In dat geval... Die nieuwe van Jason Mraz maakt mij wel heel erg blij op deze tot nog toe waardeloze ochtend (voor mij persoonlijk dan hè).quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:09 schreef Marc63 het volgende:
Eerst Jewel, nu Queen. Volgens mij gaat Gerard voor iedere FOK!-er persoonlijk een plaatje draaien
Ik gokte maar Q-music, maar je luistert ook nog echt ernaarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:37 schreef on_air het volgende:
Lekker Jerney draaien;
Earth & Fire - Weekend.
dan mag hij mij wel eens gaan terugbellen zo onderhandquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:09 schreef Marc63 het volgende:
Eerst Jewel, nu Queen. Volgens mij gaat Gerard voor iedere FOK!-er persoonlijk een plaatje draaien
Jewel was natuurlijk voor Roel en Queen voor Hans. Daarna heeft Gerard het denk ik af laten weten. Hij had de grootste spammerts natuurlijk al wel gehadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan mag hij mij wel eens gaan terugbellen zo onderhand
nou, dan laat ik mij lekker verrassen door Gerard. is ook de charme van radioquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jewel was natuurlijk voor Roel en Queen voor Hans. Daarna heeft Gerard het denk ik af laten weten. Hij had de grootste spammerts natuurlijk al wel gehad
Vandaar dat je nooit een request verstuurd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, dan laat ik mij lekker verrassen door Gerard. is ook de charme van radio
Zie niet in waarom dat grappig is.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gokte maar Q-music, maar je luistert ook nog echt naar.
Je naam staat er zelfs boven![]()
.
[ afbeelding ]
Nou, dan vind ik 't alleen grappig, omdat ik dacht dat de uitdrukking 'Het foute uur' niet aan Q-music was gelinkt. Dus wel.quote:
inderdaad, tot dat soort kansloze acties verlaag ik mij nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vandaar dat je nooit een request verstuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |