quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:08 schreef Feivel1 het volgende:
Ja, de veertiende van Augustus he.
Wou iets te snel.
Via die link heb ik 34 seconden vertraging.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kijk je normaal via de streamgate dan? (De asx file waardoor je uit komt bij de server van jouw eigen provider).
Kan je beter via mms://livemedia2.omroep.nl/3fmwebcam kijken, dan heb je niet de extra delay die je hebt wanneer jouw provider hem daar vandaan haalt om hem vervolgens aan jou door te streamen.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Via die link heb ik 34 seconden vertraging.
Ik heb net de pagina met de webcam gerefresht en nu heb ik daar ook iets van 30 seconden vertraging op. Misschien dat ik straks precies op het goeie moment de stream opende. Ligt het dus niet aan het universiteitsnetwerk. Als ik daarop ingelogd ben, krijg ik wel eerst even een paar beelden van SURFnet te zien voordat het studiobeeld te zien is.quote:
Heb de cd al 'grijs' gedraaid op de pc, way be4 ik de cd orgineel hadquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ook meteen verslaafd aan de cd? Bij mij viel ie pas echt toen ik hem op mijn Ipod luisterde
Toch vind ik 't jammer. 't Blijft niet meer zo netjes als de 'plastic' doosjesquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten alle cd's in kartonnen hoesjes. En elk hoesje is weer net iets anders dan de rest.
Het hoesje van Viva la Vida is ook een stukje groter dan andere hoesjes. Staat minder mooi in je cd-rekje.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Toch vind ik 't jammer. 't Blijft niet meer zo netjes als de 'plastic' doosjes
Moet je overschakelen naar 96.2. Misschien dat je ontvangst niet zo heel goed is in de buurt van Arnhem, maar als het goed is moet je bijna tot in het Ruhrgebied 3FM kunnen ontvangen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Enkel ruis bij Arnhem, dus ik vertrek naar MP3FM.
Aangezien ik niet weet wanneer we de grens over gaan alvast veel luisterplezier en tot over een tijdje!
Dat was me nog niet opgevallen (lag op de stereotorenquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het hoesje van Viva la Vida is ook een stukje groter dan andere hoesjes. Staat minder mooi in je cd-rekje.
En da's jammer, het is nl. een dijk van een plaat.quote:
Ik hoor daarop op dit moment alleen maar ruis...quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moet je overschakelen naar 96.2. Misschien dat je ontvangst niet zo heel goed is in de buurt van Arnhem, maar als het goed is moet je bijna tot in het Ruhrgebied 3FM kunnen ontvangen.
Ik kreeg er bij de Gratis Platen Zaak nog een mooi fotoboek bij omdat ik em op de dag van release kocht. Behandeld de geschiedenis van Coldplay tot aan X&Y (2005 dus). Dat maakt het die 20 euro nog iets meer waard.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat was me nog niet opgevallen (lag op de stereotoren). En inderdaad
.
Ach tsja, ophouden maar met zeuren. Ik vind het geld overigens wel waard, weer een heerlijke cd
Als ik naar mn ouders ga, heb ik tot Ede 96.8, tussen Ede en Arnhem 96.5 en tot aan Aalten 96.2. De ontvangst is soms slecht rondom Ede en tussen Arnhem en Doetinchem (of eigenlijk Wehl maar dat zul je wel niet kennen en daar hoef je toch niet heen).quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoor daarop op dit moment alleen maar ruis...
Maar zal het zo nog even proberen.
De 96.2 begint nu langzaam maar zeker signaal op te pikken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik naar mn ouders ga, heb ik tot Ede 96.8, tussen Ede en Arnhem 96.5 en tot aan Aalten 96.2. De ontvangst is soms slecht rondom Ede en tussen Arnhem en Doetinchem (of eigenlijk Wehl maar dat zul je wel niet kennen en daar hoef je toch niet heen).
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 96.2 begint nu langzaam maar zeker signaal op te pikken.
De sterkte maakt ook heel wat uut natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:48 schreef Feivel1 het volgende:
De dichststbijzijnde zender in Sappemeer, zit in Smilde.. Klinkt prima.
De lokale omroep hier is qua ontvangst drámatisch, hun zender is zo'n 4km verder op, en je hoort bijna alleen maar ruis.
Ja, dat is hier werkelijk dramatisch.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De sterkte maakt ook heel wat uut natuurlijk.
die LUCHT !!quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:54 schreef Marc63 het volgende:
Maricha, hoe is dat nu om niet te roken terwijl Annemieke naast je haar longen staat te asfalteren? Is het een beetje uit te houden?
dat zoeken naar die ÿ duurde mij ff te langquote:
Typen op een mobieltje met touchscreen en on-screen toetsenbord is best lastig hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Arnhem is nog geen Achterhoek hoor. Je kunt gewoon Nederlands blijven posten
Knap dat ze er niet eentje op steekt..quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:54 schreef Marc63 het volgende:
Maricha, hoe is dat nu om niet te roken terwijl Annemieke naast je haar longen staat te asfalteren? Is het een beetje uit te houden?
Ruikt heerlijk! Maar absoluut geen behoefte om zelf te roken, hoor!quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:54 schreef Marc63 het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ruikt heerlijk! Maar absoluut geen behoefte om zelf te roken, hoor!
die mededeling miste ik ffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |