Neen, je loopt achter johquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:06 schreef Ruudt het volgende:
Ik moet toch even iets vragen, GotC is toch niet die chick die je uit Portugal importeerde of wel?
Als je niet begonnen was, dan hoefde je niet te stoppen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
FOK!-ers stoppen met roken! Deel 56![]()
Ontopic: vergeet geen oefenwedstrijd te regelen voor komende week. Misschien tegen Nico?
Daarom is die van nickname veranderd...quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik snapte het ook allemaal niet hoor..
Had dat verteld toen ik nog jong en baldadig wasquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je niet begonnen was, dan hoefde je niet te stoppen...
Ja had ik wel ergens opgevangen, maar ik heb het gewoon niet allemaal meegekregenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom is die van nickname veranderd...
quote:Krelis Huijgen
30 years and 20 days, TSI = 56 480
A sympathetic guy who is tranquil and upright.
Has excellent experience and wretched leadership abilities.
In inadequate form, excellent stamina.
Total Skill Index (TSI): 56 480
Wage: 39 370 ¤/week
Keeper: disastrous (1)
Defending: wretched (2)
Playmaking: titanic (15)
Winger: passable (6)
Passing: excellent (8)
Scoring: poor (3)
Set pieces: passable (6)
1.8 mlnquote:
Als je maar niet op die bied wat ik wil hebben...quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:56 schreef ScudRaket het volgende:
Nu nog een IM en ik ben er weer klaar voor
Zoek jij dan in dezelfde categorie?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je maar niet op die bied wat ik wil hebben...
Ik ben namelijk op zoek naar een IM en een FW.
Ik zoek waarschijnlijk iets hogere skills. Maar wel met een lagere leeftijd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zoek jij dan in dezelfde categorie?
Dus jij gaat voor de hoofdprijsquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zoek waarschijnlijk iets hogere skills. Maar wel met een lagere leeftijd.
Die wat ik op het oog heb moeten 3 en 4 miljoen kosten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:57 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dus jij gaat voor de hoofdprijs
Omgquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:06 schreef Ruudt het volgende:
Ik moet toch even iets vragen, GotC is toch niet die chick die je uit Portugal importeerde of wel?
Doe eens wat details? En kun je het je permitteren om te MOTSen, gezien de wedstrijden erna?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:29 schreef Xummon het volgende:
pff zondag een pittige klus!!!!! zou ik MOTS spelen of niet???
quote:26-02-2009 Sold a player and received 3 387 060 ¤
26-02-2009 Bought a player and paid 166 000 ¤ and the first week's salary of 1 950 ¤.
26-02-2009 Sold a player and received 4 250 100 ¤
26-02-2009 Sold a player and received 1 284 330 ¤
26-02-2009 Bought a player and paid 1 800 000 ¤ and the first week's salary of 39 370 ¤.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hey.. wij worden hier blijkbaar niet genoeg op de hoogte gehouden!
quote:Cash funds: 681 938 ¤ (7 560 043 ¤)
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:15 schreef Psychonikeo het volgende:
komende maand naar Feyenoord-PSV en NAC-Ajax
Dat is waarquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hey.. wij worden hier blijkbaar niet genoeg op de hoogte gehouden!
Vitessequote:Op donderdag 26 februari 2009 18:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
edit: ik lees verkeerd
[..]
Zondag alleen nog naar Feyenoord - Vitesse
in de competitie heeft hij nog niet alles gegeven volgens mij, gezien zijn betere ratings in de bekerquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Doe eens wat details? En kun je het je permitteren om te MOTSen, gezien de wedstrijden erna?
herkenbaarquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries heeft de aannemer maar op z'n stadion afgestuurd...
Had nog een paar 100k op m'n rekening staan en met de huidige capaciteit kon ik er niet een mooi ontwerp van maken
Ach, zo ben ik tenminste op de toekomst voorbereid (42k). Investeren in de selectie hoeft toch nog niet voorlopig en wie weet komt 'ie ooit nog eens vol
1.8mlnquote:5. Ashwin van Walsem
31 years and 30 days, TSI = 67 330
In solid form, passable stamina. [Powerful]
Keeper: disastrous (1)
Defending: inadequate (5)
Playmaking: mythical (17)
Winger: weak (4)
Passing: solid (7)
Scoring: wretched (2)
Set pieces: disastrous (1)
"Karel Aalbers heeft geen poen maar wel een huis van 10 miljoen!" ging het liedje toch?quote:
quote:Benjamin van Luin
Zag zijn mate van passen toenemen van zwak naar matig.
Yip Nieuwenhuis
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van redelijk naar goed.
Koenraad Schigt (mn redelijk reserve spits)
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van slecht naar zwak.
Ronnie Stellwagen (17 jaar 33 dagen)
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van redelijk naar goed.
Die laatste heb ik van de week gekocht voor 44kquote:Carles Fons: Zag zijn mate van verdedigen toenemen van redelijk naar goed.
Yulian Kolomoytsev: Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van redelijk naar goed.
Jaja, lekkerrrrrrrrrrrrrrr!quote:Training report
Your trainer Johan Hurenkamp has noted the following:
delirious Tobias Lyhström: His training efforts showed good results as his passing abilities increased from excellent to formidable.
delirious Thyge Lagerberg: Increased his passing skill from inadequate to passable.
delirious Robbert Egberink: His passing proficiency improved from passable to solid.
Geen idee, laatst was het meer van "Helemaal niets in Amsterdam" of "het zijn de homo's ja ja ja het zijn de homo's van roda"quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
"Karel Aalbers heeft geen poen maar wel een huis van 10 miljoen!" ging het liedje toch?
Verder weer dramateuse vormdalingen bij m'n mids! En met de echte topper op het middenveld geblesseerd ziet het er niet rooskleurig uit tegen de nummer 1 zondag... counteren dan maar!quote:Sämi Hepner Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van goed naar uitstekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |