Dat was al een tijdje bekend hoor, HetNet gaat ook KPN heten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef -Hans- het volgende:
"Planet gaat KPN heten " zie ik staan in een mailtje in mijn mailbox. Ojee...
Las het volgens mij pas gisteren ofzo op webwereld en was er toen al niet zo blij mee, maar het is dus waar.. Afwachten maar of het gunstig zal uitpakken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:44 schreef Sirolf het volgende:
Dat was al een tijdje bekend hoor, HetNet gaat ook KPN heten.
Vanmorgen bij Giel was een minuut of vijf/zes reclame. Belachelijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:54 schreef -Hans- het volgende:
huh 11:54 en nu begint al de reclame?! de stream zal wel een paar minuten achterlopen.
Als de stream een paar minuten achter loopt, dan zou de reclame dus eigenlijk nog ruim voor 11.54 begonnen zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:54 schreef -Hans- het volgende:
huh 11:54 en nu begint al de reclame?! de stream zal wel een paar minuten achterlopen.
Te gek inderdaad. Meestal zijn het periodes dat de reclames erg lang duren of juist heel erg kort (vakantie periode). Schijnbaar is nu de periode weer aangebroken van de wat langere reclameblokken.. Extra veel tijd dus om even wat anders te gaan doen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanmorgen bij Giel was een minuut of vijf/zes reclame. Belachelijk.
Idd jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:01 schreef Sirolf het volgende:
Vooral bij GIEL en bij de Arbeidsvitaminen zijn er inderdaad lange reclameblokken (omdat er dan natuurlijk ook de meeste mensen luisteren)...
De studio is geen horeca-gelegenheid.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Giel Beelen zal zich wel niks aantrekken van dat rookverbod op 1 juli, die blijft lekker doorstomen in de studio...
En Maricha, Annemieke, Sander, Martijn en vele anderen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja, dan zal de directeur daar wel toestemming voor hebben gegeven maar dan nog is ie eigenlijk al een jaar in overtreding, foei Giel!
Hij vertelde ooit eens dat iedereen moest tekenen dat ze er geen bezwaar tegen hadden. Als er ook maar 1 werknemer er daar bezwaar tegen heeft, mag hij het niet meer...quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De studio is geen horeca-gelegenheid.
Maar wel een werkplek. En daarvoor geldt het rookverbod al langer. Giel is overigens niet de enige die in de studio rookt. Vraag me af waarom dat daar wel mag.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:37 schreef Feivel1 het volgende:!
Vanochtend was er een radiootje op het bord getekend, waar we vervolgens "DIE LUCHT!" en "We zitten er weer middenin!" nij hebben geschreven.
Een klasgenootje heeft een foto gemaakt, die ik zo krijg (waarschijnlijk)
Haha. En als er Faithless, Krezip of Racoon komen, gewoon ophangen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
Mocht ik ooit meedoen aan dat spel, dan hoor je mij de hele tijd:
Hoe heet dat kutnummer ook alweer?
Coldplay? Oh nee, die andere kutband: Keane?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:35 schreef silverx het volgende:
[..]
Haha. En als er Faithless, Krezip of Racoon komen, gewoon ophangen.
Racoon en Blof niet vergetenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:41 schreef SilentChaos het volgende:![]()
![]()
Beetje zelfde catagorie: Is't nou Editors, Whombats of Mooke??
Is't nou Nickelback, Theory of a deadman of gelijksoorting bandje
Omdat het op Fok zo gezellig isquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat ik de vraag dan krijg: Waarom luister je dan 3FM?
quote:
Behalve dan GnR uiteraardquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
precies
En voor bands als Metallica, Guns 'n Roses, en wat goude ouwe zoals Ekdom ze draait
Ik had een 3quote:
Ieder z'n dingquote:
ik denk dat ik KC, maar het bleek dat je de Sunshine band!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef -Hans- het volgende:
" jij denkt zeker dat je Kc & the sunshineband ? "
Meesterlijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:43 schreef silverx het volgende:
ik denk dat ik KC, maar het bleek dat je de Sunshine band!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:43 schreef silverx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:43 schreef silverx het volgende:
[..]
Evert schijnt te gast te zijn vandaag. Hopen dat het regentquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Lang geleden dat ik C&S heb willen horen maar nu ze in Bern zitten vraag ik me af: Is het wat
Dan kom je van de regen in de drup.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Evert schijnt te gast te zijn vandaag. Hopen dat het regent
Een van de vele 3FM-troetelbandjesquote:
quote:
Wel geleerd, maar schijnbaar bij alle vragen iets verkeerd gedaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:23 schreef Glacier het volgende:
[..]
Oei
Niet geleerd of gewoon te moeilijk tentamen?
En ze kan zelfs live klinken, als op de CD:quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:06 schreef Numbie het volgende:
Om antwoord te geven op de Topictitel; hoop de nieuwe Melee... Lekker plaatje is dat toch weer
Of anders de nieuwe Duffy. Wat een stem heeft die meid toch.
+1quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:26 schreef silverx het volgende:
Dat Kid Rock-vehikel wordt ook per draaibeurt irritanter.
Ik gok op Weezer of anders de nieuwe van Kylie.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:06 schreef Numbie het volgende:
Om antwoord te geven op de Topictitel; hoop de nieuwe Melee... Lekker plaatje is dat toch weer
Of anders de nieuwe Duffy. Wat een stem heeft die meid toch.
En die van Maroon 5 en Rihanna?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik gok op Weezer of anders de nieuwe van Kylie.
Lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:19 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb trouwens er een nieuwe hobby bij: [ afbeelding ]
Uit de tuin van een kennis.
Heb ik nog niet eens zo heel vaak op 3FM gehoord, maar vind het eerlijk gezegd nietquote:
quote:
Mij ook niet, maar is dat een criterium danquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:57 schreef -Hans- het volgende:
Heb ik nog niet eens zo heel vaak op 3FM gehoord, maar vind het eerlijk gezegd niet
zo'n heel boeiend liedje.
Halloooooquote:
Nee, niet echtquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:58 schreef Piles het volgende:
Mij ook niet, maar is dat een criterium dan
Why not? hier eigenlijk geen problemen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:06 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 krijgt weer geen verbinding met de webcamstream van de studio in Hilversum :S.
Ik kreeg constant het beeld uit Bern er voor..quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Why not? hier eigenlijk geen problemen.
Ik kan weer niet op Michiel's weblog komen. Dan krijg ik een 500 Internal Server Error.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:10 schreef Feivel1 het volgende:
Dankzij Michiels weblog toch nog aan een link voor de webcam gekomen.
Die ook nog eens binnen 5 seconden geladen is ook, top!.
Ik zal echt niet mn best doen om jouw \me te begrijpenquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:10 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes![]()
Michiel en Maricha
* purplerose stuffed bong en lurkt eraan
Huh? dat is wel vaag jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:11 schreef Feivel1 het volgende:
Ik kreeg constant het beeld uit Bern er voor..
Doet hetzelfde.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:11 schreef Glacier het volgende:
Hoi M&M
Door het EK pik ik niet zoveel MM mee deze week
The Happening By M.Night Shyamalanquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:07 schreef Timo20 het volgende:
ff meezingen met z`n allen met wat ik nu heb opstaan: The Mavericks - Dance The Night Away![]()
Het lijkt me ook best duidelijk wat ik daar zegquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zal echt niet mn best doen om jouw \me te begrijpen.
Lijkt me wel....quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het lijkt me ook best duidelijk wat ik daar zeg
Voor mij lijkt het wel chinees wat er staat, maar dat zal wel komen omdat ik geen straattaal spreek, wat ben ik toch ook een onmoderne flegelquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het lijkt me ook best duidelijk wat ik daar zeg
Probeer dan eens mms://livemedia.omroep.nl/3fmwebcam of http://www.omroep.nl/live/3fmwebcam.asxquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:06 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 krijgt weer geen verbinding met de webcamstream van de studio in Hilversum :S.
En die tweede gruwelijke kans die zo ook kregen voor de 2-0....quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met Duitsland 1-0 achter is dat een understatement
LL!!quote:
Thanks, ik doe nu via http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/wmlive?3fmwebcam.asxquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probeer dan eens mms://livemedia.omroep.nl/3fmwebcam of http://www.omroep.nl/live/3fmwebcam.asx
Ik spreek ook totaal geen straattaal. Maar ik weet wat er altijd in de sigaret van PR zitquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Voor mij lijkt het wel chinees wat er staat, maar dat zal wel komen omdat ik geen straattaal spreek, wat ben ik toch ook een onmoderne flegel.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Voor mij lijkt het wel chinees wat er staat, maar dat zal wel komen omdat ik geen straattaal spreek, wat ben ik toch ook een onmoderne flegel.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
LL!!
HihihihiEddie en wiet he
2 of my favorite things
M. Night Shyamalanquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
The Happening By M.Night ShyamalanKortom: drama film..
Lekker is die soundtrack he!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eddie: Ik heb de into de wild soundtrack in de cd spelert zitten
Beetje technisch geneuzel, maar mijn log is van server verhuist en nog niet elke provider heeft dat door. Ik zit zelf bv. Bij Orange thuis en had er ook de hele dag last van, maar nu doet ie t weer. FF geduld dus, of lees de schaduw-log op http://michielveenstra.hyves.nl!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan weer niet op Michiel's weblog komen. Dan krijg ik een 500 Internal Server Error.
sixth sense is juist de bestequote:Op donderdag 12 juni 2008 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
M. Night Shyamalan![]()
Ik heb Unbreakable gezien, die was wel okay. Toen zag ik Signs en ik durfde nooit meer een film van em te zien. Zo slecht. Vandaar dat ik The Sixth Sense nog steeds niet gezien heb.
Juist The Sixth Sense schijnt nog een van zijn betere films te zijn. Signs heb ik volgens mij nog niet gezien of het heeft zo weinig indruk op mij gemaakt dat ik het al niet eens meer weet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
M. Night Shyamalan![]()
Ik heb Unbreakable gezien, die was wel okay. Toen zag ik Signs en ik durfde nooit meer een film van em te zien. Zo slecht. Vandaar dat ik The Sixth Sense nog steeds niet gezien heb.
je leeft onder een kokosnoot?quote:
Ik wilde net antwoorden dat je laatste post nog niet op je hyves stond, maar in 5 minuten kan al veel veranderenquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:20 schreef MichielV het volgende:
[..]
Beetje technisch geneuzel, maar mijn log is van server verhuist en nog niet elke provider heeft dat door. Ik zit zelf bv. Bij Orange thuis en had er ook de hele dag last van, maar nu doet ie t weer. FF geduld dus, of lees de schaduw-log op http://michielveenstra.hyves.nl!
Je hebt waarschijnlijk al te veel genomen, want iedereen weet toch dat Patrick onder een steen leeft?quote:
Op dat plaatje ziet die steen eruit als een kokosnootquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk al te veel genomen, want iedereen weet toch dat Patrick onder een steen leeft?.
Nee gelukkig niet, daar doe ik ook erg me best voorquote:
't schijnt anders met een blowtje op nóg leuker te zijn. Althans, dat heb ik van horen zeggen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, daar doe ik ook erg me best voor
Als het eenmaal mijn irratieknopje heeft beroerd kan zelfs wiet daar nix meer aan veranderenquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
't schijnt anders met een blowtje op nóg leuker te zijn. Althans, dat heb ik van horen zeggen.
Ik niet, stiekem vind ik deze plaat nog leuker dan "In My Arms"quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vond die andere beter "in my arms"
Hier moet ik nog even aan wennen...
Ben je soms vergeten dat In My Arms met Calvin Harris?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik niet, stiekem vind ik deze plaat nog leuker dan "In My Arms".
Nee, en ik vind dat Calvin Harris geweldige muziek maakt, serieus, maar ik vind deze van Kylie zeker niet onaangenaamquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben je soms vergeten dat In My Arms met Calvin Harris?
Ik ook, Wow is nóg beter dat In My Arms.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik niet, stiekem vind ik deze plaat nog leuker dan "In My Arms".
Ha! Shake hands!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook, Wow is nóg beter dat In My Arms.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens Maricha... heeft Domien nog wat gezegd over een boekenbon die ik bij jouw af kan komen halen?
... en een nuts?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens Maricha... heeft Domien nog wat gezegd over een boekenbon die ik bij jouw af kan komen halen?
Ik beschuldigde hem van plagiaat. Ik zei op MSN wat tegen hem en vervolgens roept hij dat in de uitzending alsof het zn eigen woorden waren.quote:
En dat geeft jou recht op een boekenbon?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik beschuldigde hem van plagiaat. Ik zei op MSN wat tegen hem en vervolgens roept hij dat in de uitzending alsof het zn eigen woorden waren.
Opvallend genoeg tipte ik hem even later over een filmpje en toen zei hij wel dat ie dat van mij had
Volgens Domien welquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
En dat geeft jou recht op een boekenbon?
Domien kan zoveel zeggen en het afschuiven naar mij....Maar je had vast al wel door dat Domien een geintje met je uithaaldequote:Op donderdag 12 juni 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens Domien wel
Maar goed... hij gaat ook naar de Backstreet Boys, dus hij spoort niet voor de volle 100%
Jij hebt Verschuuren op MSN?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik beschuldigde hem van plagiaat. Ik zei op MSN wat tegen hem en vervolgens roept hij dat in de uitzending alsof het zn eigen woorden waren.
Opvallend genoeg tipte ik hem even later over een filmpje en toen zei hij wel dat ie dat van mij had
Maakt Domien wel eens grapjes?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Domien kan zoveel zeggen en het afschuiven naar mij....Maar je had vast al wel door dat Domien een geintje met je uithaalde
Beter vraag: is Domien ooit serieus?quote:
Vast wel, maar dat gelooft niemand.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Beter vraag: is Domien ooit serieus?
Ah, zoiets als Klaas dus ook doet tijdens "Jouw Weekendfinale!" ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Yup, maar hij is alleen online tijdens Nacht DnA.
Ik denk dat je voor die vraag toch echt een heel erg hoogopgeleide moet hebben, een soort professor ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Beter vraag: is Domien ooit serieus?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:32 schreef Marc63 het volgende:
In de normale versie vind ik het een beetje een saai einde. Dan is het VeenstraVeenstra toch wat leuker.
quote:Houdt Michiel dan nooit een keer zijn kop
Ergens zit toch vast een aan uit knop
Serieus joh, geef die gast een schop
Hou je kop Michiel, Michiel Michiel
Hier valt het tot nu toe erg mee, enkel af en toe wat korte buitjes. Heb zelfs zonder water op m'n hoofd van en naar het station kunnen fietsen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Het ging hier even te keer, met de regen en wind. Nu regent het alleen nog
Net een paar drupjes maar wel f*cking koud... betwijfel of ik zo nog naar buiten ga voor 35/40 min hardlopen. Misschien morgen dan maar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier valt het tot nu toe erg mee, enkel af en toe wat korte buitjes. Heb zelfs zonder water op m'n hoofd van en naar het station kunnen fietsen.
Dat is nooit leuk.....quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:14 schreef Feivel1 het volgende:
Godverdomme, kut Windows XP, hij heeft al mn geluidsbestanden verneukt
Het eind was toch het leukst bij Duitsland vandaagquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doet hetzelfde.
Leuke eerste helft zojuist![]()
Hou op over vlaai, 'k heb al zo'n honger!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Jamie Lidell hoor je toch ook wel erg vaak op 3FM.. Geinig liedje maar imo niet zo sterk als de Multivlaai
Feivel![]()
![]()
Sorry!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:24 schreef Broekie het volgende:
Hou op over vlaai, 'k heb al zo'n honger!
Yep. Maar, de laatste PC draait nu de ghost. Het bij elkaar zoeken van de benodigde kabels doe ik morgenochtend wel, ze komen ze toch morgenmiddag pas ophalen. Als het goed is.quote:
Is dus niet te hopen dat ze er morgenvroeg al staanquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:27 schreef Broekie het volgende:
Yep. Maar, de laatste PC draait nu de ghost. Het bij elkaar zoeken van de benodigde kabels doe ik morgenochtend wel, ze komen ze toch morgenmiddag pas ophalen. Als het goed is.
De studenten in ieder geval niet. De betreffende vakdocent misschien, maar die heeft dan gewoon pechquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dus niet te hopen dat ze er morgenvroeg al staan
De grote vraag is alleen, waar haal ik op dit tijdstip uberhaupt nog een vlaai vandaan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:37 schreef -Hans- ook nog het volgende:
Naja, bijna klaar dus en dan aan de vlaai.
* Litton-Lane ook benieuwd isquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:
Zie dat Kevin van MYA een remix heeft gevonden van The Gossip - Standing In The Way Of Control .. Uiteraard gedaan door de mannen van Soulwax. Ben benieuwd hoe het zal klinken. Origineel is niet snel te overtreffen.
Ze gaan commentaar op het voetbal geven hoorde ik gisteren. Dat wordt dus kiezen tussen Evert (quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Is er eigenlijk een gewoone () Ekstra Weekend morgen....
Misschien dat bij een lokale supermarkt nog een vlaai is te scoren (die winkels zijn tegenwoordig erg lang open), maar meestal zijn de vlaaien die ze daar verkopen niet bijster lekker, imo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:38 schreef Broekie het volgende:
De studenten in ieder geval niet. De betreffende vakdocent misschien, maar die heeft dan gewoon pech
De grote vraag is alleen, waar haal ik op dit tijdstip uberhaupt nog een vlaai vandaan?
't zal wel iets ongezonds van de AH To Go worden straks op het station...
Gaat denk ik best wel erg leuk worden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
Ze gaan commentaar op het voetbal geven hoorde ik gisteren. Dat wordt dus kiezen tussen Evert () en Gerard en Michiel (
)
Veel plezierquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:52 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend alvast! Tot dinsdag, want maandag de Radiobitches Awards
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:52 schreef Maricha het volgende:
Goed weekend en succes maandag en we horen het wel of je de Award mee naar huis mag nemen dat zal toch wel lukken deze keer?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:52 schreef Maricha het volgende:
Alles beter dan het TV Ned 1 commentaarquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze gaan commentaar op het voetbal geven hoorde ik gisteren. Gerard en Michiel ()
Als Andrew er is, ben ik er niet...quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:54 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat er ook vandoor (net als de rest denk, met uitzondering van de anderhalve 3VOOR12Radio-luisteraar)
Neeeuuh, Evert was legendarisch gister. Heb me ziek gelachenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Alles beter dan het TV Ned 1 commentaar [ afbeelding ]
Nou, begin dan maar alvast te vluchten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als Andrew er is, ben ik er niet...
TV geluid staat weer op Ned 1 aan...quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, begin dan maar alvast te vluchten.
Dan nog liever Andrew, die hoor ik niet meerquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
Wtf is dit nou weer voor live muziek? saai rap gedoe.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
Dan nog liever Andrew, die hoor ik niet meer
Yup. Nu zijn snollen over het algemeen al smerig, maar "dit" is gewoon een ranzige fucking nightmare.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:45 schreef Roel_Jewel het volgende:Kim
Holland
is nog veeeeeel irritanter, kanslozer, belachelijker, debieler enz. enz.
![]()
![]()
. Smerige snol dat 't is
![]()
![]()
.
Hallo, halloquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
Hey DaMook, borisz, Roel, Silverx, on_air & Piles
Waar is Hans?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
Waar is Hans?
Eens, heel fijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een prachtplaat blijft dit toch
Scheuren met die Gibson
Wat een geluid
O nee, please, NEE!quote:
Aha, jij bent ook geen fan van muzieknoob Rabbelink?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als het in plaats van Rabradio of de C&S Show isanders
Nee niet echt, 14:00 schakel ik altijd overquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:54 schreef silverx het volgende:
[..]
Aha, jij bent ook geen fan van muzieknoob Rabbelink?
Ah ja staat ook al op de fp, nouja vrijdagmiddag luister ik toch al geen 3FM dus daar veranderd nietsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 't niet gehoord, maar ik denk dat dat dan op vrijdagmiddag tussen 12 en 14 uur is.
Het was voor mij ook maar een gok (lees het nu pas @ FP), maar aangezien Dolf Jansen weg moet zou het een best logisch antwoord zijn (beiden VARA). Daar zat ik zelfs al aan te denken toen bekend werd gemaakt dat Dolf weg moest.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ah ja staat ook al op de fp, nouja vrijdagmiddag luister ik toch al geen 3FM dus daar veranderd niets
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
Pop.
braakkotspoepkotsquote:
Ik vind je wel leuk vandaag.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
braakkotspoepkots![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nee, dankje. Die domme doos met haar hamsterwangen moet fijn in het theater blijven. Alweer een voorbeeld dat als je op een podium staat je niet meteen op de radio ook heel geweldig bent. Integendeel zelfs![]()
.
Ben in de val van de Arbeidsvitaminen getrapt en het was niet de eerste keer! Zet ik met mijn duffe hoofd de radio aan en hoor direct het toffe Black and Gold. Dat was dus al een yes moment maar daarna kwamen nog een paar yes momenten en zo had ik dus de intentie om redelijk vroeg op te staan maar werd het dus toch weer een half uurtje later. Gebeurt mij erg vaak tussen 9:00 - 12:00. Toeval? betwijfel het..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
Waar is Hans?
13.8 graden volgens weerstation Schiphol... niet echt warm idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef -Hans- het volgende:
wtf?! week geleden was het nog iets van 28 graden en nu tipt de meter nog net de 14 graden aan. *ril*.
Heb er zelfs maar even een trui bij aangetrokkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:50 schreef Sirolf het volgende:
13.8 graden volgens weerstation Schiphol... niet echt warm idd.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:54 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 zwaait weer, nog een les waar we fijn even mogen computeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |