Tssssquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:29 schreef Broekie het volgende:
Oeps, sorry, ik was echt in de veronderstelling dat het ook echt de sluitende post was...
Vind ik mijn TT toch echt stukken beter
Was het maar waar dat je dat beslistequote:Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef Maricha het volgende:
@Feivel: geen idee waarom zondag pas 18.00 uur. Dat beslis ik niet
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:35 schreef borisz het volgende:
We hebben een B
We hebben een I
We hebben een E
We hebben een R
We hebben Grolsch Weizen
Nee hoor, want dan kon ik me niet meer bezighouden met de leuke dingen (die ik nu doen)quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Was het maar waar dat je dat besliste.
Da's ook weer waar, natuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan kon ik me niet meer bezighouden met de leuke dingen (die ik nu doen)
Vooral het programma tussen 2200 en 0100 is een beetje tjaquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Da's ook weer waar, natuurlijk.
Ach nouja, als ik heel eerlijk ben, vind ik de zondag qua 3FM-programmering niet zo boeiend, dus vanaf 18.00 zet ik de webcamstream wel aan.
Het programma tussen 20-23 is primaquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Vooral het programma tussen 2300 en 0100 is een beetje tja
Ik dacht dat Miranda Holland om 2200 begonquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Het programma tussen 20-23 is prima.
Heb je quote verbeterd
Wel aan Miranda van Holland..quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik dacht dat Miranda Holland om 2200 begon. Ik luister op den zondag nooit naar 3fm. Ligt niet aan 3 overigens
.
Wanneer was dat?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De live versie bij Rob klonk ook leuk
Vanmiddag.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:58 schreef Piles het volgende:
Sjezus, jullie quoten snel
[..]
Wanneer was dat?
van nogwelquote:
Oh, ff terugluisteren dan. Jammer dat werk uitliepquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:00 schreef Marc63 het volgende:
Vanmiddag.
Thanks, hoop dat ie hier snel mag hangenquote:
En ik ga het missen...quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Ik zie nu al op tegen de MoveYourAss uitzending van morgen. Het is dan ook wel een straf als je kan luisteren naar Hit Me TV, MGMT, Calvin Harris, The Zutons, Gabriella Cilmi, The Ting Tings, CSS de Editors en nog veel meer. Nee, het zal weer een worsteling worden om het vol te houden tot aan de Freaknacht.
Disco Classics, EkStra Weekend, MoveYourAss. Erg Vervelend de super vrijdag van 3FM. Geen doorkomen aan!
Complete playlist staat hier: http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Hehequote:Op donderdag 3 juli 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Ik zie nu al op tegen de MoveYourAss uitzending van morgen. Het is dan ook wel een straf als je kan luisteren naar Hit Me TV, MGMT, Calvin Harris, The Zutons, Gabriella Cilmi, The Ting Tings, CSS de Editors en nog veel meer. Nee, het zal weer een worsteling worden om het vol te houden tot aan de Freaknacht.
Disco Classics, EkStra Weekend, MoveYourAss. Erg Vervelend de super vrijdag van 3FM. Geen doorkomen aan!
Complete playlist staat hier: http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
De 14e pas? iets minder dan 2 weken maar kan me voorstellen dat je niet zo lang kan wachten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:01 schreef Feivel1 het volgende:
Thanks, hoop dat ie hier snel mag hangen.
Ben pas de 14e jarig, maar soms komen cadeaus gewoon eerder.
Ja, de veertiende van Augustus hequote:Op donderdag 3 juli 2008 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De 14e pas? iets minder dan 2 weken maar kan me voorstellen dat je niet zo lang kan wachten.
Tegenwoordig zitten alle cd's in kartonnen hoesjes. En elk hoesje is weer net iets anders dan de rest.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
Gisteren de nieuwe cd van Coldplay binnen gekregen. 't Zit niet in een normale cdhoes
Ook meteen verslaafd aan de cd? Bij mij viel ie pas echt toen ik hem op mijn Ipod luisterdequote:Op donderdag 3 juli 2008 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
Gisteren de nieuwe cd van Coldplay binnen gekregen. 't Zit niet in een normale cdhoes
Las dat je de playlist van het eerder genoemde programma als maatstaaf had gebruikt dus dan kan ik me wel ongeveer inbeelden welke platen dat zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:07 schreef Sirolf het volgende:
En ik ga het missen...
Maar ik heb wel veel nieuwe muziek als MP3 bij me.
Viva la Vidaquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ook meteen verslaafd aan de cd? Bij mij viel ie pas echt toen ik hem op mijn Ipod luisterde
Kijk je normaal via de streamgate dan? (De asx file waardoor je uit komt bij de server van jouw eigen provider).quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:51 schreef Marc63 het volgende:
Ik kom er net achter dat als ik op het netwerk van de universiteit ben ingelogd, de vertraging tussen de webcam (via 3fmanfan.nl) en radio maar 10 seconden is
Disco Classics is toch wel enigzins jeugdsentiment voor mij en vind Corne een topjock. Zat vroeger op het tijdstip van MetMichiel en vond het altijd top! Interviews met bekende artiesten en toffe platen. De switch naar de TROS toendertijd vond ik erg jammer want ik geloof dat we er Isabelle voor terug kregen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
Hehe.
Tijdens Disco Classics ben ik zelf live, dus dat luister ik niet.
Coen en Sander heb ik ingeruild voor Rick van Velthuysen, tussen 3-5 op Hallo Costa Holanda (Invallen)
Dolfje Weerwolfje luister ik niet, Arbeidsvitaminen als ik op tijd wakker ben, en EkStra Weekend mag ik niet missen
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:08 schreef Feivel1 het volgende:
Ja, de veertiende van Augustus he.
Wou iets te snel.
Via die link heb ik 34 seconden vertraging.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kijk je normaal via de streamgate dan? (De asx file waardoor je uit komt bij de server van jouw eigen provider).
Kan je beter via mms://livemedia2.omroep.nl/3fmwebcam kijken, dan heb je niet de extra delay die je hebt wanneer jouw provider hem daar vandaan haalt om hem vervolgens aan jou door te streamen.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Via die link heb ik 34 seconden vertraging.
Ik heb net de pagina met de webcam gerefresht en nu heb ik daar ook iets van 30 seconden vertraging op. Misschien dat ik straks precies op het goeie moment de stream opende. Ligt het dus niet aan het universiteitsnetwerk. Als ik daarop ingelogd ben, krijg ik wel eerst even een paar beelden van SURFnet te zien voordat het studiobeeld te zien is.quote:
Heb de cd al 'grijs' gedraaid op de pc, way be4 ik de cd orgineel hadquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ook meteen verslaafd aan de cd? Bij mij viel ie pas echt toen ik hem op mijn Ipod luisterde
Toch vind ik 't jammer. 't Blijft niet meer zo netjes als de 'plastic' doosjesquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten alle cd's in kartonnen hoesjes. En elk hoesje is weer net iets anders dan de rest.
Het hoesje van Viva la Vida is ook een stukje groter dan andere hoesjes. Staat minder mooi in je cd-rekje.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Toch vind ik 't jammer. 't Blijft niet meer zo netjes als de 'plastic' doosjes
Moet je overschakelen naar 96.2. Misschien dat je ontvangst niet zo heel goed is in de buurt van Arnhem, maar als het goed is moet je bijna tot in het Ruhrgebied 3FM kunnen ontvangen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Enkel ruis bij Arnhem, dus ik vertrek naar MP3FM.
Aangezien ik niet weet wanneer we de grens over gaan alvast veel luisterplezier en tot over een tijdje!
Dat was me nog niet opgevallen (lag op de stereotorenquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het hoesje van Viva la Vida is ook een stukje groter dan andere hoesjes. Staat minder mooi in je cd-rekje.
En da's jammer, het is nl. een dijk van een plaat.quote:
Ik hoor daarop op dit moment alleen maar ruis...quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moet je overschakelen naar 96.2. Misschien dat je ontvangst niet zo heel goed is in de buurt van Arnhem, maar als het goed is moet je bijna tot in het Ruhrgebied 3FM kunnen ontvangen.
Ik kreeg er bij de Gratis Platen Zaak nog een mooi fotoboek bij omdat ik em op de dag van release kocht. Behandeld de geschiedenis van Coldplay tot aan X&Y (2005 dus). Dat maakt het die 20 euro nog iets meer waard.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat was me nog niet opgevallen (lag op de stereotoren). En inderdaad
.
Ach tsja, ophouden maar met zeuren. Ik vind het geld overigens wel waard, weer een heerlijke cd
Als ik naar mn ouders ga, heb ik tot Ede 96.8, tussen Ede en Arnhem 96.5 en tot aan Aalten 96.2. De ontvangst is soms slecht rondom Ede en tussen Arnhem en Doetinchem (of eigenlijk Wehl maar dat zul je wel niet kennen en daar hoef je toch niet heen).quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoor daarop op dit moment alleen maar ruis...
Maar zal het zo nog even proberen.
De 96.2 begint nu langzaam maar zeker signaal op te pikken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik naar mn ouders ga, heb ik tot Ede 96.8, tussen Ede en Arnhem 96.5 en tot aan Aalten 96.2. De ontvangst is soms slecht rondom Ede en tussen Arnhem en Doetinchem (of eigenlijk Wehl maar dat zul je wel niet kennen en daar hoef je toch niet heen).
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 96.2 begint nu langzaam maar zeker signaal op te pikken.
De sterkte maakt ook heel wat uut natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:48 schreef Feivel1 het volgende:
De dichststbijzijnde zender in Sappemeer, zit in Smilde.. Klinkt prima.
De lokale omroep hier is qua ontvangst drámatisch, hun zender is zo'n 4km verder op, en je hoort bijna alleen maar ruis.
Ja, dat is hier werkelijk dramatisch.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De sterkte maakt ook heel wat uut natuurlijk.
die LUCHT !!quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:54 schreef Marc63 het volgende:
Maricha, hoe is dat nu om niet te roken terwijl Annemieke naast je haar longen staat te asfalteren? Is het een beetje uit te houden?
dat zoeken naar die ÿ duurde mij ff te langquote:
Typen op een mobieltje met touchscreen en on-screen toetsenbord is best lastig hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Arnhem is nog geen Achterhoek hoor. Je kunt gewoon Nederlands blijven posten
Knap dat ze er niet eentje op steekt..quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:54 schreef Marc63 het volgende:
Maricha, hoe is dat nu om niet te roken terwijl Annemieke naast je haar longen staat te asfalteren? Is het een beetje uit te houden?
Ruikt heerlijk! Maar absoluut geen behoefte om zelf te roken, hoor!quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:54 schreef Marc63 het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ruikt heerlijk! Maar absoluut geen behoefte om zelf te roken, hoor!
die mededeling miste ik ffquote:
Sinds vorige week geloof ik.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:02 schreef Marc63 het volgende:
Hey... ik krijg nu ineens de tv-zender van 3voor12 op 3fmfan. Nieuwe aanpassing Sirolf?
Wel een beetje laat, want de komende tijd is er geen 3voor12Radio Live vanuit Desmet.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Top. Net Narnia gezien, Disneyland. Echt.
Was haar gezicht niet gebaseerd op dat van één van mijn eerste liefdes, Alyssa Milano?quote:
heel mooi, heel treurig, blijft altijd lastig dit nummer.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:10 schreef Sersjee het volgende:
Love will tear us apart... Mooi, treurig, mooi ook.
In dat geval... Die nieuwe van Jason Mraz maakt mij wel heel erg blij op deze tot nog toe waardeloze ochtend (voor mij persoonlijk dan hè).quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:09 schreef Marc63 het volgende:
Eerst Jewel, nu Queen. Volgens mij gaat Gerard voor iedere FOK!-er persoonlijk een plaatje draaien
Ik gokte maar Q-music, maar je luistert ook nog echt ernaarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:37 schreef on_air het volgende:
Lekker Jerney draaien;
Earth & Fire - Weekend.
dan mag hij mij wel eens gaan terugbellen zo onderhandquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:09 schreef Marc63 het volgende:
Eerst Jewel, nu Queen. Volgens mij gaat Gerard voor iedere FOK!-er persoonlijk een plaatje draaien
Jewel was natuurlijk voor Roel en Queen voor Hans. Daarna heeft Gerard het denk ik af laten weten. Hij had de grootste spammerts natuurlijk al wel gehadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan mag hij mij wel eens gaan terugbellen zo onderhand
nou, dan laat ik mij lekker verrassen door Gerard. is ook de charme van radioquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jewel was natuurlijk voor Roel en Queen voor Hans. Daarna heeft Gerard het denk ik af laten weten. Hij had de grootste spammerts natuurlijk al wel gehad
Vandaar dat je nooit een request verstuurd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, dan laat ik mij lekker verrassen door Gerard. is ook de charme van radio
Zie niet in waarom dat grappig is.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gokte maar Q-music, maar je luistert ook nog echt naar.
Je naam staat er zelfs boven![]()
.
[ afbeelding ]
Nou, dan vind ik 't alleen grappig, omdat ik dacht dat de uitdrukking 'Het foute uur' niet aan Q-music was gelinkt. Dus wel.quote:
inderdaad, tot dat soort kansloze acties verlaag ik mij nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vandaar dat je nooit een request verstuurd.
of neem de Weird Al uitvoering: ze rijdt als een gek!quote:
Altijd beter dan deze associatie:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je denkt bij Seal aan mooie vrouwen? Ik vind de associatie apart
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Altijd beter dan deze associatie:
[ afbeelding ]
Boutros Boutros Ghali!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:31 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
Croissantjes in de oven, the Fast Show gedownload en Doe Maar op de radio, weekend!
"Hi! I'm Ed Winchester!"quote:
Briljant inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Hi! I'm Ed Winchester!"
"Put your knickers on and get me a cup of tea!"
Bril-jant!
Vorig jaarquote:
ik was even naar de WC tijdens het nieuws, helemaal gemistquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:03 schreef Sersjee het volgende:
Jacques Chapel overleden![]()
Hoe moet dat nou met Radio Tour de France?
Ik heb niets met wielrennen, maar die man was toch wel HET geluid van het wielrennen bij de NOS.. RIP.quote:
Lijkt mij inderdaad wel 'apart' om ze live te zien jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zo vreselijk briljant ookEn live helemaal een sensatie
Waarom die locatie?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:53 schreef jmac het volgende:
Vanavond Nachtegiel vanuit de Melkweg te Amsterdam.
Met Ancilla.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:53 schreef jmac het volgende:
Vanavond Nachtegiel vanuit de Melkweg te Amsterdam.
Met instrumenten enzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:58 schreef jmac het volgende:
[..]
Juist.
Edit: oh Gerard zoekt nog een bandGerard komt overigens wel gewoon vanaf 't Mediapark.
Het is in het echt een leuke meid, ze is zoals ze doet op radio en tv. en is daarnaast ook nog een leuk fotomodel.quote:
U hier?quote:
Leuk is anders, want dit is errug mooiquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:25 schreef Sersjee het volgende:
Oehoehoehoehoehoehoe, mooi!
With or without you
Hoi Michiel..waar is Dolf?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:04 schreef MichielV het volgende:
Ola!
de Nederlandse overheid kennende houdt het in dat het ongezonde eten extra belast wordt, en het gezonde net zo duur blijft als het al wasquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Headline: Overheid denkt dat we gezonder worden als we meer groente fruit gaan eten
leuk en aardig, zorgen ze er ook voor dat die dan normaal geprijst worden
Willen ze toch ook gaan doen met de Fat tax.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
de Nederlandse overheid kennende houdt het in dat het ongezonde eten extra belast wordt, en het gezonde net zo duur blijft als het al was
Het probleem is gewoon dat dat bakje fruit aso duur is..daar worden ziekelijke winsten op gemaakt..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Willen ze toch ook gaan doen met de Fat tax.
Niet geheel onterrecht, Kroket in de kantine kost ¤0.35 en bakje yoghurt met fruit kost je ¤1,75
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:28 schreef Againzender het volgende:
Alle medewerkers van de politie zijn in gesprek
en tot die tijd: een spannend muziekjequote:
Deed Giel toch ook met de madonna plaat.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Potverdorie zeg, een dj mag een plaatje @ 3FM draaien ondanks dat 't niet op single uit. Het kan dus wèl.
Die doet dat zogenaamd illegaalquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Deed Giel toch ook met de madonna plaat.
Vandaag zowaar een keertje niet!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Binnen nu en 17 minuten komt dat nog.
beetje retorische vragen stellenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Veenstra, wat doet u nu (niet dan)?
je bent toch niet ziek??quote:
Het is weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
beetje retorische vragen stellen
Maar voor de rest draait ie kutmuziek vanmiddag.quote:
Ik luister amper want ben in huis aan het werk en straks duik ik de tuin in. Mixen zijn meestal van vrij matige kwaliteit, imo. Niet dat ik het beter kan hoor, maar echt mooi vind ik de mixen niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar voor de rest draait ie kutmuziek vanmiddag.
Met die domme mixen van twee verschillende nummers. Wie zit nou te wachten op die misbaksels?
inderdaad onbegrijpelijk, maar hij is zo wel lekker vaak op de radioquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Calvin HarrisJammer dat er zo geprutst is rond het uitbrengen van deze plaat. We horen de plaat al bijna een jaar ofzo en pas nu is dat ding officieel uit? Beetje jammer..
Wat is de nieuwe MH dan wel??quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is gelukkig niet de nieuwe Meeeegahit dus dat scheelt.
Jup, dat is waarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:40 schreef Againzender het volgende:
inderdaad onbegrijpelijk, maar hij is zo wel lekker vaak op de radio
Leuk stukje eyecandy, maar of ze nou een leuke gast is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |