Als je de speler van je eerste scout niet neemt kun je de tweede bellen... neem je iedere keer gelijk de speler aan die aangeboden wordt door de eerste, kun je je tweede niet meer bellen!quote:Op zondag 28 december 2008 12:21 schreef BaDaZz het volgende:
Ik heb 2 scouts in mijn jeugdteam maar ik kan elke week maar 1 scout bellen.
Kun je nooit met allebei je scouts bellen?
Je kunt 'het vierkant' wel zo rekken en draaien dat het één grote streep wordt toch?quote:Op zondag 28 december 2008 14:12 schreef DeHovenier het volgende:
Met die nieuwe shirtjes kan je niet eens 1 grote streep zetten :S
niet verkeerd swaquote:Op zondag 28 december 2008 12:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
yo nigger!nicht slecht, in jan. beginnen aan promotie
Thanks.quote:Op zondag 28 december 2008 09:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn hattrick --> linker menu : Voorkeuren.
En Dan Rechts --> Site Voorkeuren
Daar kan je vinkjes aan en uit zetten en zo de lay out veranderen.
[..]
Wederom een redelijk vleugel.
Ongeveer. Het is nu weer met oranje lijnen ofzo, duidelijk iig. Nieuwe lay-outquote:Op zondag 28 december 2008 15:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is gelukt neem ik aan. In dat geval graag gedaan.
Is t wel beter geworden? De Layout zuigt idd zeker als je bijna alles uit zet wordt t raar want daar kan de layout niet mee om gaan en krijg je rare overloop teksten en teksten die gedeeltelijk verdwijnen. Ik vind t zo iig wel beter dan met al die vinkjes aan.quote:Op zondag 28 december 2008 15:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ongeveer. Het is nu weer met oranje lijnen ofzo, duidelijk iig. Nieuwe layout
hahahaha echt erg. Ze vinden vleugel spelers zeker te duur dat ze zo veel jeugd spelers dumpen in de spelerspool.quote:Op zondag 28 december 2008 16:28 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik heb ook weer iets met vleugelspel gescout bij m'n jeugd.
Hey hoe kom je daar? Ik heb dit venster nog nooit gezien.quote:Op zondag 28 december 2008 19:05 schreef drummerdude het volgende:
Ik keek net bij mijn jeugdteam en zag bij nu nog mijn jongste speler (Sven van de Waart) een apart venster. Notities. Daar kan je dingen neerzetten wat je denkt of hoort wat die speler heeft... best wel... Maar is dat normaal ook zo als je Supporter bent? Is dit bij iedereen?
Screen
[ afbeelding ]
Dan wordt t tijd om die maar ff omlaag te laden.quote:Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Volgens mij zit dat in de nieuwe foxtrick
blessures tellen niet meer voor trainen. Alleen de hoeveelheid minuten. Dus als iemand nu voor +5 de tribune in wordt geschopt in de 80e minuut, dan krijgt hij gewoon voor 80 minuten training komende vrijdagquote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
Vanmorgen helaas de verkeerde keuze gemaakt bij mijn scouts. Dan nog iets, traint een speler nu ook al weer wel of niet bij +1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |