Zoals Tan zegt: hij heeft zijn eigen stijl en ik mag 'm wel. Alhoewel het (ook al zal ie dat nooit toegeven) ook gewoon een act van 'm is. En omdat hij nu eenmaal zo bekend staat kan hij dat niet meer veranderen (ondanks dat hij soms die neiging wel heeft). Iedereen verwacht het soort reportages wat hij maakt ook. Maar heb liever Bert dan de quasi-kritische Jack. Dat is nou zo iemand die zich door Jansma de vragen laat influisteren...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld... een journalist die zijn eigen mening zo belangrijk vindt dat ie hem in elke vraag stopt en en passant ook alvast het antwoord van de geïnterviewde erin verwerkt
Zolang ze niet in elkaars vaarwater lopen, moet dat geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat ze niet als een pak natte kranten spelen.
Jack kun je ook geen journalist noemen, da's een entertainer... die heb ik nog nooit een kritische vraag horen stellenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:39 schreef jmac het volgende:
Maar heb liever Bert dan de quasi-kritische Jack. Dat is nou zo iemand die zich door Jansma de vragen laat influisteren...
quote:
Zij lijkt op mijn zusjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |