Gister alquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:14 schreef Vlindur het volgende:
Was dit bij jullie al bekend?
Al een dag of 1,5.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:14 schreef Vlindur het volgende:
http://www.nu.nl/news/160(...)pt_met_3FM-show.html
Dolf Jansen stopt met 3FM-show
Uitgegeven: 6 juni 2008 17:39
HILVERSUM - Dolf Jansen stopt per 1 september, na circa 350 uitzendingen in de afgelopen zeven jaar, met het Radio 3FM-programma Leuk Is Anders (vrijdag 12.00 tot 14.00 uur). De luistercijfers zijn nog wel goed, maar de show voldoet niet aan de kwaliteitscriteria van de zenderleiding, vertelde een VARA-woordvoerder vrijdag.
ANP
Namens de VARA blijft Jansen nog wel actief op Radio 2 met het programma Spijkers Met Koppen.
"Het is ook onze taak om te voldoen aan inhoudelijke doelstellingen van 3FM", aldus VARA-directeur Frans Klein. "Vorig jaar scoorde Leuk Is Anders al onvoldoende op de voor 3FM geformuleerde, kwalitatieve criteria en dit jaar was dat verder verslechterd."
"Dat doet niets af aan het feit dat Dolf in al die jaren een geweldige prestatie heeft geleverd. We gaan nu met elkaar in gesprek om te kijken wat hij verder voor de VARA-radio kan betekenen, ook als dat niet op 3FM is", aldus Klein.
De VARA-woordvoerder kan nog niet zeggen wat er voor het programma in de plaats komt.
(c) ANP
Was dit bij jullie al bekend?
Leuke radio zoquote:
Ik heb het gemist geloof ik. Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:16 schreef Feivel1 het volgende:
8, 14, en 15 juni, tussen 12-15 Coen en Sander op 3FM.
Ik wou net zeggen, heb 2 weken geen webcam aangehad maar dit was niet 2 weken geleden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:18 schreef Feivel1 het volgende:
Het geluid op de webcamstream 'klotst' ook een beetje.
Hij gaat de hele tijd van hard naar zacht, heel kut als je er naar luistert..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, heb 2 weken geen webcam aangehad maar dit was niet 2 weken geleden.
Ze komen, net als Stenders, dan vanuit Bern, voor het EK.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb het gemist geloof ik. Wat is dat dan?
Ik zie ze rennen inderdaad.quote:
Ok, thanks.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ze komen, net als Stenders, dan vanuit Bern, voor het EK.
Als je van nog meer muziek houdt was het tochquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Alles over het EK op 3FM... dat wordt weer enige tijd Ontwijken Op Professioneel Niveau...
Tijd voor de vorige single van Calvin Harris?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
"I see girls.."
Dan koop je whiskas. Onee, dat is als je van de Kat houdtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je van nog meer muziek houdt was het toch
I see you baby..... shaking that assquote:
Zooo, 1 ding minder om bij te houden: Federer heeft gewonnenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is wel okay en de blonde is ook niet verkeerd.
okay dan !quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Over voetenfetishisten gesproken... Ancilla is er vannacht weer
De prijzenpot
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Over voetenfetishisten gesproken... Ancilla is er vannacht weer
Dat is dan ook geen verassing, toch? die gast wint bijna altijd..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zooo, 1 ding minder om bij te houden: Federer heeft gewonnen
Krezipquote:
Weezer komt volgens mij al bijna weer met de nieuwe single, dus dat zou wel heul erg achterhaald zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:34 schreef Timo20 het volgende:
Had trouwens verwacht dat Weezer de MH zou worden. Ik loop het echt al de he-le dag te zingen![]()
Klopt, maar hij had toch wat moeite met Monfils. Die deed het ook zeker niet verkeerd. Vind het wel jammer dat djokovic niet door is, maar wat wil je tegen Nadal (quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen verassing, toch? die gast wint bijna altijd..
Dat zegt volgens mij tegenwoordig ook niets meerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Weezer komt volgens mij al bijna weer met de nieuwe single, dus dat zou wel heul erg achterhaald zijn.
Eerder regel dan uitzonderingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zegt volgens mij tegenwoordig ook niets meer![]()
Komt toch vaker voor dat een plaat al een tijd wordt gedraaid en dan pas MH wordt
Nadal is een patser en als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan patsers. Meneertje met zijn ' als mijn haar maar goed zit ' houding. Kan er niet snel genoeg uitliggen. Ik geloof dat ik via een collega naar de Ordina open kan, maar dat lijkt mij wel erg tofquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, maar hij had toch wat moeite met Monfils. Die deed het ook zeker niet verkeerd. Vind het wel jammer dat djokovic niet door is, maar wat wil je tegen Nadal (vind ik geen leuke speler...)
ja preciesquote:
Vage foutmeldingen, de irritantste die er zijn...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
Sirolf, je Freak11 pagina doet het niet. Kan niet meer op de naam komen van dit orkest, maar nu kan ik het dus ook niet opzoeken (was een paar weken geleden Freakandel Speciaal).
Ik hoop dat ik van mijn baas ook even binnen mag. Dat is op ons terreinquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Ik geloof dat ik via een collega naar de Ordina open kan, maar dat lijkt mij wel erg tof
Visagiste achter de schermen, maakt niet uitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Wel opvallend dat net de lelijkste van het ensemble de showbizz in wil
Cool ! naja, mocht je wel komen dan zie ik je misschien nog welquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik van mijn baas ook even binnen mag. Dat is op ons terrein![]()
Maar ik denk dat het helaas geen doorgang kan vinden. Ga het wel proberen.
Gezelligquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool ! naja, mocht je wel komen dan zie ik je misschien nog wel
Werkt weer!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
Sirolf, je Freak11 pagina doet het niet. Kan niet meer op de naam komen van dit orkest, maar nu kan ik het dus ook niet opzoeken (was een paar weken geleden Freakandel Speciaal).
Die had je ook kunnen zien via de muziekstats (of via 3FM.nl).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan ik alsnog zeggen:Gotye - Learnalilgivinalovin
Ze moeten volgens mij nog nieuwe makenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
En alweer geen echte EW-uuropener...
Zelfs de AVRO is uit de uuropener verdwenen...
Ah... duurde ff voordat ie verscheen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die had je ook kunnen zien via de muziekstats (of via 3FM.nl).
dan kunnen ze toch gewoon oude gebruiken. Doen ze vakerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Gebrek aan uuropeners zou kunnen komen omdat Edwin op vakantie is en Domien en Annemieke op Texel zitten.
En Robin van Bassie en Adriaan dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja hoor.... Dadelijk Rik en Henk ook nog....
Laat Michiel en Gerard dan zelf LIVE een uuropener freestylen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Gebrek aan uuropeners zou kunnen komen omdat Edwin op vakantie is en Domien en Annemieke op Texel zitten.
Nee, want dat wisten ze een maand geleden nog nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Misschien passen die niet in de nieuwe vormgeving.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan kunnen ze toch gewoon oude gebruiken. Doen ze vaker
Mag het bier al open.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:16 schreef Timo20 het volgende:
Heeft die kerel daar nou een flesje Alfa staan??
Uiteraard, dat mag altijd. Maar ik zit nu nog ff aan de koffiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mag het bier al open. [ afbeelding ] Ik heb de proost gemist... [ afbeelding ]
Van mij welquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mag het bier al open. [ afbeelding ] Ik heb de proost gemist... [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Uiteraard, dat mag altijd. Maar ik zit nu nog ff aan de koffie
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van mij wel, ik zit aan de Hoegaarden
.
Jupiquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Er is een Jupi open en hij smaakt weer goed, na een week keelontsteking (die nog niet geheel over is) [ afbeelding ]
Is idd vermoeiendquote:
Een klasgenootje heeft daar aan meegedaan. Ze deed auditie als dochter van Tanja Jess. Maar ze is het niet geworden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Oja
Die audities waren bij ons op de zaak. Een hele locatie vol met "dochters" want die zochten ze toen
Dat was op 1 van onze locatie`s. Helaas was ik vrij. Had wel even willen kijken...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een klasgenootje heeft daar aan meegedaan. Ze deed auditie als dochter van Tanja Jess. Maar ze is het niet geworden.
Doe mij dan maar een Schots/ Iers of plat Engels accent.quote:
Maar dat is alweer Drenthe. Nedersaksisch wordt uiteraard het mooist in de Achterhoek gesproken en hoe noordelijker je gaat hoe minder het wordtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een Schots/ Iers of plat Engels accent.![]()
![]()
(heb weleens een vriendinnetje gehad in Klazienaveen)
Eens is...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
Amy Macdonald klinkt zo veel mooier dan live.
quote:
Engels en Schotse accentenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
(heb weleens een vriendinnetje gehad in Klazienaveen)
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
PSVquote:
quote:
Het meest uitgesproken in ieders gevalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:48 schreef Marc63 het volgende:
Quote van de dag: "Neem nog een roseetje"
Ze moet eerlijk zijn over andere dingenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze is tenminste wel eerlijk dat ze die vragen niet zo interessant vind.
Daar kreeg ze meer stickers voorquote:
quote:
Niet zo aanstellen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:51 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 twijfelt of hij dit nu wel online kan zetten, zonder het management van Tanja op z'n dak kan zetten.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vlak die boekenbon en nuts niet uit!
Zijn die EK Lingerie-mensen nog ergens in de buurt?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Staat er niet een standby gast klaar die wel de vragen wil beantwoorden? Vreselijk irritant mens.
Dat was nog tijdens haar hoogtij dagen en zonder kinderen (waarschijnlijk ook zonder man en management)quote:
ls haar management net zo bitchy als Tanja is, ga ik alvast op het dak zitten.quote:
Hoop het! laat ze maar komenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zijn die EK Lingerie-mensen nog ergens in de buurt?
Ik heb weer ge-edit, maar jij bent steeds veel te snelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:53 schreef Sirolf het volgende:
Hopelijk hebben ze volgende week weer eens een gast die wel flauw genoeg is.
Daphne Bunskoek, Wendy van Dijk, EliZe, Lieke van Lexmond... genoeg keuze!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:54 schreef Timo20 het volgende:
Het wordt tijd om Van Velzen nog eens uit te nodigen, die was tenminste tof
Hadden ze in Tilburg ook gedaan, gingen ze met stenen en dakpannen gooien....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:54 schreef Feivel1 het volgende:
*knip* ga ik alvast op het dak zitten.
Hij is jong, maar niet zó jong hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hadden ze in Tilburg ook gedaan, gingen ze met stenen en dakpannen gooien....
hahahaquote:
Hebben ze Yolanthe al eens gehad ? Die lijkt me ook wel flauw genoegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daphne Bunskoek, Wendy van Dijk, EliZe, Lieke van Lexmond... genoeg keuze!
Kan het me niet herinneren... denk het dus niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hebben ze Yolanthe al eens gehad ? Die lijkt me ook wel flauw genoeg.
Giel is weer terug.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:00 schreef Feivel1 het volgende:
Gerard heeft vandaag wel heel veel airtime dan.
Is Giel trouwens weer terug qua Nachtegiel, of mag Michiel (*O*) hem weer doen?
Ons?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:59 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Lekker wezen BBQ-en bij m'n ouders, nog wat gemist?
Voor Michiel wachtte ik gewoon tot half twee, om een of andere manier kan ik meer om Michiel lachen dan om Giel, ik denk dat Giel te populair is geworden..quote:
Dat lijkt mij zo'n domme doosquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hebben ze Yolanthe al eens gehad ? Die lijkt me ook wel flauw genoeg.
Neuh, laat maar....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren... denk het dus niet.
Claudia de Breij als gast kan ook leuk worden (als ex-3FM-er).
Ik heb Giel "nooit" leuk gevonden. En in de nacht is het alleen maar erger. Beetje te ver over zijn top heen. Als je het mij vraagt...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Voor Michiel wachtte ik gewoon tot half twee, om een of andere manier kan ik meer om Michiel lachen dan om Giel, ik denk dat Giel te populair is geworden..
Giel was veel leuker inderdaad vroegerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Voor Michiel wachtte ik gewoon tot half twee, om een of andere manier kan ik meer om Michiel lachen dan om Giel, ik denk dat Giel te populair is geworden..
Dan moeten ze die maar eens uitnodigenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren... denk het dus niet.
Claudia de Breij als gast kan ook leuk worden (als ex-3FM-er).
Volgens mij is ze stukken slimmer dan de meeste mensen denkenquote:
Dat denk ik niet eigenlijk. Heb je haar shows weleens gezien...... (quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moeten ze die maar eens uitnodigen, die is ook leuk lekker en gaat zeker wel mee in de humor van Ekdom en Veenstra
.
Je kon het zien afgelopen week. Was dat ranking the stars weer op tv. Daar was ze ook...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij is ze stukken slimmer dan de meeste mensen denken, niet alle knappe meisjes zijn dom
.
Peter is nog elke week te horen (alleen na Noorderslag had ie ff een dipje).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Giel was veel leuker inderdaad vroeger
Kan me nog de ranzige dichter en jennie from the cock herinneren![]()
Als je met een Volendammer gaat ben je of heel dom of heel slim, financieel speelt ze het heel slim maar als ik haar hoor praten vind ik haar vreselijk dom klinken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij is ze stukken slimmer dan de meeste mensen denken, niet alle knappe meisjes zijn dom
.
Juist wel. Vroeger vond ik haar niet zo tof, maar begon haar de laatste tijd wel te waarderen. Toen kwam Stendersquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Heb je haar shows weleens gezien...... ()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
Tanja. Wat een fakking zeiksnol ben je.
Brabanders en gezelligquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:09 schreef DaMook het volgende:
JA HALLOik kom ook uit brabant , wij zijn wel gezellig
JIJ mag je geen brabander noemen
.
Kijk ik elke weekquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je kon het zien afgelopen week. Was dat ranking the stars weer op tv. Daar was ze ook...
Ze is actrice hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je met een Volendammer gaat ben je of heel dom of heel slim, financieel speelt ze het heel slim maar als ik haar hoor praten vind ik haar vreselijk dom klinken.
Zekers te wetenquote:
Peter de ranzige dichterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Peter is nog elke week te horen (alleen na Noorderslag had ie ff een dipje).
Ik ook uit brabant. Vlakbij een wereld vol wonderen....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:09 schreef DaMook het volgende:
JA HALLOik kom ook uit brabant , wij zijn wel gezellig
JIJ mag je geen brabander noemen
.
Dat zal ze zeker genoeg doen, Jantje wordt genaaid waar hij bijstaat en dan bedoel ik niet sexueel.quote:
Van mij mag jan ook wel mee komen danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je met een Volendammer gaat ben je of heel dom of heel slim, financieel speelt ze het heel slim maar als ik haar hoor praten vind ik haar vreselijk dom klinken.
En zijn brabanders gezellig volgens jouw? Bij mij als niet brabander komt het gemaakt over, alleen brabanders hebben het over het gezellige brabant volgens mij.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook uit brabant. Vlakbij een wereld vol wonderen....
Misschien wel het beste nederlandstalige nummer ooitquote:
quote:
Doe hem even af wil je, ja die zeiksnor jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zal ze zeker genoeg doen, Jantje wordt genaaid waar hij bijstaat en dan bedoel ik niet sexueel.
Ik vind van wel. Hier is het het Bourgondische en het gezellige begonnen ooit eens....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En zijn brabanders gezellig volgens jouw? Bij mij als niet brabander komt het gemaakt over, alleen brabanders hebben het over het gezellige brabant volgens mij.
Mjah ik blijf het gemaakt vinden deze dagen, de gemiddelde drent vind ik vriendelijker en gastvrijer ondanks dat het stugge mensen zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Hier is het het Bourgondische en het gezellige begonnen ooit eens....
Iddquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Hier is het het Bourgondische en het gezellige begonnen ooit eens....
Ik ben wel een mix van Brabander en Rotterdammer. Misschien veranderd dat ietsquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mjah ik blijf het gemaakt vinden deze dagen, de gemiddelde drent vind ik vriendelijker en gastvrijer ondanks dat het stugge mensen zijn.
Dat is omdat jij niet uit het zuiden komt. Je weet toch dat ze nergens in Nederland zo gastvrij en vriendelijk zijn als hier in het zuiden (Limburg), hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mjah ik blijf het gemaakt vinden deze dagen, de gemiddelde drent vind ik vriendelijker en gastvrijer ondanks dat het stugge mensen zijn.
Brabant is doodsaai (zeg ik als brabander)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En zijn brabanders gezellig volgens jouw? Bij mij als niet brabander komt het gemaakt over, alleen brabanders hebben het over het gezellige brabant volgens mij.
Weer een stukje nederland wat als boeren aangeduid wordt , maar wat ook gezellig isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:
Ik ben vaak genoeg in brabant en daarom vind ik de mensen daar gemaakt, het is te "gezellig".Als ik naar bijv de stad van roel ga, Maastricht. voel ik veel meer thuis omdat Maastrichtenaren toch wel heel duidelijk zijn over hoe ze over buitenstaanders denken en bij brabanders heb ik zoeen gevoel van als het maar geld oplevert.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, maarja die mensen van buiten brabant snappen dat toch niet. Als ze hier een paar keer zijn geweest snappen sommige het gelukkig wel
.
Nep Brabanderquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:19 schreef jmac het volgende:
[..]
Brabant is doodsaai (zeg ik als brabander)En net zo gezellig als de rest van nederland (muv groningen/friesland/drenthe/overrijssel/zeeland).
Juistquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is omdat jij niet uit het zuiden komt. Je weet toch dat ze nergens in Nederland zo gastvrij en vriendelijk zijn als hier in het zuiden, he
Nederland is saai, daar heb je wel gelijk in trouwens. En ik heb het ook erg gezellig bij mijn collega`s in Amsterdam/ Familie in Rotterdam en kennissen in Zeeland en het Noorden. Dus het is om het even.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:19 schreef jmac het volgende:
[..]
Brabant is doodsaai (zeg ik als brabander)En net zo gezellig als de rest van nederland (muv groningen/friesland/drenthe/overrijssel/zeeland).
Ik ben een echte Noord-Hollander, kom uit Amstelveen onder de rook van Amsterdam.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weer een stukje nederland wat als boeren aangeduid wordt , maar wat ook gezellig is. Waar kom jij vandaan als ik vragen mag ?
Groningen de bestequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:19 schreef jmac het volgende:
[..]
Ah, dan zit je toch wel gevaarlijk dichtbij mij.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben een echte Noord-Hollander, kom uit Amstelveen onder de rook van Amsterdam.
Niet eens. Maar dat blijf je houden. Ik ben altijd heel direct. En als ik er geld aan kan verdienen maar het zint me niet. Ga ik door. Dan maar geen geld. Eerlijk - gezellig en principes.....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg in brabant en daarom vind ik de mensen daar gemaakt, het is te "gezellig".Als ik naar bijv de stad van roel ga, Maastricht. voel ik veel meer thuis omdat Maastrichtenaren toch wel heel duidelijk zijn over hoe ze over buitenstaanders denken en bij brabanders heb ik zoeen gevoel van als het maar geld oplevert.
Wat dacht je van mij dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dan zit je toch wel gevaarlijk dichtbij mij.
Ah dat is het probleemquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben een echte Noord-Hollander, kom uit Amstelveen onder de rook van Amsterdam.
Daar komt echt alleen maar krapuul vandaanquote:
Groningen is echtquote:
Tijden veranderen...! tegenwoordig gooien ze met brandend wc papierquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar komt echt alleen maar krapuul vandaan
We zijn een keer (een jaar of 3 geleden) met de bus naar een uitwedstrijd van Roda geweest in het Oosterpark. Werden bussen met bakstenen en stokken bekogeld, midden in een woonwijk. Nee, das gezellig
Wel als "ze" naast je op de bank zit....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit voor een niet vrijdagavond plaat?
Tsja dat gezelliger zal ik het niet over hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zuidelijker (en gezelliger) dan hier kan niet.
Ik woon er nu helaas niet maar ben er wel geboren , woon nu helaas in het pittoreske Almerequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dan zit je toch wel gevaarlijk dichtbij mij.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef DaMook het volgende:
Ach ja en gezelligheid maak je zelf, of het nu in maastricht is, hier in valkenswaard, in utrecht, in amsterdam of in groningen.
... naast Rob Stenders?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik woon er nu helaas niet maar ben er wel geboren , woon nu helaas in het pittoreske Almere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maastricht en Amsterdam vind ik zelf ook wel erg ok. Rotterdam ben ik dan ook wel geweest maar dat vind ik toch weer wat minder. Maastricht vind ik eigenlijk wel echt super. Mooi landschap en lekkere chicks.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:24 schreef TheZapster het volgende:
Groningen is echt![]()
Vroeger was het bij mij echt alleen Amsterdam en Maastricht had ik ook altijd een zwak voor.Zelfs na 8 jaar met uitwedstrijden van Ajax toch wel veel in Nederland gezien te hebben maar sinds de verhuizing van mijn ouders naar Drenthe is mijn hart voor noord-oost nederland wel opengegaan.
Dat was nog eens een echt voetbalstadion en dan die combinatie met die woonwijk er net achter, ik heb menig sprintje daar moeten doen om er veilig vandaan te komenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijden veranderen...! tegenwoordig gooien ze met brandend wc papier
Oosterpark.. dat waren nog eens tijden.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik woon er nu helaas niet maar ben er wel geboren , woon nu helaas in het pittoreske Almere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil Duffy nou niet direct herrie noemen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maastricht en Amsterdam vind ik zelf ook wel erg ok. Rotterdam ben ik dan ook wel geweest maar dat vind ik toch weer wat minder. Maastricht vind ik eigenlijk wel echt super. Mooi landschap en lekkere chicks.![]()
Supermode - Tell Me Why![]()
Oh de herrie van net was van Duffy... godzijdank niet de nieuwe Meeeeeeeegahit.
Geilquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Wel als "ze" naast je op de bank zit.... [ afbeelding ]
Ik heb er met mijn ouders 8 jaar gewoond na verhuizing uit Amstelveen, daarna ben ik gaan studeren in Amsterdam en zijn mijn ouders verhuisd naar Drenthe maar helaas kon ik een aantal jaren geleden alleen maar in Almere een woning vinden omdat ik nog niet lang genoeg ingeschreven stond in Amsterdam.Afgelopen week heb ik serieus gedacht over hier mijn spullen te pakken en naar Drenthe te gaan oa vanwege het overlijden van mijn vader vorige week maar een baan vinden in omgeving Drenthe is toch wel erg moeilijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er trouwens wel volgende week.Op het strand....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |