quote:Op maandag 14 juli 2008 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik heb nog een *prive* mail van Michiel dat ie me best wou zien bloot op een berenvelletje
Domme regel straks sluit bv muisje of andere die niet weten hoe die op werkt en dan is er tijden geen topicquote:Op maandag 14 juli 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
Deze!!!
Wie sluit opent, en anders kloppen mn stats niet meer
Beurt beurt, sluitpost dient dan ook altijd de link te zijn naar nieuwe topic.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:07 schreef Marc63 het volgende:
Ik begin het vermoeden te krijgen dat Morpheus Webhawk in vermomming is. Die opende ook altijd als het zijn beurt niet was en zelfs als het topic nog niet vol was.
Is gewoon ongeschreven regel op Fok hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Domme regel straks sluit bv muisje of andere die niet weten hoe die op werkt en dan is er tijden geen topic
Zwerven 10 miljoen versies van die regels in 9 jaar fok rond. zet ze in de op of doe er niets mee, niet puur willekeur.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Is gewoon ongeschreven regel op Fok hoor
Mijn mijn geïrriteerdheid weer helemaal goedquote:Op maandag 14 juli 2008 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik gooi er nog een ultieme klassieker in eenuitvoering tussendoor
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn mijn geïrriteerdheid weer helemaal goed
Jammer dat hij gestopt is met optreden, geweldig charismatische man. onder Genesis was hij al toppie, nadat hij wegging was Genesis ook niets meer.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zit ff wat clips vanPhil
op youtube door te bladeren. Tering, wat heeft die kerel mooie muziek gemaakt
.
quote:
Ach iedereen gaat net zo slap mee ouwehoeren als met voetbal en tennis en nu wielrennen. gewoon postkrikken heet datquote:Op maandag 14 juli 2008 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me echter af hoeveel ik mee zal krijgen van de OS dit keer. Beijing is qua tijdzone nou niet bepaald handig.
Ik lig dan altijd weer helemaal dubbel om die zogenaamde onbeholpenheid van Stendersquote:
Scheelt 6 uur met NLquote:Op maandag 14 juli 2008 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me echter af hoeveel ik mee zal krijgen van de OS dit keer. Beijing is qua tijdzone nou niet bepaald handig.
Slaap lekker in je holletje (denkt zeg ik nu iets verkeerds)quote:Op maandag 14 juli 2008 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:Kane
*gaat naar dr bedje....toedes allemaal*
Qua uiterlijk vind ik Dinand super, zodra hij praat wordt het al minder, gaat hij zingen, dan gaat hij achteruit zijn keel zingen, dan gaan mijn nekharen overeind staan.quote:
Negatief neem ik aan?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vind ik Dinand super, zodra hij praat wordt het al minder, gaat hij zingen, dan gaat hij achteruit zijn keel zingen, dan gaan mijn nekharen overeind staan.
gewoon gelijk in de kuil die ze gegraven hebben, zand erover en klaarquote:Op maandag 14 juli 2008 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hang die![]()
Duitser
![]()
op aan de hoogste boom
.
Ah, oke. Was eerst nog de bedoeling om een week heen te gaan, maar nu de relatie van m'n beste maat met één der hockeysters op de klippen is gelopen èn zij even later gestopt is als international, hebben we dat maar niet doorgezet.quote:
Gast ging er ook nog van door, maar gelukkig hebben ze hem weten te pakken. Hard aanpakken dat soort figuren.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hang die![]()
Duitser
![]()
op aan de hoogste boom
.
quote:
Ook allemaal prima.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gewoon gelijk in de kuil die ze gegraven hebben, zand erover en klaar
aardig weggeslingerd, nou is hard scheuren op texel wel erg verleiderlijk , bijna niemand op de weg. maar ik heb daar ook alleen maar buiten het hoog seizoen gereden.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gast ging er ook nog van door, maar gelukkig hebben ze hem weten te pakken. Hard aanpakken dat soort figuren.
Bijlesquote:Op maandag 14 juli 2008 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra @ Twitter:
[..]![]()
.
Zit je op de 3FM-school, Veenstra?
Ken de plek niet maar we hebben hier ook een weg waar vaak hard wordt gereden door de plaatselijke sjonnies. Erg irritant want ooit zal het eens flink mis gaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
aardig weggeslingerd, nou is hard scheuren op texel wel erg verleiderlijk , bijna niemand op de weg. maar ik heb daar ook alleen maar buiten het hoog seizoen gereden.
lolquote:Op maandag 14 juli 2008 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra @ Twitter:
[..]![]()
.
Tja, Rob is voor mensen van onze leeftijd natuurlijk een levende legende (quote:Op maandag 14 juli 2008 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra @ Twitter:
[..]![]()
.
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, Rob is voor mensen van onze leeftijd natuurlijk een levende legende (Stenders & van Inkel
). Dus Rob is de meester en Michiel is de ademloos luisterende pupil
1. Mr. Brightside (Jacques Lu Cont's Thin White Duke remix) - The Killersquote:Op maandag 14 juli 2008 23:33 schreef -Hans- het volgende:
De top 10 van Michiel? Wat zou er toch op 1 staan?
Ah, het lijstje. Handig!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
1. Mr. Brightside (Jacques Lu Cont's Thin White Duke remix) - The Killers
2. Jagger '67 - Infadels
3. Tumble and Fall - Johan
4. Dankjewel Voor de Zon - Skik
5. Don't Stop Now - Crowded House
6. I Predict a Riot - Kaiser Chiefs
7. Dreaming With a Broken Heart - John Mayer
8. Let's Dance to Joy Division - The Wombats
9. Island in the Sun - Weezer
10. Bad Day - R.E.M.
11. JCB - Nizlopi
12. She's Madonna - Robbie Williams
Tja...quote:Op maandag 14 juli 2008 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je hoort Stenders bij Crowded House denken "Echt? Hoe komt die gozer erop? "
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:38 schreef Marc63 het volgende:
Dit is dus echt geen plaat voor bij de open haard. Daar hoort een berenvel bij en niet kippenvel
heb je toch gisteravond al gedaan bij muziek op de achtergrond.quote:
Goed planquote:
nicequote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een webcam op de gang tijdens Stenders is zo gek nog niet.
Zekers, vraag mij alleen af wie het zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een webcam op de gang tijdens Stenders is zo gek nog niet.
Dat zal die band van half 1 wel zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zekers, vraag mij alleen af wie het zijn.
gelukkig hebben ze daar meer verstand van muziekquote:
Wat een zooitje... Je zou haast willen dat ze dat land opdelen in Vlaanderen en Wallonië.quote:
Blonde ziet er geloof ik ook wel aardig uit maar het is een beetje lastig om te zien want als ik fullscreen schakel dan wordt het beeld heel beroerd (ligt aan mijn pc).quote:Op maandag 14 juli 2008 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal die band van half 1 wel zijn.
Die linker ziet er vrij prettig uit, voorzover ik dat op basis van haar derrière kan beoordelen.
Dat scheelt wel jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze daar meer verstand van muziek
en bierquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stonds zelfs in dubio, maar ik nam geen enkel risico... ik heb getwijfeld over België.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
is K' Choice nou ooit officieel gestoptquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
vrees niet, de nationale feestdag is afgelopen nuquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:03 schreef on_air het volgende:
Zei 'ie nou maandag als nieuwe dag? ... Nog steeds, de 14e...
geen idee eigenlijk. Maar je hebt nog zoveel meer mooie bandjes daar, geweldig gewoonquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is K' Choice nou ooit officieel gestopt
Geen idee of het officieel was, maar volgens mij komt volgend jaar een nieuw album.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is K' Choice nou ooit officieel gestopt
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Viva la vida , voor de eerste keer vandaag
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Viva la vida , voor de eerste keer vandaag
true (betreft de saus)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen verkeerde saus
binnenkort weer is weekendje belgie plannen
Dat moet wel een van de beste clips ooit wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:09 schreef on_air het volgende:
Ben zo benieuwd naar de Anton Corbij clip erbij.
persoonlijke voorkeur :quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. Maar je hebt nog zoveel meer mooie bandjes daar, geweldig gewoon
Prins Valiant?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:12 schreef on_air het volgende:
Even heel iets anders ...
Ooit was er een tekenfilm, over King Arthur en zijn ridders.
Alleen daarin was Guinevere een gestoorde trut en Lancelot haar idiote stalker.
Of misschien ging de serie alleen over hun twee.
Anyhoe... Guinevere werd uitgesproken als "kwinneveer" en ze waren vreemd.
Iemand enig idee wat ik bedoel?.
het zit me dwars namelijk
Staat mij iets bij van Knightleyquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:12 schreef on_air het volgende:
Even heel iets anders ...
Ooit was er een tekenfilm, over King Arthur en zijn ridders.
Alleen daarin was Guinevere een gestoorde trut en Lancelot haar idiote stalker.
Of misschien ging de serie alleen over hun twee.
Anyhoe... Guinevere werd uitgesproken als "kwinneveer" en ze waren vreemd.
Iemand enig idee wat ik bedoel?.
het zit me dwars namelijk
Was er ook niet iets met een drankje of haar geur ofzo dat ze helemaal leip werden?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staat mij iets bij van Knightley
dat is dan niet de legende van prins vailiant , die draaide meer om de orde van de ronde tafelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:19 schreef on_air het volgende:
[..]
Was er ook niet iets met een drankje of haar geur ofzo dat ze helemaal leip werden?
Een parodie..... Kan er niet tegen als ik niet op de naam kom.
ik heb er al eentje van Todd uitgegooidquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:20 schreef on_air het volgende:
Wel briljante muziek van Rob trouwens.
Gooien we nog iets in de request?
Portishead - we carry on (van laatste album)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:20 schreef on_air het volgende:
Wel briljante muziek van Rob trouwens.
Gooien we nog iets in de request?
Heb vorige week nog even Live Roseland @ NYC gekeken/geluisterd. Mên...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Portishead - we carry on (van laatste album)
die is dit wel gewend hoorquote:
Die luistert zeker Saai radioquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
die is dit wel gewend hoor
m'n vrouw daarentegen
Rob moet gewoon in zijn eentje de muziekredactie wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:32 schreef Piles het volgende:
Kan Rob dit niet blijven doen, of minimaal de muziek uitkiezen
Ik hou wel van goeie muziek die ik nog niet ken
bittorrent staat hoop nieuwe muziek te leechen even wat meer van leren kennen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:32 schreef Piles het volgende:
Kan Rob dit niet blijven doen, of minimaal de muziek uitkiezen
Ik hou wel van goeie muziek die ik nog niet ken
Heb je z'n boek al gelezenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rob moet gewoon in zijn eentje de muziekredactie worden
Nee hoor, de overige DJ's ook welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rob moet gewoon in zijn eentje de muziekredactie worden
bij echo beach heb ik dat wel ja, weet niet of je dat bedoelt?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef on_air het volgende:
Hebben jullie nu ook kippevel? Alleen al van de intro...
Die van mij heeft hoop nieuwe dingen gehoord sinds dat ik 3fm vaker heb opstaan in de avond , normalitere was het uit uit uit , zachter die kut muziek.quote:
Now Playing.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
bij echo beach heb ik dat wel ja, weet niet of je dat bedoelt?
We wachten op Ekdom.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Zulke boeken moeten meer geschreven worden![]()
nee, die wil slapenquote:
Kloptquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:37 schreef on_air het volgende:
We wachten op Ekdom.
Doe nou eensquote:
Trustequote:
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:41 schreef Piles het volgende:
Backfire at the disco
Truste allemaal
Ik luister Rob nog ff af
Antiroos natuurlijk! Maar dat had je vast al wel begrepen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:57 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf nog heel even hangen, omdat ik geen idee heb wat er nu komt eigenlijk
Zo traag van begrip ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:03 schreef Marc63 het volgende:
Antiroos natuurlijk! Maar dat had je vast al wel begrepen.
Dude, kijk naar de tijdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:12 schreef Marc63 het volgende:
Erg rustig in de chat. Zelfs Roosmarijn is er niet
ach ergens mee beginnen kan geen kwijt, is vaak wel een makkelijke meezingerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achnee, Giel probeert weer een of kansloos Nederlands artiestje te promoten. Hansen Thomas. Who gives a fuck about him?
![]()
Met z'n simpele rijmtekstjes
.
Wat natuurlijk niet per definitie betekent dat het goede muziek isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach ergens mee beginnen kan geen kwijt, is vaak wel een makkelijke meezinger
Ik heb er geen last van.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ligt het aan de verbinding hier of geeft fok regelmatig een connection timeout
Vals rappenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was niet eens rappen, klonk daar te vals voor
Idd briljant. Ik moet de cd's van A-Ha weer eens ouderwets grijs gaan draaienquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:19 schreef on_air het volgende:
Briljant. Aha. High & Low.
Wordt dan toch tijd je jan smit in het duits cds op te gaan zoeken, hij is daar populairder dan hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik krijg zo bezoek van een DUITSE collega. Kom er maar in met EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Ik vond de oer 2 Unlimited nou ook niet echt hoogstaande muziek makenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
2 unlimited in de nieuwe formatie was een ramp.
Nee dat was dat songfestivalkoppel , die lange neger en kleine damequote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:38 schreef on_air het volgende:
Ray was toch een slaande neger en Anita moest er toch niets meer van hebben?
Daar weet ik niets van. Dacht me alleen te herinneren dat die Reet niet helemaal spoorde en het hoog in zijn bol had gekregen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee dat was dat songfestivalkoppel , die lange neger en kleine dame
Ree is toen wel een label gestart voor nare fantasieloze craprappers.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van. Dacht me alleen te herinneren dat die Reet niet helemaal spoorde en het hoog in zijn bol had gekregen.
Anita deed het toch wel aardig met wat andere zang dames uit Eurohouse dance groepjes?
Je zus.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ree is toen wel een label gestart voor nare fantasieloze craprappers.
Anders snappen jullie het misschien niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:50 schreef Sersjee het volgende:
"For you I keep my legs apart"
Duidelijk, to the point. Prettig
Oe, da's een behoorlijk goeie plaat.quote:
Kan niet stil zitten, maar hou toch van slapenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:13 schreef on_air het volgende:
M_A_W, stoort het je niet dat je altijd @ work bent?
Denk ook dat JM de nieuwe Meeeeeeeegahit zal worden. Hit Me TV lijkt mij op een of andere manier uitgesloten, helaas.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:39 schreef Glacier het volgende:
Jason mraz
Dat mag ook wel de nieuwe MH worden van mij
Hoewel ik ook nog steeds hoop op Hit Me TV
Hoi Hansquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:43 schreef -Hans- het volgende:
Denk ook dat JM de nieuwe Meeeeeeeegahit zal worden. Hit Me TV lijkt mij op een of andere manier uitgesloten, helaas.
Goodmorning
Moi Glacierquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:53 schreef Glacier het volgende:
Hoi Hans
Tsja, we kunnen altijd nog hoop koesteren..zolang de plaat maar wel op de site komt te staan bij nieuwe singlesDat verdient de band toch wel IMHO.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:25 schreef on_air het volgende:
Gelukkig dat dit nummer door associaties verpest is.
klus forum is leuk forum , zeker de verbouwtopicsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:15 schreef muisje-eliza het volgende:hihi ben wat verder aan t kijken dan dit topic...dat funda-topic is ook echt lachen gewoon
* Glacier geeft morpheus een boterhammetjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
mijn maag begint een uur te vroeg te rammelen
Beetje stenders erop smeert , jummiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:00 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier geeft morpheus een boterhammetje
Hier moet er gefaseerd gegeten worden, kantine is open van 12:00-13:30 , voor 400 + 400 man van de belastingdienst, die ook gebruik maken van onze kantine. alleen rond 12:45 mag je blij zijn als er nog wat te eten is.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
Herkenbaar Morpheus...Heb ik ook altijd last van!
vind het juist een leuk nummerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
minder nummertje van prince , tafkap of hoe hij nu weer mag heten
Check. En ik wil nog wel regelmatig "sweet about me nothing sweet about me" voor me uit neuriën.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ex megahit irriteert mij totaal niet , ondanks dat het zeer regelmatig gedraait wordt
Smaakt dat nou nog een beetje?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Beetje stenders erop smeert , jummie
Ja dat is wel balen..>Wij eten hier met z'n allen (11 man) om half 1quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier moet er gefaseerd gegeten worden, kantine is open van 12:00-13:30 , voor 400 + 400 man van de belastingdienst, die ook gebruik maken van onze kantine. alleen rond 12:45 mag je blij zijn als er nog wat te eten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |