregeld worden
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:55 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat kan sinds kort geregeld worden
KEL is om de hoekquote:
Moet ik even langs Robert Schoemacher gaanquote:
Gezien jou onderschrift (had 'm nog niet gezien)....quote:
Gelijke rechten zeg ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:00 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gezien jou onderschrift (had 'm nog niet gezien)....
Ik gooi er vanavond wel een paar biertjes in voor de Fedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:51 schreef MrMoon het volgende:
quote:27-02-2009 (5/38) You put a player on the transfer list with a starting price of 1 000 000 ¤.
26-02-2009 (5/38) A newly bought player had a really bad start on arrival at the club. The team spirit fell when he initially turned out not to get along very well with the others.
26-02-2009 (5/38) Bought a player and paid 950 000 ¤ and the first week's salary of 612 ¤.
26-02-2009 (5/38) Sold a player and received 2 014 371 ¤
26-02-2009 (5/38) Sold a player and received 339 450 ¤
26-02-2009 (5/38) A friendly was arranged
26-02-2009 (5/38) 8 supporters left the club.
25-02-2009 (5/38) Bought a player and paid 450 000 ¤ and the first week's salary of 492 ¤.
25-02-2009 (5/38) The team played a match. Spectator income amounted to 3 737 ¤.
25-02-2009 (5/38) Your organisation was downsized by firing staff members. A week's salary was paid at a total cost of 16 200 ¤.
25-02-2009 (5/38) Sold a player and received 950 ¤
25-02-2009 (5/38) Bought a player and paid 600 000 ¤ and the first week's salary of 732 ¤.
24-02-2009 (5/38) Bought a player and paid 797 000 ¤ and the first week's salary of 588 ¤.
24-02-2009 (5/38) Bought a player and paid 300 000 ¤ and the first week's salary of 468 ¤.
23-02-2009 (5/38) You put a player on the transfer list with a starting price of 1 800 000 ¤.
23-02-2009 (5/38) You put a player on the transfer list with a starting price of 350 000 ¤.
23-02-2009 (5/38) Sold a player and received 736 269 ¤
23-02-2009 (5/38) Sold a player and received 784 895 ¤
23-02-2009 (5/38) Sold a player and received 332 010 ¤
23-02-2009 (5/38) 8 supporters left the club.
22-02-2009 (4/38) The team played a match. Spectator income amounted to 195 619 ¤.
22-02-2009 (4/38) Sasha Hasselaar was scouted and recruited into the youth team.
22-02-2009 (4/38) You put a player on the transfer list with a starting price of 0 ¤.
22-02-2009 (4/38) Promoted a player from your youth academy and 2 000 ¤ was added to your temporary costs.
22-02-2009 (4/38) The weekly financial updates took place.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Revenue Expenses Crowd 199 356 ¤ Arena 25 013 ¤ Sponsors 103 975 ¤ Wages 105 302 ¤ Financial 4 500 ¤ Interest 0 ¤ Temporary 4 207 945 ¤ Temporary 3 122 092 ¤ Staff 61 200 ¤ Youth expenses 20 000 ¤ Total revenue 4 515 775 ¤ Total expenses 3 333 607 ¤ Expected income/loss 1 182 169 ¤ |
Mijn week is iets rustiger, al ben ik wel nog steeds bezig om 2 spelers binnen te halen:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:10 schreef rompompom het volgende:
Drukke week tot nu toe trouwens!.
[..]
[ code verwijderd ]
quote:27-02-2009 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 2 500 000 ¤.
26-02-2009 Je hebt een speler verkocht en 2 047 860 ¤ ontvangen.
26-02-2009 1 supporter verliet de club.
25-02-2009 Er is een vriendschappelijke wedstrijd geregeld.
25-02-2009 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 137 ¤ aan entreegeld.
25-02-2009 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 850 000 ¤.
24-02-2009 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 2 900 000 ¤.
23-02-2009 Je hebt een speler verkocht en 1 674 000 ¤ ontvangen.
23-02-2009 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 1 900 000 ¤.
23-02-2009 1 supporter verliet de club.
22-02-2009 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 242 102 ¤ aan entreegeld.
22-02-2009 De wekelijkse update van je financiële situatie heeft plaatsgevonden.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:54 schreef The_Hives het volgende:
Hé Possie, weet je nog dat topic dat ik begonnen was over eten in de winkel zonder te betalen? (waar jij ook lekker op in ging) . Was natuurlijk een beetje uitlokkerij. Maar vandaag weer opleiding gehad en daar is het serieus bevestigd. Heb het wel 3 keer nagevraagd. Het mag offocieel niet in de winkel maar je kan er niets tegen doen. Je kan dus bijvoorbeeld een mars eten in de winkel, het papiertje achterlaten en gewoon de winkel weer uitlopen zonder te betalen
Het is gewoon fucking echt waarWeer typisch Hollands dat zelfs de politie dan machteloos staat
Wat nou, druk?quote:Clubgebeurtenissen
27-02-2009 Je hebt een speler gekocht en 41 000 ¤ betaald, plus 2 340 ¤ voor zijn eerste week salaris.
27-02-2009 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
27-02-2009 Je hebt een speler gekocht en 51 000 ¤ betaald, plus 564 ¤ voor zijn eerste week salaris.
27-02-2009 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
27-02-2009 Je hebt een speler gekocht en 27 000 ¤ betaald, plus 564 ¤ voor zijn eerste week salaris.
27-02-2009 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 10 000 ¤.
27-02-2009 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 10 000 ¤.
26-02-2009 Er is een vriendschappelijke wedstrijd geregeld.
26-02-2009 Je hebt een speler verkocht en 93 100 ¤ ontvangen.
26-02-2009 Je fanclub heeft er 10 nieuwe supporter(s) bij gekregen; dat leverde 300 ¤ op voor de clubkas.
26-02-2009 De verandering van intensiteit van de training van 90% naar 100% gaat vanaf nu in.
25-02-2009 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 421 ¤ aan entreegeld.
24-02-2009 Je hebt een speler gekocht en 28 000 ¤ betaald, plus 420 ¤ voor zijn eerste week salaris.
24-02-2009 Je hebt een speler ontslagen.
24-02-2009 Je hebt een speler gepromoveerd en 2 000 ¤ is aan je tijdelijke uitgaven toegevoegd.
24-02-2009 Je hebt een speler gekocht en 10 000 ¤ betaald, plus 396 ¤ voor zijn eerste week salaris.
24-02-2009 Je hebt een speler gekocht en 4 000 ¤ betaald, plus 396 ¤ voor zijn eerste week salaris.
24-02-2009 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
24-02-2009 Je hebt een speler gekocht en 5 000 ¤ betaald, plus 396 ¤ voor zijn eerste week salaris.
23-02-2009 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 50 000 ¤.
23-02-2009 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 10 000 ¤.
23-02-2009 Je hebt een speler ontslagen.
23-02-2009 Je hebt een speler gekocht en 24 000 ¤ betaald, plus 420 ¤ voor zijn eerste week salaris.
23-02-2009 Je hebt een speler verkocht en 237 500 ¤ ontvangen.
23-02-2009 Je hebt een speler gekocht en 15 000 ¤ betaald, plus 420 ¤ voor zijn eerste week salaris.
23-02-2009 Je fanclub heeft er 10 nieuwe supporter(s) bij gekregen; dat leverde 300 ¤ op voor de clubkas.
22-02-2009 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 0 ¤ aan entreegeld.
22-02-2009 Je hebt een of meer medewerkers ingehuurd.
22-02-2009 Je hebt de investering in je contacten met zaakwaarnemers veranderd naar 0 ¤.
22-02-2009 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
22-02-2009 Je hebt een speler gekocht en 5 000 ¤ betaald, plus 420 ¤ voor zijn eerste week salaris.
22-02-2009 Je hebt uitdaging 24 afgewerkt en 7 000 ¤ ontvangen voor je club.
22-02-2009 Je hebt uitdaging 23 afgewerkt en 7 000 ¤ ontvangen voor je club.
22-02-2009 Je hebt uitdaging 22 afgewerkt en 6 500 ¤ ontvangen voor je club.
22-02-2009 Je hebt uitdaging 21 afgewerkt en 6 500 ¤ ontvangen voor je club.
22-02-2009 Je hebt uitdaging 20 afgewerkt en 6 500 ¤ ontvangen voor je club.
22-02-2009 Je hebt uitdaging 19 afgewerkt en 6 500 ¤ ontvangen voor je club.
22-02-2009 Je hebt uitdaging 18 afgewerkt en 10 000 ¤ ontvangen voor je club.
22-02-2009 Je hebt uitdaging 17 afgewerkt en 10 000 ¤ ontvangen voor je club.
22-02-2009 Je hebt een speler gekocht en 3 001 ¤ betaald, plus 330 ¤ voor zijn eerste week salaris.
22-02-2009 De wekelijkse update van je financiële situatie heeft plaatsgevonden.
20-02-2009 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 1 000 ¤.
20-02-2009 Je hebt een speler gekocht en 8 000 ¤ betaald, plus 420 ¤ voor zijn eerste week salaris.
20-02-2009 Je hebt een speler gekocht en 5 000 ¤ betaald, plus 420 ¤ voor zijn eerste week salaris.
20-02-2009 Je hebt een speler ontslagen.
20-02-2009 Je hebt je trainer vervangen. Dat heeft je 79 600 ¤ gekost.
20-02-2009 Je hebt je trainingsniveau veranderd. De verandering zal pas effect hebben vanaf de volgende donderdag.
20-02-2009 Je hebt uitdaging 14 afgewerkt en 10 000 ¤ ontvangen voor je club.
20-02-2009 Je hebt uitdaging 10 afgewerkt en 15 000 ¤ ontvangen voor je club.
20-02-2009 Je hebt uitdaging 16 afgewerkt en 10 000 ¤ ontvangen voor je club.
20-02-2009 Je hebt de investering in je contacten met zaakwaarnemers veranderd naar 5 000 ¤.
20-02-2009 Je hebt een of meer medewerkers ingehuurd.
20-02-2009 Je hebt uitdaging 15 afgewerkt en 20 000 ¤ ontvangen voor je club.
20-02-2009 Je hebt je conditietraining gewijzigd van 5% naar 11%.
20-02-2009 Je hebt uitdaging 13 afgewerkt en 10 000 ¤ ontvangen voor je club.
20-02-2009 Je bent van training veranderd.
20-02-2009 Je hebt uitdaging 12 afgewerkt en 15 000 ¤ ontvangen voor je club.
20-02-2009 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 2 000 ¤.
20-02-2009 Je hebt uitdaging 9 afgewerkt en 10 000 ¤ ontvangen voor je club.
20-02-2009 Je hebt uitdaging 8 afgewerkt en 25 000 ¤ ontvangen voor je club.
20-02-2009 Je hebt uitdaging 7 afgewerkt en 15 000 ¤ ontvangen voor je club.
20-02-2009 Er is een vriendschappelijke wedstrijd geregeld.
20-02-2009 Je hebt uitdaging 6 afgewerkt en 10 000 ¤ ontvangen voor je club.
20-02-2009 Je hebt uitdaging 2 afgewerkt en 5 000 ¤ ontvangen voor je club.
20-02-2009 Je hebt een speler gepromoveerd en 2 000 ¤ is aan je tijdelijke uitgaven toegevoegd.
20-02-2009 Je hebt uitdaging 11 afgewerkt en 10 000 ¤ ontvangen voor je club.
20-02-2009 Je hebt uitdaging 4 afgewerkt en 10 000 ¤ ontvangen voor je club.
20-02-2009 Je hebt uitdaging 3 afgewerkt en 10 000 ¤ ontvangen voor je club.
20-02-2009 Je hebt uitdaging 5 afgewerkt en 10 000 ¤ ontvangen voor je club.
20-02-2009 Je hebt uitdaging 1 afgewerkt en 5 000 ¤ ontvangen voor je club.
20-02-2009 De naam van je stadion is veranderd in SP Arena. 4 000 ¤ is toegevoegd aan je tijdelijke kosten.
Deze HT-week nog niet, nee. Denk je dat er bij mij voor de 22e helemaal nooit iets is gebeurd dan?quote:
Ach, laat een newbie ff pimpenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Deze HT-week nog niet, nee. Denk je dat er bij mij voor de 22e helemaal nooit iets is gebeurd dan?![]()
En terecht, zo hoort dat in het begin. En ik begin opnieuw, dus dat verklaart de drukte aan beide kanten wel aardig.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, laat een newbie ff pimpen
Maar ze heeft het écht heel druk gehad hoor!
En jij bent blij omdat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[off-topic]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
[/off-topic]
quote:
De wedstrijden nu dus al niet meer, dat scheelt al zo veel werk!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik had 'm laatst ook al gezien idd.. Je moet er wel veel meuk handmatig instoppen, maar vervolgens is het een kwestie van bijhouden. Volgens mij werkt dat prima, ja
Aan de andere kant, pielen met zo'n eigen Excel-sheet heeft ook wel z'n charmes
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ach je bent mede dankzij je( ook wel
)aardig actief
quote:zozo, de hele selectie ontslag gegeven en verkocht, haha. erg veel nieuwe aankopen zag ik. je teamgeest zal wel flink gezakt zijn erdoor?..... ben benieuwd zondag. veel succes dan.
quote:10. Denny Cogghe (A) (113012906)
27 jaar en 54 dagen, volgende verjaardag: 27-04-2009
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft goed ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: TeamKoekje (sinds 28-02-2009)
Total Skill Index (TSI): 162 740
Loon: 61 250 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig (1)
Verdedigen: redelijk (6)
Positiespel: matig (5)
Vleugelspel: goed (7)
Passen: formidabel (9)
Scoren: buitenaards (16)
Spelhervatting: zwak (4)
leuk spulquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
Kost wat, maar dan heb je ook wat:
[..]
moeilijk.. maar succes ermee, ik ga op bed liggen en naar het plafond staren..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nu nog een nieuwe middenvelder... Maar ik moet gaan kiezen uit drie...
Heb wel eens eerder een speler met 6,5 ster en goed verdedigen gehad.quote:Terence Boekdrukker heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Die lopen vanavond en morgen af.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moeilijk.. maar succes ermee, ik ga op bed liggen en naar het plafond staren..
Dat moet haast wel lukken, hoor. Hij haalt zo constant 6,5 ster. Is-ie 17j0d als-ie eruit komt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:32 schreef GeneraalUli het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht, hopen dat ie goed in verdedigen is.
[..]
Heb wel eens eerder een speler met 6,5 ster en goed verdedigen gehad.
17 jaar en 71 dagen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat moet haast wel lukken, hoor. Hij haalt zo constant 6,5 ster. Is-ie 17j0d als-ie eruit komt?
Zie Bizkit z'n reply. Maar ik ga 'm voor mezelf houden, dan heb ik 5 trainees uit eigen jeugd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat moet haast wel lukken, hoor. Hij haalt zo constant 6,5 ster. Is-ie 17j0d als-ie eruit komt?
Maar ik verdien er meer dan genoeg aan.quote:STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 28-02-2009 14:28
Vraagprijs: 850 000 ¤
Hoogste bod: 1 584 000 ¤ door Tafas
Het bieden is geëindigd!
Ik heb hem binnen ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ah je hebt Denny gehaald koekje
Voor 1000 kun je een redelijke uithalen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:53 schreef Puala het volgende:
Jerry Reijerkerk
Helaas, op het punt van verdedigen zakte hij van matig naar zwak.
![]()
Mjah, boeiend, hij presteert me best.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor 1000 kun je een redelijke uithalen.
10. Michael den Bieman (MF) (185890070)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:58 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het eerste volgende topic nadat hij weer gezond is lijkt me een mooie voor een naamtopicIets als 'Waarin Den Bieman weer topfit is'
Je bent wel lid van de fed. Ik denk dat Gijs dat nog moet updaten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:04 schreef Clesar03 het volgende:
Ik zie trouwens op de federatiesite dat ik geen officieel lid ben. Hoe zit dat precies?
quote:04-02-2009
Clesar03 is lid geworden van de federatie.
Clesar03 heeft gesolliciteerd om lid te worden of om een bepaalde baan binnen de federatie te krijgen.
Ik heb eigenlijk al teveel Vleugel verdedigers in mn Jeugd team maar goed ik kan deze niet weigeren.quote:Bel Yannick Waasdorp
| Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Zacharias van der Meer is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Teunis Hakvoort (237208571)
17 jaar en 39 dagen, volgende verjaardag: 13-05-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 01-03-2009 (5/38), )
Total Skill Index (TSI): 220
Loon: 270 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Hopen dat ie nog wat verdedigen heeft, dan kan het wel wat worden.quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Odde Bultsma en hij is 16 jaar.
Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Passen wordt!
Hij heeft de lichaamsbouw van een volwassene - het levert hem voordeel op om zo krachtig te zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:01-03-2009Overzicht uptime
09:44 Van: Hattrick
De afgelopen maand was Hattrick stabiel en was er 100% uptime. Dit betekent dat we deze keer niets voor je te compenseren hebben, sorry.
Nee, serieus, bedankt voor jullie steun. Dat maakt het voor ons mogelijk om het spel te beheren en te blijven ontwikkelen.
Wat geeft de transfervergelijking aan?quote:Op zondag 1 maart 2009 10:31 schreef GeneraalUli het volgende:
M'n jeugdpull:
[ afbeelding ]
[..]
Hopen dat ie nog wat verdedigen heeft, dan kan het wel wat worden.
Probeerde ik vorig seizoen in mn tweede wedstrijd ook. Had hem erg verkeerd ingeschat. resultaat: 7-1 verliesquote:Op zondag 1 maart 2009 13:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga vanavond proberen om met een tactische aanpassing de koploper te verschalken
quote:
Je hebt al eens van een bot verloren...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:27 schreef Puala het volgende:
vanavond tegen de nummer 8 en dat is ook nog is een botje
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt al eens van een bot verloren...
Normaal gesproken.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:40 schreef borisz het volgende:
Mijn nummer 7 is wel online maar heeft in vier duels 0 punten. Normaal gesproken hoor ik dit duel te winnen.
Normaal gesproken is het tweekamp in duel 7 en 8 echt weer voor het kampioenschap..
De kans dat ik win schat ik ook niet heel hoog in, maar heb de enige kans die ik heb tactisch gezien en opstellingsgewijs ingevoerd. Nu maar hopen dat de ME me een keer gunstig gezind is dit seizoenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Probeerde ik vorig seizoen in mn tweede wedstrijd ook. Had hem erg verkeerd ingeschat. resultaat: 7-1 verlies
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat geeft de transfervergelijking aan?
quote:Mediaangemiddelde prijs 209 000 ¤
Gemiddelde prijs 330 800 ¤
quote:Henri Pieper
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Henri Pieper heet en 16 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Nog pas een jochie, maar zijn bouw is krachtig. We zouden zijn moeder eens moeten vragen wat ze hem te eten geeft...
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ratings?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:03 schreef Xummon het volgende:
vanavond wel of niet mots spelen wie helpt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |