Nee, niet echtquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:58 schreef Piles het volgende:
Mij ook niet, maar is dat een criterium dan
Why not? hier eigenlijk geen problemen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:06 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 krijgt weer geen verbinding met de webcamstream van de studio in Hilversum :S.
Ik kreeg constant het beeld uit Bern er voor..quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Why not? hier eigenlijk geen problemen.
Ik kan weer niet op Michiel's weblog komen. Dan krijg ik een 500 Internal Server Error.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:10 schreef Feivel1 het volgende:
Dankzij Michiels weblog toch nog aan een link voor de webcam gekomen.
Die ook nog eens binnen 5 seconden geladen is ook, top!.
Ik zal echt niet mn best doen om jouw \me te begrijpenquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:10 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes![]()
Michiel en Maricha
* purplerose stuffed bong en lurkt eraan
Huh? dat is wel vaag jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:11 schreef Feivel1 het volgende:
Ik kreeg constant het beeld uit Bern er voor..
Doet hetzelfde.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:11 schreef Glacier het volgende:
Hoi M&M
Door het EK pik ik niet zoveel MM mee deze week
The Happening By M.Night Shyamalanquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:07 schreef Timo20 het volgende:
ff meezingen met z`n allen met wat ik nu heb opstaan: The Mavericks - Dance The Night Away![]()
Het lijkt me ook best duidelijk wat ik daar zegquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zal echt niet mn best doen om jouw \me te begrijpen.
Lijkt me wel....quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het lijkt me ook best duidelijk wat ik daar zeg
Voor mij lijkt het wel chinees wat er staat, maar dat zal wel komen omdat ik geen straattaal spreek, wat ben ik toch ook een onmoderne flegelquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het lijkt me ook best duidelijk wat ik daar zeg
Probeer dan eens mms://livemedia.omroep.nl/3fmwebcam of http://www.omroep.nl/live/3fmwebcam.asxquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:06 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 krijgt weer geen verbinding met de webcamstream van de studio in Hilversum :S.
En die tweede gruwelijke kans die zo ook kregen voor de 2-0....quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met Duitsland 1-0 achter is dat een understatement
LL!!quote:
Thanks, ik doe nu via http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/wmlive?3fmwebcam.asxquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probeer dan eens mms://livemedia.omroep.nl/3fmwebcam of http://www.omroep.nl/live/3fmwebcam.asx
Ik spreek ook totaal geen straattaal. Maar ik weet wat er altijd in de sigaret van PR zitquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Voor mij lijkt het wel chinees wat er staat, maar dat zal wel komen omdat ik geen straattaal spreek, wat ben ik toch ook een onmoderne flegel.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Voor mij lijkt het wel chinees wat er staat, maar dat zal wel komen omdat ik geen straattaal spreek, wat ben ik toch ook een onmoderne flegel.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
LL!!
HihihihiEddie en wiet he
2 of my favorite things
M. Night Shyamalanquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
The Happening By M.Night ShyamalanKortom: drama film..
Lekker is die soundtrack he!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eddie: Ik heb de into de wild soundtrack in de cd spelert zitten
Beetje technisch geneuzel, maar mijn log is van server verhuist en nog niet elke provider heeft dat door. Ik zit zelf bv. Bij Orange thuis en had er ook de hele dag last van, maar nu doet ie t weer. FF geduld dus, of lees de schaduw-log op http://michielveenstra.hyves.nl!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan weer niet op Michiel's weblog komen. Dan krijg ik een 500 Internal Server Error.
sixth sense is juist de bestequote:Op donderdag 12 juni 2008 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
M. Night Shyamalan![]()
Ik heb Unbreakable gezien, die was wel okay. Toen zag ik Signs en ik durfde nooit meer een film van em te zien. Zo slecht. Vandaar dat ik The Sixth Sense nog steeds niet gezien heb.
Juist The Sixth Sense schijnt nog een van zijn betere films te zijn. Signs heb ik volgens mij nog niet gezien of het heeft zo weinig indruk op mij gemaakt dat ik het al niet eens meer weet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
M. Night Shyamalan![]()
Ik heb Unbreakable gezien, die was wel okay. Toen zag ik Signs en ik durfde nooit meer een film van em te zien. Zo slecht. Vandaar dat ik The Sixth Sense nog steeds niet gezien heb.
je leeft onder een kokosnoot?quote:
Ik wilde net antwoorden dat je laatste post nog niet op je hyves stond, maar in 5 minuten kan al veel veranderenquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:20 schreef MichielV het volgende:
[..]
Beetje technisch geneuzel, maar mijn log is van server verhuist en nog niet elke provider heeft dat door. Ik zit zelf bv. Bij Orange thuis en had er ook de hele dag last van, maar nu doet ie t weer. FF geduld dus, of lees de schaduw-log op http://michielveenstra.hyves.nl!
Je hebt waarschijnlijk al te veel genomen, want iedereen weet toch dat Patrick onder een steen leeft?quote:
Op dat plaatje ziet die steen eruit als een kokosnootquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk al te veel genomen, want iedereen weet toch dat Patrick onder een steen leeft?.
Nee gelukkig niet, daar doe ik ook erg me best voorquote:
't schijnt anders met een blowtje op nóg leuker te zijn. Althans, dat heb ik van horen zeggen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, daar doe ik ook erg me best voor
Als het eenmaal mijn irratieknopje heeft beroerd kan zelfs wiet daar nix meer aan veranderenquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
't schijnt anders met een blowtje op nóg leuker te zijn. Althans, dat heb ik van horen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |