quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
Pop.
braakkotspoepkotsquote:
Ik vind je wel leuk vandaag.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
braakkotspoepkots![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nee, dankje. Die domme doos met haar hamsterwangen moet fijn in het theater blijven. Alweer een voorbeeld dat als je op een podium staat je niet meteen op de radio ook heel geweldig bent. Integendeel zelfs![]()
.
Ben in de val van de Arbeidsvitaminen getrapt en het was niet de eerste keer! Zet ik met mijn duffe hoofd de radio aan en hoor direct het toffe Black and Gold. Dat was dus al een yes moment maar daarna kwamen nog een paar yes momenten en zo had ik dus de intentie om redelijk vroeg op te staan maar werd het dus toch weer een half uurtje later. Gebeurt mij erg vaak tussen 9:00 - 12:00. Toeval? betwijfel het..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
Hey DaMook, borisz, Roel, Silverx, on_air & Piles
Waar is Hans?
13.8 graden volgens weerstation Schiphol... niet echt warm idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef -Hans- het volgende:
wtf?! week geleden was het nog iets van 28 graden en nu tipt de meter nog net de 14 graden aan. *ril*.
Heb er zelfs maar even een trui bij aangetrokkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:50 schreef Sirolf het volgende:
13.8 graden volgens weerstation Schiphol... niet echt warm idd.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:54 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 zwaait weer, nog een les waar we fijn even mogen computeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |