Aan mn sigaretten jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij ook daar zeggen we toch ook niets over.
quote:Olivier Bijleveld [2 maal een kaart gekregen]
20 jaar en 93 dagen, TSI = 18 390
zwak in vorm, conditie uitstekend [Technisch]
Verdedigen: 12/20 wonderbaarlijk
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 6/20 redelijk
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 4/20 zwak
(Vleugelverdediger)
De onderste staat te koop voor 2 milquote:Arjo Trentelman
20 jaar en 17 dagen, TSI = 10 950
redelijk in vorm, conditie uitstekend [Koppen]
Verdedigen: 11/20 briljant
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 6/20 redelijk
(Centrale verdediger)
Eerst plaats je een terug vind pops. En dan kan je ze niet vinden? Je zal ze toch eerst moeten vinden wil je ze ooit kunnen terug vindenquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik kan mijn pops niet vinden
Een talentje uit je JeugdAcademie (jeugdteam) en een pull via de oude Jeugdopleiding (zaakwaarnemers) toen je ze beide nog naast elkaar kon hebben misschien?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik weet t maar mij is t een keer gelukt!
Positiespel is een vleugeltrainee + keeper die nu al 3 weken op en neer popt tussen niet-bestaand en rampzalig.. Normaal gesproken de komende 2 weken weer 2 'echte' poppers.. Oja, en ik heb nog een speler op de TL voor vanavond:quote:Positiespel: +2/-0
Conditie: +1/-1
Vorm: +5/-4
TSI: +4590/-5980
Deadline: 26-12-2008 22:22quote:José Alberto Macuer (CV) (87390483)
28 jaar en 0 dagen
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 25 430
Loon: 19 884 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 13/20 wereldklasse
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 4/20 zwak
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eerst plaats je een terug vind pops. En dan kan je ze niet vinden? Je zal ze toch eerst moeten vinden wil je ze ooit kunnen terug vinden
quote:
neequote:Op vrijdag 26 december 2008 13:38 schreef DeHovenier het volgende:
Goh, ik wist niet dat Hives kon aftellen van 5 naar 1
Lukt van 10 naar 1 al
Alleen het topic op de goede manier in de OP zetten lukt dan weer niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, maar wel van 284 naar 285
ik zag het, daarom heb ik het alvast in de wiki goed gezetquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alleen het topic op de goede manier in de OP zetten lukt dan weer niet..
[ afbeelding ]
Nee allebij in de zelfde week en meet de nieuwe JO. De oude heb ik nooit gebruikt. De 1e op maandag en toen zag ik later die week dat ik er nog 1 kon pullen. Wat ik toen ook meteen heb gedaan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Een talentje uit je JeugdAcademie (jeugdteam) en een pull via de oude Jeugdopleiding (zaakwaarnemers) toen je ze beide nog naast elkaar kon hebben misschien?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Woei.
En nu weer als de donder bij jullie familie gaan zitten.
Ik heb deze trainie ooit gekocht voor 675.000 Dat was mn duurste trainie ooit.Hij had redelijk passen redelijk positiespel en redelijk verdedigen. (wat hij qua SH had weet ik zo niet meer maar t stijgt heel snel dus vandaar briljant) Hij was maar niet gestegen in verdedigen (na dat ie op goed was gekomen) Dus heb ik m op de TL gezet. Vandaag stijgt ie naar Uitstekend en ze bieden als gekken. Ik had nooit verwacht winst op hem te kunnen maken maar dat gaat toch nog lukken!quote:Fredy Borter (200634899) [Staat op de transferlijst]
19 jaar en 23 dagen, volgende verjaardag: 25-03-2009
matig in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: FC RKDEO
matches
players
last 5 logins
(sinds 27-04-2008)
Total Skill Index (TSI): 2 920
Loon: 708 ¤/week inclusief een 20% bonus
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: briljant
quote:26-12-2008 23:17 905 000 ¤ Arbeidskara
26-12-2008 23:11 867 000 ¤ Happytown 2005 United
26-12-2008 23:09 850 000 ¤ Arbeidskara
26-12-2008 23:09 800 000 ¤ Happytown 2005 United
26-12-2008 23:08 753 000 ¤ mëkanïk kloy
26-12-2008 23:00 738 000 ¤ FloFelixSteffundCo
26-12-2008 22:54 723 000 ¤ mëkanïk kloy
26-12-2008 22:50 708 000 ¤ FloFelixSteffundCo
26-12-2008 20:45 694 000 ¤ mëkanïk kloy
26-12-2008 20:43 631 000 ¤ franconville975
quote:Transfers voor Fredy Borter
Datum Van Aan Prijs TSI toen
26-12-2008 FC RKDEO -> FloFelixSteffundCo ¤ 951.000 Tsi 2830.
27-04-2008 FC KAWIGLA -> FC RKDEO ¤ 675.000 Tsi 1000
quote:35 bericht(en) succesvol verwijderd
VKquote:
Beide uit eigen jeugd, Aalbrecht (20y89d):quote:Jon Aalbrecht Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van briljant naar wonderbaarlijk.
Allard Wolff Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
WOAR?!quote:Op zondag 28 december 2008 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan de Lay out grotendeels uitzetten. En dan ziet t r meer uit als vroegah.
Mijn hattrick --> linker menu : Voorkeuren.quote:
Wederom een redelijk vleugel.quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Noël Slier heet en 15 jaar oud is.
Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Waar laat je je scouts op zoeken? Als er niets in staat betekend t niet dat ie niets kan he!quote:Op zondag 28 december 2008 11:07 schreef Ruudt het volgende:
Wederom niets fatsoenlijks en dus geen jeugdspeler de kans gegeven!
Dan is t lastig ja maar als hij bv matig heeft in 1 van je trainingen. Zijn ze waarschijnlijk redelijk als ze 18 zijn en ook die zijn verkoopbaar. Je vangt er nu misschien niet veel voor maar als ze op getraind worden door een ander team krijg je bij de door verkoop weer meer.quote:Op zondag 28 december 2008 11:14 schreef Ruudt het volgende:
Nee, maar als ze al 17 zijn en algemene vaardigheden (ik heb het in het engels dus kan goed wat anders zijn) zijn zwak tot matig dan hoeft het voor mij niet hoor.
Als je de speler van je eerste scout niet neemt kun je de tweede bellen... neem je iedere keer gelijk de speler aan die aangeboden wordt door de eerste, kun je je tweede niet meer bellen!quote:Op zondag 28 december 2008 12:21 schreef BaDaZz het volgende:
Ik heb 2 scouts in mijn jeugdteam maar ik kan elke week maar 1 scout bellen.
Kun je nooit met allebei je scouts bellen?
Je kunt 'het vierkant' wel zo rekken en draaien dat het één grote streep wordt toch?quote:Op zondag 28 december 2008 14:12 schreef DeHovenier het volgende:
Met die nieuwe shirtjes kan je niet eens 1 grote streep zetten :S
niet verkeerd swaquote:Op zondag 28 december 2008 12:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
yo nigger!nicht slecht, in jan. beginnen aan promotie
Thanks.quote:Op zondag 28 december 2008 09:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn hattrick --> linker menu : Voorkeuren.
En Dan Rechts --> Site Voorkeuren
Daar kan je vinkjes aan en uit zetten en zo de lay out veranderen.
[..]
Wederom een redelijk vleugel.
Ongeveer. Het is nu weer met oranje lijnen ofzo, duidelijk iig. Nieuwe lay-outquote:Op zondag 28 december 2008 15:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is gelukt neem ik aan. In dat geval graag gedaan.
Is t wel beter geworden? De Layout zuigt idd zeker als je bijna alles uit zet wordt t raar want daar kan de layout niet mee om gaan en krijg je rare overloop teksten en teksten die gedeeltelijk verdwijnen. Ik vind t zo iig wel beter dan met al die vinkjes aan.quote:Op zondag 28 december 2008 15:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ongeveer. Het is nu weer met oranje lijnen ofzo, duidelijk iig. Nieuwe layout
hahahaha echt erg. Ze vinden vleugel spelers zeker te duur dat ze zo veel jeugd spelers dumpen in de spelerspool.quote:Op zondag 28 december 2008 16:28 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik heb ook weer iets met vleugelspel gescout bij m'n jeugd.
Hey hoe kom je daar? Ik heb dit venster nog nooit gezien.quote:Op zondag 28 december 2008 19:05 schreef drummerdude het volgende:
Ik keek net bij mijn jeugdteam en zag bij nu nog mijn jongste speler (Sven van de Waart) een apart venster. Notities. Daar kan je dingen neerzetten wat je denkt of hoort wat die speler heeft... best wel... Maar is dat normaal ook zo als je Supporter bent? Is dit bij iedereen?
Screen
[ afbeelding ]
Dan wordt t tijd om die maar ff omlaag te laden.quote:Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Volgens mij zit dat in de nieuwe foxtrick
blessures tellen niet meer voor trainen. Alleen de hoeveelheid minuten. Dus als iemand nu voor +5 de tribune in wordt geschopt in de 80e minuut, dan krijgt hij gewoon voor 80 minuten training komende vrijdagquote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
Vanmorgen helaas de verkeerde keuze gemaakt bij mijn scouts. Dan nog iets, traint een speler nu ook al weer wel of niet bij +1?
Goed man!quote:Op zondag 28 december 2008 22:40 schreef TheVulture het volgende:
1-0 verloren helaas...
Maar gelukkig hebben mijn jonkies van Yur gewonnen
Ah bagger, het was in de eerste helft al. Sinds wanneer werkt dit zo?quote:Op zondag 28 december 2008 22:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
blessures tellen niet meer voor trainen. Alleen de hoeveelheid minuten. Dus als iemand nu voor +5 de tribune in wordt geschopt in de 80e minuut, dan krijgt hij gewoon voor 80 minuten training komende vrijdag
Koei-award FTWquote:Op zondag 28 december 2008 23:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oja, en ik heb vannacht met m'n bezopen kop een redelijk allrounder afgewezen omdat 'ie alleen vleugelspel en verdedigen had (en ik Positiespel zoek/train). Nu zit ik met een 16j80d met matig PM en potentie voor redelijk Passen
Krijg ik dan ook 3x 10.000?quote:Speler Team Goals
1. Naud Wezel Tvoj Maminka 12
2. Daantje Gillhaus Tvoj Maminka 12
3. Mieczysław Bielarz Tvoj Maminka 12
28-12-2008 19:55 Parels voor de zwijnen - Kleintje Pils Winger (90') 5*quote:Remond van Wijngaarden looks promising. He is 15 years old and seems to have something extra.
With his inadequate overall skills, this might be the player for us. This player has wretched Scoring at this point in his career. Given the chance to improve his Passing skills, this guy might well reach inadequate in that department.
Do we sign him, boss?
Zal ik eens doen. Iemand een YF?quote:
Gewoon verder trainen als vleugel spelert? inadequate = redelijk toch? Ik denk dat dat een leuk aanvallend vleugel spelertje kan worden als je dat gaat trainen. ok met 2e training passen. Dus moet je dan geen korte passen gaan trainen maar openingen maken.quote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zal ik eens doen. Iemand een YF?
Dan moet je ff de taal goed zetten. Nederlandse hattrick = Nederlandse Foxtrick anders werkt t niet.quote:Op maandag 29 december 2008 00:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe krijg jij wel die HatStats? Bij mij staat er dan bij beide -27.
Ah.quote:Op maandag 29 december 2008 00:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je ff de taal goed zetten. Nederlandse hattrick = Nederlandse Foxtrick anders werkt t niet.
Jazeker. 147 maarliefst!quote:
quote:
Ik heb inm al 1 zwak en 1 waardeloos skill. (via TU's) Mag ik er dan van uit gaan dat ie minimaal redelijk of beter heeft qua scoren hoe kom je namelijk anders op een gemiddelde van redelijk?quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Matthijs Weyerman heet en 16 jaar oud is.
Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Scoren wordt!
Dit is een snelheidsduiveltje - altijd in beweging, en sneller dan de meeste anderen. Ik hoop dat hij die vaardigheid op het veld kan leren gebruiken.
Ik kon me niet meer beheersen en heb Sjefke gepulled! Ik vind t een leuke trainie om verder te trainen en hou m ook zelf!. Volgende week ga ik mn volgende jeugd speler promoveren. Hij heeft redelijk met vleugel en redeijk verdedigen als ik t goed heb. Maar ja ik had t ook fout met sjefke.quote:Sjefke van Wessel (229217754)
Nederland 17 jaar en 5 dagen, volgende verjaardag: 15-04-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: FC RKDEO (sinds 29-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 390 ¤/week
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Ikke!quote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zal ik eens doen. Iemand een YF?
bestaan die awards nogquote:
= matig.quote:Op zondag 28 december 2008 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
inadequate = redelijk toch?
Deal!quote:
nu niet meer, speel woensdag in duitslandquote:
Idd.quote:
Hij heeft in verhouding wat weinig vleugel maar t is beter dan niks natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 13:49 schreef DeHovenier het volgende:
Is deze spelert wat als vleugelverdediger?
[ afbeelding ]
Welke div speelde je ook al weer? Je kan ook zo ff checken hoe andere teams er voor staan qua stats dan weet je vanzelf hoe je er voor staat.quote:Op maandag 29 december 2008 13:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb met 6-0 van de nummer twee gewonnen (ik 121 hattstats hij 88, toch won hij de heenwedstrijd met 1-0)) en heb hem ingehaald. Kan alleen promoveren als ik volgende week van de nummer 1 win, wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren.
Ben eind september begonnen, zit ik dan goed met 121 hattstats en 6.69 Loddar. Mij zegt het allemaal niet meer zoveel namelijk, moet er weer inkomen zeg.
Begin wel de jeugd onder de knie te krijgen, dankzij foxtrick, dat wel.
IX.397.quote:Op maandag 29 december 2008 13:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welke div speelde je ook al weer? Je kan ook zo ff checken hoe andere teams er voor staan qua stats dan weet je vanzelf hoe je er voor staat.
Wat voor stat zou ie dan moeten hebben op de vleugel? Verdedigen is het belangrijkste natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 13:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij heeft in verhouding wat weinig vleugel maar t is beter dan niks natuurlijk.
Vind ik moeilijk te zeggen. Mijn vleugelverdedigers hebben nog lager dan redelijk. formi oid zal wel invloed hebben redelijk denk ik niet echt.quote:Op maandag 29 december 2008 14:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat voor stat zou ie dan moeten hebben op de vleugel? Verdedigen is het belangrijkste natuurlijk.
dan is 121 zat man daar kan je zelfs mee in de VII komenquote:Op maandag 29 december 2008 13:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
IX.397.
Overigens is mn zelfvertrouwen compleet overdreven, dit had naast een nadeel tegen laaggeklasseerde teams toch geen voordeel tegen hooggeklasseerde teams? Ik kan alles gebruiken zondag en zelfs dan nog wordt het lastig.
Dat denk ik wel. Dit is mijn VII div en ik sta 2e.quote:Op maandag 29 december 2008 14:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Denken jullie dat ik volgend seizoen een beetje mee kan in de VII? Dit is mijn team: http://alltid.org/team/769132 . En zo nee, waar moet ik me versterken. Zelf zoek ik al weken naar een goede def maar die zijn zo duur.
Ik ben echt 20x slechter dan jullie allemaal.quote:Op maandag 29 december 2008 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Dit is mijn VII div en ik sta 2e.
als ik na deze week tijd had, had ik het zelfs als 'buitenstaander' nog wel willen doenquote:Op maandag 29 december 2008 13:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd.
Die awards zijn iets wat ik graag zie terug komen maar ja er is niemand die ze wil organiseren. Aan gezien ik mede met VK, Acturus en maniack28 al de Fok!Cup organiseer vind ik de Awards er bij wel wat erg veel van t goede worden.
Iemand anders zin om dat op zich te nemen?
Ik vind m wel aardig eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2008 13:49 schreef DeHovenier het volgende:
Is deze spelert wat als vleugelverdediger?
[ afbeelding ]
Heb ik dan zo geluk gehad met mijn start of zijn de onderste divisies zo prut? Maakt het wel extra zonde dat ik waarschijnlijk niet kan promoveren. Spannend.quote:Op maandag 29 december 2008 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
dan is 121 zat man daar kan je zelfs mee in de VII komen
Vraag 2 zou ik niet weten.
League ranking: 106 / 1024. Dus weinig om je druk om te maken. Er zijn 918 mindere VII div's.quote:Op maandag 29 december 2008 14:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben echt 20x slechter dan jullie allemaal.
De onderste div's zijn idd prut. pas van af de VIII begint t wat lastiger te worden.quote:Op maandag 29 december 2008 14:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb ik dan zo geluk gehad met mijn start of zijn de onderste divisies zo prut? Maakt het wel extra zonde dat ik waarschijnlijk niet kan promoveren. Spannend.
Idd helaas. Die vacature is geloof ik niet meer te vervullen. Het is dat VK, Maniack28 en ik vorig seizoen de Fok!Cup hebben op gepakt want die was t seizoen daar voor ook al foetsie.quote:Op maandag 29 december 2008 14:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als ik na deze week tijd had, had ik het zelfs als 'buitenstaander' nog wel willen doen, maar helaas
Dat scheelt wel wat.quote:Op maandag 29 december 2008 14:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
League ranking: 106 / 1024. Dus weinig om je druk om te maken. Er zijn 918 mindere VII div's.
Het is ook wel nice dat ik voor de tweede keer begin. Hoewel ik de vorige keer voor een beginner relatief snel het spelletje door begon te krijgen en echt op training speelde had ik toch een aantal weken verspeeld met aanmodderen. Nu meteen goed begonnen en het werpt zijn vruchten af, ook al is mn beste trainee nog maar uitstekend en heb ik nog geen geld gehad voor goede bijstats. Sterker nog, naast mijn trainee heb ik pas 1 aankoop kunnen doen en sta pas over twee weken boven de nul in mijn financien, voor het eerst.quote:Op maandag 29 december 2008 14:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
League ranking: 106 / 1024. Dus weinig om je druk om te maken. Er zijn 918 mindere VII div's.
[..]
De onderste div's zijn idd prut. pas van af de VIII begint t wat lastiger te worden.
serieusquote:Op maandag 29 december 2008 14:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd helaas. Die vacature is geloof ik niet meer te vervullen. Het is dat VK, Maniack28 en ik vorig seizoen de Fok!Cup hebben op gepakt want die was t seizoen daar voor ook al foetsie.
Dat ben ik met je eensquote:Op maandag 29 december 2008 14:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
serieus![]()
dan gaat ook het nut van een Fed bijna weg als je dat soort dingen er niet inhoud. Dat maakt het toch juist leuker imho.......
Kijk dan heb je helemaal niets om je druk te maken. Hoe hoog is je mid rating?quote:Op maandag 29 december 2008 14:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat scheelt wel wat.
Hopelijk poppen er voor volgend seizoen nog 2 trainees naar briljant want dan kan ik die verkopen en een goede def + wing kopen.
Dat was ieder seizoen weer anders. We hadden bv Koeiaward (voor de gene met de domste actie van t seizoen), Newbee van t seizoen award ed. De gene die de stemming regelde had zelf de awards vezonnen.quote:Op maandag 29 december 2008 15:16 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Wat voor awards praten we over? Wil me er eventueel wel beschikbaar voor stellen.
Dat klopt ja. Zo waren er volgens mij ook awards voor meest behulpzame manager, meest veelbelovende manager, beste manager...quote:Op maandag 29 december 2008 15:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was ieder seizoen weer anders. We hadden bv Koeiaward (voor de gene met de domste actie van t seizoen), Newbee van t seizoen award ed. De gene die de stemming regelde had zelf de awards vezonnen.
Klopt kijk maar in dat topic wat ik net er bij gezet heb.quote:Op maandag 29 december 2008 15:30 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Zo waren er volgens mij ook awards voor meest behulpzame manager, meest veelbelovende manager, beste manager...
En de winnaars van de awards kregen dan een mooie Fok!award avatar
En we zijn ook al iets verder dan seizoen 17quote:
» Er is al 872 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
ik heb hem gelukkig niet gewonnen die Koei-awardquote:Op maandag 29 december 2008 15:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt kijk maar in dat topic wat ik net er bij gezet heb.
Die Fok!Award avatar wil ik ook nog steeds.was altijd wel cool!
Ik wilde dat topic een schopje omhoog geven maar toen zag ik dit :
[..]
En we zijn ook al iets verder dan seizoen 17
Eigenlijk moeten we dat topic nog wel ff vol spammen.
Hey nog 1 topic gevonden over de Awards :
[Hattrick] Awards Seizoen 18
quote:- The_Hives die in zijn P/D duel vergat penalty nemers in te stellen en het P/D verloor....op strafschoppen...
Qyn is er nog! Deed ook me aan de Fok!Cupquote:Op maandag 29 december 2008 16:04 schreef The_Hives het volgende:
Ik zie ook geen recentere topics. Wat een nostalgie trouwens als je oude topics bekijkt en namen die daar voorkomen
.
GotenSSJ, qyn, komradski en zo nog een heleboel
Vaardigheden overall heeft, zoals het nu in het onderzoek op Global bekend is, te maken met de (minimale) potentie van de 3 hoogste skills.quote:Op maandag 29 december 2008 01:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Nou ja iig beter dan -27
@ Diepfries :
[..]
Ik heb inm al 1 zwak en 1 waardeloos skill. (via TU's) Mag ik er dan van uit gaan dat ie minimaal redelijk of beter heeft qua scoren hoe kom je namelijk anders op een gemiddelde van redelijk?
Damn jij zit er echt diep in he.quote:Op maandag 29 december 2008 17:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vaardigheden overall heeft, zoals het nu in het onderzoek op Global bekend is, te maken met de (minimale) potentie van de 3 hoogste skills.
Meestal worden er van die 3 skills 2 in het scoutingsrapport genoemd. Bij Weyerman is dat scoren (potentieel niveau goed) en passen (huidig niveau zwak). Op Global benadert men de hoogte van de skills cijfermatig, om zo tot een gemiddelde te kunnen komen. rampzalig = 1, waardeloos = 2, slecht = 3, zwak = 4, matig = 5, redelijk = 6, goed = 7 en uitstekend = 8.
Redelijk overall zou dan betekenen dat de potentie van de 3 hoogste skills tezamen minimaal 18 is, immers 3x redelijk = 3x 6 = 18. Bekend is scoren - potentie goed = 7 en passen - huidig niveau zwak = 4 (minimaal). 18-7-4 = 7.
Conclusie zou dan zijn dat Weyerman de potentie heeft om ofwel in een nog onbekende 3e skill (minstens) goed = 7 te worden, dan wel dat hij ook in passen nog flink kan stijgen (bijvoorbeeld 2 niveaus naar redelijk - niveau6) en z'n 3e skill lager uitvalt (bijvoorbeeld matig - niveau5)
Vwb. Sjefke:
Jammer dat 'ie nog geen redelijk vleugelspel heeft, ongetwijfeld zit 'ie echter hoog in 'matig'. Overigens klopt het sommetje dan wel weer. Goed (verdedigen) 7 + Redelijk (vleugelspel) 6 + Matig (passen) 5 = 18
Nah, ik vind het interessant om te lezen/wetenquote:Op maandag 29 december 2008 17:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn jij zit er echt diep in he.Ik vroeg me af of Weyerman al op of redelijk zit op dit moment aangezien hij al 6* haalt.
Wie nietquote:Op maandag 29 december 2008 17:19 schreef The_Hives het volgende:
over de Awards gesproken, qyn heeft nog steeds zijn Awards van 2006 ofzo als usericoon
ga het nou gewoon spelen man. faal neus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:05 schreef kurk_droog het volgende:
Die frituurfaalpet dwong mij een account te maken en ik ging vandaag toch even kijken en zag tot min spijt dat ik gewonnen had. Maar vroeger vond ik het leuk. Nu te moe voor dat soort spellen
HET IS PATAT!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ga het nou gewoon spelen man. faal neus.
Das altijd lekker! Weet je al wat je er voor terug gaat kopen?quote:Op maandag 29 december 2008 18:09 schreef One_conundrum het volgende:
Die briljant van 20 is voor 2,1 mil de deur uit
wat houdt je dan tegen om het op te starten?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:00 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben ook zeker voor awards e.d. En wanneer ik geen vakantie heb, heb ik in principe ook best wel tijd doordeweeks om er een bijdrage aan te leveren!!
Ok dan ik zou zeggen vraag aan Ender_Wiggin wat en hoe en kijk even bij de oude topic's die ik had gepost. Aan de hand daar van moet er toch wel wat leuks te maken zijn! Heel veel tijd zou het niet moeten kosten lijkt mij zo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:00 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben ook zeker voor awards e.d. En wanneer ik geen vakantie heb, heb ik in principe ook best wel tijd doordeweeks om er een bijdrage aan te leveren!!
Lijkt mij ook niet!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok dan ik zou zeggen vraag aan Ender_Wiggin wat en hoe en kijk even bij de oude topic's die ik had gepost. Aan de hand daar van moet er toch wel wat leuks te maken zijn! Heel veel tijd zou het niet moeten kosten lijkt mij zo.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet!!Ik zal er volgende week, als ik geen vakantie meer heb, even wat tijd in steken en dan zorgen dat er bij aanvang van volgend seizoen over een paar weekjes iets op poten staat!
Ik werk als vormgever/webmaster, dus dat gaat geen probleem wordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik neem aan dat dat dan awards worden over dit seizoen?
Heb je al een idee hoe je die avatar's moet maken want daar heb ik helemaal geen kaas van gegeten.
Idd dat was een leuke!quote:
Ik heb het een tijdje gedaan, maar er was toen niet echt heel veel animo toen voor. Ik vond het in ieder geval wel leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd dat was een leuke!
Zo was er ook ooit een team van de maand interview maar foetre is er mee gestopt. Is daar nog iemand voor te porren?
Team vd week overzichten? Ik dacht dat t team vd maand was. En ik weet niet waar die gepost ziojn of werden. Ik heb dus geen idee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje gedaan, maar er was toen niet echt heel veel animo toen voor. Ik vond het in ieder geval wel leuk om te lezen.
Wat is er eigenlijk gebeurt met die oude team-van-de-week overzichten? Anders is dat ook nog wel leuk om een keer terug te lezen(dus hier te posten
)
Ja hoor. Neem ff contackt op met Gijs of start met t interviewen van t team vd maand. Als daar weinig animo voor is misschien interview van de winnaar van bv het beste team award oid aan komende verkiezing. Als je vragen hebt mbt die interviews. Mocht je dat niks vinden kan je ook nog met andere dingen helpen hoor. Laat t maar ff weten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:54 schreef drummerdude het volgende:
Ziet er tof uit... Als er nog iets gedaan kan worden door een non-VIPer + newbie. Ik stel me beschikbaar
Hmmm als dat gaat om een vaste vragenlijst die elke maand door een ander lid van de federatie ingevuld wordt en bijvoorbeeld in de OP wordt opgenomen hoeft dat ook niet veel tijd te kosten toch ? Als iemand zo'n vragenlijst verzint...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Team vd week overzichten? Ik dacht dat t team vd maand was. En ik weet niet waar die gepost ziojn of werden. Ik heb dus geen idee.
Ik vond t ook wel leuk om te lezen. jammer dat er zo weinig animo voor was. Misschien iets om t aan de awards te koppelen dan.
Ik weet dat voor heen er niet te veel hattrick topics geopend mochten worden. We kunnen dus niet voor ieder dingetje een apart topic openen. Al had dat t wel een stuk simpeler gemaakt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm als dat gaat om een vaste vragenlijst die elke maand door een ander lid van de federatie ingevuld wordt en bijvoorbeeld in de OP wordt opgenomen hoeft dat ook niet veel tijd te kosten toch ? Als iemand zo'n vragenlijst verzint...
Ik zou die er wel bij doen omdat daar nog steeds voor gestreden wordt. Net als de Fok!Cup awards. Voor de rest mag je awards verzinnen die je zelf wil.quote:Moeten de avatars voor de awards nog aan bepaalde 'nostalgische waarden' voldoen? Zoals de Vinnie Jones en Gary Linecker awards die toen ook al bestonden? Of mogen ze in een fris modern jasje?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:04 schreef TheVulture het volgende:
Dan moet ik me nu dus ineens gaan profileren om voor een award in aanmerking te komen
Denk dat ik ook wel kans maak, paar avondjes geleden een redelijk allrounder in de jeugd weggegooid omdat ik niet wist dat als zijn positiespel niet genoemd werd dit wel hoog moest zijn in combinatie met de andere genoemde skillsquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Die koei awards win jij toch wel vullie
Ja das idd niet echt slim. Het was ook meer een geintje naar TheVulture.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Denk dat ik ook wel kans maak, paar avondjes geleden een redelijk allrounder in de jeugd weggegooid omdat ik niet wist dat als zijn positiespel niet genoemd werd dit wel hoog moest zijn in combinatie met de andere genoemde skills
Ik bedoelde ook meer een vaste vragenlijst die dus in het 'normale' hattrick topic in de OP wordt opgenomen of zo, niet te lang, gewoon een aantal vaste vragen die de manager van 'het team van de maand' beantwoordt...quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet dat voor heen er niet te veel hattrick topics geopend mochten worden. We kunnen dus niet voor ieder dingetje een apart topic openen. Al had dat t wel een stuk simpeler gemaakt.
[..]
Ja, ik haal me ook niet in m'n hoofd om deze er niet in op te nemen, meer of er bestaande avatars voor die awards behouden moeten worden, of dat de avatars in een nieuw jasje mogenquote:Ik zou die er wel bij doen omdat daar nog steeds voor gestreden wordt. Net als de Fok!Cup awards. Voor de rest mag je awards verzinnen die je zelf wil.
[..]
Ik zeg: Hattrick in het nieuw, Awards in het nieuwquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:26 schreef Gijs_ het volgende:
Ja, ik haal me ook niet in m'n hoofd om deze er niet in op te nemen, meer of er bestaande avatars voor die awards behouden moeten worden, of dat de avatars in een nieuw jasje mogen
Zuur.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja das idd niet echt slim. Het was ook meer een geintje naar TheVulture.
Het ging bij de koei meer om echt cruciale fouten zo was er ooit 1 die moest een promotie degradatie duel spelen. Vergeet zn penalty spelers op te stellen en verliest uit eindelijk op penalty's
Weet ik, bij mij is het nooit erger geweest dan het niet opstellen van mijn traineesquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:29 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik zeg: Hattrick in het nieuw, Awards in het nieuw
Tja ik weet niet of de OP dan niet te lang wordt. Ik zou t eerder proberen te integreren bij de awards. Dan kan je meteen om iemand zn domste fout vragen en kan aan de hand daar van iedereen bepalen wie die de koei gunt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer een vaste vragenlijst die dus in het 'normale' hattrick topic in de OP wordt opgenomen of zo, niet te lang, gewoon een aantal vaste vragen die de manager van 'het team van de maand' beantwoordt...
Tuurlijk mogen die in een nieuw jasje! Juist leuk om ze weer eens geupdated te zien.quote:Ja, ik haal me ook niet in m'n hoofd om deze er niet in op te nemen, meer of er bestaande avatars voor die awards behouden moeten worden, of dat de avatars in een nieuw jasje mogen
Auch das ook best zuur ja. Wel weer een geluk bij een ongeluk dan. Maar voor een koei moet je dan juist door zo iets t kampioenschap mislopen. Dan kan je er op rekenen dat je m krijgt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zuur.
Had met mijn oude account ooit een keer per ongeluk mijn a en b team omgewisseld (vraag me niet hoe)
toen de (naar ik dacht) kampioenswedstrijd verloren. Later in de competitie maakte de concurrentie echter ook een slippertje en werd ik het alsnog. geluk bij een ongeluk.
Ik kan me zo ff niet eens een cruciale fout bedenken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet ik, bij mij is het nooit erger geweest dan het niet opstellen van mijn trainees
Die werden op de fok!Hattrick site (zie link in mn sigquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Team vd week overzichten? Ik dacht dat t team vd maand was. En ik weet niet waar die gepost ziojn of werden. Ik heb dus geen idee.
Ik vond t ook wel leuk om te lezen. jammer dat er zo weinig animo voor was. Misschien iets om t aan de awards te koppelen dan.
je hebt mijn toestemmingquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
maar misschien zijn er cultuurbewakers die heel veel bezwaar hebben!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het ging bij de koei meer om echt cruciale fouten zo was er ooit 1 die moest een promotie degradatie duel spelen. Vergeet zn penalty spelers op te stellen en verliest uit eindelijk op penalty's
Er zijn nog maar weinig managers van toen die nu nog in de federatie zitten. Dus ook weinig cultuurbewakers lijkt mij.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
lijkt mij ook, maar misschien zijn er cultuurbewakers die heel veel bezwaar hebben!
Het begint in eens weer een levende federatie te lijken, zeker als er nog wat dingen opgepakt worden... en wat de awards betreft:
Heb je een geniaal of ontzettend hilarisch idee voor een award of wil je op een andere manier iets inbrengen, PM me even. Ik beloof niet dat er met alle ideeën wat gedaan wordt, maar alle inbreng is goed!
Ik lees alles vanavond wel weer, zal nu even naar het jaarlijkse zaalvoetbal toernooien bidden dat m'n gewrichten nog werken aan het eind van de middag...
Voorzover je dit baseert op mijn post aan Outpost van gister: Ik heb nergens gezegd dat wanneer een skill niet genoemd wordt, deze wel hoog moet zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Denk dat ik ook wel kans maak, paar avondjes geleden een redelijk allrounder in de jeugd weggegooid omdat ik niet wist dat als zijn positiespel niet genoemd werd dit wel hoog moest zijn in combinatie met de andere genoemde skills
Ik formuleerde het te enthousiast. Laten we het erop houden dat het een fout was om hem niet op zijn minst even op proef te nemenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Voorzover je dit baseert op mijn post aan Outpost van gister: Ik heb nergens gezegd dat wanneer een skill niet genoemd wordt, deze wel hoog moet zijn.
Het gaat om de 3 hoogste potenties, wanneer bijvoorbeeld scoren en passen genoemd worden in het scoutingsrapport, dan kan die 3e 'hoge' skill zowel positiespel, verdedigen, vleugelspel als keepen (overigens onwaarschijnlijk icm scoren en passen) zijn. Naar ik me herinner rekent men Spelhervatting niet mee voor het 'berekenen' van 'overall vaardigheden'.
Daar loopt ook ergens een draadje voor op het forum...weet alleen niet zo snel waarquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:46 schreef Outpost76 het volgende:
Is hier iemand goed in t bewerken van foto's \ plaatjes en ze dan in een gifje bouwen zodat t een soort slide show wordt? Het liefst op kleine schaal. Ik wil namelijk mn huidige ava aan passen. naar een slide van 3 verschillende waar de huidige t langst blijft staan en dan 1 van de Jupiler league overwinning (paar seizoenen terug) en 1 van de Uefa Fok!Cup overwinning. Ik zou zelf niet weten wat en hoe. Ik heb al wel de "plaatjes"
[ afbeelding ]
met:
[ afbeelding ]
Hier moet dan nog wel in welk seizoen en natuurlijk t Fok! logo
met :
[ afbeelding ]
Ook hier moet t fok logo en t seizoen nog bij.
Iemand die me hier mee kan helpen? Ook de afmetingen zijn helemaal verkeerd lijkt mij maar voor iemand die handig is met gifjes ed moet dat geen probleem zijn lijkt me.
Iemand die dat kan of een uitleg over hoe t moet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:48 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Daar loopt ook ergens een draadje voor op het forum...weet alleen niet zo snel waar
Mensen die dat kunnen doen voor jequote:Op dinsdag 30 december 2008 13:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iemand die dat kan of een uitleg over hoe t moet?
Ok dan en hoe vind ik dat?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:01 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Mensen die dat kunnen doen voor je
Toppertje!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:34 schreef rompompom het volgende:
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #69
voor 1,5 mil mijn toekomstig coachquote:Nuno Santos Silva (65282892) [1 maal een kaart gekregen]
Portugal 29 jaar en 54 dagen, volgende verjaardag: 26-02-2009
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga (sinds 30-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 38 340
Loon: 40 644 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 15/20 reusachtig
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 2/20 waardeloos
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 16/20 buitenaards
Hij wilde geloof ik de ava's vernieuwen. Misschien komt het team vd maand interview ook weer terugquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
Oeh hip er komen weer awards![]()
Ik heb m ook n jaartje gedaan. Gijs_ als je nog avatars/logo's nodig hebt, PM me even
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
voor 1,5 mil mijn toekomstig coach
luilakquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iemand die dat kan of een uitleg over hoe t moet?
quote:U heeft 1.283.940.362.223.561 resultaten. Verfijn uw zoekopdracht voor een beter resultaat.
En ik nog kijken bij die link ook he omfg!quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
luilak
--> google gifjes slidshow zelf maken
[..]
Wat Outpost al zei, ik bouw ze volgende week wel even helemaal nieuw!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
Oeh hip er komen weer awards![]()
Ik heb m ook n jaartje gedaan. Gijs_ als je nog avatars/logo's nodig hebt, PM me even
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En ik nog kijken bij die link ook he omfg!
![]()
![]()
![]()
![]()
de tiefus!quote:
Hmm, als de stand in mijn competitie zo blijft en ik zondag win, kan het zomaar dat ik door een veroorzaakte WO tegen de nr. 2, die nu dus maar 3 punten voor staat, promotie misloopquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:51 schreef Outpost76 het volgende:
Auch das ook best zuur ja. Wel weer een geluk bij een ongeluk dan. Maar voor een koei moet je dan juist door zo iets t kampioenschap mislopen. Dan kan je er op rekenen dat je m krijgt.
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm, als de stand in mijn competitie zo blijft en ik zondag win, kan het zomaar dat ik door een veroorzaakte WO tegen de nr. 2, die nu dus maar 3 punten voor staat, promotie misloopen ik had hem thuis best kunnen pakken...
![]()
Hoe zat het ' vroegaaah' trouwens met nominaties, werden die gewoon van tevoren aangekondigd en kon iedereen eventueel een inzending doen, of bepaalde 'de jury' de genomineerden?
Dat was duidelijk, maar er waren ook awards waarbij er genomineerden waren... vandaar de vraagquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]das wel een koei waard ja
Iedereen kon stemmen all1 bepaalde "de Jury" wat voor awards er zijn.
Dat laatste is gewoon zo. Als jij t gaat regelen ben jij de gene die t bepaalt! It's that simple!quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat was duidelijk, maar er waren ook awards waarbij er genomineerden waren... vandaar de vraag![]()
Kon iedereen een optie voor een een genomineerde inzenden na een aankondiging, of werden deze ook door de organisatie bepaald!
En als het verder geen kont uitmaakt, kan ik altijd een aankondiging doen waarop mensen kunnen reageren!
Oké, dan zal er hoogst waarschijnlijk één dezer dagen een aankondiging voor een award volgen, waarop ingezonden mag worden!quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon zo. Als jij t gaat regelen ben jij de gene die t bepaalt! It's that simple!
Top!quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oké, dan zal er hoogst waarschijnlijk één dezer dagen een aankondiging voor een award volgen, waarop ingezonden mag worden!
Ja, maar dan open je daarvoor ook een topic (en ik begreep dat we niet vol elk klein onderdeeltje één mochten openen), als het alleen gaat om een oproep voor inzendingen lijkt me dat daarom wat overdrevenquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Edit:
Je zou bv een toipc kunnen maken met de aankondiging wat voor awards er gaan komen met de vraag waarom men denkt op dat award recht te hebben. Zo kan iedereen dat lezen en aan de hand daarvan stemmen.
Dat is zo maar dat is dan een topic wat gaat over de awards dus dat is er niet 1 xtra maar meer 1 zoals bij de Fok!Cup voor de inschrijvingen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan open je daarvoor ook een topic (en ik begreep dat we niet vol elk klein onderdeeltje één mochten openen), als het alleen gaat om een oproep voor inzendingen lijkt me dat daarom wat overdrevenAls de awards er zijn is er ook nog een kleine 14 dagen aan tijd om die dingen te bespreken... dit gaat me puur om de nominaties!
En ik weet verder genoeg nu, die awards komen er!!![]()
Leef jij nog?quote:
HAHAHAHAHAHAHAHA die zou speciaal voor jou de wereld in geholpen moeten worden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef nicomart het volgende:
krijg ik de Nico-award voor beste klusser?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef nicomart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef nicomart het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker degene die het beste kan sabelen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef nicomart het volgende:
[ afbeelding ]
mijn nieuwe centrale verdedigerquote:4. Duje Tičić (CV) (110456596)
Hrvatska 26 jaar en 52 dagen, volgende verjaardag: 28-02-2009
matig in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Destron Elsloo FC (sinds 27-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 21 590
Loon: 10 356 ¤/week inclusief een 20% bonus
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 12/20 wonderbaarlijk
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 3/20 slecht
2 miljoen, weet niet of dit te veel is voor hem, maar het is in ieder geval een aanwinst voor mijn jonge verdedigingquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker spelertje hoor! Wat heb je er voor betaald?
Ik denk niet dat dat te veel is voor zo een speler! Leuke aankoop dus!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef Xummon het volgende:
[..]
2 miljoen, weet niet of dit te veel is voor hem, maar het is in ieder geval een aanwinst voor mijn jonge verdediging
Ik zou elk moment van de week vrezen voor falen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef Grumpey het volgende:
Aangezien mijn team morgen 5 jaar bestaat (om 3 uur in het nieuwe jaar dus), en zijn 1e real-life-lustrum meemaakt, is het een goed moment om te stoppen.
Nu staat mijn team er niet slecht voor ofzo. Is er iemand die heel graag de eredivisie wil gaan bereiken en daar wel tijd in wil steken met een goed team? PM me even (serieus). In alle overige gevallen zal ik mijn team opheffen.
PM gestuurd..quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef Grumpey het volgende:
Aangezien mijn team morgen 5 jaar bestaat (om 3 uur in het nieuwe jaar dus), en zijn 1e real-life-lustrum meemaakt, is het een goed moment om te stoppen.
Nu staat mijn team er niet slecht voor ofzo. Is er iemand die heel graag de eredivisie wil gaan bereiken en daar wel tijd in wil steken met een goed team? PM me even (serieus). In alle overige gevallen zal ik mijn team opheffen.
Ik zou t toch niet kunnen en ik zou t ook niet serieus nemen als er iemand reageerd die niet in de V of hoger speelt. Ook ben ik bang dat ze t ook zo door hebben deze topics worden meer gelezen dan gepost.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef Grumpey het volgende:
Div IIIquote:Op woensdag 31 december 2008 09:34 schreef The_Hives het volgende:
welk niveau speel je dan nu Grump?
Ook dat (zo iets bedoelde ik hier boven ook) en net alsof t ze dan niet opvalt. Veel slechtere resutaten en een ander IP adres.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:33 schreef nicomart het volgende:
iemand die nog nooit gehattricked heeft gaat het echt niet redden met grump's team..
Dat lijkt me een betere optiequote:Op woensdag 31 december 2008 11:04 schreef Grumpey het volgende:
Zo moeilijk is III ook weer niet hoor. Ook kan ik natuurlijk altijd nog een toffe actie met jeugspelers gaan uitvoeren, en dat jaren lang volhouden.
Mij ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lijkt me een betere optie
Zoals ik aan gaf, opzich kom ik er wel uit, maar als er goede ideeën zijn staat mn PM inbox daar altijd open voor!!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:39 schreef Ender_Wiggin het volgende:
mocht je hulp nodig hebben met de award moet je me maar ff pm'en meestal heb ik 's avonds wel tijd om dingen op te pakken. Ben zelf niet handig met het maken van avatars maar dat moet vast wel goed komen allemaal
Die van mij mogen over 3 kwartier beginnen in Iranquote:Op woensdag 31 december 2008 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Geen oud en nieuw voor mijn spelers, die spelen om 23.30 in Venezuela... hopelijk zorgen ze voor vuurwerk op het veld
Hopelijk overleven je spelers hetquote:Op woensdag 31 december 2008 15:02 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Die van mij mogen over 3 kwartier beginnen in Iran
Dan ben ik straks de uitvinder van G-Hattrickquote:Op woensdag 31 december 2008 15:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hopelijk overleven je spelers het![]()
Zonder benen is het lastig voetballen
Amputatie-Hattrick, ik zal er gelijk even patent op aanvragen!quote:Op woensdag 31 december 2008 15:07 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Dan ben ik straks de uitvinder van G-Hattrick
Onee....da's voor geestelijk gehandicapten ipv lichamelijk .... dus we doen er al aan mee
nog 31 dagen en dan kan ik deze speler eindelijk naar het eerst halenquote:4. Jan-Peter de Rink (VLV) (43686615)
17 jaar en 5 dagen, volgende verjaardag: 17-04-2009
Team: Powerdashers
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 12-10-2008 10:10 (80 dagen geleden)
Blessures: fit
Opmerkingen trainer
29-12-2008 21:40
Wedstrijd Jan-Peter de Rink: Dit is de jongen waar ik het eerst mee ga praten om mijn ideeën aan het team over te brengen.
29-12-2008 21:40
Wedstrijd Jan-Peter de Rink: Hij was deze week jarig. Hou er rekening mee dat hij geen wedstrijden voor je jeugdteam meer kan spelen na zijn negentiende verjaardag.
15-12-2008 21:40
Wedstrijd Jan-Peter de Rink: Hij is vermoedelijk goed in Verdedigen op dit moment.
01-12-2008 21:40
Wedstrijd Jan-Peter de Rink: Goed nieuws over hem. Hij reageert goed op de trainingssessies die gericht zijn op Verdedigen.
24-11-2008 21:40
Wedstrijd Jan-Peter de Rink: Het is nog maar een jochie, maar op het veld is hij bijzonder aanwezig. De andere jongens kijken tegen hem op.
Commentaar van de scout
Hoor eens, Jan-Peter de Rink is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer redelijk zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen wordt!
Geregeld!quote:Op woensdag 31 december 2008 14:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
wie beheert de fed? ik heb me aangemeld.
Waar jullie aan denken om de tijd tot 12u vol te maken zegquote:Op woensdag 31 december 2008 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amputatie-Hattrick, ik zal er gelijk even patent op aanvragen!
Dan kun je opstellingen maken in de volgende varianten:
4-2-1,5
3,5-2-2
Passen en anders Vleugelspel. Leuke spelert trouwensquote:Op woensdag 31 december 2008 15:14 schreef Xummon het volgende:
[..]
nog 31 dagen en dan kan ik deze speler eindelijk naar het eerst halen
waar kan ik hem eventueel nog op bij trainen, mocht ie uitstekend verdedigen halen?
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:11 schreef nicomart het volgende:
mensen.. allemaal alvast een succesvol en mooi 2009. Waarschijnlijk ben ik vanavond te lam om dit te doen
mensen.. allemaal alvast een succesvol een mooi 2009. Waarschijnlijk ben ik vanavond te lam om dit te doen
mensen.. allemaal alvast een succesvol een mooi 2009. Waarschijnlijk ben ik vanavond te lam om dit te doen
herkenbaarquote:Op woensdag 31 december 2008 18:39 schreef The_Hives het volgende:
oliebollen zijn eigenlijk niet te vreten en toch stuw ik me er elk jaar mee vol
preciesquote:Op woensdag 31 december 2008 18:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
herkenbaartot misselijkheid aan toe.
5 uur te vroegquote:
quote:
quote:
wil je niet zo actief doenquote:
Watjequote:Op donderdag 1 januari 2009 13:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wil je niet zo actief doenDat doen die kloppende mannetjes in mn hoofd namelijk al
en over en uur moet ik alweer naar de kroeg ook![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Folle lok en seine yn 't nije jier!
Gewoon hardop voorlezen dan is het wel duidelijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is ook niks gewend
[..]
![]()
Ik begrijp wat er staan moet maar snappen?
ja en hoe spreek ik t uit? T lijkt eerder op Chinees dan op Nederlands als ik dat zo zie staan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gewoon hardop voorlezen dan is het wel duidelijk.
Kijk hem patsen met z'n Friesquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:Folle lok en seine yn 't nije jier!
Au, ook kloppende mannetjes hier.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wil je niet zo actief doenDat doen die kloppende mannetjes in mn hoofd namelijk al
en over en uur moet ik alweer naar de kroeg ook![]()
Veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaarquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gewoon hardop voorlezen dan is het wel duidelijk.
Voor de niet-friezen:quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:Folle lok en seine yn 't nije jier!
jammer grump, maar begrijpelijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef Grumpey het volgende:
Wat heb jij gisteren nou gedaan? Verlies je met 5-0 waardoor je dus net niet door gaatquote:
Al met al een aardig begin van t nieuwe jaar!quote:Zübeyir Özkal Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van formidabel naar uitmuntend.
Ogün Otluğ Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van waardeloos naar slecht. (Mn keep)
Matthieu Reijnders Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van uitstekend naar formidabel.(Eigen kweek)
Benjamin van Luin Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van uitstekend naar formidabel.(Eigen kweek)
Sjefke van Wessel Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van rampzalig naar waardeloos.(Ook eigen kweek)
Or Magen Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van matig naar redelijk.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:12 schreef The_Hives het volgende:
2009, 2 dagen oud 2 dagen dronken, er zijn jaren dat ik een ander gemiddelde heb
en het weekend begint nu netquote:
zondag is toch ook weekendquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:57 schreef rompompom het volgende:
[..]! Vier uit vier?
Gekullgi Neuwjar in ieder geval..
5 op een rij dus!quote:
Fijn dat briljant in t Engels t zelfde is. Ik snap meestal die Engelse ratings niet. Lekker spitsje hoor!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:26 schreef Paaskonijn het volgende:
yeuy mijn vierde
Hrant Keskintürk (FW) [1 booking accumulated] [Transfer-listed]
20 years and 36 days, TSI = 8 250
In passable form, excellent stamina. [Unpredictable]
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: brilliant Set pieces: weak
Ik ben ook pas net een paar dagen overgestapt naar het Engels, dus voor mij is het ook nog even wennen. Hopelijk poppen er volgende week nog 2 reserves en dan kan ik ze allemaal verkopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fijn dat briljant in t Engels t zelfde is. Ik snap meestal die Engelse ratings niet. Lekker spitsje hoor!
Egamertquote:
Om je Engels op te krikken zou je natuurlijk gewoon de HT-taal op Engels kunnen zetten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fijn dat briljant in t Engels t zelfde is. Ik snap meestal die Engelse ratings niet. Lekker spitsje hoor!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Om je Engels op te krikken zou je natuurlijk gewoon de HT-taal op Engels kunnen zetten.
Ga je wat anders trainen dan dat je ze allemaal weg doet? Die hier boven kon je nog wel 2 seizoentjes door trainen imo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net een paar dagen overgestapt naar het Engels, dus voor mij is het ook nog even wennen. Hopelijk poppen er volgende week nog 2 reserves en dan kan ik ze allemaal verkopen.
Van HT-Engels leer je net zoveel Engels als met Programmeer-Engels. Niets dus...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Om je Engels op te krikken zou je natuurlijk gewoon de HT-taal op Engels kunnen zetten.
Ja jij gaat wel promoveren? Wordt je kampioen of ga je als nr 2?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Egamert![]()
TU:
Positiespel +2/-0
Conditie +0/-0
Vorm +6/-6
TSI +6880/-1570
Trainee naar wonderbaarlijk PM, keeper naar waardeloos PM. Vormstijgingen en - dalingen redelijk verdeeld tussen A- en B-team.
Zondag weer een botje en promotie naar VI definitief veilig stellen
Ook datquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van HT-Engels leer je net zoveel Engels als met Programmeer-Engels. Niets dus...
Ik ga er gewoon voor inderdaad, we zien wel waar het schip strandtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jij gaat wel promoveren? Wordt je kampioen of ga je als nr 2?
Ik heb mn B team opgesteld zondag en volgende weekIk wil niet als nr 2 naar de VI. Ik wil kampioen worden anders niet!
De wedstrijdverslagen zijn hartstikke goed voor je.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van HT-Engels leer je net zoveel Engels als met Programmeer-Engels. Niets dus...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon voor inderdaad, we zien wel waar het schip strandt
Helaas wel als nr2, tegen de nr1 werd het twee keer 5-3 voor de thuisploeg, maar ik verloor twee keer nipt/onterecht in een uitwedstrijd waardoor kampioenschap er niet meer in zit. Ach, en wanneer ik volgend seizoen keihard degradeer kan ik daarna altijd nog de VII-titel gaan halen
Ja maar die heb ik niet nodig om beter te worden in Engels. Ik snap all1 niet veel van de Engelse stats.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
De wedstrijdverslagen zijn hartstikke goed voor je..
Kan ja maar daar ben ik te lui voor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef The_Hives het volgende:
je kan zelf toch ook hattrick tijdelijk op engels zetten? Dan weet je het meteen
Dat zijn zeg maar mijn reserve trainees en die kan ik beter weg doen, wat jongers voor terugkopen en mijn teamversterken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga je wat anders trainen dan dat je ze allemaal weg doet? Die hier boven kon je nog wel 2 seizoentjes door trainen imo.
Ja dat kan ook. Ik heb de mazzel dat ik geen andere trainies hoef terug te kopen voor de gene die ik laatst heb verkocht. Mn jeugd doet t aardig met trainies voort brengen. Ik heb er nu 4 en er komt er zondag nog 1 bij.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat zijn zeg maar mijn reserve trainees en die kan ik beter weg doen, wat jongers voor terugkopen en mijn teamversterken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |