Ik heb er geen last van.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ligt het aan de verbinding hier of geeft fok regelmatig een connection timeout
Vals rappenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was niet eens rappen, klonk daar te vals voor
Idd briljant. Ik moet de cd's van A-Ha weer eens ouderwets grijs gaan draaienquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:19 schreef on_air het volgende:
Briljant. Aha. High & Low.
Wordt dan toch tijd je jan smit in het duits cds op te gaan zoeken, hij is daar populairder dan hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik krijg zo bezoek van een DUITSE collega. Kom er maar in met EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Ik vond de oer 2 Unlimited nou ook niet echt hoogstaande muziek makenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
2 unlimited in de nieuwe formatie was een ramp.
Nee dat was dat songfestivalkoppel , die lange neger en kleine damequote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:38 schreef on_air het volgende:
Ray was toch een slaande neger en Anita moest er toch niets meer van hebben?
Daar weet ik niets van. Dacht me alleen te herinneren dat die Reet niet helemaal spoorde en het hoog in zijn bol had gekregen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee dat was dat songfestivalkoppel , die lange neger en kleine dame
Ree is toen wel een label gestart voor nare fantasieloze craprappers.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van. Dacht me alleen te herinneren dat die Reet niet helemaal spoorde en het hoog in zijn bol had gekregen.
Anita deed het toch wel aardig met wat andere zang dames uit Eurohouse dance groepjes?
Je zus.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ree is toen wel een label gestart voor nare fantasieloze craprappers.
Anders snappen jullie het misschien niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:50 schreef Sersjee het volgende:
"For you I keep my legs apart"
Duidelijk, to the point. Prettig
Oe, da's een behoorlijk goeie plaat.quote:
Kan niet stil zitten, maar hou toch van slapenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:13 schreef on_air het volgende:
M_A_W, stoort het je niet dat je altijd @ work bent?
Denk ook dat JM de nieuwe Meeeeeeeegahit zal worden. Hit Me TV lijkt mij op een of andere manier uitgesloten, helaas.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:39 schreef Glacier het volgende:
Jason mraz
Dat mag ook wel de nieuwe MH worden van mij
Hoewel ik ook nog steeds hoop op Hit Me TV
Hoi Hansquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:43 schreef -Hans- het volgende:
Denk ook dat JM de nieuwe Meeeeeeeegahit zal worden. Hit Me TV lijkt mij op een of andere manier uitgesloten, helaas.
Goodmorning
Moi Glacierquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:53 schreef Glacier het volgende:
Hoi Hans
Tsja, we kunnen altijd nog hoop koesteren..zolang de plaat maar wel op de site komt te staan bij nieuwe singlesDat verdient de band toch wel IMHO.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:25 schreef on_air het volgende:
Gelukkig dat dit nummer door associaties verpest is.
klus forum is leuk forum , zeker de verbouwtopicsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:15 schreef muisje-eliza het volgende:hihi ben wat verder aan t kijken dan dit topic...dat funda-topic is ook echt lachen gewoon
* Glacier geeft morpheus een boterhammetjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
mijn maag begint een uur te vroeg te rammelen
Beetje stenders erop smeert , jummiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:00 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier geeft morpheus een boterhammetje
Hier moet er gefaseerd gegeten worden, kantine is open van 12:00-13:30 , voor 400 + 400 man van de belastingdienst, die ook gebruik maken van onze kantine. alleen rond 12:45 mag je blij zijn als er nog wat te eten is.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
Herkenbaar Morpheus...Heb ik ook altijd last van!
vind het juist een leuk nummerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
minder nummertje van prince , tafkap of hoe hij nu weer mag heten
Check. En ik wil nog wel regelmatig "sweet about me nothing sweet about me" voor me uit neuriën.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ex megahit irriteert mij totaal niet , ondanks dat het zeer regelmatig gedraait wordt
Smaakt dat nou nog een beetje?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Beetje stenders erop smeert , jummie
Ja dat is wel balen..>Wij eten hier met z'n allen (11 man) om half 1quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier moet er gefaseerd gegeten worden, kantine is open van 12:00-13:30 , voor 400 + 400 man van de belastingdienst, die ook gebruik maken van onze kantine. alleen rond 12:45 mag je blij zijn als er nog wat te eten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |