ik promoveer niemand meer ga voor het kampioenschap as jaarquote:Op woensdag 24 december 2008 23:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
![]()
Ik beloof niksMoet zeggen dat het wel zo leuk is met 16 teams. Over 30 wedstrijden, van de spelers waarmee ik die eerste wedstrijd op 8 juni begon zijn er nog 2 over
Ach ja... shit happens, dan maar een weekje passing, kunnen mijn spelers ook wel gebruikenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:05 schreef The_Hives het volgende:
je moet ook nooit vergeten om je B-trainees op te stellen
quote:Rob Blommaert van FCRA1 kreeg de aanvoerdersband en liet hem meteen trots zien aan zijn vriendinnetje langs de kant.
Blij met deze voorsprong besloten de spelers van Bifröst om alvast een theekransje te beginnen in het eigen strafschopgebied.
De spelers van Bifröst renden als kippen zonder kop over het veld, waardoor het organisatieniveau zakte naar slecht.
quote:In de 85e minuut liep Matthijs Weyerman bij een botsing een heupblessure op en kon niet meer verder spelen. FCRA1 moest door met een man minder, omdat alle overige wisselspelers vandaag thuis zaten te MSN'en.
hahahaha ja idd.quote:
hahahahaha wacht maar op de volgendequote:
quote:Matthijs Weyerman (A) Geschatte hersteltijd: [4] weken![]()
Die heb je al onder de "invoeren"-knop staan?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahahaha wacht maar op de volgende
[..]
nu al? En dan moet het kerstdiner nog beginnenquote:
Nee maar dat is zo gebeurtquote:Op donderdag 25 december 2008 13:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heb je al onder de "invoeren"-knop staan?
ja thx jij ook he!quote:
Sorryquote:Op donderdag 25 december 2008 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Matthijs Weyerman (A) Geschatte hersteltijd: [4] weken
Klopt en training krijgt ie toch nooit het is all1 jammer dat ik verder geen redelijk spits heb. Nou ja dan maar 5-4-1 blijven spelen voorlopig.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Sorrymaar meestal schiet het best redelijk op in de jeugd met het herstel!
quote:Giampietro Maione (75493304)
Argentina 28 jaar en 46 dagen, volgende verjaardag: 01-03-2009
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 16 950
Loon: 9 396 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Vraagprijs: 1 000 000 ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Als ik het geld had, had ikj t gedaan maar helaas.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:39 schreef NelisZ het volgende:
Iemand die mij kan/wil helpen met een openingsbod? Dan kan ik tijdens de feestdagen nog ff op zoek naar zn vervanger
Het gaat om deze speler:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik het geld had, had ik het gedaan maar helaas.
Nee bedankt, maar als je een jongere vvd hebt dan hou ik me aanbevolenquote:Op donderdag 25 december 2008 13:39 schreef NelisZ het volgende:
Iemand die mij kan/wil helpen met een openingsbod? Dan kan ik tijdens de feestdagen nog ff op zoek naar zn vervanger
Het gaat om deze speler:
[..]
Ach, je moet toch wat om het topic maar vol te spammen... minimale inspanning, maximaal resultaat!quote:Op donderdag 25 december 2008 14:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
luie donder. Kan je niet eens zelf wat typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |