Ik kijk nauwelijks films. Sowieso nauwelijks tv. En als ik tv kijk dan is het nieuws/sport/boulevard etcquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0910970/. Was 't ook al aan 't doen.
Ik ben blijven hangen bij "tijdens Roosmarijn". Wat deed jij tijdens Roosmarijn met Roosmarijn. Maar goed... ik ben ook lam van een aantal zeer lange geestdodende dagen, waardoor mijn brein woorden erbij bedenkt, waardoor ik weer een binnenpretje heb.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aangezien mn zus helemaal Disney-fan is (hoewel dat wat sterk uitgedrukt is in vergelijking tot jou), zal ik em vast wel een keer op dvd zien. Maar hij lijkt me wel erg leuk.
Ik zit meer in spanning voor zondag. Had iemand dat al gemerkt?
RadioNieuws.nl is altijd al een website van de Sky group geweest, maar blijkbaar hebben ze de website RadioNieuws offline gehaald (geen idee waarom).quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef borisz het volgende:
www.radionieuws.nl kon je toch altijd martkaandelen checken van alles en nogwat ?
nu heeft de Sky group die ingepikt.
Het is dat je het zegt, anders echt niet...quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aangezien mn zus helemaal Disney-fan is (hoewel dat wat sterk uitgedrukt is in vergelijking tot jou), zal ik em vast wel een keer op dvd zien. Maar hij lijkt me wel erg leuk.
Ik zit meer in spanning voor zondag. Had iemand dat al gemerkt?
Met Roosmarijn op de antiroos-chat chatten (antiroos.lichtsnel.nl)quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen bij "tijdens Roosmarijn". Wat deed jij tijdens Roosmarijn met Roosmarijn. Maar goed... ik ben ook lam van een aantal zeer lange geestdodende dagen, waardoor mijn brein woorden erbij bedenkt, waardoor ik weer een binnenpretje heb.
Nouhou, mijn variant was vermaeckelijker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met Roosmarijn op de antiroos-chat chatten (antiroos.lichtsnel.nl)
Ohja dat was waar ook, ze was een beetje pissig op een gegeven moment geloof ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
Dinsdag tijdens Roosmarijn had ik het er nog met Antiroos over waarom Madonna MH moest worden. Blijkbaar is de opzet van de MH anders dan ik dacht. Was die discussie net een beetje voorbij, kwam TheZapster online om zijn visie op de playlist te geven. Volgens mij werd Antiroos er behoorlijk moe van (maar dat kan ook van de RB-awards afterparty komen).
Nou ben ik benieuwd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Nouhou, mijn variant was vermaeckelijker.
... en dat verbaast me helemaal niet met jullie gezeik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ohja dat was waar ook, ze was een beetje pissig op een gegeven moment geloof ik
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Nouhou, mijn variant was vermaeckelijker.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en dat verbaast me helemaal niet met jullie gezeik.
Als je een nummer niet goed vind moet je maar een MP3-speler meenemen en tijdens het nummer even zappen naar MP3FM (dat doe ik meestal).
Oh mên, we moeten hiermee ophouden, elkaar uitleggen.quote:
Sorry hoor, maar tegen kritiek moet je ook maar kunnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:24 schreef Sirolf het volgende:
... en dat verbaast me helemaal niet met jullie gezeik.
Als je een nummer niet goed vind moet je maar een MP3-speler meenemen en tijdens het nummer even zappen naar MP3FM (dat doe ik meestal, ook tijdens de reclameblokken).
Waar dan wel naar? (Naast je MP3)quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
En ik doe er al genoeg aan want ik luister praktisch geen 3FM meer
Je meent hetquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh mên, we moeten hiermee ophouden, elkaar uitleggen.
Maar ik ben dan ook een beetje vreemd.
Het is meestal ook leuker als er wat te fantaseren overblijft. Vandaar dat mijn opmerking ook meer retorisch wasquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh mên, we moeten hiermee ophouden, elkaar uitleggen.
Er zat gewoon een, zeer begrijpelijke, naams omdraai actie in je post.
Dinsdag tijdens Roosmarijn had ik het er nog met Antiroos over...
Je had het er mét Roosmarijn tijdens Antiroos over. Maar tijdens Roosmarijn (waar ik dus van maak, voor mijn vermaeck, terwijl ik Roosmarijn deed) is net anders dan wat je bedoelde. Meer niet. En nu is het niet leuk. In mijn hoofd was het leuk
. Maar ik ben dan ook een beetje vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |