Ja, maar dan open je daarvoor ook een topic (en ik begreep dat we niet vol elk klein onderdeeltje één mochten openen), als het alleen gaat om een oproep voor inzendingen lijkt me dat daarom wat overdrevenquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Edit:
Je zou bv een toipc kunnen maken met de aankondiging wat voor awards er gaan komen met de vraag waarom men denkt op dat award recht te hebben. Zo kan iedereen dat lezen en aan de hand daarvan stemmen.
Dat is zo maar dat is dan een topic wat gaat over de awards dus dat is er niet 1 xtra maar meer 1 zoals bij de Fok!Cup voor de inschrijvingen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan open je daarvoor ook een topic (en ik begreep dat we niet vol elk klein onderdeeltje één mochten openen), als het alleen gaat om een oproep voor inzendingen lijkt me dat daarom wat overdrevenAls de awards er zijn is er ook nog een kleine 14 dagen aan tijd om die dingen te bespreken... dit gaat me puur om de nominaties!
En ik weet verder genoeg nu, die awards komen er!!![]()
Leef jij nog?quote:
HAHAHAHAHAHAHAHA die zou speciaal voor jou de wereld in geholpen moeten worden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef nicomart het volgende:
krijg ik de Nico-award voor beste klusser?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef nicomart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef nicomart het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker degene die het beste kan sabelen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef nicomart het volgende:
[ afbeelding ]
mijn nieuwe centrale verdedigerquote:4. Duje Tičić (CV) (110456596)
Hrvatska 26 jaar en 52 dagen, volgende verjaardag: 28-02-2009
matig in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Destron Elsloo FC (sinds 27-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 21 590
Loon: 10 356 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 12/20 wonderbaarlijk
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 3/20 slecht
2 miljoen, weet niet of dit te veel is voor hem, maar het is in ieder geval een aanwinst voor mijn jonge verdedigingquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker spelertje hoor! Wat heb je er voor betaald?
Ik denk niet dat dat te veel is voor zo een speler! Leuke aankoop dus!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef Xummon het volgende:
[..]
2 miljoen, weet niet of dit te veel is voor hem, maar het is in ieder geval een aanwinst voor mijn jonge verdediging
Ik zou elk moment van de week vrezen voor falen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef Grumpey het volgende:
Aangezien mijn team morgen 5 jaar bestaat (om 3 uur in het nieuwe jaar dus), en zijn 1e real-life-lustrum meemaakt, is het een goed moment om te stoppen.
Nu staat mijn team er niet slecht voor ofzo. Is er iemand die heel graag de eredivisie wil gaan bereiken en daar wel tijd in wil steken met een goed team? PM me even (serieus). In alle overige gevallen zal ik mijn team opheffen.
PM gestuurd..quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef Grumpey het volgende:
Aangezien mijn team morgen 5 jaar bestaat (om 3 uur in het nieuwe jaar dus), en zijn 1e real-life-lustrum meemaakt, is het een goed moment om te stoppen.
Nu staat mijn team er niet slecht voor ofzo. Is er iemand die heel graag de eredivisie wil gaan bereiken en daar wel tijd in wil steken met een goed team? PM me even (serieus). In alle overige gevallen zal ik mijn team opheffen.
Ik zou t toch niet kunnen en ik zou t ook niet serieus nemen als er iemand reageerd die niet in de V of hoger speelt. Ook ben ik bang dat ze t ook zo door hebben deze topics worden meer gelezen dan gepost.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef Grumpey het volgende:
Div IIIquote:Op woensdag 31 december 2008 09:34 schreef The_Hives het volgende:
welk niveau speel je dan nu Grump?
Ook dat (zo iets bedoelde ik hier boven ook) en net alsof t ze dan niet opvalt. Veel slechtere resutaten en een ander IP adres.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:33 schreef nicomart het volgende:
iemand die nog nooit gehattricked heeft gaat het echt niet redden met grump's team..
Dat lijkt me een betere optiequote:Op woensdag 31 december 2008 11:04 schreef Grumpey het volgende:
Zo moeilijk is III ook weer niet hoor. Ook kan ik natuurlijk altijd nog een toffe actie met jeugspelers gaan uitvoeren, en dat jaren lang volhouden.
Mij ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lijkt me een betere optie
Zoals ik aan gaf, opzich kom ik er wel uit, maar als er goede ideeën zijn staat mn PM inbox daar altijd open voor!!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:39 schreef Ender_Wiggin het volgende:
mocht je hulp nodig hebben met de award moet je me maar ff pm'en meestal heb ik 's avonds wel tijd om dingen op te pakken. Ben zelf niet handig met het maken van avatars maar dat moet vast wel goed komen allemaal
Die van mij mogen over 3 kwartier beginnen in Iranquote:Op woensdag 31 december 2008 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Geen oud en nieuw voor mijn spelers, die spelen om 23.30 in Venezuela... hopelijk zorgen ze voor vuurwerk op het veld
Hopelijk overleven je spelers hetquote:Op woensdag 31 december 2008 15:02 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Die van mij mogen over 3 kwartier beginnen in Iran
Dan ben ik straks de uitvinder van G-Hattrickquote:Op woensdag 31 december 2008 15:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hopelijk overleven je spelers het![]()
Zonder benen is het lastig voetballen
Amputatie-Hattrick, ik zal er gelijk even patent op aanvragen!quote:Op woensdag 31 december 2008 15:07 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Dan ben ik straks de uitvinder van G-Hattrick
Onee....da's voor geestelijk gehandicapten ipv lichamelijk .... dus we doen er al aan mee
nog 31 dagen en dan kan ik deze speler eindelijk naar het eerst halenquote:4. Jan-Peter de Rink (VLV) (43686615)
17 jaar en 5 dagen, volgende verjaardag: 17-04-2009
Team: Powerdashers
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 12-10-2008 10:10 (80 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit
Opmerkingen trainer
29-12-2008 21:40
Wedstrijd Jan-Peter de Rink: Dit is de jongen waar ik het eerst mee ga praten om mijn ideeën aan het team over te brengen.
29-12-2008 21:40
Wedstrijd Jan-Peter de Rink: Hij was deze week jarig. Hou er rekening mee dat hij geen wedstrijden voor je jeugdteam meer kan spelen na zijn negentiende verjaardag.
15-12-2008 21:40
Wedstrijd Jan-Peter de Rink: Hij is vermoedelijk goed in Verdedigen op dit moment.
01-12-2008 21:40
Wedstrijd Jan-Peter de Rink: Goed nieuws over hem. Hij reageert goed op de trainingssessies die gericht zijn op Verdedigen.
24-11-2008 21:40
Wedstrijd Jan-Peter de Rink: Het is nog maar een jochie, maar op het veld is hij bijzonder aanwezig. De andere jongens kijken tegen hem op.
Commentaar van de scout
Hoor eens, Jan-Peter de Rink is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer redelijk zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Geregeld!quote:Op woensdag 31 december 2008 14:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
wie beheert de fed? ik heb me aangemeld.
Waar jullie aan denken om de tijd tot 12u vol te maken zegquote:Op woensdag 31 december 2008 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amputatie-Hattrick, ik zal er gelijk even patent op aanvragen!
Dan kun je opstellingen maken in de volgende varianten:
4-2-1,5
3,5-2-2
Passen en anders Vleugelspel. Leuke spelert trouwensquote:Op woensdag 31 december 2008 15:14 schreef Xummon het volgende:
[..]
nog 31 dagen en dan kan ik deze speler eindelijk naar het eerst halen
waar kan ik hem eventueel nog op bij trainen, mocht ie uitstekend verdedigen halen?
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:11 schreef nicomart het volgende:
mensen.. allemaal alvast een succesvol en mooi 2009. Waarschijnlijk ben ik vanavond te lam om dit te doen
mensen.. allemaal alvast een succesvol een mooi 2009. Waarschijnlijk ben ik vanavond te lam om dit te doen
mensen.. allemaal alvast een succesvol een mooi 2009. Waarschijnlijk ben ik vanavond te lam om dit te doen
herkenbaarquote:Op woensdag 31 december 2008 18:39 schreef The_Hives het volgende:
oliebollen zijn eigenlijk niet te vreten en toch stuw ik me er elk jaar mee vol
preciesquote:Op woensdag 31 december 2008 18:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
herkenbaartot misselijkheid aan toe.
5 uur te vroegquote:
quote:
quote:
wil je niet zo actief doenquote:
Watjequote:Op donderdag 1 januari 2009 13:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wil je niet zo actief doenDat doen die kloppende mannetjes in mn hoofd namelijk al
en over en uur moet ik alweer naar de kroeg ook![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Folle lok en seine yn 't nije jier!
Gewoon hardop voorlezen dan is het wel duidelijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is ook niks gewend
[..]
![]()
Ik begrijp wat er staan moet maar snappen?
ja en hoe spreek ik t uit? T lijkt eerder op Chinees dan op Nederlands als ik dat zo zie staan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gewoon hardop voorlezen dan is het wel duidelijk.
Kijk hem patsen met z'n Friesquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:Folle lok en seine yn 't nije jier!
Au, ook kloppende mannetjes hier.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wil je niet zo actief doenDat doen die kloppende mannetjes in mn hoofd namelijk al
en over en uur moet ik alweer naar de kroeg ook![]()
Veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaarquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gewoon hardop voorlezen dan is het wel duidelijk.
Voor de niet-friezen:quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:Folle lok en seine yn 't nije jier!
jammer grump, maar begrijpelijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef Grumpey het volgende:
Wat heb jij gisteren nou gedaan? Verlies je met 5-0 waardoor je dus net niet door gaatquote:
Al met al een aardig begin van t nieuwe jaar!quote:Zübeyir Özkal Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van formidabel naar uitmuntend.
Ogün Otluğ Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van waardeloos naar slecht. (Mn keep)
Matthieu Reijnders Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van uitstekend naar formidabel.(Eigen kweek)
Benjamin van Luin Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van uitstekend naar formidabel.(Eigen kweek)
Sjefke van Wessel Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van rampzalig naar waardeloos.(Ook eigen kweek)
Or Magen Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van matig naar redelijk.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:12 schreef The_Hives het volgende:
2009, 2 dagen oud 2 dagen dronken, er zijn jaren dat ik een ander gemiddelde heb
en het weekend begint nu netquote:
zondag is toch ook weekendquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:57 schreef rompompom het volgende:
[..]! Vier uit vier?
Gekullgi Neuwjar in ieder geval..
5 op een rij dus!quote:
Fijn dat briljant in t Engels t zelfde is. Ik snap meestal die Engelse ratings niet. Lekker spitsje hoor!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:26 schreef Paaskonijn het volgende:
yeuy mijn vierde
Hrant Keskintürk (FW) [1 booking accumulated] [Transfer-listed]
20 years and 36 days, TSI = 8 250
In passable form, excellent stamina. [Unpredictable]
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: brilliant Set pieces: weak
Ik ben ook pas net een paar dagen overgestapt naar het Engels, dus voor mij is het ook nog even wennen. Hopelijk poppen er volgende week nog 2 reserves en dan kan ik ze allemaal verkopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fijn dat briljant in t Engels t zelfde is. Ik snap meestal die Engelse ratings niet. Lekker spitsje hoor!
Egamertquote:
Om je Engels op te krikken zou je natuurlijk gewoon de HT-taal op Engels kunnen zetten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fijn dat briljant in t Engels t zelfde is. Ik snap meestal die Engelse ratings niet. Lekker spitsje hoor!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Om je Engels op te krikken zou je natuurlijk gewoon de HT-taal op Engels kunnen zetten.
Ga je wat anders trainen dan dat je ze allemaal weg doet? Die hier boven kon je nog wel 2 seizoentjes door trainen imo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net een paar dagen overgestapt naar het Engels, dus voor mij is het ook nog even wennen. Hopelijk poppen er volgende week nog 2 reserves en dan kan ik ze allemaal verkopen.
Van HT-Engels leer je net zoveel Engels als met Programmeer-Engels. Niets dus...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Om je Engels op te krikken zou je natuurlijk gewoon de HT-taal op Engels kunnen zetten.
Ja jij gaat wel promoveren? Wordt je kampioen of ga je als nr 2?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Egamert![]()
TU:
Positiespel +2/-0
Conditie +0/-0
Vorm +6/-6
TSI +6880/-1570
Trainee naar wonderbaarlijk PM, keeper naar waardeloos PM. Vormstijgingen en - dalingen redelijk verdeeld tussen A- en B-team.
Zondag weer een botje en promotie naar VI definitief veilig stellen
Ook datquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van HT-Engels leer je net zoveel Engels als met Programmeer-Engels. Niets dus...
Ik ga er gewoon voor inderdaad, we zien wel waar het schip strandtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jij gaat wel promoveren? Wordt je kampioen of ga je als nr 2?
Ik heb mn B team opgesteld zondag en volgende weekIk wil niet als nr 2 naar de VI. Ik wil kampioen worden anders niet!
De wedstrijdverslagen zijn hartstikke goed voor je.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van HT-Engels leer je net zoveel Engels als met Programmeer-Engels. Niets dus...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon voor inderdaad, we zien wel waar het schip strandt
Helaas wel als nr2, tegen de nr1 werd het twee keer 5-3 voor de thuisploeg, maar ik verloor twee keer nipt/onterecht in een uitwedstrijd waardoor kampioenschap er niet meer in zit. Ach, en wanneer ik volgend seizoen keihard degradeer kan ik daarna altijd nog de VII-titel gaan halen
Ja maar die heb ik niet nodig om beter te worden in Engels. Ik snap all1 niet veel van de Engelse stats.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
De wedstrijdverslagen zijn hartstikke goed voor je..
Kan ja maar daar ben ik te lui voor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef The_Hives het volgende:
je kan zelf toch ook hattrick tijdelijk op engels zetten? Dan weet je het meteen
Dat zijn zeg maar mijn reserve trainees en die kan ik beter weg doen, wat jongers voor terugkopen en mijn teamversterken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga je wat anders trainen dan dat je ze allemaal weg doet? Die hier boven kon je nog wel 2 seizoentjes door trainen imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |