Daar schijn je dom en humeurig van te worden, kijk maar naar mn beeldende vorming docentequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kink FM en KXradio en heel afentoe pik ik nog wat Veronica mee
Volgens mij gaat Broekie samen met Glacier.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog meer mensen dan Michiel, Domien, Broekie en ik die zondag naar het Zuiderpark in Den Haag gaan?
Ik zie een FOK!-meet in wordingquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Broekie samen met Glacier.
Beeldende vorming docentequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Daar schijn je dom en humeurig van te worden, kijk maar naar mn beeldende vorming docente.
Je bent echt oud hèquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Beeldende vorming docente![]()
Is dat een vak tegenwoordig?
Zie je nou wel wat KinkFM allemaal met je doet?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Beeldende vorming docente![]()
Is dat een vak tegenwoordig?
In "mijn tijd" bestond die term ook nog niet... *telt rimpels*quote:
Nu voel ik me pas een snotvat!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Yo. Broekie. Je bent de enige die het kent. Of nog volgt.
quote:
Ik luister nooit KinkFM, maar in de Kink40 staan toch wel heel wat mooie plaatjesquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zie je nou wel wat KinkFM allemaal met je doet?.
Laaaang geledenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef on_air het volgende:
[..].
.
.
Tjeempie... Vroegah, in onze tijd...
Oma verteltquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef on_air het volgende:
Tjeempie... Vroegah, in onze tijd...
Maar dat laatste skippen we dus ffquote:TIJDSSCHEMA
14.00 - 14.30 Milow
14.50 - 15.35 Room Eleven
15.50 - 16.35 Alphabeat
16.50 - 17.35 Donavon Frankenreiter
17.45 - 18.30 Rodrigo Y Gabriela
19:00 - 20.30 John Mayer
20.45 - 23.00 Q-Music the Party
Trouwens oud oud oud.....quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Die komt toch pas 30 juli in de bioscopen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef MichielV het volgende:
Koffie, iemand?
Laten we een andere discussie aanzwengelen. Ik ga morgen (joepie joepie) Wall-E zien. Zijn jullie ook zo benieuwd naar deze nieuwe Pixar?
Glacier gaat met mij mee. En een Roel, maar niet de Roel uit dit topicquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog meer mensen dan Michiel, Domien, Broekie en ik die zondag naar het Zuiderpark in Den Haag gaan?
U riep?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Yo. Broekie. Je bent de enige die het kent. Of nog volgt.
Morning JEM, eigenlijk. Dat het even goed de boeken in gaat he.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Hadden we geen drempels, maar kuilen.
Toen Michiel nog The Morning Jungle deed.
Bel je gewoon om dat te vragen? Reflekt ook niet zeker...quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:40 schreef borisz het volgende:geen Paul van Dijk in de artiesten database
Dat ken ik idd alleen van de verhalen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef MichielV het volgende:
Morning JEM, eigenlijk. Dat het even goed de boeken in gaat he.
Neeeeuuuquote:Misschien op herhaling, binnenkort, trouwens.
Maar daarover later meer.
Mijn excuses. Ik was jongquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef MichielV het volgende:
[..]
Misschien op herhaling, binnenkort, trouwens.
Maar goed dat we weten dat je contract met 2 jaar verlengd is, anders had je denk ik een aantal hartstilstanden in dit topic veroorzaakt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef MichielV het volgende:
[..]
Volgende keer Maricha maar eens bellen danquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Bel je gewoon om dat te vragen? Reflekt ook niet zeker...
Dan moeten we maar naar Slam FM schakelen. Of Fresh FM... *rill*
Veel plezierquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:43 schreef on_air het volgende:
Tot de volgende ronde menschen van het goede leven.
We gaan even literatuur cultuur verantwoord Everything Is Illuminated kijken.
Enjoy!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:43 schreef on_air het volgende:
Ik ga voetbal kijken en misschien wel voor de eerste keer in mijn leven voor Duitsland juichenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:43 schreef on_air het volgende:
Captain Jack???quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgende keer Maricha maar eens bellen dan.
Ik heb een andere Duitse request gestuurd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga voetbal kijken en misschien wel voor de eerste keer in mijn leven voor Duitsland juichen
Ik vind het nu al spannend.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef MichielV het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |