Bron: www.nos.nlquote:Sportverslaggever Jacques Chapel is op 62-jarige leeftijd overleden. Hij was al langere tijd ernstig ziek.
Chapel verzorgde met zijn kenmerkende stemgeluid jarenlang namens de NOS en de Wereldomroep het radiocommentaar bij het wielrennen en schaatsen. Hij maakte de Olympische Spelen mee van Barcelona, Atlanta, Sydney en Athene alsmede de Winterspelen van Calgary, Albertville, Lillehammer, Nagano, Salt Lake City en Turijn. Chapel maakte liefst 28 jaar deel uit van de Tour-karavaan.
Hè?? Je bedoelt dat je die stem van J.C. door die tune van de laatste kilometer gaat missen. Die tune zelf wordt gewoon nog gebruikt hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:03 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ga die tune met het verslag van de laatste kilometer erdoorheen echt missen komende Tour.
Tuurlijk bedoel ik datquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hè?? Je bedoelt dat je die stem van J.C. door die tune van de laatste kilometer gaat missen. Die tune zelf wordt gewoon nog gebruikt hoor
Ik heb me zelf meermaals (zeg maar constant) geërgerd aan hem, maar dit gun je natuurlijk niemand. Verschrikkelijk nieuws en een verlies voor de NOS.
Dat. Ik wist ook niet dat hij ziek was eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:19 schreef DjMark het volgende:
RIP, ik zal hem zeker missen tijdens radio Tour de France....
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:19 schreef DjMark het volgende:
RIP, ik zal hem zeker missen tijdens radio Tour de France....
Is dat ergens terug te luisteren?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:53 schreef SCH het volgende:
Geweldig IM van Ferry de Groot zonet op radio 1 net na half 1.
Jacques zou dit jaar afscheid nemen, en voor de laatste keer zou hij zijn Noorse vrouw meenemen naar de OS. Daarna zouden ze in Noorwegen gaan wonen.
Mhua ik heb het ook in het Tourforum gezegd, maar er komt elke keer wel een nieuwe, die als hij het niet meer doet, ook beschouwt zal worden als een groot gemis. Heinze Bakker, Leo Driessen, ook bij hen werd er vast gezegd dat de echte Tourstem verdwenen was. Er komt altijd wel weer iemand anders die het goed doet. Vergeten doet Chapel niemand.quote:
Dank u.... mooie woorden inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://tour2008.nos.nl/nieuws/artikel/ID/tcm:45-392224/title/jacques-chapel-62-overleden
Ik kan het me ook niet voorstellen dat het prettig werken is met jou.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:16 schreef SCH het volgende:
Hij is helemaal niet zo lang ziek geweest. Wat kan dat snel gaan
Markante verslaggever.
Maar ook een hele, hele nare en vervelende man. Had nogal eens met hem te maken en onvriendelijker en arroganter vind je ze niet vaker.
RIP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |