quote:
Nee man! het was The Unforgivenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Damn it, Metallica gemist
Welk nummer was't? Zeker weer Nothing else matters
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:10 schreef on_air het volgende:
Ik ga EK-Oranje missen vanavond. Want ik ga in een foute kroeg de wedstrijd kijken.
Waar het wel sociaal geaccepteerd is dat je iedereen uitscheld en met bier glazen gooit, als de frustraties te hoog oplopen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:10 schreef on_air het volgende:
Ik ga EK-Oranje missen vanavond. Want ik ga in een foute kroeg de wedstrijd kijken.
Waar het wel sociaal geaccepteerd is dat je iedereen uitscheld en met bier glazen gooit, als de frustraties te hoog oplopen.
Dat gaat een feestje wordenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:10 schreef on_air het volgende:
Maar dan anders. Meer Bob uit de reclame die roept: KRIJG NOU DE .... [vul een willekeurig scheldwoord in].quote:
Oh... dat zou ik niet aan kunnen... Nu tussen de Fransen zitten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:14 schreef Againzender het volgende:
Ik ga Ekstra Oranje ook missen, zit nog steeds in Frankrijk
Erg leuk, al die nerveuze Fransenhopelijk maken ze zich terecht zorgen
Mocht NL winnen, dan ga je zeker in Frankrijk toeterend door de straten rijden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:14 schreef Againzender het volgende:
Ik ga Ekstra Oranje ook missen, zit nog steeds in Frankrijk
Erg leuk, al die nerveuze Fransenhopelijk maken ze zich terecht zorgen
Daar krijg je Parijse toestanden vanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mocht NL winnen, dan ga je zeker in Frankrijk toeterend door de straten rijden.
in de Renault 4 met Frans kenteken die we hier hebben zeker?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mocht NL winnen, dan ga je zeker in Frankrijk toeterend door de straten rijden.
Tuurlijk, en al die Fransen je verbaasd nakijken...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
in de Renault 4 met Frans kenteken die we hier hebben zeker?
Bedankt voor het censuur, ik zit nog wel op school he?!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar dan anders. Meer Bob uit de reclame die roept: KRIJG NOU DE .... [vul een willekeurig scheldwoord in].
Deze wedstrijd is net mijn scheiding. Frankrijk tegen Nederland. En ik (wij) gaan winnen dus.
Scheelt me weer een sms: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:18 schreef Againzender het volgende:
Zoals les turks, met vlaggen uit het raam, toeterend door de straten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben heel SFW.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Bedankt voor het censuur, ik zit nog wel op school he?!.
Voor zover ik weet hebben ze niet een mooie plaat gemaaktquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:31 schreef silverx het volgende:
Voor zover ik weet hebben ze niet een mooie plaat gemaakt.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er vanavond ook niet... ga bij mijn jarige zus kijken op een groot scherm
Hans, Clocks is zeker drie miljard keer gedraaid. ME DUNKT!quote:
Lage schatting zekerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:39 schreef silverx het volgende:
[..]
Hans, Clocks is zeker drie miljard keer gedraaid. ME DUNKT!
Clocks kan ik eerlijk gezegd niet vaak genoeg horen. Prachtige plaat !quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:39 schreef silverx het volgende:
Mooie scooterquote:
Hans Clocks, dat is bijna een Ekdommetjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:39 schreef silverx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hans Clocks, dat is bijna een Ekdommetje
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hans Clocks, dat is bijna een Ekdommetje
Ja, erg leuk gedaan is dat idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:22 schreef -Hans- het volgende:
Luister deze plaat en check voor de gein eens Lele - Disco Vraiment. Dan wordt direct duidelijk waar LeLe de sample van heeft 'geleend'.![]()
Leuke plaat btw
Inderdaad erg geinig uitgesprokenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:28 schreef silverx het volgende:
Ja, erg leuk gedaan is dat idd.
"Disceuu".
Op dat album staat ook "Le Brommeur Kickstart"quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad erg geinig uitgesproken [ afbeelding ]
Voor de liefhebbers: http://www.last.fm/music/Le+Le/_/Disco+Vraiment
Goed weekend SC
ALs de wedstrijd maar niet in het water valtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:31 schreef TheZapster het volgende:
Gerard en Michiel die het nl elftal gaan becommentariëren, dat gaat me wat worden vanavond maar ik kies toch voor Evert ten Napel vanavond
En die Fransen geen spijkers op laag water gaan zoeken...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:19 schreef borisz het volgende:
[..]
ALs de wedstrijd maar niet in het water valt
Dan zit je van de drup in de regenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En die Fransen geen spijkers op laag water gaan zoeken...
Die dekselse jongens van Oranje zorgen dat de bal als een granaat inslaat bij de Fransen en het zal nog lang onrustig zijn in ons kleine kikkerlandje.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:19 schreef borisz het volgende:
[..]
ALs de wedstrijd maar niet in het water valt
Floortje als in de meest neppe, saaie kutdoos die Idols ooit heeft voortgebracht?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:24 schreef jmac het volgende:
Nachtegiel met Floortje.
Geen journalist maar rioolratquote:
Ik weet het niet. Lees 't net op nachtegiel.vara.nlquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Floortje als in de meest neppe, saaie kutdoos die Idols ooit heeft voortgebracht?
En nu wel mét koptelefoon, had hem gewoon in mn tas gedaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:31 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 meldt zich, maar ik kan ff geen 3 luisteren, zo snel geen koptelefoon bij de hand.
En om nou 3FM uit mn PC te laten schallen, krijg je gedonder mee.
Mooi voorbeeld... een journalist die zijn eigen mening zo belangrijk vindt dat ie hem in elke vraag stopt en en passant ook alvast het antwoord van de geïnterviewde erin verwerktquote:
Dat ze niet als een pak natte kranten spelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als 't feest maar niet in het water valt.
Is dit niet Maddison Avenue?quote:
Zoals Tan zegt: hij heeft zijn eigen stijl en ik mag 'm wel. Alhoewel het (ook al zal ie dat nooit toegeven) ook gewoon een act van 'm is. En omdat hij nu eenmaal zo bekend staat kan hij dat niet meer veranderen (ondanks dat hij soms die neiging wel heeft). Iedereen verwacht het soort reportages wat hij maakt ook. Maar heb liever Bert dan de quasi-kritische Jack. Dat is nou zo iemand die zich door Jansma de vragen laat influisteren...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld... een journalist die zijn eigen mening zo belangrijk vindt dat ie hem in elke vraag stopt en en passant ook alvast het antwoord van de geïnterviewde erin verwerkt
Zolang ze niet in elkaars vaarwater lopen, moet dat geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat ze niet als een pak natte kranten spelen.
Jack kun je ook geen journalist noemen, da's een entertainer... die heb ik nog nooit een kritische vraag horen stellenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:39 schreef jmac het volgende:
Maar heb liever Bert dan de quasi-kritische Jack. Dat is nou zo iemand die zich door Jansma de vragen laat influisteren...
quote:
Zij lijkt op mijn zusjequote:
quote:
Doe is mee manquote:
Nee, dat ligt zeker niet aan jouquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Ligt het aan mij of kiest Rabbering altijd dezelfde platen voor de Uitjediptip?
Je heb helemaal geleik, Pailsquote:
Wordt het tijd dat ze eens wat reclame gaan schrappen, fatsoenlijke dj's in dienst nemen, goede muziek gaan draaien en die prijsvragen afschaffenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:04 schreef jmac het volgende:
Gavin Degraw.. Sony pompt de laatste tijd veel geld in 3fm
Hahahahaha!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:06 schreef Piles het volgende:
Wordt het tijd dat ze eens wat reclame gaan schrappen, fatsoenlijke dj's in dienst nemen, goede muziek gaan draaien en die prijsvragen afschaffen
wees blij q-music is nog ergerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt het tijd dat ze eens wat reclame gaan schrappen, fatsoenlijke dj's in dienst nemen, goede muziek gaan draaien en die prijsvragen afschaffen
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wees blij q-music is nog erger
Hele rare c.q. muzikale schetenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar is dat kutding weer. Breng dat es rectaal in. Dan kan ie daar iig geen geluid meer mee maken![]()
.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg Rab, draai godverdomme muziek.
Eigenlijk hè, is dit toch gewoon Leaf, maar dan andersquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:20 schreef -Hans- het volgende:
Kl*te plaat... echt veel te vaak gehoord.
Duran Duran heeft best leuke plaatjes gemaaktquote:
Kwalitatief wel een stukkie beter dan Leaf maar ook niet zo hoogstaand dat ik het elke dag hoef te horen. Tijd dat die plaat in het archief wordt gestopt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:21 schreef Piles het volgende:
Eigenlijk hè, is dit toch gewoon Leaf, maar dan anders
Absoluut, behalve dan "Wild Boys", waar Simon het nodig vindt om te huilen op het eindquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Duran Duran heeft best leuke plaatjes gemaakt
Eens!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:34 schreef -Hans- het volgende:
Vette uit je dip tip !!!!!!!!!!!!!!!!
Dreams![]()
Geen idee waar ie over gaat, maar iddquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:58 schreef TheVulture het volgende:
GE-WEL-DIG
Ik vind 'm best leuk die reclame
Hij is van Centraal Beheerquote:
Ja hij zit gewoon helemaal goed in elkaarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Vooral dat "ach" van die telefoniste
Zo komen we juist goed in de sfeer voor Oranjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:13 schreef -Hans- het volgende:
Gaan ze een uur langer door? gvd dus geen Disco Classics, k*tzooi!
Tsja, en als klap op de vuurpijl even bellen met het 3FM troetelkind, A. Clark. Ik wacht nog even de nieuwe Meeeeegahit af en dan schakel ik wel in als het Ekstra weekend begint.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:21 schreef TheVulture het volgende:
Zo komen we juist goed in de sfeer voor Oranje
wtf Madonna dus... nog niet eerder gehoord.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:28 schreef Sersjee het volgende:
Kut, Madonna...
Ondat ie vanuit Bern uitzend en dus Dalet niet gebruikt. Zelfde geldt voor C&S.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:20 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom staat op de 3fm site niet wat Rob Stenders allemaal voor platen heeft gedraaid?
Van C&S staat er wel opquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ondat ie vanuit Bern uitzend en dus Dalet niet gebruikt. Zelfde geldt voor C&S.
Wahaha, me too!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:24 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor het eerste biertje van de avond en uiteraard een heerlijke pizza !
Welpie Hooligans?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wahaha, me too!
Net gelukkig de AH overleefd. Wat een chaos.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:36 schreef jmac het volgende:
Welpie Hooligans?
quote:
Bier was er nog genoeg in Zwolle. Alleen de komkommer was op zag ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Was om 17:55 in de supermark en het was inderdaad chaos! En allemaal voor de stelling waar het bier is te vinden. Goh zou er vanavond soms voetbal zijn?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bier was er nog genoeg in Zwolle. Alleen de komkommer was op zag ik.
Ja dat is voor de vrouwen die zich dan op hun zolderkamer lopen te vervelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bier was er nog genoeg in Zwolle. Alleen de komkommer was op zag ik.
LOL ! ik zat er al aan te denken om een soort vergelijkbare opmerking te maken maar dat is dus niet meer nodig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:49 schreef jmac het volgende:
Ja dat is voor de vrouwen die zich dan op hun zolderkamer lopen te vervelen.![]()
* Sirolf ziet in de politiemeldingen een melding over geluidsoverlast vanuit Groningen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:53 schreef -Hans- het volgende:
QUEEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
We Are The Champions. En het geluid staat hier nu een partij hard man, geweldige plaat !
Ik denk dat de smaakpolitie ook ff een kijkje komt nemenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet in de politiemeldingen een melding over geluidsoverlast vanuit Groningen.
Volgens mij komt die naar jou toe, wegens een gebrek aan smaak...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik denk dat de smaakpolitie ook ff een kijkje komt nemen.
Ik hoor ze al..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:54 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ziet in de politiemeldingen een melding over geluidsoverlast vanuit Groningen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:56 schreef cosmick het volgende:
Ik denk dat de smaakpolitie ook ff een kijkje komt nemen.
Woei !quote:Brempong terug in Nederland bij Hanzevast Capitals
De 26-jarige Canadees Rans Brempong heeft vandaag een contract voor één
seizoen bij Hanzevast Capitals ondertekend. Hij was afgelopen seizoen actief voor Bayer Giants Leverkusen in Duitsland en speelde eerder in Nederland voor Matrixx Magixx in Nijmegen. Brempong is hiermee na Krstanovic de tweede speler die voor de insideposities is vastgelegd.
Ik vind hem nog steeds goed!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
En het fascinerende is nu wel van deze plaat af.
221ste keer.
Ik denk 't niet, dat mag niet vanwege uitzendrechten...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:09 schreef Broekie het volgende:
Ik ben benieuwd of we straks Picture-in-Picture beeld krijgen. Is voor het synchroon lopen van de wedstrijd en het commentaar wel zo prettig in ieder geval
Hun tweede single is ook erg goed. 'k snap niet dat ze die nog steeds niet gedraait hebben...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Wordt tijd voor NIEUWE muziek.
En die is er genoeg zou ik denken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Wordt tijd voor NIEUWE muziek.
Zal wel niet mogen van de platenmaatschappij ofzo. Laten we vooral de liefde voor muziek niet haar werk doenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hun tweede single is ook erg goed. 'k snap niet dat ze die nog steeds niet gedraait hebben...
Nou, gezien het beeld van daarnet denk ik dat de wedstrijd straks toch via de webcamstream te zien zal zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk 't niet, dat mag niet vanwege uitzendrechten...
Het verbaast me, maar het lijkt er idd wel op. De kwaliteit is alleen wel wat brak.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, gezien het beeld van daarnet denk ik dat de wedstrijd straks toch via de webcamstream te zien zal zijn
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:24 schreef borisz het volgende:
Het is voor de helft van de wereld beter als Italie wintZie die link van Roel
In Friesland!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Knooppunt Zurich?
Goed om te horenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:33 schreef GieJay het volgende:
Centrale verdediger van romenie geschorst tegen nederland
quote:812 Teletekst vr 13 jun
********* groep C
Bern,20.45 uur:
NEDERLAND - FRANKRIJK -
Arbiter: Toeschouwers:
Fandel (Dui)
Geel:
NEDERLAND: v.d.Sar,Boulahrouz,Ooijer,
Mathijsen,v.Bronckhorst,Kuijt,De Jong,
v.d.Vaart,Engelaar,Sneijder,
v.Nistelrooij
Ik zet er wel eentje klaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Wie voelt zich geroepen om zometeen het nieuwe topic te openen?
Ik? Met als TT: "Die bal moet in het net?"quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Wie voelt zich geroepen om zometeen het nieuwe topic te openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |