Zolang ze niet in elkaars vaarwater lopen, moet dat geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat ze niet als een pak natte kranten spelen.
Jack kun je ook geen journalist noemen, da's een entertainer... die heb ik nog nooit een kritische vraag horen stellenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:39 schreef jmac het volgende:
Maar heb liever Bert dan de quasi-kritische Jack. Dat is nou zo iemand die zich door Jansma de vragen laat influisteren...
quote:
Zij lijkt op mijn zusjequote:
quote:
Doe is mee manquote:
Nee, dat ligt zeker niet aan jouquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Ligt het aan mij of kiest Rabbering altijd dezelfde platen voor de Uitjediptip?
Je heb helemaal geleik, Pailsquote:
Wordt het tijd dat ze eens wat reclame gaan schrappen, fatsoenlijke dj's in dienst nemen, goede muziek gaan draaien en die prijsvragen afschaffenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:04 schreef jmac het volgende:
Gavin Degraw.. Sony pompt de laatste tijd veel geld in 3fm
Hahahahaha!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:06 schreef Piles het volgende:
Wordt het tijd dat ze eens wat reclame gaan schrappen, fatsoenlijke dj's in dienst nemen, goede muziek gaan draaien en die prijsvragen afschaffen
wees blij q-music is nog ergerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt het tijd dat ze eens wat reclame gaan schrappen, fatsoenlijke dj's in dienst nemen, goede muziek gaan draaien en die prijsvragen afschaffen
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wees blij q-music is nog erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |