* Sirolf ziet in de politiemeldingen een melding over geluidsoverlast vanuit Groningen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:53 schreef -Hans- het volgende:
QUEEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
We Are The Champions. En het geluid staat hier nu een partij hard man, geweldige plaat !
Ik denk dat de smaakpolitie ook ff een kijkje komt nemenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet in de politiemeldingen een melding over geluidsoverlast vanuit Groningen.
Volgens mij komt die naar jou toe, wegens een gebrek aan smaak...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik denk dat de smaakpolitie ook ff een kijkje komt nemen.
Ik hoor ze al..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:54 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ziet in de politiemeldingen een melding over geluidsoverlast vanuit Groningen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:56 schreef cosmick het volgende:
Ik denk dat de smaakpolitie ook ff een kijkje komt nemen.
Woei !quote:Brempong terug in Nederland bij Hanzevast Capitals
De 26-jarige Canadees Rans Brempong heeft vandaag een contract voor één
seizoen bij Hanzevast Capitals ondertekend. Hij was afgelopen seizoen actief voor Bayer Giants Leverkusen in Duitsland en speelde eerder in Nederland voor Matrixx Magixx in Nijmegen. Brempong is hiermee na Krstanovic de tweede speler die voor de insideposities is vastgelegd.
Ik vind hem nog steeds goed!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
En het fascinerende is nu wel van deze plaat af.
221ste keer.
Ik denk 't niet, dat mag niet vanwege uitzendrechten...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:09 schreef Broekie het volgende:
Ik ben benieuwd of we straks Picture-in-Picture beeld krijgen. Is voor het synchroon lopen van de wedstrijd en het commentaar wel zo prettig in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |