ik promoveer niemand meer ga voor het kampioenschap as jaarquote:Op woensdag 24 december 2008 23:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
![]()
Ik beloof niksMoet zeggen dat het wel zo leuk is met 16 teams. Over 30 wedstrijden, van de spelers waarmee ik die eerste wedstrijd op 8 juni begon zijn er nog 2 over
Ach ja... shit happens, dan maar een weekje passing, kunnen mijn spelers ook wel gebruikenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:05 schreef The_Hives het volgende:
je moet ook nooit vergeten om je B-trainees op te stellen
quote:Rob Blommaert van FCRA1 kreeg de aanvoerdersband en liet hem meteen trots zien aan zijn vriendinnetje langs de kant.
Blij met deze voorsprong besloten de spelers van Bifröst om alvast een theekransje te beginnen in het eigen strafschopgebied.
De spelers van Bifröst renden als kippen zonder kop over het veld, waardoor het organisatieniveau zakte naar slecht.
quote:In de 85e minuut liep Matthijs Weyerman bij een botsing een heupblessure op en kon niet meer verder spelen. FCRA1 moest door met een man minder, omdat alle overige wisselspelers vandaag thuis zaten te MSN'en.
hahahaha ja idd.quote:
hahahahaha wacht maar op de volgendequote:
quote:Matthijs Weyerman (A) Geschatte hersteltijd: [4] weken![]()
Die heb je al onder de "invoeren"-knop staan?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahahaha wacht maar op de volgende
[..]
nu al? En dan moet het kerstdiner nog beginnenquote:
Nee maar dat is zo gebeurtquote:Op donderdag 25 december 2008 13:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heb je al onder de "invoeren"-knop staan?
ja thx jij ook he!quote:
Sorryquote:Op donderdag 25 december 2008 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Matthijs Weyerman (A) Geschatte hersteltijd: [4] weken
Klopt en training krijgt ie toch nooit het is all1 jammer dat ik verder geen redelijk spits heb. Nou ja dan maar 5-4-1 blijven spelen voorlopig.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Sorrymaar meestal schiet het best redelijk op in de jeugd met het herstel!
quote:Giampietro Maione (75493304)
Argentina 28 jaar en 46 dagen, volgende verjaardag: 01-03-2009
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 16 950
Loon: 9 396 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Vraagprijs: 1 000 000 ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Als ik het geld had, had ikj t gedaan maar helaas.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:39 schreef NelisZ het volgende:
Iemand die mij kan/wil helpen met een openingsbod? Dan kan ik tijdens de feestdagen nog ff op zoek naar zn vervanger
Het gaat om deze speler:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik het geld had, had ik het gedaan maar helaas.
Nee bedankt, maar als je een jongere vvd hebt dan hou ik me aanbevolenquote:Op donderdag 25 december 2008 13:39 schreef NelisZ het volgende:
Iemand die mij kan/wil helpen met een openingsbod? Dan kan ik tijdens de feestdagen nog ff op zoek naar zn vervanger
Het gaat om deze speler:
[..]
Ach, je moet toch wat om het topic maar vol te spammen... minimale inspanning, maximaal resultaat!quote:Op donderdag 25 december 2008 14:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
luie donder. Kan je niet eens zelf wat typen.
Geef me nog 5 seizoenen.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik het geld had, had ikj t gedaan maar helaas.
yep, en de dames zijn de voorbereidingen voor het gourmetten (over een paar uurquote:Op donderdag 25 december 2008 15:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, je moet toch wat om het topic maar vol te spammen... minimale inspanning, maximaal resultaat!![]()
is het al bijna tijd voor een biertje?
Ik heb 3 quadruppels gehad, mag het dan wel?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
yep, en de dames zijn de voorbereidingen voor het gourmetten (over een paar uur) al begonnen, dys ik ben kerst aan het 'vieren' .
Veel plezier deze dagen allemaal
en niet vannacht dronken gaan posten![]()
quote:Passing: 9/20 formidable
Scoring: 15/20 titanic
Zit eraan te denken om de eerste op de TL te smijten, maar ik heb die spits eigenlijk wel nodig tbv lijfsbehoud. Aan de andere kant wordt-ie over vier dagen 25 en zal hij wel leuk wat loon er bijkrijgen bovenop z'n huidige 38k. Lastig, lastig!!quote:Playmaking: 8/20 excellent
Winger: 4/20 weak
Passing: 5/20 inadequate
quote:Olivier Bijleveld [2 maal een kaart gekregen]
20 jaar en 93 dagen, TSI = 18 390
zwak in vorm, conditie uitstekend [Technisch]
Verdedigen: 12/20 wonderbaarlijk
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 6/20 redelijk
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 4/20 zwak
(Vleugelverdediger)
quote:Arjo Trentelman
20 jaar en 17 dagen, TSI = 10 950
redelijk in vorm, conditie uitstekend [Koppen]
Verdedigen: 11/20 briljant
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 6/20 redelijk
(Centrale verdediger)
Ik ook niet, maar was ook niet te verwachten na mijn trainee-blunderquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:39 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Helemaal nix, deze training...
quote:Ludo Hering Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van reusachtig naar buitenaards.
Muho Ajvaz Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van formidabel naar uitmuntend.
Jikke Allaert Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van uitstekend naar formidabel.
25 jaar en 4 dagen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
hou oud is die buitenaards?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
hou oud is die buitenaards?
juistquote:
de 1e is mn 31 jarige begin team spelert die ik heb terug gekochtquote:Gerwald Karres Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van matig naar redelijk.
Alexandre Gouraud Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van slecht naar zwak.
Fredy Borter Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
Or Magen Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
Daar heb ik dus helemaal geen ene ruk aan.quote:Lenny Bongaarts: Na een trainingsessie hebben we zijn verjaardag gevierd. Wat worden ze snel ouder he?
Matthijs Weyerman: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zien. Daarin is hij inmiddels slecht.
Lenny Bongaarts: Zijn Passen-vaardigheid is slecht.
Lucien Locke: Hij ontwikkelt zich goed op het gebied van Passen. Train hem daarin nog ongeveer een seizoen door als primaire training en je zult een gestage vooruitgang zien.
Lenny Bongaarts: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Verdedigen.
Das helemaal irri nou moet ik dus echt wachten tot zondag voor ik Sjefke kan promoverenquote:Je hebt deze week al een jeugdspeler gepromoveerd.
Dan moet je dus niet zomaar een speler promoveren elke week als je weet dat je superster in die week gepromoveerd moet worden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
de 1e is mn 31 jarige begin team spelert die ik heb terug gekochtde 2e mn nieuwe mid. De 3e staat op de TL met zn deadline vanavond! En de laatste is mn nieuwe trainie die ik 3 weken geleden heb gekocht.
![]()
JO:
[..]
Daar heb ik dus helemaal geen ene ruk aan.
[..]
Das helemaal irri nou moet ik dus echt wachten tot zondag voor ik Sjefke kan promoveren
hahaha ja ach soms kan je ook 2 spelers per week promoveren. Heel vaag allemaal. Maar joh dan krijgt ie zondag ook nog een training. Ik moet all1 ff wachten tot na de wedstrijd om m te promoveren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet zomaar een speler promoveren elke week als je weet dat je superster in die week gepromoveerd moet worden.
Nee ik weet t maar mij is t een keer gelukt!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:47 schreef Ruudt het volgende:
Je kan nooit 2 spelers per week promoveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |