Hou op over vlaai, 'k heb al zo'n honger!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Jamie Lidell hoor je toch ook wel erg vaak op 3FM.. Geinig liedje maar imo niet zo sterk als de Multivlaai
Feivel![]()
![]()
Sorry!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:24 schreef Broekie het volgende:
Hou op over vlaai, 'k heb al zo'n honger!
Yep. Maar, de laatste PC draait nu de ghost. Het bij elkaar zoeken van de benodigde kabels doe ik morgenochtend wel, ze komen ze toch morgenmiddag pas ophalen. Als het goed is.quote:
Is dus niet te hopen dat ze er morgenvroeg al staanquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:27 schreef Broekie het volgende:
Yep. Maar, de laatste PC draait nu de ghost. Het bij elkaar zoeken van de benodigde kabels doe ik morgenochtend wel, ze komen ze toch morgenmiddag pas ophalen. Als het goed is.
De studenten in ieder geval niet. De betreffende vakdocent misschien, maar die heeft dan gewoon pechquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dus niet te hopen dat ze er morgenvroeg al staan
De grote vraag is alleen, waar haal ik op dit tijdstip uberhaupt nog een vlaai vandaan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:37 schreef -Hans- ook nog het volgende:
Naja, bijna klaar dus en dan aan de vlaai.
* Litton-Lane ook benieuwd isquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:
Zie dat Kevin van MYA een remix heeft gevonden van The Gossip - Standing In The Way Of Control .. Uiteraard gedaan door de mannen van Soulwax. Ben benieuwd hoe het zal klinken. Origineel is niet snel te overtreffen.
Ze gaan commentaar op het voetbal geven hoorde ik gisteren. Dat wordt dus kiezen tussen Evert (quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Is er eigenlijk een gewoone () Ekstra Weekend morgen....
Misschien dat bij een lokale supermarkt nog een vlaai is te scoren (die winkels zijn tegenwoordig erg lang open), maar meestal zijn de vlaaien die ze daar verkopen niet bijster lekker, imo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:38 schreef Broekie het volgende:
De studenten in ieder geval niet. De betreffende vakdocent misschien, maar die heeft dan gewoon pech
De grote vraag is alleen, waar haal ik op dit tijdstip uberhaupt nog een vlaai vandaan?
't zal wel iets ongezonds van de AH To Go worden straks op het station...
Gaat denk ik best wel erg leuk worden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
Ze gaan commentaar op het voetbal geven hoorde ik gisteren. Dat wordt dus kiezen tussen Evert () en Gerard en Michiel (
)
Veel plezierquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:52 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend alvast! Tot dinsdag, want maandag de Radiobitches Awards
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:52 schreef Maricha het volgende:
Goed weekend en succes maandag en we horen het wel of je de Award mee naar huis mag nemen dat zal toch wel lukken deze keer?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:52 schreef Maricha het volgende:
Alles beter dan het TV Ned 1 commentaarquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze gaan commentaar op het voetbal geven hoorde ik gisteren. Gerard en Michiel ()
Als Andrew er is, ben ik er niet...quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:54 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat er ook vandoor (net als de rest denk, met uitzondering van de anderhalve 3VOOR12Radio-luisteraar)
Neeeuuh, Evert was legendarisch gister. Heb me ziek gelachenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Alles beter dan het TV Ned 1 commentaar [ afbeelding ]
Nou, begin dan maar alvast te vluchten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als Andrew er is, ben ik er niet...
TV geluid staat weer op Ned 1 aan...quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, begin dan maar alvast te vluchten.
Dan nog liever Andrew, die hoor ik niet meerquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
Wtf is dit nou weer voor live muziek? saai rap gedoe.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
Dan nog liever Andrew, die hoor ik niet meer
Yup. Nu zijn snollen over het algemeen al smerig, maar "dit" is gewoon een ranzige fucking nightmare.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:45 schreef Roel_Jewel het volgende:Kim
Holland
is nog veeeeeel irritanter, kanslozer, belachelijker, debieler enz. enz.
![]()
![]()
. Smerige snol dat 't is
![]()
![]()
.
Hallo, halloquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
Hey DaMook, borisz, Roel, Silverx, on_air & Piles
Waar is Hans?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
Waar is Hans?
Eens, heel fijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een prachtplaat blijft dit toch
Scheuren met die Gibson
Wat een geluid
O nee, please, NEE!quote:
Aha, jij bent ook geen fan van muzieknoob Rabbelink?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als het in plaats van Rabradio of de C&S Show isanders
Nee niet echt, 14:00 schakel ik altijd overquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:54 schreef silverx het volgende:
[..]
Aha, jij bent ook geen fan van muzieknoob Rabbelink?
Ah ja staat ook al op de fp, nouja vrijdagmiddag luister ik toch al geen 3FM dus daar veranderd nietsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 't niet gehoord, maar ik denk dat dat dan op vrijdagmiddag tussen 12 en 14 uur is.
Het was voor mij ook maar een gok (lees het nu pas @ FP), maar aangezien Dolf Jansen weg moet zou het een best logisch antwoord zijn (beiden VARA). Daar zat ik zelfs al aan te denken toen bekend werd gemaakt dat Dolf weg moest.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ah ja staat ook al op de fp, nouja vrijdagmiddag luister ik toch al geen 3FM dus daar veranderd niets
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
Pop.
braakkotspoepkotsquote:
Ik vind je wel leuk vandaag.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
braakkotspoepkots![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nee, dankje. Die domme doos met haar hamsterwangen moet fijn in het theater blijven. Alweer een voorbeeld dat als je op een podium staat je niet meteen op de radio ook heel geweldig bent. Integendeel zelfs![]()
.
Ben in de val van de Arbeidsvitaminen getrapt en het was niet de eerste keer! Zet ik met mijn duffe hoofd de radio aan en hoor direct het toffe Black and Gold. Dat was dus al een yes moment maar daarna kwamen nog een paar yes momenten en zo had ik dus de intentie om redelijk vroeg op te staan maar werd het dus toch weer een half uurtje later. Gebeurt mij erg vaak tussen 9:00 - 12:00. Toeval? betwijfel het..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
Waar is Hans?
13.8 graden volgens weerstation Schiphol... niet echt warm idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef -Hans- het volgende:
wtf?! week geleden was het nog iets van 28 graden en nu tipt de meter nog net de 14 graden aan. *ril*.
Heb er zelfs maar even een trui bij aangetrokkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:50 schreef Sirolf het volgende:
13.8 graden volgens weerstation Schiphol... niet echt warm idd.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:54 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 zwaait weer, nog een les waar we fijn even mogen computeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |