Gerard Ekdom modus: Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:35 schreef on_air het volgende:
Kan iemand even Smokecity - Underwater Love aanvragen?.
Graag gedaan hoor!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:39 schreef on_air het volgende:
Hans, bedankt.
lolquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:54 schreef on_air het volgende:
Marco B. Dan issie weer rood, dan issie weer binnen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Candy? Of niet?
Hoeveel voeten heb je?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:12 schreef on_air het volgende:
Oh. Die nieuwe schoenen die ik wilde. Dat is gelukt. Twee paar zelfs. Waarvan één paar die ik niet persé wilde, maar ze waren in de uitverkoop. Nu nog een ander paar wat ik wel al wilde, wie weet dit weekend.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:16 schreef on_air het volgende:
Dit kun je tenminste altijd mee"zingen" zonder dat je vals klinkt.
Een week heeft al zeven dagen. Dus minstens zeven paar verschillende schoenen in de week. Dan wil je op een dag ook nog wel eens van outfit wisselen, dus dan moet je daar ook weer toepasbare schoenen voor hebben.quote:
Dat kan inderdaad prima bij deze plaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:17 schreef on_air het volgende:
Dus niet alleen in de auto of onder de douche. Maar gewoon op feesten en partijen.
Af en toe ben ik zo blij dat ik geen vrouw ben he, ik houd het wel bij mijn 3 paar schoenenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Een week heeft al zeven dagen. Dus minstens zeven paar verschillende schoenen in de week. Dan wil je op een dag ook nog wel eens van outfit wisselen, dus dan moet je daar ook weer toepasbare schoenen voor hebben.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Een week heeft al zeven dagen. Dus minstens zeven paar verschillende schoenen in de week. Dan wil je op een dag ook nog wel eens van outfit wisselen, dus dan moet je daar ook weer toepasbare schoenen voor hebben.
Ik ben helemaal niet blij dat ik vrouw ben. Het is niet leuk. En dat schoenen gedoe is belachelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Af en toe ben ik zo blij dat ik geen vrouw ben he, ik houd het wel bij mijn 3 paar schoenen
Me 2 ! oude leger kisten en Adidas sneakers (zwart en witte uitvoering)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:20 schreef TheZapster het volgende:
Af en toe ben ik zo blij dat ik geen vrouw ben he, ik houd het wel bij mijn 3 paar schoenen
quote:
Ekdom is op dreefquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
De woordgrappen vliegen weer om je oren.
hier ook legerkistenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me 2 ! oude leger kisten en Adidas sneakers (zwart en witte uitvoering)
die hoorde ik nota bene in Frankrijk in de hypermarchequote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:26 schreef TheZapster het volgende:
Ik verlang bijna om dat 1e nummer van hun weer eens te horen waarvan ik de titel inmiddels al ben vergeten .
Hele vakantie verprutstquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
die hoorde ik nota bene in Frankrijk in de hypermarche![]()
![]()
ik heb wel weer eens nieuwe nodig, de zolen zijn flink eenzijdig afgesleten. Loop er inderdaad altijd op, behalve als ik in korte broek loopquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo stabiel als een huis die kisten. Draag ze al jaren en nog steeds zijn ze in goede staat.
wie zou daar nou gestaan hebben?quote:
Kisten in combinatie met een korte broek is inderdaad geen gezichtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:38 schreef Againzender het volgende:
ik heb wel weer eens nieuwe nodig, de zolen zijn flink eenzijdig afgesleten. Loop er inderdaad altijd op, behalve als ik in korte broek loop
Lekkere niks-aan-de-hand-popplaatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sla vanavond op.
De Guilty Pleasure is weer puikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:44 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, de MoveYourAss playlist staat online. Check it out
Moest even het liedje eerst luisteren via YouTube, maar inderdaad wel een aardige Guilty Pleasurequote:
geloof het niet neequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:09 schreef Woolhat het volgende:
Hebben ze nu echt niets nieuwers van Alanis Morissette?
Absoluut! Heel wat anders dan de Undertones, maar wel tof.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:10 schreef on_air het volgende:
Wel een ultiem lekker eighties nummer. En nog steeds acceptable.
Dave Stewart productie hequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:10 schreef on_air het volgende:
Wel een ultiem lekker eighties nummer. En nog steeds acceptable.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |