Probeerde ik vorig seizoen in mn tweede wedstrijd ook. Had hem erg verkeerd ingeschat. resultaat: 7-1 verliesquote:Op zondag 1 maart 2009 13:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga vanavond proberen om met een tactische aanpassing de koploper te verschalken
quote:
Je hebt al eens van een bot verloren...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:27 schreef Puala het volgende:
vanavond tegen de nummer 8 en dat is ook nog is een botje
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt al eens van een bot verloren...
Normaal gesproken.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:40 schreef borisz het volgende:
Mijn nummer 7 is wel online maar heeft in vier duels 0 punten. Normaal gesproken hoor ik dit duel te winnen.
Normaal gesproken is het tweekamp in duel 7 en 8 echt weer voor het kampioenschap..
De kans dat ik win schat ik ook niet heel hoog in, maar heb de enige kans die ik heb tactisch gezien en opstellingsgewijs ingevoerd. Nu maar hopen dat de ME me een keer gunstig gezind is dit seizoenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Probeerde ik vorig seizoen in mn tweede wedstrijd ook. Had hem erg verkeerd ingeschat. resultaat: 7-1 verlies
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat geeft de transfervergelijking aan?
quote:Mediaangemiddelde prijs 209 000 ¤
Gemiddelde prijs 330 800 ¤
quote:Henri Pieper
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Henri Pieper heet en 16 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Nog pas een jochie, maar zijn bouw is krachtig. We zouden zijn moeder eens moeten vragen wat ze hem te eten geeft...
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ratings?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:03 schreef Xummon het volgende:
vanavond wel of niet mots spelen wie helpt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |