die hoorde ik nota bene in Frankrijk in de hypermarchequote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:26 schreef TheZapster het volgende:
Ik verlang bijna om dat 1e nummer van hun weer eens te horen waarvan ik de titel inmiddels al ben vergeten .
Hele vakantie verprutstquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
die hoorde ik nota bene in Frankrijk in de hypermarche![]()
![]()
ik heb wel weer eens nieuwe nodig, de zolen zijn flink eenzijdig afgesleten. Loop er inderdaad altijd op, behalve als ik in korte broek loopquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo stabiel als een huis die kisten. Draag ze al jaren en nog steeds zijn ze in goede staat.
wie zou daar nou gestaan hebben?quote:
Kisten in combinatie met een korte broek is inderdaad geen gezichtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:38 schreef Againzender het volgende:
ik heb wel weer eens nieuwe nodig, de zolen zijn flink eenzijdig afgesleten. Loop er inderdaad altijd op, behalve als ik in korte broek loop
Lekkere niks-aan-de-hand-popplaatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sla vanavond op.
De Guilty Pleasure is weer puikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:44 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, de MoveYourAss playlist staat online. Check it out
Moest even het liedje eerst luisteren via YouTube, maar inderdaad wel een aardige Guilty Pleasurequote:
geloof het niet neequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:09 schreef Woolhat het volgende:
Hebben ze nu echt niets nieuwers van Alanis Morissette?
Absoluut! Heel wat anders dan de Undertones, maar wel tof.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:10 schreef on_air het volgende:
Wel een ultiem lekker eighties nummer. En nog steeds acceptable.
Dave Stewart productie hequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:10 schreef on_air het volgende:
Wel een ultiem lekker eighties nummer. En nog steeds acceptable.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |