Ondat ie vanuit Bern uitzend en dus Dalet niet gebruikt. Zelfde geldt voor C&S.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:20 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom staat op de 3fm site niet wat Rob Stenders allemaal voor platen heeft gedraaid?
Van C&S staat er wel opquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ondat ie vanuit Bern uitzend en dus Dalet niet gebruikt. Zelfde geldt voor C&S.
Wahaha, me too!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:24 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor het eerste biertje van de avond en uiteraard een heerlijke pizza !
Welpie Hooligans?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wahaha, me too!
Net gelukkig de AH overleefd. Wat een chaos.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:36 schreef jmac het volgende:
Welpie Hooligans?
quote:
Bier was er nog genoeg in Zwolle. Alleen de komkommer was op zag ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Was om 17:55 in de supermark en het was inderdaad chaos! En allemaal voor de stelling waar het bier is te vinden. Goh zou er vanavond soms voetbal zijn?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bier was er nog genoeg in Zwolle. Alleen de komkommer was op zag ik.
Ja dat is voor de vrouwen die zich dan op hun zolderkamer lopen te vervelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bier was er nog genoeg in Zwolle. Alleen de komkommer was op zag ik.
LOL ! ik zat er al aan te denken om een soort vergelijkbare opmerking te maken maar dat is dus niet meer nodig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:49 schreef jmac het volgende:
Ja dat is voor de vrouwen die zich dan op hun zolderkamer lopen te vervelen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |