quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:35 schreef silverx het volgende:
[..]
Haha. En als er Faithless, Krezip of Racoon komen, gewoon ophangen.
Racoon en Blof niet vergetenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:41 schreef SilentChaos het volgende:![]()
![]()
Beetje zelfde catagorie: Is't nou Editors, Whombats of Mooke??
Is't nou Nickelback, Theory of a deadman of gelijksoorting bandje
Omdat het op Fok zo gezellig isquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat ik de vraag dan krijg: Waarom luister je dan 3FM?
quote:
Behalve dan GnR uiteraardquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
precies
En voor bands als Metallica, Guns 'n Roses, en wat goude ouwe zoals Ekdom ze draait
Ik had een 3quote:
Ieder z'n dingquote:
ik denk dat ik KC, maar het bleek dat je de Sunshine band!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef -Hans- het volgende:
" jij denkt zeker dat je Kc & the sunshineband ? "
Meesterlijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:43 schreef silverx het volgende:
ik denk dat ik KC, maar het bleek dat je de Sunshine band!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:43 schreef silverx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:43 schreef silverx het volgende:
[..]
Evert schijnt te gast te zijn vandaag. Hopen dat het regentquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Lang geleden dat ik C&S heb willen horen maar nu ze in Bern zitten vraag ik me af: Is het wat
Dan kom je van de regen in de drup.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Evert schijnt te gast te zijn vandaag. Hopen dat het regent
Een van de vele 3FM-troetelbandjesquote:
quote:
Wel geleerd, maar schijnbaar bij alle vragen iets verkeerd gedaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:23 schreef Glacier het volgende:
[..]
Oei
Niet geleerd of gewoon te moeilijk tentamen?
En ze kan zelfs live klinken, als op de CD:quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:06 schreef Numbie het volgende:
Om antwoord te geven op de Topictitel; hoop de nieuwe Melee... Lekker plaatje is dat toch weer
Of anders de nieuwe Duffy. Wat een stem heeft die meid toch.
+1quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:26 schreef silverx het volgende:
Dat Kid Rock-vehikel wordt ook per draaibeurt irritanter.
Ik gok op Weezer of anders de nieuwe van Kylie.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:06 schreef Numbie het volgende:
Om antwoord te geven op de Topictitel; hoop de nieuwe Melee... Lekker plaatje is dat toch weer
Of anders de nieuwe Duffy. Wat een stem heeft die meid toch.
En die van Maroon 5 en Rihanna?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik gok op Weezer of anders de nieuwe van Kylie.
Lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:19 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb trouwens er een nieuwe hobby bij: [ afbeelding ]
Uit de tuin van een kennis.
Heb ik nog niet eens zo heel vaak op 3FM gehoord, maar vind het eerlijk gezegd nietquote:
quote:
Mij ook niet, maar is dat een criterium danquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:57 schreef -Hans- het volgende:
Heb ik nog niet eens zo heel vaak op 3FM gehoord, maar vind het eerlijk gezegd niet
zo'n heel boeiend liedje.
Halloooooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |