Jaaa hallo... ik wilde je nog wel een PM sturen, maar ik denk die Timo ziet dat vast wel...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
This video is no longer available due to a copyright claim by Twentieth Century Fox![]()
Mark Wahlbergquote:
Ze geven helemaal niets vrij in de trailer, afwachten dan maarquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:10 schreef Sandrb het volgende:
Huh, vallen de mensen nu gewoon dood neer, of gaan ze zichzelf vermoorden??
Of weten we dat nog niet...
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:10 schreef Sandrb het volgende:
Huh, vallen de mensen nu gewoon dood neer, of gaan ze zichzelf vermoorden??
Of weten we dat nog niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:48 schreef DrDentz het volgende:dat zou mij echt niet verbazen, maar dit werd toch ook al in de trailer gezegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent trouwens de eerste van wie ik deze theorie verneem, zelfs niet op imdb of andere dergelijke fora, ben benieuwd![]()
Lijkt me sterk dat het thema 'bijen' is, maar we'll see.. Vind het tot nu toe nog erg vaag allemaal..quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:29 schreef DrDentz het volgende:
Mja, de trailer begint met de zin "honeybees are just disappearing, all over the country", vandaar dat ik dacht dat het misschien wel een thema kan zijn, omdat de mensheid (volgens Einstein) niet kan leven zonder bijen
ik hoop niet dat dit lachwekkend slecht is gedaan,
wat vinden we trouwens van de muziek? Ik vind het wel weer een toppertje, paar keer naar geluisterd, weer iets heel wat anders dan Lady in the water of The Village, maar ik vind hem echt goed, donker, eng, spannend, zwaar, beetje War of the worlds meets Signs. check it out @ iTunes (US)![]()
Ik heb het gelezen en ik wist het nog niet. Kut Pathe.quote:Op maandag 9 juni 2008 07:49 schreef RoK het volgende:
Gelukkig wordt op de site van Pathe de plot(twist) droogjes in de omschrijving vermeld. 't Is dat ik het al ergens had gelezen
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:42 schreef -Menn0- het volgende:
Wat heb je precies gelezen dat zo schokkend is dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als die poster hierboven zegt dat dat de twist is, is dat best kut.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Nogal.quote:
Ik hoop het.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:01 schreef 7eVeNL het volgende:
Dat is gewoon de standaard synopsis van deze film, er zit VAST nog wel een addertje onder het gras![]()
kortom geen echte spoiler...
Dat hoop ik voor je. Ik heb zojuist die spoiler gelezen, en ik lees nooit M.Night Shyamalan spoilers.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:01 schreef 7eVeNL het volgende:
Dat is gewoon de standaard synopsis van deze film, er zit VAST nog wel een addertje onder het gras![]()
kortom geen echte spoiler...
het is allom bekend dat dit de verhaallijn is in the happening, dus dit hoef je niet te zien als een echte shyamalan spoiler, die zijn meestal nog wel een stuk verassender en interessanter.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor je. Ik heb zojuist die spoiler gelezen, en ik lees nooit M.Night Shyamalan spoilers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |