Helaasch..quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:32 schreef Psychonikeo het volgende:
De Nootjes (36151) zijn beschikbaar voor een jeugdfriendly
quote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 02-03-2009
hier niet hoor..quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:47 schreef maniack28 het volgende:
Kut de transferlijst is down en ik heb nog een speler nodig!
Er heeft zich een fout voorgedaan in de toepassing. Probeer het later opnieuw. De fout werd geregistreerd.quote:
hmmz ik kan er hier gewoon nog op komen..quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Er heeft zich een fout voorgedaan in de toepassing. Probeer het later opnieuw. De fout werd geregistreerd.
Al 10 min lang
Als je die melding tegenkomt, kun je het beste altijd eerst even uitloggen en weer inloggen. Dat lost het 99% van de keren op.quote:
Doet me denken aan een mop:quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je die melding tegenkomt, kun je het beste altijd eerst even uitloggen en weer inloggen. Dat lost het 99% van de keren op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Doet me denken aan een mop:
Wat doet een systeembeheerder als zijn auto niet lijkt te starten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
[..]
Wat doet een systeembeheerder als zijn auto niet lijkt te starten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
HT: FC Dinamo Assen (504765)
[..]
![]()
![]()
Ik wist niet dat er nog een FOKker in de beker zat... Hoe heet jou team dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:24 schreef DonHenkie het volgende:
Nog spannend hier in de beker. Sta 4-3 achter.. met nog 20 minuten te spelen.
Ik heb nog nooit eerder gepost in een Hattrick topic ;-). Zag het topic toevallig staan dus denk vertel het even.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:29 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er nog een FOKker in de beker zat... Hoe heet jou team dan?
Bij mij is het intussen 5-2... met nog een kwartier te gaan
Jammer.. Had 2 kanten op gekund voor je. Nu net iets ongelukkig met de kansenverdeling/spreiding. Succes ook in de competitie trouwens. Ziet er erg interessant uit met veel gelijkwaardige teamsquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:30 schreef DonHenkie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eerder gepost in een Hattrick topic ;-). Zag het topic toevallig staan dus denk vertel het even.
Teamnaam : AFC Hulstje
en ziet dat hij verloren heeftquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:25 schreef The_Hives het volgende:
**Hives gaat even ontspannen zitten**
**tilt 1 kant van zn reet omhoog**
**laat er even iets uit wat hem dwars zat**
**typt in: www.hattrick.org**
**logt in**
**opent de wedstrijd pagina**
TMI Manquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:25 schreef The_Hives het volgende:
**logt in**
zat de butt plug niet meer goed?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:25 schreef The_Hives het volgende:
**logt in**
quote:
hij spiegelt dingen die hier gepost worden aan zijn eigen situatiequote:Op woensdag 25 februari 2009 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar denk jij allemaal aan manZijn dat freudiaanse gedachtes ofzow
nou, dat jij meteen aan zoiets denkt zegt misschien meer over jouquote:
bepaalde dingen vind ik nogal vaag..quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je hebt eerder een tekort aan bepaalde "dingen"...
of over de mensen met wie ik om gaquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nou, dat jij meteen aan zoiets denkt zegt misschien meer over jou
Sex, SM, fetishisme...quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bepaalde dingen vind ik nogal vaag..
[..]
of over de mensen met wie ik om ga
Daar lijkt het anders wel op...quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
eerste geen tekort, de overige geen behoefte aan..
niet alles is wat het lijkt..quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar lijkt het anders wel op...
3 weken.quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Twello-speler Hans Domela Nieuwenhuis in de 85e minuut mank het veld verlaten
Bij deze dan maar welkom, en hopen dat je wat vaker langs komtquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:30 schreef DonHenkie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eerder gepost in een Hattrick topic ;-). Zag het topic toevallig staan dus denk vertel het even.
Teamnaam : AFC Hulstje
Je hebt een goed team! Maar om een wedstrijd die je waarschijnlijk verliest te gaan MOTSen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:32 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Bij deze dan maar welkom, en hopen dat je wat vaker langs komt
Volgende week mag ik tegen een 2de klassers met behoorlijk leuke ratings, misschien dat ik hem ga MOTSen...
Ik neem het zeker in overweging. Competitie is voor mij geen prioriteit dit seizoen, en de drie wedstrijden erna kan ik zeker piccen. Daarna zal mn teamgeest wel weer redelijk op niveau zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:56 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je hebt een goed team! Maar om een wedstrijd die je waarschijnlijk verliest te gaan MOTSen?
Ik had het over dat stuk met die butt-pluggen eigenlijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We kunnen het wel. Zeer sporadisch, maar we kunnen het wel...
ik heb soms anders aardig het idee dat we in SEX zitten..quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik had het over dat stuk met die butt-pluggen eigenlijkWe zitten niet voor nix in Games
sex? bah!quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb soms anders aardig het idee dat we in SEX zitten..
FOK!-ers stoppen met roken! Deel 56quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |