shyamalans kennende, zal deze productie binnen een half jaar van de grond zijn, mits het uiteraard wordt goed gekeurdquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik moet meteen aan Command & Conquer denken. Een beetje het Tiberium-idee. Klinkt interessant maar zal dus nog een tijd duren.
Hij heeft een hoop geleerd na The Village & Lady in the Water, ik hoef niet te vertellen op welk gebied, voor mij blijven het 2 top films, maar de studio's en 'het publiek' wil iets anders, ik denk dat Shyamalan hiermee deels een andere weg inslaat... althans dat hoop ik voor hemquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:11 schreef jimjim1983 het volgende:
heb ff t begin gelezen en t kan iets heel vets worden
maarja, Shyamalan kennende.......![]()
dat zou mooi zijn want technisch gezien vind ik wel dat ie erg mooie films maakt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Hij heeft een hoop geleerd na The Village & Lady in the Water, ik hoef niet te vertellen op welk gebied, voor mij blijven het 2 top films, maar de studio's en 'het publiek' wil iets anders, ik denk dat Shyamalan hiermee deels een andere weg inslaat... althans dat hoop ik voor hem![]()
Hmm zo moordlustig was Day After tomorrow toch ook niet?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:27 schreef SlimShady het volgende:
eigenlijk is het een toekomstvoorspelling.
net zoiets als The Day After Tomorrow.
altijd interessant deze films!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
www.darkhorizons.comquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:37 schreef 7eVeNL het volgende:
Waar heb je dat vandaan patch, als ik vragen mag?![]()
Nee niet echt, ik heb hier al ruimte te kort qua film spulletjes, maar bedankt voor het aanbodquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:44 schreef Patch het volgende:
[..]
www.darkhorizons.com
geen interesse in het Signs-horloge?
Hopelijk doet ie het beter, want 28 days later was saai en behoorlijk voorspelbaar.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef PDOA het volgende:
Klinkt als een dikke rip-off van 28 Days Later.
Bek houwe, 28 Days Later is tof.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:16 schreef Votz het volgende:
[..]
Hopelijk doet ie het beter, want 28 days later was saai en behoorlijk voorspelbaar.
Meer The Day of the Triffids,quote:Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef PDOA het volgende:
Klinkt als een dikke rip-off van 28 Days Later.
Hij staat her en der nog op Youtube hoor,quote:
toch niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:32 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Hij staat her en der nog op Youtube hoor,
bijvoorbeeld nog hier; http://www.youtube.com/watch?v=ZliE1DWDqn0&
hehequote:This video is no longer available due to a copyright claim by Twentieth Century Fox
Twee uur geleden deed tie het nog :") maargoed, het lijkt me wel echt weer een toffe filmquote:
This video is no longer available due to a copyright claim by Twentieth Century Foxquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:00 schreef 7eVeNL het volgende:
Jajaja! ik heb er weer 1 gevonden![]()
ik geef het een paar uur
http://www.youtube.com/watch?v=2LkHkz3GW5M
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |