= matig.quote:Op zondag 28 december 2008 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
inadequate = redelijk toch?
Deal!quote:
nu niet meer, speel woensdag in duitslandquote:
Idd.quote:
Hij heeft in verhouding wat weinig vleugel maar t is beter dan niks natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 13:49 schreef DeHovenier het volgende:
Is deze spelert wat als vleugelverdediger?
[ afbeelding ]
Welke div speelde je ook al weer? Je kan ook zo ff checken hoe andere teams er voor staan qua stats dan weet je vanzelf hoe je er voor staat.quote:Op maandag 29 december 2008 13:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb met 6-0 van de nummer twee gewonnen (ik 121 hattstats hij 88, toch won hij de heenwedstrijd met 1-0)) en heb hem ingehaald. Kan alleen promoveren als ik volgende week van de nummer 1 win, wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren.
Ben eind september begonnen, zit ik dan goed met 121 hattstats en 6.69 Loddar. Mij zegt het allemaal niet meer zoveel namelijk, moet er weer inkomen zeg.
Begin wel de jeugd onder de knie te krijgen, dankzij foxtrick, dat wel.
IX.397.quote:Op maandag 29 december 2008 13:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welke div speelde je ook al weer? Je kan ook zo ff checken hoe andere teams er voor staan qua stats dan weet je vanzelf hoe je er voor staat.
Wat voor stat zou ie dan moeten hebben op de vleugel? Verdedigen is het belangrijkste natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 13:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij heeft in verhouding wat weinig vleugel maar t is beter dan niks natuurlijk.
Vind ik moeilijk te zeggen. Mijn vleugelverdedigers hebben nog lager dan redelijk. formi oid zal wel invloed hebben redelijk denk ik niet echt.quote:Op maandag 29 december 2008 14:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat voor stat zou ie dan moeten hebben op de vleugel? Verdedigen is het belangrijkste natuurlijk.
dan is 121 zat man daar kan je zelfs mee in de VII komenquote:Op maandag 29 december 2008 13:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
IX.397.
Overigens is mn zelfvertrouwen compleet overdreven, dit had naast een nadeel tegen laaggeklasseerde teams toch geen voordeel tegen hooggeklasseerde teams? Ik kan alles gebruiken zondag en zelfs dan nog wordt het lastig.
Dat denk ik wel. Dit is mijn VII div en ik sta 2e.quote:Op maandag 29 december 2008 14:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Denken jullie dat ik volgend seizoen een beetje mee kan in de VII? Dit is mijn team: http://alltid.org/team/769132 . En zo nee, waar moet ik me versterken. Zelf zoek ik al weken naar een goede def maar die zijn zo duur.
Ik ben echt 20x slechter dan jullie allemaal.quote:Op maandag 29 december 2008 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Dit is mijn VII div en ik sta 2e.
als ik na deze week tijd had, had ik het zelfs als 'buitenstaander' nog wel willen doenquote:Op maandag 29 december 2008 13:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd.
Die awards zijn iets wat ik graag zie terug komen maar ja er is niemand die ze wil organiseren. Aan gezien ik mede met VK, Acturus en maniack28 al de Fok!Cup organiseer vind ik de Awards er bij wel wat erg veel van t goede worden.
Iemand anders zin om dat op zich te nemen?
Ik vind m wel aardig eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2008 13:49 schreef DeHovenier het volgende:
Is deze spelert wat als vleugelverdediger?
[ afbeelding ]
Heb ik dan zo geluk gehad met mijn start of zijn de onderste divisies zo prut? Maakt het wel extra zonde dat ik waarschijnlijk niet kan promoveren. Spannend.quote:Op maandag 29 december 2008 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
dan is 121 zat man daar kan je zelfs mee in de VII komen
Vraag 2 zou ik niet weten.
League ranking: 106 / 1024. Dus weinig om je druk om te maken. Er zijn 918 mindere VII div's.quote:Op maandag 29 december 2008 14:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben echt 20x slechter dan jullie allemaal.
De onderste div's zijn idd prut. pas van af de VIII begint t wat lastiger te worden.quote:Op maandag 29 december 2008 14:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb ik dan zo geluk gehad met mijn start of zijn de onderste divisies zo prut? Maakt het wel extra zonde dat ik waarschijnlijk niet kan promoveren. Spannend.
Idd helaas. Die vacature is geloof ik niet meer te vervullen. Het is dat VK, Maniack28 en ik vorig seizoen de Fok!Cup hebben op gepakt want die was t seizoen daar voor ook al foetsie.quote:Op maandag 29 december 2008 14:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als ik na deze week tijd had, had ik het zelfs als 'buitenstaander' nog wel willen doen, maar helaas
Dat scheelt wel wat.quote:Op maandag 29 december 2008 14:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
League ranking: 106 / 1024. Dus weinig om je druk om te maken. Er zijn 918 mindere VII div's.
Het is ook wel nice dat ik voor de tweede keer begin. Hoewel ik de vorige keer voor een beginner relatief snel het spelletje door begon te krijgen en echt op training speelde had ik toch een aantal weken verspeeld met aanmodderen. Nu meteen goed begonnen en het werpt zijn vruchten af, ook al is mn beste trainee nog maar uitstekend en heb ik nog geen geld gehad voor goede bijstats. Sterker nog, naast mijn trainee heb ik pas 1 aankoop kunnen doen en sta pas over twee weken boven de nul in mijn financien, voor het eerst.quote:Op maandag 29 december 2008 14:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
League ranking: 106 / 1024. Dus weinig om je druk om te maken. Er zijn 918 mindere VII div's.
[..]
De onderste div's zijn idd prut. pas van af de VIII begint t wat lastiger te worden.
serieusquote:Op maandag 29 december 2008 14:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd helaas. Die vacature is geloof ik niet meer te vervullen. Het is dat VK, Maniack28 en ik vorig seizoen de Fok!Cup hebben op gepakt want die was t seizoen daar voor ook al foetsie.
Dat ben ik met je eensquote:Op maandag 29 december 2008 14:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
serieus![]()
dan gaat ook het nut van een Fed bijna weg als je dat soort dingen er niet inhoud. Dat maakt het toch juist leuker imho.......
Kijk dan heb je helemaal niets om je druk te maken. Hoe hoog is je mid rating?quote:Op maandag 29 december 2008 14:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat scheelt wel wat.
Hopelijk poppen er voor volgend seizoen nog 2 trainees naar briljant want dan kan ik die verkopen en een goede def + wing kopen.
Dat was ieder seizoen weer anders. We hadden bv Koeiaward (voor de gene met de domste actie van t seizoen), Newbee van t seizoen award ed. De gene die de stemming regelde had zelf de awards vezonnen.quote:Op maandag 29 december 2008 15:16 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Wat voor awards praten we over? Wil me er eventueel wel beschikbaar voor stellen.
Dat klopt ja. Zo waren er volgens mij ook awards voor meest behulpzame manager, meest veelbelovende manager, beste manager...quote:Op maandag 29 december 2008 15:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was ieder seizoen weer anders. We hadden bv Koeiaward (voor de gene met de domste actie van t seizoen), Newbee van t seizoen award ed. De gene die de stemming regelde had zelf de awards vezonnen.
Klopt kijk maar in dat topic wat ik net er bij gezet heb.quote:Op maandag 29 december 2008 15:30 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Zo waren er volgens mij ook awards voor meest behulpzame manager, meest veelbelovende manager, beste manager...
En de winnaars van de awards kregen dan een mooie Fok!award avatar
En we zijn ook al iets verder dan seizoen 17quote:
» Er is al 872 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
ik heb hem gelukkig niet gewonnen die Koei-awardquote:Op maandag 29 december 2008 15:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt kijk maar in dat topic wat ik net er bij gezet heb.
Die Fok!Award avatar wil ik ook nog steeds.was altijd wel cool!
Ik wilde dat topic een schopje omhoog geven maar toen zag ik dit :
[..]
En we zijn ook al iets verder dan seizoen 17
Eigenlijk moeten we dat topic nog wel ff vol spammen.
Hey nog 1 topic gevonden over de Awards :
[Hattrick] Awards Seizoen 18
quote:- The_Hives die in zijn P/D duel vergat penalty nemers in te stellen en het P/D verloor....op strafschoppen...
Qyn is er nog! Deed ook me aan de Fok!Cupquote:Op maandag 29 december 2008 16:04 schreef The_Hives het volgende:
Ik zie ook geen recentere topics. Wat een nostalgie trouwens als je oude topics bekijkt en namen die daar voorkomen
.
GotenSSJ, qyn, komradski en zo nog een heleboel
Vaardigheden overall heeft, zoals het nu in het onderzoek op Global bekend is, te maken met de (minimale) potentie van de 3 hoogste skills.quote:Op maandag 29 december 2008 01:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Nou ja iig beter dan -27
@ Diepfries :
[..]
Ik heb inm al 1 zwak en 1 waardeloos skill. (via TU's) Mag ik er dan van uit gaan dat ie minimaal redelijk of beter heeft qua scoren hoe kom je namelijk anders op een gemiddelde van redelijk?
Damn jij zit er echt diep in he.quote:Op maandag 29 december 2008 17:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vaardigheden overall heeft, zoals het nu in het onderzoek op Global bekend is, te maken met de (minimale) potentie van de 3 hoogste skills.
Meestal worden er van die 3 skills 2 in het scoutingsrapport genoemd. Bij Weyerman is dat scoren (potentieel niveau goed) en passen (huidig niveau zwak). Op Global benadert men de hoogte van de skills cijfermatig, om zo tot een gemiddelde te kunnen komen. rampzalig = 1, waardeloos = 2, slecht = 3, zwak = 4, matig = 5, redelijk = 6, goed = 7 en uitstekend = 8.
Redelijk overall zou dan betekenen dat de potentie van de 3 hoogste skills tezamen minimaal 18 is, immers 3x redelijk = 3x 6 = 18. Bekend is scoren - potentie goed = 7 en passen - huidig niveau zwak = 4 (minimaal). 18-7-4 = 7.
Conclusie zou dan zijn dat Weyerman de potentie heeft om ofwel in een nog onbekende 3e skill (minstens) goed = 7 te worden, dan wel dat hij ook in passen nog flink kan stijgen (bijvoorbeeld 2 niveaus naar redelijk - niveau6) en z'n 3e skill lager uitvalt (bijvoorbeeld matig - niveau5)
Vwb. Sjefke:
Jammer dat 'ie nog geen redelijk vleugelspel heeft, ongetwijfeld zit 'ie echter hoog in 'matig'. Overigens klopt het sommetje dan wel weer. Goed (verdedigen) 7 + Redelijk (vleugelspel) 6 + Matig (passen) 5 = 18
Nah, ik vind het interessant om te lezen/wetenquote:Op maandag 29 december 2008 17:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn jij zit er echt diep in he.Ik vroeg me af of Weyerman al op of redelijk zit op dit moment aangezien hij al 6* haalt.
Wie nietquote:Op maandag 29 december 2008 17:19 schreef The_Hives het volgende:
over de Awards gesproken, qyn heeft nog steeds zijn Awards van 2006 ofzo als usericoon
ga het nou gewoon spelen man. faal neus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:05 schreef kurk_droog het volgende:
Die frituurfaalpet dwong mij een account te maken en ik ging vandaag toch even kijken en zag tot min spijt dat ik gewonnen had. Maar vroeger vond ik het leuk. Nu te moe voor dat soort spellen
HET IS PATAT!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ga het nou gewoon spelen man. faal neus.
Das altijd lekker! Weet je al wat je er voor terug gaat kopen?quote:Op maandag 29 december 2008 18:09 schreef One_conundrum het volgende:
Die briljant van 20 is voor 2,1 mil de deur uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |