quote:
wil je niet zo actief doenquote:
Watjequote:Op donderdag 1 januari 2009 13:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wil je niet zo actief doenDat doen die kloppende mannetjes in mn hoofd namelijk al
en over en uur moet ik alweer naar de kroeg ook![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Folle lok en seine yn 't nije jier!
Gewoon hardop voorlezen dan is het wel duidelijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is ook niks gewend
[..]
![]()
Ik begrijp wat er staan moet maar snappen?
ja en hoe spreek ik t uit? T lijkt eerder op Chinees dan op Nederlands als ik dat zo zie staan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gewoon hardop voorlezen dan is het wel duidelijk.
Kijk hem patsen met z'n Friesquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:Folle lok en seine yn 't nije jier!
Au, ook kloppende mannetjes hier.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wil je niet zo actief doenDat doen die kloppende mannetjes in mn hoofd namelijk al
en over en uur moet ik alweer naar de kroeg ook![]()
Veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaarquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gewoon hardop voorlezen dan is het wel duidelijk.
Voor de niet-friezen:quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:Folle lok en seine yn 't nije jier!
jammer grump, maar begrijpelijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef Grumpey het volgende:
Aangezien mijn team morgen 5 jaar bestaat (om 3 uur in het nieuwe jaar dus), en zijn 1e real-life-lustrum meemaakt, is het een goed moment om te stoppen.
Nu staat mijn team er niet slecht voor ofzo. Is er iemand die heel graag de eredivisie wil gaan bereiken en daar wel tijd in wil steken met een goed team? PM me even (serieus). In alle overige gevallen zal ik mijn team opheffen.
Wat heb jij gisteren nou gedaan? Verlies je met 5-0 waardoor je dus net niet door gaatquote:
Al met al een aardig begin van t nieuwe jaar!quote:Zübeyir Özkal Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van formidabel naar uitmuntend.
Ogün Otluğ Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van waardeloos naar slecht. (Mn keep)
Matthieu Reijnders Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van uitstekend naar formidabel.(Eigen kweek)
Benjamin van Luin Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van uitstekend naar formidabel.(Eigen kweek)
Sjefke van Wessel Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van rampzalig naar waardeloos.(Ook eigen kweek)
Or Magen Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van matig naar redelijk.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:12 schreef The_Hives het volgende:
2009, 2 dagen oud 2 dagen dronken, er zijn jaren dat ik een ander gemiddelde heb
en het weekend begint nu netquote:
zondag is toch ook weekendquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:57 schreef rompompom het volgende:
[..]! Vier uit vier?
Gekullgi Neuwjar in ieder geval..
5 op een rij dus!quote:
Fijn dat briljant in t Engels t zelfde is. Ik snap meestal die Engelse ratings niet. Lekker spitsje hoor!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:26 schreef Paaskonijn het volgende:
yeuy mijn vierde
Hrant Keskintürk (FW) [1 booking accumulated] [Transfer-listed]
20 years and 36 days, TSI = 8 250
In passable form, excellent stamina. [Unpredictable]
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: brilliant Set pieces: weak
Ik ben ook pas net een paar dagen overgestapt naar het Engels, dus voor mij is het ook nog even wennen. Hopelijk poppen er volgende week nog 2 reserves en dan kan ik ze allemaal verkopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fijn dat briljant in t Engels t zelfde is. Ik snap meestal die Engelse ratings niet. Lekker spitsje hoor!
Egamertquote:
Om je Engels op te krikken zou je natuurlijk gewoon de HT-taal op Engels kunnen zetten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fijn dat briljant in t Engels t zelfde is. Ik snap meestal die Engelse ratings niet. Lekker spitsje hoor!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Om je Engels op te krikken zou je natuurlijk gewoon de HT-taal op Engels kunnen zetten.
Ga je wat anders trainen dan dat je ze allemaal weg doet? Die hier boven kon je nog wel 2 seizoentjes door trainen imo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net een paar dagen overgestapt naar het Engels, dus voor mij is het ook nog even wennen. Hopelijk poppen er volgende week nog 2 reserves en dan kan ik ze allemaal verkopen.
Van HT-Engels leer je net zoveel Engels als met Programmeer-Engels. Niets dus...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Om je Engels op te krikken zou je natuurlijk gewoon de HT-taal op Engels kunnen zetten.
Ja jij gaat wel promoveren? Wordt je kampioen of ga je als nr 2?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Egamert![]()
TU:
Positiespel +2/-0
Conditie +0/-0
Vorm +6/-6
TSI +6880/-1570
Trainee naar wonderbaarlijk PM, keeper naar waardeloos PM. Vormstijgingen en - dalingen redelijk verdeeld tussen A- en B-team.
Zondag weer een botje en promotie naar VI definitief veilig stellen
Ook datquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van HT-Engels leer je net zoveel Engels als met Programmeer-Engels. Niets dus...
Ik ga er gewoon voor inderdaad, we zien wel waar het schip strandtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jij gaat wel promoveren? Wordt je kampioen of ga je als nr 2?
Ik heb mn B team opgesteld zondag en volgende weekIk wil niet als nr 2 naar de VI. Ik wil kampioen worden anders niet!
De wedstrijdverslagen zijn hartstikke goed voor je.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van HT-Engels leer je net zoveel Engels als met Programmeer-Engels. Niets dus...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon voor inderdaad, we zien wel waar het schip strandt
Helaas wel als nr2, tegen de nr1 werd het twee keer 5-3 voor de thuisploeg, maar ik verloor twee keer nipt/onterecht in een uitwedstrijd waardoor kampioenschap er niet meer in zit. Ach, en wanneer ik volgend seizoen keihard degradeer kan ik daarna altijd nog de VII-titel gaan halen
Ja maar die heb ik niet nodig om beter te worden in Engels. Ik snap all1 niet veel van de Engelse stats.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
De wedstrijdverslagen zijn hartstikke goed voor je..
Kan ja maar daar ben ik te lui voor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef The_Hives het volgende:
je kan zelf toch ook hattrick tijdelijk op engels zetten? Dan weet je het meteen
Dat zijn zeg maar mijn reserve trainees en die kan ik beter weg doen, wat jongers voor terugkopen en mijn teamversterken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga je wat anders trainen dan dat je ze allemaal weg doet? Die hier boven kon je nog wel 2 seizoentjes door trainen imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |