Ja, maar dan open je daarvoor ook een topic (en ik begreep dat we niet vol elk klein onderdeeltje één mochten openen), als het alleen gaat om een oproep voor inzendingen lijkt me dat daarom wat overdrevenquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Edit:
Je zou bv een toipc kunnen maken met de aankondiging wat voor awards er gaan komen met de vraag waarom men denkt op dat award recht te hebben. Zo kan iedereen dat lezen en aan de hand daarvan stemmen.
Dat is zo maar dat is dan een topic wat gaat over de awards dus dat is er niet 1 xtra maar meer 1 zoals bij de Fok!Cup voor de inschrijvingen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan open je daarvoor ook een topic (en ik begreep dat we niet vol elk klein onderdeeltje één mochten openen), als het alleen gaat om een oproep voor inzendingen lijkt me dat daarom wat overdrevenAls de awards er zijn is er ook nog een kleine 14 dagen aan tijd om die dingen te bespreken... dit gaat me puur om de nominaties!
En ik weet verder genoeg nu, die awards komen er!!![]()
Leef jij nog?quote:
HAHAHAHAHAHAHAHA die zou speciaal voor jou de wereld in geholpen moeten worden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef nicomart het volgende:
krijg ik de Nico-award voor beste klusser?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef nicomart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef nicomart het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker degene die het beste kan sabelen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef nicomart het volgende:
[ afbeelding ]
mijn nieuwe centrale verdedigerquote:4. Duje Tičić (CV) (110456596)
Hrvatska 26 jaar en 52 dagen, volgende verjaardag: 28-02-2009
matig in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Destron Elsloo FC (sinds 27-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 21 590
Loon: 10 356 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 12/20 wonderbaarlijk
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 3/20 slecht
2 miljoen, weet niet of dit te veel is voor hem, maar het is in ieder geval een aanwinst voor mijn jonge verdedigingquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker spelertje hoor! Wat heb je er voor betaald?
Ik denk niet dat dat te veel is voor zo een speler! Leuke aankoop dus!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef Xummon het volgende:
[..]
2 miljoen, weet niet of dit te veel is voor hem, maar het is in ieder geval een aanwinst voor mijn jonge verdediging
Ik zou elk moment van de week vrezen voor falen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef Grumpey het volgende:
Aangezien mijn team morgen 5 jaar bestaat (om 3 uur in het nieuwe jaar dus), en zijn 1e real-life-lustrum meemaakt, is het een goed moment om te stoppen.
Nu staat mijn team er niet slecht voor ofzo. Is er iemand die heel graag de eredivisie wil gaan bereiken en daar wel tijd in wil steken met een goed team? PM me even (serieus). In alle overige gevallen zal ik mijn team opheffen.
PM gestuurd..quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef Grumpey het volgende:
Aangezien mijn team morgen 5 jaar bestaat (om 3 uur in het nieuwe jaar dus), en zijn 1e real-life-lustrum meemaakt, is het een goed moment om te stoppen.
Nu staat mijn team er niet slecht voor ofzo. Is er iemand die heel graag de eredivisie wil gaan bereiken en daar wel tijd in wil steken met een goed team? PM me even (serieus). In alle overige gevallen zal ik mijn team opheffen.
Ik zou t toch niet kunnen en ik zou t ook niet serieus nemen als er iemand reageerd die niet in de V of hoger speelt. Ook ben ik bang dat ze t ook zo door hebben deze topics worden meer gelezen dan gepost.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef Grumpey het volgende:
Div IIIquote:Op woensdag 31 december 2008 09:34 schreef The_Hives het volgende:
welk niveau speel je dan nu Grump?
Ook dat (zo iets bedoelde ik hier boven ook) en net alsof t ze dan niet opvalt. Veel slechtere resutaten en een ander IP adres.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:33 schreef nicomart het volgende:
iemand die nog nooit gehattricked heeft gaat het echt niet redden met grump's team..
Dat lijkt me een betere optiequote:Op woensdag 31 december 2008 11:04 schreef Grumpey het volgende:
Zo moeilijk is III ook weer niet hoor. Ook kan ik natuurlijk altijd nog een toffe actie met jeugspelers gaan uitvoeren, en dat jaren lang volhouden.
Mij ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lijkt me een betere optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |