Mijn (Bacardi Boys) doelsaldo klopt niet, heb maar met 3-2 verloren...(Insane Ones en Bacardi Boys zijn omgedraaid)quote:Op woensdag 17 december 2008 19:36 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Hierbij de eerste uitslagen van de tweede ronde:
Champions Fok!Cup
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uefa Fok!Cup
[ afbeelding ]
In Poule B moet nog een wedstrijd gespeeld worden, dus de stand hiervan komt nadat deze wedstrijd gespeeld is.
Nee vrind, dat is de datum van de wedstrijd maar door het knippen en plakken komt het er een beetje raar uit te zien.quote:Op zondag 21 december 2008 03:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch knap zo een post op de 20e terwijl zijn laatste inlog datum de 24e is.
quote:Op zondag 21 december 2008 11:12 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee vrind, dat is de datum van de wedstrijd maar door het knippen en plakken komt het er een beetje raar uit te zien.
Ik zie het.. dank voor de oplettendheid.. ik zal het aanpassen voor in de volgende ronde..quote:Op zondag 21 december 2008 09:44 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Mijn (Bacardi Boys) doelsaldo klopt niet, heb maar met 3-2 verloren...(Insane Ones en Bacardi Boys zijn omgedraaid)
Halve finaleuhhhh!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik 4-1 we zijn dus al 1 en 2
Daag me meteen ff uit dan is dat maar geregeld![]()
quote:
quote:Geregeld!
Nederland Real Club de Culo - FCRKDEO
match in Einsteins Elf Arena 31-12-2008 17:05
Accpeted!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:07 schreef foetre het volgende:
Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
JHMWMJZMN (V) in Theatre of Dreams 31-12-2008 17:05
Had mn a-team staan.. opstelling vergetenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:53 schreef rompompom het volgende:
Spanky-spanky gekregen van maniack, 6-0..
[..]
Accpeted!
Dat heb ik in de 1e ronde twee keer gehad geloof ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Had mn a-team staan.. opstelling vergeten![]()
![]()
![]()
Das minder. Maar t is nog niet verloren! Je kan nog steeds door! Als je maar bij de beste 2 eindigd van de poule waar je in zitquote:
quote:Je daagt nu 1 teams uit
Nederland Bacardi Boys (VI) in De Boterkuip
Als hij m om 12u vanavond nog niet geaccepteerd heeft win je met 5-0 en kan je een andere wedstrijd regelen.quote:
Daag hem maar uit en hopelijk accepteert ie m voor 12u vanavond anders win jij met 5-0. En kan je een andere wedstrijd regelen.Is niet meer nodig.quote:
ok das geen probleem. Het is nog op tijd. 12u vanavond is de deadlinequote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef drummerdude het volgende:
Uitgedaagd.. Sorry voor de tijd...
Heb ik ook gedaan. Ik had vernomen via Acturus dat hij inm gefocust is op zn competitie en de Fok!Cup niet meer belangrijk vind. Ik hoop dat ie wel gewoon blijft mee doen voor zn de laatste wedstrijd. Zo niet dan win je met 5-0 en had er beter iemand anders naar deze ronde kunnen door gaan. Maar goed je kan niet alles van te voren weten.quote:Op zondag 28 december 2008 14:03 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
tot op heden nog niet geaccepteerd door tegenpartij heb hem al een pm gezonden via ht mail
Thx dat was bij mij ook nodigquote:
Nee klopt ik zag t net. Wordt aan gewerkt. Ik heb een heel raar xls bestandje gekregen die dat heel leuk verneuktquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:50 schreef rompompom het volgende:
Oy, de doelsaldi van Poule A van de UEFA cup kloppen natuurlijk niet, hmm?
Puicke organisatie verder!
Ja zonde, je stond er aardig voor. Helaas pindakaas. Volgend seizoen beter!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef drummerdude het volgende:
En dan toch nog kansloos ten onder... Omdat ik er uit ben.. Bedankt organisatie
Top dat je het even hebt gefixed.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja zonde, je stond er aardig voor. Helaas pindakaas. Volgend seizoen beter!
Namens de Organisatie :
Graag gedaan.
Geen punt toch. Ook ik mag wel eens wat doen. Daarom doe je die organisatie ook met meer personen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:30 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Top dat je het even hebt gefixed.![]()
Voor mij is dit iig helemaal nieuw.quote:In dit stadion is al een Beker- of oefenwedstrijd gepland op die datum.
quote:Je hebt nu K.F.C. Minnertsga uitgedaagd.
mja das waar, maar ik heb nu 2 speelronden achter elkaar nog niks gedaan..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen punt toch. Ook ik mag wel eens wat doen. Daarom doe je die organisatie ook met meer personen.
Nee maar jij hebt weer zat gedaan mbt de Op en de xls enz enz enz. Dus volgens mij zit dat wel goedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja das waar, maar ik heb nu 2 speelronden achter elkaar nog niks gedaan..
hmmz de rechterstand moest zelf ingevuld worden aan de hand van de 'stand' aan de linkerkant.. (ik hoop dat je het snapt)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt weer zat gedaan mbt de Op en de xls enz enz enz. Dus volgens mij zit dat wel goed![]()
Die xls deed wel raar trouwens. Links de uitslag in gevuld, Boven wat de teams gedaan hadden en vervolgens linksrechts een beetje knippen en plakken ivm de plaats in de poule en weg waren mn doelsaldo's. Enig idee hoe dat kan?
Ik heb ze gecopieërd links en daarna rechts geplakt. Toch klopte de doelpunten niet meer en daardoor t doelsaldo ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hmmz de rechterstand moest zelf ingevuld worden aan de hand van de 'stand' aan de linkerkant.. (ik hoop dat je het snapt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |