Ik niet, stiekem vind ik deze plaat nog leuker dan "In My Arms"quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vond die andere beter "in my arms"
Hier moet ik nog even aan wennen...
 .
.

Ben je soms vergeten dat In My Arms met Calvin Harris?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik niet, stiekem vind ik deze plaat nog leuker dan "In My Arms".

Nee, en ik vind dat Calvin Harris geweldige muziek maakt, serieus, maar ik vind deze van Kylie zeker niet onaangenaamquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben je soms vergeten dat In My Arms met Calvin Harris?
 .
.

Ik ook, Wow is nóg beter dat In My Arms.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik niet, stiekem vind ik deze plaat nog leuker dan "In My Arms".

Ha! Shake hands!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook, Wow is nóg beter dat In My Arms.
 .
.

quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens Maricha... heeft Domien nog wat gezegd over een boekenbon die ik bij jouw af kan komen halen?

Boekenbon?
  Boekenbon?

... en een nuts?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens Maricha... heeft Domien nog wat gezegd over een boekenbon die ik bij jouw af kan komen halen?

Ik beschuldigde hem van plagiaat. Ik zei op MSN wat tegen hem en vervolgens roept hij dat in de uitzending alsof het zn eigen woorden waren.quote:

En dat geeft jou recht op een boekenbon?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik beschuldigde hem van plagiaat. Ik zei op MSN wat tegen hem en vervolgens roept hij dat in de uitzending alsof het zn eigen woorden waren.
Opvallend genoeg tipte ik hem even later over een filmpje en toen zei hij wel dat ie dat van mij had

Volgens Domien welquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
En dat geeft jou recht op een boekenbon?

Domien kan zoveel zeggen en het afschuiven naar mij....Maar je had vast al wel door dat Domien een geintje met je uithaaldequote:Op donderdag 12 juni 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens Domien wel
Maar goed... hij gaat ook naar de Backstreet Boys, dus hij spoort niet voor de volle 100%

Jij hebt Verschuuren op MSN?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik beschuldigde hem van plagiaat. Ik zei op MSN wat tegen hem en vervolgens roept hij dat in de uitzending alsof het zn eigen woorden waren.
Opvallend genoeg tipte ik hem even later over een filmpje en toen zei hij wel dat ie dat van mij had
 .
.

Maakt Domien wel eens grapjes?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Domien kan zoveel zeggen en het afschuiven naar mij....Maar je had vast al wel door dat Domien een geintje met je uithaalde

Beter vraag: is Domien ooit serieus?quote:

Vast wel, maar dat gelooft niemand.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Beter vraag: is Domien ooit serieus?

Ah, zoiets als Klaas dus ook doet tijdens "Jouw Weekendfinale!" ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Yup, maar hij is alleen online tijdens Nacht DnA.

Ik denk dat je voor die vraag toch echt een heel erg hoogopgeleide moet hebben, een soort professor ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Beter vraag: is Domien ooit serieus?
 .
.

quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:32 schreef Marc63 het volgende:
In de normale versie vind ik het een beetje een saai einde. Dan is het VeenstraVeenstra toch wat leuker.
quote:Houdt Michiel dan nooit een keer zijn kop
Ergens zit toch vast een aan uit knop
Serieus joh, geef die gast een schop
Hou je kop Michiel, Michiel Michiel

Hier valt het tot nu toe erg mee, enkel af en toe wat korte buitjes. Heb zelfs zonder water op m'n hoofd van en naar het station kunnen fietsen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Het ging hier even te keer, met de regen en wind. Nu regent het alleen nog

Net een paar drupjes maar wel f*cking koud... betwijfel of ik zo nog naar buiten ga voor 35/40 min hardlopen. Misschien morgen dan maar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier valt het tot nu toe erg mee, enkel af en toe wat korte buitjes. Heb zelfs zonder water op m'n hoofd van en naar het station kunnen fietsen.

Dat is nooit leuk.....quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:14 schreef Feivel1 het volgende:
Godverdomme, kut Windows XP, hij heeft al mn geluidsbestanden verneukt
 )
  )

Het eind was toch het leukst bij Duitsland vandaagquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doet hetzelfde.
Leuke eerste helft zojuist

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |