Nou, dat is ook zo, want dat is allemaal gericht op luisteraars. Stenders legt het goed uit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat 't op andere stations nog 538 keer zo erg is.
Boek van Stenders moet ik nog een keertje aanschaffen.
[3FM #585] Vrije keuzes op de playlist zijn okay!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar misschien is 'ons' nadeel dat we teveel 3FM luisteren.
Whehe.quote:Ik denk vooral dat dat het "probleem" is
Denk 't ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Nou, dat is ook zo, want dat is allemaal gericht op luisteraars. Stenders legt het goed uit.
Met Kink en KX kom je het dichtst in de buurt van wat jij zou willen.
Maandag nog met antiroos over hetzelfde onderwerp gemaild. Mss ligt het daaraan ::@ ').quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
Dinsdag tijdens Roosmarijn had ik het er nog met Antiroos over waarom Madonna MH moest worden. Blijkbaar is de opzet van de MH anders dan ik dacht. Was die discussie net een beetje voorbij, kwam TheZapster online om zijn visie op de playlist te geven. Volgens mij werd Antiroos er behoorlijk moe van (maar dat kan ook van de RB-awards afterparty komen).
Leesvermaak, ik zeg het je. 2 uurtjes lezen. Het ligt allemaal iets breder dan dat.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk 't ook. Daar kunnen de dj's zich nog echt lekker laten gaan zonder aan een format of de wil van een platenmaatschappij vast te zitten...
Wall E ? Ik heb zeker iets gemistquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef MichielV het volgende:
Koffie, iemand?
Laten we een andere discussie aanzwengelen. Ik ga morgen (joepie joepie) Wall-E zien. Zijn jullie ook zo benieuwd naar deze nieuwe Pixar?
Altijdquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef MichielV het volgende:
Koffie, iemand?
Laten we een andere discussie aanzwengelen. Ik ga morgen (joepie joepie) Wall-E zien. Zijn jullie ook zo benieuwd naar deze nieuwe Pixar?
Lekkerquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef MichielV het volgende:
Koffie, iemand?
Hm, ik ben niet zo'n filmgekquote:Laten we een andere discussie aanzwengelen. Ik ga morgen (joepie joepie) Wall-E zien. Zijn jullie ook zo benieuwd naar deze nieuwe Pixar?
http://www.imdb.com/title/tt0910970/. Was 't ook al aan 't doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Wall E ? Ik heb zeker iets gemist
even IMDB maar even doorlezen![]()
Aangezien mn zus helemaal Disney-fan is (hoewel dat wat sterk uitgedrukt is in vergelijking tot jou), zal ik em vast wel een keer op dvd zien. Maar hij lijkt me wel erg leuk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef MichielV het volgende:
Koffie, iemand?
Veel plezier bij Wall-Equote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef MichielV het volgende:
Koffie, iemand? Nee, dat drink ik eigenlijk nooit..
Laten we een andere discussie aanzwengelen. Goed plan! Ik ga morgen (joepie joepie) Wall-E zien. Zijn jullie ook zo benieuwd naar deze nieuwe Pixar?Dat valt wel mee.
Ik kijk nauwelijks films. Sowieso nauwelijks tv. En als ik tv kijk dan is het nieuws/sport/boulevard etcquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0910970/. Was 't ook al aan 't doen.
Ik ben blijven hangen bij "tijdens Roosmarijn". Wat deed jij tijdens Roosmarijn met Roosmarijn. Maar goed... ik ben ook lam van een aantal zeer lange geestdodende dagen, waardoor mijn brein woorden erbij bedenkt, waardoor ik weer een binnenpretje heb.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aangezien mn zus helemaal Disney-fan is (hoewel dat wat sterk uitgedrukt is in vergelijking tot jou), zal ik em vast wel een keer op dvd zien. Maar hij lijkt me wel erg leuk.
Ik zit meer in spanning voor zondag. Had iemand dat al gemerkt?
RadioNieuws.nl is altijd al een website van de Sky group geweest, maar blijkbaar hebben ze de website RadioNieuws offline gehaald (geen idee waarom).quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef borisz het volgende:
www.radionieuws.nl kon je toch altijd martkaandelen checken van alles en nogwat ?
nu heeft de Sky group die ingepikt.
Het is dat je het zegt, anders echt niet...quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aangezien mn zus helemaal Disney-fan is (hoewel dat wat sterk uitgedrukt is in vergelijking tot jou), zal ik em vast wel een keer op dvd zien. Maar hij lijkt me wel erg leuk.
Ik zit meer in spanning voor zondag. Had iemand dat al gemerkt?
Met Roosmarijn op de antiroos-chat chatten (antiroos.lichtsnel.nl)quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen bij "tijdens Roosmarijn". Wat deed jij tijdens Roosmarijn met Roosmarijn. Maar goed... ik ben ook lam van een aantal zeer lange geestdodende dagen, waardoor mijn brein woorden erbij bedenkt, waardoor ik weer een binnenpretje heb.
Nouhou, mijn variant was vermaeckelijker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met Roosmarijn op de antiroos-chat chatten (antiroos.lichtsnel.nl)
Ohja dat was waar ook, ze was een beetje pissig op een gegeven moment geloof ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
Dinsdag tijdens Roosmarijn had ik het er nog met Antiroos over waarom Madonna MH moest worden. Blijkbaar is de opzet van de MH anders dan ik dacht. Was die discussie net een beetje voorbij, kwam TheZapster online om zijn visie op de playlist te geven. Volgens mij werd Antiroos er behoorlijk moe van (maar dat kan ook van de RB-awards afterparty komen).
Nou ben ik benieuwd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Nouhou, mijn variant was vermaeckelijker.
... en dat verbaast me helemaal niet met jullie gezeik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ohja dat was waar ook, ze was een beetje pissig op een gegeven moment geloof ik
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Nouhou, mijn variant was vermaeckelijker.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en dat verbaast me helemaal niet met jullie gezeik.
Als je een nummer niet goed vind moet je maar een MP3-speler meenemen en tijdens het nummer even zappen naar MP3FM (dat doe ik meestal).
Oh mên, we moeten hiermee ophouden, elkaar uitleggen.quote:
Sorry hoor, maar tegen kritiek moet je ook maar kunnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:24 schreef Sirolf het volgende:
... en dat verbaast me helemaal niet met jullie gezeik.
Als je een nummer niet goed vind moet je maar een MP3-speler meenemen en tijdens het nummer even zappen naar MP3FM (dat doe ik meestal, ook tijdens de reclameblokken).
Waar dan wel naar? (Naast je MP3)quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
En ik doe er al genoeg aan want ik luister praktisch geen 3FM meer
Je meent hetquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh mên, we moeten hiermee ophouden, elkaar uitleggen.
Maar ik ben dan ook een beetje vreemd.
Het is meestal ook leuker als er wat te fantaseren overblijft. Vandaar dat mijn opmerking ook meer retorisch wasquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh mên, we moeten hiermee ophouden, elkaar uitleggen.
Er zat gewoon een, zeer begrijpelijke, naams omdraai actie in je post.
Dinsdag tijdens Roosmarijn had ik het er nog met Antiroos over...
Je had het er mét Roosmarijn tijdens Antiroos over. Maar tijdens Roosmarijn (waar ik dus van maak, voor mijn vermaeck, terwijl ik Roosmarijn deed) is net anders dan wat je bedoelde. Meer niet. En nu is het niet leuk. In mijn hoofd was het leuk
. Maar ik ben dan ook een beetje vreemd.
Daar schijn je dom en humeurig van te worden, kijk maar naar mn beeldende vorming docentequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kink FM en KXradio en heel afentoe pik ik nog wat Veronica mee
Volgens mij gaat Broekie samen met Glacier.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog meer mensen dan Michiel, Domien, Broekie en ik die zondag naar het Zuiderpark in Den Haag gaan?
Ik zie een FOK!-meet in wordingquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Broekie samen met Glacier.
Beeldende vorming docentequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Daar schijn je dom en humeurig van te worden, kijk maar naar mn beeldende vorming docente.
Je bent echt oud hèquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Beeldende vorming docente![]()
Is dat een vak tegenwoordig?
Zie je nou wel wat KinkFM allemaal met je doet?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Beeldende vorming docente![]()
Is dat een vak tegenwoordig?
In "mijn tijd" bestond die term ook nog niet... *telt rimpels*quote:
Nu voel ik me pas een snotvat!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Yo. Broekie. Je bent de enige die het kent. Of nog volgt.
quote:
Ik luister nooit KinkFM, maar in de Kink40 staan toch wel heel wat mooie plaatjesquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zie je nou wel wat KinkFM allemaal met je doet?.
Laaaang geledenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef on_air het volgende:
[..].
.
.
Tjeempie... Vroegah, in onze tijd...
Oma verteltquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef on_air het volgende:
Tjeempie... Vroegah, in onze tijd...
Maar dat laatste skippen we dus ffquote:TIJDSSCHEMA
14.00 - 14.30 Milow
14.50 - 15.35 Room Eleven
15.50 - 16.35 Alphabeat
16.50 - 17.35 Donavon Frankenreiter
17.45 - 18.30 Rodrigo Y Gabriela
19:00 - 20.30 John Mayer
20.45 - 23.00 Q-Music the Party
Trouwens oud oud oud.....quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Die komt toch pas 30 juli in de bioscopen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef MichielV het volgende:
Koffie, iemand?
Glacier gaat met mij mee. En een Roel, maar niet de Roel uit dit topicquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog meer mensen dan Michiel, Domien, Broekie en ik die zondag naar het Zuiderpark in Den Haag gaan?
U riep?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Yo. Broekie. Je bent de enige die het kent. Of nog volgt.
Morning JEM, eigenlijk. Dat het even goed de boeken in gaat he.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Hadden we geen drempels, maar kuilen.
Toen Michiel nog The Morning Jungle deed.
Bel je gewoon om dat te vragen? Reflekt ook niet zeker...quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:40 schreef borisz het volgende:geen Paul van Dijk in de artiesten database
Dat ken ik idd alleen van de verhalen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef MichielV het volgende:
Morning JEM, eigenlijk. Dat het even goed de boeken in gaat he.
Neeeeuuuquote:Misschien op herhaling, binnenkort, trouwens.
Maar daarover later meer.
Mijn excuses. Ik was jongquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef MichielV het volgende:
[..]
Misschien op herhaling, binnenkort, trouwens.
Maar goed dat we weten dat je contract met 2 jaar verlengd is, anders had je denk ik een aantal hartstilstanden in dit topic veroorzaakt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef MichielV het volgende:
[..]
Volgende keer Maricha maar eens bellen danquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Bel je gewoon om dat te vragen? Reflekt ook niet zeker...
Dan moeten we maar naar Slam FM schakelen. Of Fresh FM... *rill*
Veel plezierquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:43 schreef on_air het volgende:
Tot de volgende ronde menschen van het goede leven.
We gaan even literatuur cultuur verantwoord Everything Is Illuminated kijken.
Enjoy!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:43 schreef on_air het volgende:
Ik ga voetbal kijken en misschien wel voor de eerste keer in mijn leven voor Duitsland juichenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:43 schreef on_air het volgende:
Captain Jack???quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgende keer Maricha maar eens bellen dan.
Ik heb een andere Duitse request gestuurd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga voetbal kijken en misschien wel voor de eerste keer in mijn leven voor Duitsland juichen
Ik vind het nu al spannend.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef MichielV het volgende:
[..]
Toevallig afdeling Michiel Vquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Maricha, de nieuwe Singlestrijd-platen op de website staan verkeerd om.
Moest ook wel, je bent niet voor niks award winning!quote:
Nee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
Ik ruik bij heel veel platen van Alicia Keys de dennennaalden al. Ligt dat aan mij?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moest ook wel, je bent niet voor niks award winning!
/Broekie-modus![]()
quote:
Mjah, 't is zelfs zo erg dat ze me snel ontwijken als ze me zien. Toch Maricha?quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Kom op Portugal !
Staat Duitsland verdient voor of hebben ze hun oneindige voorraad mazzel weer aangesproken?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Kom op Portugal !
Bang om te worden bekogeld met vlaai?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, 't is zelfs zo erg dat ze me snel ontwijken als ze me zien. Toch Maricha?
Bron + Youtube Videoquote:Naaktvideo: The Brighton Port Authority - Toe Jam
19 Juni 2008 10:32: Joris Rietbroek
Still uit video van Toe JamNorman Cook, het best bekend als zijn alter ego Fatboy Slim, gaat schuil achter een nieuw project: The Brighton Port Authority (BPA). Een 'debuutalbum' staat op stapel met bijdrages van niemand minder dan David Byrne (Talking Heads) Dizzee Rascal, Martha Wainwright en Iggy Pop. Byrne en Rascal duiken op in eerste, zwaar besmettelijke single Toe Jam, voorzien van een oh zo expliciete naaktvideo in oergezellige jaren zeventig stijl!
Over de muziek: Cook doet eens iets onder een andere naam dan Fat Boy Slim en verdomd: zo fris als dit nieuwe deuntje klonk zijn muziek in járen niet. Toe Jam heeft een aanstekelijke, vlotte huppelbeat, dito exotische toeters en is extreem vrolijk. U herkent de zang van David Byrne en enkele onnavolgbare raps van Dizzee Rascal. Over geniale zomerhits gesproken: Toe Jam is hiervoor een perfecte kandidaat.
Zelden zoveel blote tieten, leuters, dozen en konten in één video gezien als in deze geweldige, erg grappige clip bij Toe Jam. Daar kan de gemiddelde blingbling-hiphopper een puntje aan zuigen!
Maar ja, die verrekte zwarte fatsoensbalkjes hè... Gelukkig zorgen die juist voor de grappigste video sinds Weezer's Pork and Beans.
Nog enkele vrolijke tracks van BPA te horen op MySpace.
Staan gewoon wel goed te spelen maar ik vind Portugal eigenlijk nogal tegenvallen. Betwijfel of het huidige speelveld ook echt in het voordeel is voor het snelle combinatiespel wat Portugal eigenlijk graag wil spelen. Geloof dat wij zaterdag op deze vreselijke mat moeten spelen. Stand is nu 1 - 2 maar gezien het spelbeeld hangt de 1 - 3 eerder in de lucht dan de 2 - 2.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
Staat Duitsland verdient voor of hebben ze hun oneindige voorraad mazzel weer aangesproken?
hahahahahahahaquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, 't is zelfs zo erg dat ze me snel ontwijken als ze me zien. Toch Maricha?
Nah, 't was ook duidelijk een grapje hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bang om te worden bekogeld met vlaai?
Chapeau, chapeau! Deed ie netjes.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:37 schreef Broekie het volgende:
Zo zo, en dat voor een 15 jarige!
echt goed he! En ik wist eerst niet dat ie jarig was, dat maakte het extra leuk!quote:
Mjah, lijkt me ook echt een leuk verjaardagscadeau zoquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
echt goed he! En ik wist eerst niet dat ie jarig was, dat maakte het extra leuk!
Een jarig jochie van 15 die de popquiz ff foutloos doetquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:43 schreef Feivel1 het volgende:
Wat heb ik eigenlijk gemist?
Wauw! Da's knap zeg!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een jarig jochie van 15 die de popquiz ff foutloos doet
Als ik me niet vergis hetzelfde als die van mij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Weet iemand ook alweer wat mn leeftijd is?
Prettig weekendquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend allemaal
Oei... 2 maanden geleden had ik het goed gerekend. He! Niet snel editen he?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis hetzelfde als die van mij.
Eentje minder dan die van mij
Vandaar dat we dus inderdaad al dachten haar te zien staanquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oei... 2 maanden geleden had ik het goed gerekend. He! Niet snel editen he?
Trouwens, volgens mij is morgen Ancilla in de Freaknacht. Als ik mij niet vergis was ze al reporter naar de RB-awards gestuurd.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:00 schreef Piles het volgende:
De nieuwslezer is in slaap gevallen
Dan maar geen nieuws
Nee, ongeveer 15 seconden het achtergrondmuziekje van het nieuws, en toen maar de jingle en de volgende plaatquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ongeveer 15 seconden het achtergrondmuziekje van het nieuws, en toen maar de jingle en de volgende plaat
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:00 schreef Piles het volgende:
De nieuwslezer is in slaap gevallen
Dan maar geen nieuws
*schakelt snel in *quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:11 schreef Sirolf het volgende:
Wat een verrassing, Bert van Lent weer op 3FM als vervanging van Guis!
De Meeeeeeeegahit? Jup, dat is inderdaad een vrij irritante plaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:27 schreef TheZapster het volgende:
Wat een vreselijk nummer is dit toch van Madonna
Omdat ik Giel overdag niet om aan te horen vind, luister ik nog steeds ESOquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! dat schijnt daar de Alarmschijf te zijn, oid.
Sjowhan - Roelie
Ik luister eigenlijk niet naar die zender maar soms ontkom je er niet aan, helaas..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:07 schreef borisz het volgende:
Omdat ik Giel overdag niet om aan te horen vind, luister ik nog steeds ESO![]()
En ja het is de Alarmschijf.
UItgezakt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
niet slecht ! geen idee hoe ze er tegenwoordig uitziet. Wil het denk ik ook niet weten
Gerard Ekdom modus: Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:35 schreef on_air het volgende:
Kan iemand even Smokecity - Underwater Love aanvragen?.
Graag gedaan hoor!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:39 schreef on_air het volgende:
Hans, bedankt.
lolquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:54 schreef on_air het volgende:
Marco B. Dan issie weer rood, dan issie weer binnen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Candy? Of niet?
Hoeveel voeten heb je?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:12 schreef on_air het volgende:
Oh. Die nieuwe schoenen die ik wilde. Dat is gelukt. Twee paar zelfs. Waarvan één paar die ik niet persé wilde, maar ze waren in de uitverkoop. Nu nog een ander paar wat ik wel al wilde, wie weet dit weekend.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:16 schreef on_air het volgende:
Dit kun je tenminste altijd mee"zingen" zonder dat je vals klinkt.
Een week heeft al zeven dagen. Dus minstens zeven paar verschillende schoenen in de week. Dan wil je op een dag ook nog wel eens van outfit wisselen, dus dan moet je daar ook weer toepasbare schoenen voor hebben.quote:
Dat kan inderdaad prima bij deze plaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:17 schreef on_air het volgende:
Dus niet alleen in de auto of onder de douche. Maar gewoon op feesten en partijen.
Af en toe ben ik zo blij dat ik geen vrouw ben he, ik houd het wel bij mijn 3 paar schoenenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Een week heeft al zeven dagen. Dus minstens zeven paar verschillende schoenen in de week. Dan wil je op een dag ook nog wel eens van outfit wisselen, dus dan moet je daar ook weer toepasbare schoenen voor hebben.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Een week heeft al zeven dagen. Dus minstens zeven paar verschillende schoenen in de week. Dan wil je op een dag ook nog wel eens van outfit wisselen, dus dan moet je daar ook weer toepasbare schoenen voor hebben.
Ik ben helemaal niet blij dat ik vrouw ben. Het is niet leuk. En dat schoenen gedoe is belachelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Af en toe ben ik zo blij dat ik geen vrouw ben he, ik houd het wel bij mijn 3 paar schoenen
Me 2 ! oude leger kisten en Adidas sneakers (zwart en witte uitvoering)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:20 schreef TheZapster het volgende:
Af en toe ben ik zo blij dat ik geen vrouw ben he, ik houd het wel bij mijn 3 paar schoenen
quote:
Ekdom is op dreefquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
De woordgrappen vliegen weer om je oren.
hier ook legerkistenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me 2 ! oude leger kisten en Adidas sneakers (zwart en witte uitvoering)
die hoorde ik nota bene in Frankrijk in de hypermarchequote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:26 schreef TheZapster het volgende:
Ik verlang bijna om dat 1e nummer van hun weer eens te horen waarvan ik de titel inmiddels al ben vergeten .
Hele vakantie verprutstquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
die hoorde ik nota bene in Frankrijk in de hypermarche![]()
![]()
ik heb wel weer eens nieuwe nodig, de zolen zijn flink eenzijdig afgesleten. Loop er inderdaad altijd op, behalve als ik in korte broek loopquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo stabiel als een huis die kisten. Draag ze al jaren en nog steeds zijn ze in goede staat.
wie zou daar nou gestaan hebben?quote:
Kisten in combinatie met een korte broek is inderdaad geen gezichtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:38 schreef Againzender het volgende:
ik heb wel weer eens nieuwe nodig, de zolen zijn flink eenzijdig afgesleten. Loop er inderdaad altijd op, behalve als ik in korte broek loop
Lekkere niks-aan-de-hand-popplaatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sla vanavond op.
De Guilty Pleasure is weer puikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:44 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, de MoveYourAss playlist staat online. Check it out
Moest even het liedje eerst luisteren via YouTube, maar inderdaad wel een aardige Guilty Pleasurequote:
geloof het niet neequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:09 schreef Woolhat het volgende:
Hebben ze nu echt niets nieuwers van Alanis Morissette?
Absoluut! Heel wat anders dan de Undertones, maar wel tof.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:10 schreef on_air het volgende:
Wel een ultiem lekker eighties nummer. En nog steeds acceptable.
Dave Stewart productie hequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:10 schreef on_air het volgende:
Wel een ultiem lekker eighties nummer. En nog steeds acceptable.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |