Hele rare c.q. muzikale schetenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar is dat kutding weer. Breng dat es rectaal in. Dan kan ie daar iig geen geluid meer mee maken![]()
.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg Rab, draai godverdomme muziek.
Eigenlijk hè, is dit toch gewoon Leaf, maar dan andersquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:20 schreef -Hans- het volgende:
Kl*te plaat... echt veel te vaak gehoord.
Duran Duran heeft best leuke plaatjes gemaaktquote:
Kwalitatief wel een stukkie beter dan Leaf maar ook niet zo hoogstaand dat ik het elke dag hoef te horen. Tijd dat die plaat in het archief wordt gestopt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:21 schreef Piles het volgende:
Eigenlijk hè, is dit toch gewoon Leaf, maar dan anders
Absoluut, behalve dan "Wild Boys", waar Simon het nodig vindt om te huilen op het eindquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Duran Duran heeft best leuke plaatjes gemaakt
Eens!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:34 schreef -Hans- het volgende:
Vette uit je dip tip !!!!!!!!!!!!!!!!
Dreams![]()
Geen idee waar ie over gaat, maar iddquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:58 schreef TheVulture het volgende:
GE-WEL-DIG
Ik vind 'm best leuk die reclame
Hij is van Centraal Beheerquote:
Ja hij zit gewoon helemaal goed in elkaarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Vooral dat "ach" van die telefoniste
Zo komen we juist goed in de sfeer voor Oranjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:13 schreef -Hans- het volgende:
Gaan ze een uur langer door? gvd dus geen Disco Classics, k*tzooi!
Tsja, en als klap op de vuurpijl even bellen met het 3FM troetelkind, A. Clark. Ik wacht nog even de nieuwe Meeeeegahit af en dan schakel ik wel in als het Ekstra weekend begint.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:21 schreef TheVulture het volgende:
Zo komen we juist goed in de sfeer voor Oranje
wtf Madonna dus... nog niet eerder gehoord.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:28 schreef Sersjee het volgende:
Kut, Madonna...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |