quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:16 schreef on_air het volgende:
Dit kun je tenminste altijd mee"zingen" zonder dat je vals klinkt.
Een week heeft al zeven dagen. Dus minstens zeven paar verschillende schoenen in de week. Dan wil je op een dag ook nog wel eens van outfit wisselen, dus dan moet je daar ook weer toepasbare schoenen voor hebben.quote:
Dat kan inderdaad prima bij deze plaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:17 schreef on_air het volgende:
Dus niet alleen in de auto of onder de douche. Maar gewoon op feesten en partijen.
Af en toe ben ik zo blij dat ik geen vrouw ben he, ik houd het wel bij mijn 3 paar schoenenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Een week heeft al zeven dagen. Dus minstens zeven paar verschillende schoenen in de week. Dan wil je op een dag ook nog wel eens van outfit wisselen, dus dan moet je daar ook weer toepasbare schoenen voor hebben.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Een week heeft al zeven dagen. Dus minstens zeven paar verschillende schoenen in de week. Dan wil je op een dag ook nog wel eens van outfit wisselen, dus dan moet je daar ook weer toepasbare schoenen voor hebben.
Ik ben helemaal niet blij dat ik vrouw ben. Het is niet leuk. En dat schoenen gedoe is belachelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Af en toe ben ik zo blij dat ik geen vrouw ben he, ik houd het wel bij mijn 3 paar schoenen
Me 2 ! oude leger kisten en Adidas sneakers (zwart en witte uitvoering)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:20 schreef TheZapster het volgende:
Af en toe ben ik zo blij dat ik geen vrouw ben he, ik houd het wel bij mijn 3 paar schoenen
quote:
Ekdom is op dreefquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
De woordgrappen vliegen weer om je oren.
hier ook legerkistenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me 2 ! oude leger kisten en Adidas sneakers (zwart en witte uitvoering)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |